Nee...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
BredeBradda doet me echt denken aan Skeerekipben ik de enige?
Je loopt nog steeds geen 3300.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je je lichaam er mee sloopt, ik denk dat dat te relativeren is. Het klinkt namelijk alsof je absoluut geen duurloop moet gaan doen, terwijl je eigenlijk bedoelt dat je met interval ook een goed resultaat kan behalen.
Ik doe eigenlijk alleen maar duurloop omdat ik dat fijner (meer voldoening) vind. ik loop dan 10 tot 16 km. Heb daar wel een sprong van 2800 naar 3000 mee gemaakt met de cooper
Ik had op zijn minst de camo van de mariniers verwacht.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:12 schreef Schild het volgende:
Wel baas die woodland gordijnen (?) van Barbapapa
[ afbeelding ]
Het was mij er meer om te doen dat je het deed klinken alsof je binnen een korte tijd effecten van duurloop gaat zien. Je gaat er echt niet kapotter van dan van sport in het algemeenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je loopt nog steeds geen 3300.
Ik ben zelf ook meer een voorstander van kort/krachtig trainen (korte intensive interval en crossfit bijv.) en die sporters toen ook dus daar zie je dan automatisch de voordelen in.
Maar het is een voorkeur. Maar interval training kan je net zo goed/beter trainen voor lange afstanden.
Er zijn altijd verschillende meningen over hoe je het beste kunt trainen, eten en rusten. Wat jij van die sporters gehoord hebt, dat zal ongetwijfeld waar zijn, maar als ik op mijn beurt weer praat met hardlopers, dan hoor ik van hen weer andere verhalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je loopt nog steeds geen 3300.
Ik ben zelf ook meer een voorstander van kort/krachtig trainen (korte intensive interval en crossfit bijv.) en die sporters toen ook dus daar zie je dan automatisch de voordelen in.
Maar het is een voorkeur. Maar interval training kan je net zo goed/beter trainen voor lange afstanden.
Er naar toegaan, een rupsvoertuig zien. En eisen dat er een tank komtquote:
Was een behoorlijk gezellige avond dus weet alleen nog de grote lijnen. Maar het werd allemaal medisch onderbouwt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er zijn altijd verschillende meningen over hoe je het beste kunt trainen, eten en rusten. Wat jij van die sporters gehoord hebt, dat zal ongetwijfeld waar zijn, maar als ik op mijn beurt weer praat met hardlopers, dan hoor ik van hen weer andere verhalen.
Want je hebt er immers al voor betaaldquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er naar toegaan, een rupsvoertuig zien. En eisen dat er een tank komt
Dat is geen tankquote:Op maandag 9 juli 2012 14:19 schreef Thaboel het volgende:
iemand? http://www.vakantieveilin(...)traffic-control.html
Hey Sherlock, u is wakker.quote:
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokterquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé ouwe molukker, allang wakker ja!
Alleen maar interval getraind zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokter
Mooi klote ja. Ach, genoeg doorzuipen, dan voel je er niks meer van en kun je die Coopertest zo lopenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokter
Kun je volgend jaar zelf gebruiken op je opleiding, om thuis te oefenenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Hoeveel wil je voor die KPN afstandsbediening?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Mooie deuk in het raam :pquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef m.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_springen_bruce.html
Is het erg dat ik hier om moet lachen?
Dat vind ik echt zo'n sul hequote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef Thaboel het volgende:
Stilte hier.
Laten we onze nationale held Sterretje niet vergeten!
al 150 pushups gedaan?quote:
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Zolang ze van plastic zijn welquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?
Sinds wanneer nietquote:
hij knikt ook ff ja hoor,quote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer nietdie dingen kan je bij elke dump kopen.
Iets met delen van munitiequote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer nietdie dingen kan je bij elke dump kopen.
"ik hoorde het mijn sergeant nog zeggen": Heeft u munitie of delen van munitie?"quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?
Je mag ze in ieder geval niet mee het vliegtuig in nemenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Schild het volgende:
Losse flodders vallen ook gewoon onder de wet wapens en munitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |