Het schijnt idd zo te zijn ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi stuk
Is het vandaag dat DEF probeerd zo veel mogelijk SC te vullen voor het Guinness book?
Ja en ze hebben een stoer rupsvoertuig enzo, MP5 alles op schipholquote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef jaijai2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen wel opdrukken barbapapa!
"Vuld" is toch echt geen mierenneuken hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ga jij even lekker lopen mierenneuken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja en ze hebben een stoer rupsvoertuig enzo, MP5 alles op schiphol
Rot toch op man, of hoe wil je het dan noemen er over te posten en er een afbeelding aan te besteden.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Vuld" is toch echt geen mierenneuken hoor
'verveling'quote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Rot toch op man, of hoe wil je het dan noemen er over te posten en er een afbeelding aan te besteden.
Dronken, en zoals Remcoo al zei misschien rotatiegedrag.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef BredeBradda het volgende:
De Kmar heeft 3 militairen op curacao opgepakt. altijd dat radio nieuws.
Ik zal voortaan geen aandacht meer besteden aan abominabele spelling en grammatica, want dat mag niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Rot toch op man, of hoe wil je het dan noemen er over te posten en er een afbeelding aan te besteden.
Vind hem anders knap posten voor een Amerikaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zal voortaan geen aandacht meer besteden aan abominabele spelling en grammatica, want dat mag niet.
Joh je moet doen wat je niet laten kan, maar anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voer taal, noch heb ik hier een (Nederlandse) spell checker.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zal voortaan geen aandacht meer besteden aan abominabele spelling, want dat mag niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Joh je moet doen wat je niet laten kan, maar anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voer taal, noch heb ik hier een (Nederlandse) spell checker.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Joh je moet doen wat je niet laten kan, maar anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voertaal, noch heb ik hier een (Nederlandse) spell checker.
Zwart is het nieuwe wit.quote:
en hoe heeft u dit vastgesteld?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
anders dan voor jou is Nederlandse niet mijn voer taal
Noobquote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en hoe heeft u dit vastgesteld?
Nog een leuke dag gewenst, discuteren om het discuten heb ik echt geen trek in.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en hoe heeft u dit vastgesteld?
Dat je er aandacht aangeeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nog een leuke dag gewenst, discuteren om het discuten heb ik echt geen trek in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |