Nog nooit zo'n bullshit gehoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Schild het volgende:
Losse flodders vallen ook gewoon onder de wet wapens en munitie.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nog een leuke dag gewenst, discuteren om het discuten heb ik echt geen trek in.
Dus het is gewoon 100% legaal?quote:
En daar heb je hem... Gaan je ouders leuk vinden. Hele teringbende afgefikt, verzekering geeft niet thuis. BredeBradda word dan in elkaar gebutst op een "never back down" manier tot minineger.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef BredeBradda het volgende:
Het bezit van hulzen, die duidelijk verschoten zijn is zonder vergunning in Nederland gewoon toegestaan.
Een lege huls met afgetikt slaghoedje is dus volledig legaal. Echter, men plaatst er wat kanttekeningen bij.
??
staat alleen dat je niet verzekerd bent bij brand..
Deels waarquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef thesystem het volgende:
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?f=69&t=32244
Volgs hun mag een lege huls met verschoten slaghoedje wel...
wel zonder kop
Als er brand is gooi ik wel eerst die hulzen het raam uitquote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef Esses het volgende:
[..]
En daar heb je hem... Gaan je ouders leuk vinden. Hele teringbende afgefikt, verzekering geeft niet thuis. BredeBradda word dan in elkaar gebutst op een "never back down" manier tot minineger.
Nee ben niet weg, heb enkel geen zin om met een Rubje verder in discussie te gaan, zeker als die discussie ook nog eens over niks gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tot vanmiddag voor jou / vanavond voor mij
KMar meisje? Jezus, kzou je moeder kunnen zijn opdondertje.quote:
Dat is gewoon een politie taak hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat ik beledig niemand hoorIk gok alleen haha. Kmar moet er zijn om de hooligans te pakken toch.
Kmar vrouw danquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Esses het volgende:
[..]
KMar meisje? Jezus, kzou je moeder kunnen zijn opdondertje.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee ben niet weg, heb enkel geen zin om met een Rubje verder in discussie te gaan, zeker als die discussie ook nog eens over niks gaat.
Een stoer rupsvoertuig? Nou nou, die YPR is stoer. Overigens de MP5 op schiphol word gedragen door beveiligers, meer jouw niveau dus. Als ik jou was zou ik solliciteren.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja en ze hebben een stoer rupsvoertuig enzo, MP5 alles op schiphol
Amber, niet zo chagarijnig. Het is een mooie dag, niet veel regen. Mooi zonnetjequote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Rot toch op man, of hoe wil je het dan noemen er over te posten en er een afbeelding aan te besteden.
Dat was hier al afgelopen week in het nieuwstopic gepost. Curacao? Dood zou ik er nog niet gevonden willen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef BredeBradda het volgende:
De Kmar heeft 3 militairen op curacao opgepakt. altijd dat radio nieuws. zit Esses toevallig op Curacao?
Beetje gefrustreerd?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Een stoer rupsvoertuig? Nou nou, die YPR is stoer. Overigens de MP5 op schiphol word gedragen door beveiligers, meer jouw niveau dus. Als ik jou was zou ik solliciteren.
Dronken is geen excuus, rotatiegedrag is werkverschaffing.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dronken, en zoals Remcoo al zei misschien rotatiegedrag.
ex-nederlanderquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind hem anders knap posten voor een Amerikaan.
Whehe, oud gebruikers enz. zijn echt bijnaampjes geworden he xDquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee ben niet weg, heb enkel geen zin om met een Rubje verder in discussie te gaan, zeker als die discussie ook nog eens over niks gaat.
Nee hoor, ben niet gefrustreerd. Vind het alleen weer komisch hoe die YPR stoer genoemd word. Hij word pas stoer als hij daadwerkelijk ingezet word.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd?
Ik hoef geen beveiliging.
Discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef trigt013 het volgende:
Yeah, vanaf september weg bij defensie en nieuwe functie bij spoorwegen. Flinke stap omhoog van sgt1 naar functieniveau van kapitein.
Esses is het nodig op deze manier te reageren op een scholier (14/15)? Even terug denken na de tijd toen jezelf zo oud was. Mischien was de YPR toen ook stoer voor je,.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Een stoer rupsvoertuig? Nou nou, die YPR is stoer. Overigens de MP5 op schiphol word gedragen door beveiligers, meer jouw niveau dus. Als ik jou was zou ik solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |