Die vent is [x]ongeschikt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je bijkomen van een vrije dag dan?
Spieren moeten herstellen hequote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je bijkomen van een vrije dag dan?
¤10 op mijzelf.quote:
Ik moet nog wachten tot 10augustus niet jankenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef BredeBradda het volgende:
En weer bijna mijn hele rustdag geFOK!'t, ik wil op vakantie
Als dat zo is, is het ook enkel omdat MaryMouse er niet tegen kan dat je weer gaat zitten huilenquote:
Scholieren hebben toch iets van 7 weken vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef BredeBradda het volgende:
Deze hele vakantie is afgestemd op werken en trainen, leukste vakantie ooit
Wie wat worden wil, zit niet stilquote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef BredeBradda het volgende:
Deze hele vakantie is afgestemd op werken en trainen, leukste vakantie ooit
En gelijk heeft ze. Ooit een beagle horen janken?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het ook enkel omdat MaryMouse er niet tegen kan dat je weer gaat zitten huilen
ik heb 3 maanden ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Scholieren hebben toch iets van 7 weken vakantietijd zat dus!!
Tjaaahquote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef MaryMouse het volgende:
Luitjes wat een tempo hier, de OP doet echt blijkbaar wonderen.
Feestje hier, feestje daar. Jezelf goed bezighouden!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Word je na drie maanden vakantie niet gek van het niks doen?
Ga bollen pellen of zo iets.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef BredeBradda het volgende:
Ik wordt nu al gek van niks doen, eigenlijk beetje sparen voor een camera verder niets
Geen examen gedaan. Gewoon reguliere vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Had ik ook, na mijn examen. Weet ook gewoon niet meer wat ik toen gedaan heb
Daar is 't nu al te laat voor. Heb een baantje bij de supermarkt, maar ik moet eerst 2 weken wachten voordat ik eindelijk eens 30 uur mag werken pw.quote:
Ik deed in mei examen, en in september startte m'n vervolgopleiding. Zeeën van tijd en niks nuttigs gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen examen gedaan. Gewoon reguliere vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |