Alleen maar interval getraind zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokter
Mooi klote ja. Ach, genoeg doorzuipen, dan voel je er niks meer van en kun je die Coopertest zo lopenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voel me wel oud ja. Knie naar de klote... Morgen maar langs el dokter
Kun je volgend jaar zelf gebruiken op je opleiding, om thuis te oefenenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Hoeveel wil je voor die KPN afstandsbediening?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Mooie deuk in het raam :pquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef m.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_springen_bruce.html
Is het erg dat ik hier om moet lachen?
Dat vind ik echt zo'n sul hequote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef Thaboel het volgende:
Stilte hier.
Laten we onze nationale held Sterretje niet vergeten!
al 150 pushups gedaan?quote:
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef BredeBradda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse??
Gr, gr.
Zolang ze van plastic zijn welquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Is trouwens wel slim om zoveel hulzen in huis te hebben.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?
Sinds wanneer nietquote:
hij knikt ook ff ja hoor,quote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer nietdie dingen kan je bij elke dump kopen.
Iets met delen van munitiequote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer nietdie dingen kan je bij elke dump kopen.
"ik hoorde het mijn sergeant nog zeggen": Heeft u munitie of delen van munitie?"quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gewoon afgeschoten hulzen mag toch wel?
Je mag ze in ieder geval niet mee het vliegtuig in nemenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Schild het volgende:
Losse flodders vallen ook gewoon onder de wet wapens en munitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |