Jow moet je op Kmarns forum vragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef BredeBradda het volgende:
Jow die Sloggi zit ook op het KMarns forum?
Ga eens langs een hospik. Ik denk dat je een beetje ziek bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Esses het volgende:
Ik zit te denken aan een overstap naar de KLu...
Een beetje dollen mag wel toch?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens langs een hospik. Ik denk dat je een beetje ziek bent.
Wtf?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Esses het volgende:
Als ik me niet vergis is hij daar ook lidquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef BredeBradda het volgende:
Jow die Sloggi zit ook op het KMarns forum?
Omdat je dat idee hebt.quote:
Waz met jou??quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Esses het volgende:
tazzzz die mattie is helemaal loco gewordenquote:
Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe battlefieldmanagment systmen welke jullie ontwikkelen of gewoon CIS.quote:
scheiten in je broek is dus niks voor je?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe battlefieldmanagment systmen welke jullie ontwikkelen of gewoon CIS.
CIS zal wel één van de eerste diensten zijn die men gaat uitbesteden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe battlefieldmanagment systmen welke jullie ontwikkelen of gewoon CIS.
Poetsen heeft geen zin meer. Men kan enkel nog proberen de "eigenaar" van het wapen te vinden, om hem een rot trap te geven.quote:
Nee, gewoon laten poetsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Poetsen heeft geen zin meer. Men kan enkel nog proberen de "eigenaar" van het wapen te vinden, om hem een rot trap te geven.
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
scheiten in je broek is dus niks voor je?
Wats er met dat ding gebeurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |