Doe dat nu maar niet op de schietbaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef BredeBradda het volgende:
Het bezit van hulzen, die duidelijk verschoten zijn is zonder vergunning in Nederland gewoon toegestaan.
Een lege huls met afgetikt slaghoedje is dus volledig legaal. Echter, men plaatst er wat kanttekeningen bij.
??
Gooi ze uit het raam jong, maak je de insecten ook nog gelukkig meequote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef BredeBradda het volgende:
Het bezit van hulzen, die duidelijk verschoten zijn is zonder vergunning in Nederland gewoon toegestaan.
Een lege huls met afgetikt slaghoedje is dus volledig legaal. Echter, men plaatst er wat kanttekeningen bij.
??
Extreem exotisch ende spannend. Iedereen zal gegarandeerd vragen "wat is dat exotische voorwerp in uw vitrinekast?"quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Thaboel het volgende:
Waarom zou je die meuk thuis willen hebben trouwens?
Heb geen "mannenkamer" meerquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Thaboel het volgende:
Al zie ik het ER nog wel doen om het in zn mannenkamer te leggen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Die heeft dat allang achterhaald hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Schild het volgende:
Zou ook nog even je adres bij de fotos zetten, kan Esses nog aan het werk gezet worden.
Esses? Zeker een Kmar meisje?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Schild het volgende:
Zou ook nog even je adres bij de fotos zetten, kan Esses nog aan het werk gezet worden.
quote:
Geen kwaad woord over Esses hè? Is een leuke dame!quote:
Mensen verzamelen veel spul...uit interesse omdat het "spannend" is of omdat ze het gewoonweg interessant vinden?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Thaboel het volgende:
Al zie ik het ER nog wel doen om het in zn mannenkamer te leggen.
Wat ik beledig niemand hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Schild het volgende:
[..]
Even quoten, zal 'm straks aan Esses doorsturen.
Hey schat!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef -Amber- het volgende:
Goede middag, word tijd dat ik steno leer, met de snelheid waar men hier een SC vuld.
Oei, ik had 'spullen' moeten typen ipv 'meuk'quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef thesystem het volgende:
[..]
Mensen verzamelen veel spul...uit interesse omdat het "spannend" is of omdat ze het gewoonweg interessant vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |