SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:43 schreef m.k het volgende:
Ik wil graag bij V&V maar ik denk niet dat ik de sport eis haal
Héél wat anders dan werken bij de NSquote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef trigt013 het volgende:
Voor iedereen die het wilt weten wat ik gedaan heb:
Soldaat bij 13 LMB (Dragon/gewonderverzorger)
Korporaal bij 11 staf/staf (Schrijver)
Sergeant bij 11 LMB (AMV)
Sergeant1 bij 42 BLJ staf/staf (AMV)
Sergeant1 bij 410 opv/afv cie (Hulppost commandant)
Sergeant 1 bij MBB (Klinisch Chemisch Analist)
Sergeant 1 bij PVKL (Wervingsvoorlichter)
Ik maak nooit grappen, waar zie je me in godsnaam voor aan?quote:
Valt wel mee hoor, ik heb de opleidingen ervoor. Ik heb een managementfunctie.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héél wat anders dan werken bij de NS
M.K. maakt nooit, maar dan ook nooit grappen. Het lef om dat te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik maak nooit grappen, waar zie je me in godsnaam voor aan?
Doe je goed. Opleidingen in tijd van DEF gehaald?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb de opleidingen ervoor. Ik heb een managementfunctie.
Yep, sociologie.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je goed. Opleidingen in tijd van DEF gehaald?
Jammer dat je weggaat, miss kon je mijn intake wel aanhorenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
M.K. maakt nooit, maar dan ook nooit grappen. Het lef om dat te zeggen.
Welke opleiding wil je gaan doen? (Locatie)quote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jammer dat je weggaat, miss kon je mijn intake wel aanhoren
na het examenjaar V&V GROP Niv. 3 te ROC Amsterdam.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Welke opleiding wil je gaan doen? (Locatie)
Is een goede plek, dat team is gemotiveerd en eerlijk. Je moet er hard werken maar krijgt er wel eerlijk kansen..quote:Op maandag 9 juli 2012 12:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
na het examenjaar V&V GROP Niv. 3 te ROC Amsterdam.
Mooizo, mensen zonder motivatie heb je niet veel aanquote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Is een goede plek, dat team is gemotiveerd en eerlijk. Je moet er hard werken maar krijgt er wel eerlijk kansen..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga maandag even contact leggen met de Belgische para waar ik de instructie van heb gehad in Lagland. Bij hem heb ik beiden leren maken en gooien.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wat ik heb geleerd is dat de Molotovcoktail een fles is met brandbare vloeistof met aan de buitenkant chemicaliën om het bij het breken te doen ontsteken. Dit om te voorkomen dat de werper verraden gaat worden door de brandende lont zoals die bij een brandfles noodzakelijk is.
Iedereen hier A'dammer ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef Thaboel het volgende:
Zelf ook v&v op Amsterdam gedaan. Goeie groep met docenten!
gewone keuring gehad in Amsterdam.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Iedereen hier A'dammer ofzo?. Wat kreeg jij voor intake/ sporteisen tijdens de keuring?
2400 kan makkelijk omhoog naar 3000 in een 3 weken. Vanaf dan wordt ;t wel moeilijk om snel omhoog te krijgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
2400 op de coopertest!!!!!!!!
Moet nu gelijk denken aan een artikel van MinDef over hoe goed VeVa wel niet was..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef trigt013 het volgende:
Je keuze is echt persoonlijk, ik zei altijd. Hou je van "showing the flag" en gadgets kies luchtmobiel, hou je van sneaky en veel geweld kies mariniers
quote:“Een bezoek van de minister maak je niet snel mee”, zei leerling Joël Bruil (17). “Het is een hele eer, en dan krijgen we ook nog een badge door hem uitgereikt. De opleiding is voor mij ideaal; ik wilde altijd al het leger in of iets met bouw. Bij Defensie kan ik het combineren. Ik ga straks naar de luchtmobiele infanterie.”
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef Thaboel het volgende:
interval, interval en nog eens interval. Duurloop sloop je je lichaam mee.
In 3 weken ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
2400 kan makkelijk omhoog naar 3000 in een 3 weken. Vanaf dan wordt ;t wel moeilijk om snel omhoog te krijgen.
Gewoon een goed schema volgen, interval, duurloop en korte duurloop op hoge snelheid. As easy as it can be.
Als jij denkt dat je met interval training ook traint voor langere afstanden....quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef Thaboel het volgende:
interval, interval en nog eens interval. Duurloop sloop je je lichaam mee.
3 weken ja, ik deed 24 Juni de coopertest op 2500 meter. Nu heb ik via mijn broer ( ALO ) een schema gekregen van een trainer die de NL Kampioenne op de marathon trained. Ik post hem wel ff:quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In 3 weken ja?[ afbeelding ]
Hele tijd terug met wat sportmenschen over gezeten. Het duurloop gedeelte is niet belangrijk. Hooguit om je voeten aan de afstand te laten wennen.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je met interval training ook traint voor langere afstanden....
Maar je zegt dat je je lichaam er mee sloopt, ik denk dat dat te relativeren is. Het klinkt namelijk alsof je absoluut geen duurloop moet gaan doen, terwijl je eigenlijk bedoelt dat je met interval ook een goed resultaat kan behalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hele tijd terug met wat sportmenschen over gezeten. Het duurloop gedeelte is niet belangrijk. Hooguit om je voeten aan de afstand te laten wennen.
Het energie-systeem en je hart en longen worden beter en sneller getrained bij een mooi interval schema.
Mooi voorbeeldje (al kan ik het helaas niet terugvinden) 2 heren: ze hebben een jaar lang elke dag hebben ze 20/30 minuten aan interval gedaan. En zonder dus eigenlijk ervaring met duurlopen de NYMarathon uitgelopen.
Je hebt hem dus nog niet gelopen...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
17 Juli loop ik de coopertest opnieuw en ik kan je verzekeren dat ik de 3000 ga halen, dat is dus 500 meter erbij in 3 weken.
Daar staat mij ook iets van bij, maar die les is alweer een hele tijd geleden...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wat ik heb geleerd is dat de Molotovcoktail een fles is met brandbare vloeistof met aan de buitenkant chemicaliën om het bij het breken te doen ontsteken. Dit om te voorkomen dat de werper verraden gaat worden door de brandende lont zoals die bij een brandfles noodzakelijk is.
Ik ben een lange tijd geblesseerd geweest, ongeveer 1,5 maand geen sport gehad. Daarvoor 2x in de week voetballen en 2x in de week hardlopen + gym op school. Toen ik voor 't eerst de coopertest weer rende schrok ik ook wel een beetje van het resultaat omdat ik hem normaal ook wel op 2800 had. Mijn benen zijn er wel aan gewend want heb geen last van spierpijn e.d.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt hem dus nog niet gelopen...
Het zal qua conditie best te doen zijn; ik betwijfel of het goed is voor je lichaam. Iemand die 2500 meter op de cooper rent doet in de regel weinig aan zijn uithoudingsvermogen. Om dan drie weken lang om de dag er stevig tegenaan te gaan lijkt mij verre van verstandig.
Je lichaam is toch simpelweg niet getraind om dan 42 kilometer nonstop te rennen? En dan heb ik het niet per se over je hart en longenquote:
Ging skeerekip niet ook V&V doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
BredeBradda doet me echt denken aan Skeerekipben ik de enige?
Ik kwam via google een politicus tegen die wel de juiste termen gebruikte. Maar ja dat was een kamerlid voor de CPN. Die wist dus wel waar die over sprak.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar die les is alweer een hele tijd geleden...![]()
Maar op internet wordt eigenlijk alles "molotov cocktail" genoemd. Hier staat ook nog leuke info.
Eerst was ik al "de Sam", nu ben ik opeens een skeerekipquote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
BredeBradda doet me echt denken aan Skeerekipben ik de enige?
De Vronsky status heb je nog nietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Eerst was ik al "de Sam", nu ben ik opeens een skeerekipWat wordt mn volgende bijnaam. SamKip?
Mooizoquote:
Duidelijk artikel.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar die les is alweer een hele tijd geleden...![]()
Maar op internet wordt eigenlijk alles "molotov cocktail" genoemd. Hier staat ook nog leuke info.
Jan Dieters zeker?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kwam via google een politicus tegen die wel de juiste termen gebruikte. Maar ja dat was een kamerlid voor de CPN. Die wist dus wel waar die over sprak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |