White Collar is een FBI serie waarin een voormalig crimineel, zo'n hele stijlvolle 'gentleman'-dief/vervalser, zijn expertise gebruikt om de White collar divisie van de FBI in New York te helpen. Het verhaal wordt verteld middels het welbekende concept waarin één misdaadzaak per aflevering wordt opgelost en daar tussendoor wordt een overkoepelend verhaaltje behandeld.quote:White Collar is een Amerikaanse televisieserie. De serie ging in première op 23 oktober 2009 waarna er op 13 juli 2010 een tweede seizoen van start ging. Ook is er een derde seizoen aangekondigd, dat van start gaat in 2011 en opnieuw 16 afleveringen zal tellen. De serie wordt in de Verenigde Staten uitgezonden door USA Network, in Nederland door RTL 5.
Deze kan er wel uit of op 10 juli gezet worden.quote:18 januari komt de eerstvolgende aflevering op TV.
1 2 | [url=http://tvrage.com/White_Collar][img]http://kexx.net/nextep/cache/20720.png[/img][/url] [small][url=http://kexx.net/nextep/]ook zo'n teller?[/url][/small] |
Eerst dacht ik ook echt dat het ergens rond Cuba moest zijn qua sfeer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef Esje-lief het volgende:
Ik moet even klagen..
Als halve Cabo zetten ze dat eiland niet goed neer.. Brazillïe of een ander Zuid Amerikaans land. En ik irriteer mij eraan...
Verder is het weer heerlijk!
Mja, en dan zo makkelijk het eiland vinden is natuurlijk ook niet echt realistischquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Neil had beter moeten weten dan met zoveel clues te bellen. Zonde en onrealistisch.
Aflevering was opgenomen op Puerto Rico.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef Esje-lief het volgende:
Ik moet even klagen..
Als halve Cabo zetten ze dat eiland niet goed neer.. Brazillïe of een ander Zuid Amerikaans land. En ik irriteer mij eraan...
Verder is het weer heerlijk!
Op zich valt dat nog best wel mee denk ik. Je weet dat het haast wel een eiland moet zijn en het geen uitleveringsverdrag met de VS moet hebben. Als het dan op dat moment ook nog stormt, je de zee hoort en vier keer een bel hoort (tijdzone), is het natuurlijk niet heel moeilijk zoeken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, en dan zo makkelijk het eiland vinden is natuurlijk ook niet echt realistisch
Maar boeie, daar kijk ik niet voor
Vanaf welk seizoen ongeveer? Ik ben van plan seizoen 1 uit te kijken, maar als het zo blijft dan denk ik ook dat het daar bij blijft. Teveel NCIS/baantjer gehalte, elke ep een nieuwe 'schurk'.quote:
Dat is ook de reden waarom ik op een gegeven moment ben afgehaakt, het werd wat veel van hetzelfde allemaal. In zo'n mate dat ik het gewoon saai vond en me afvroeg waarom ik het nog keek.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Vanaf welk seizoen ongeveer? Ik ben van plan seizoen 1 uit te kijken, maar als het zo blijft dan denk ik ook dat het daar bij blijft. Teveel NCIS/baantjer gehalte, elke ep een nieuwe 'schurk'.
ik zal eerlijk zijn: een grote reden waarom ik kijk is Matt Bomerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik op een gegeven moment ben afgehaakt, het werd wat veel van hetzelfde allemaal. In zo'n mate dat ik het gewoon saai vond en me afvroeg waarom ik het nog keek.
Ik kan Suits meer waarderen, hopelijk gaan die niet hetzelfde pad bewandelen.
Ach he's gay, logischquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Van het weekend was ik naar Magic Mike en Matt Bomer kwam naar mijn mening veel te weinig in beeld dus toen kon ik het niet laten en heb ik toch maar de eerste aflevering gekeken! Wat is het toch een lekkere vent!
Maar wel leuke season première, en vond het eind wel echt meteen verlangen naar de volgende aflevering!
ik ga komend weekendquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Van het weekend was ik naar Magic Mike en Matt Bomer kwam naar mijn mening veel te weinig in beeld dus toen kon ik het niet laten en heb ik toch maar de eerste aflevering gekeken! Wat is het toch een lekkere vent!
Maar wel leuke season première, en vond het eind wel echt meteen verlangen naar de volgende aflevering!
Sttttt!!!! Ik was het alweer vergeten...!quote:
Ik zal je zeggen: dat flikken ze iedere keerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef Onufriev het volgende:
Zojuist seizoen 1 uitgekeken
Ik verwachtte tijdens de finale bij dat vliegtuig dat 'ie toch naar Peter zou gaan (er komen immers nog 3 seizoenen erna), maar dit einde had ik niet verwacht. Eigenlijk wilde ik ff stoppen na dit seizoen, maar het maakt me nu wel weer nieuwsgierig.
Bij mij ook...Misschien is het wel expres gedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef Rnnz het volgende:
Wat gebeurt er op het einde bij dat gesprek met die vrouw in de laatste aflevering? Hij stopt namelijk abrupt voor het einde bij mij..
dat lijkt me ook, en ze komen erachter dat hij onschuldig was en ze lossen de grote achterliggende zaak op. Redelijk voorspelbaar, maar vond het niet perse een slechte aflevering. Vrijwel elke serie en seizoen heeft een thema, na die vriendin en de treasure is er altijd wel wat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfde hier. Ik vermoed dat het gewoon het einde van de aflevering is (en ze 1 seconde te snel gestopt zijn). Slechte aflevering trouwens! Oh en laat me raden: dit hele seizoen wordt de rode draad 'de zoektocht naar de vader van Neal?'
Volgens mij gaat er wel weer vanalles gebeuren vanaf volgende weekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Kenju het volgende:
De serie is wat mij betreft wel klaar voor een volgende stap. Waarheen, kan verschillen. Het mag wat harder of duisterder worden, maar dat is duidelijk het concept niet van de serie niet. Net als een wat meer uitgebreid of gecompliceerd verhaallijn. Dat verzekeringswijf is ook terug helaas. Dus ze zouden zomaar weer in de oude routine kunnen vervallen. Goed geproduceerd, maar wel simpel gehouden.
Ze hebben eerder nog wat geprobeerd met een centrale antagonist (de gemene versie van Caffrey, zeg maar), maar dat liep ook op niets uit.... Misschien nog een poging?
Dat Burke gelooft dat Neill alles van te voren al bedacht heeft (het verlinken van Abigail en het opgeven van de flashdrive) is denk ik niet te zien als tussendoortje hoor. Vond het een sterke aflevering!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er wel weer vanalles gebeuren vanaf volgende week
De aflevering van deze week was meer een tussendoortje.
Ja maar dat kwam dan wel maar weer even ter sprakequote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:26 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat Burke gelooft dat Neill alles van te voren al bedacht heeft (het verlinken van Abigail en het opgeven van de flashdrive) is denk ik niet te zien als tussendoortje hoor. Vond het een sterke aflevering!
Zeer korte preview van vorige week zag er in ieder geval goed uit!
Eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef Maxco het volgende:
Deze ep was weer goed te noemen vind ik
Beetje een opvullertje idd...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat een rare aflevering was aflevering 6 van seizoen 4 eigenlijk! (net gekeken). Ik vond hem totaal niet tussen de andere afleveringen passen, het had zomaar een aflevering van seizoen 2 of 3 kunnen zijn (op dat kleine stukje in het begin met die IP nummers naar Sam toe dan na)
Vind dit hele seizoen nogal tegenvallen vergeleken met eerdere seizoenen. Steeds verwacht je een enorm complot/spektakel na de eerste 5-10 minuten die de hele serie zal opschudden en dan knopen ze uiteindelijk in de laatste vijf min van de aflevering de eindjes weer aan elkaar. Alles moet binnen 1 ep opgelost zijn en dan is het weer op naar de volgende aflevering. Zo jammer is dat. Op die manier zit er totaal geen spanning meer in die mijns inziens in eerdere seizoenen wel aanwezig was. De sfeer v/d serie blijft vooralsnog vermakelijk maar daar kunnen ze (vind ik) geen heel seizoen mee vullen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat een rare aflevering was aflevering 6 van seizoen 4 eigenlijk! (net gekeken). Ik vond hem totaal niet tussen de andere afleveringen passen, het had zomaar een aflevering van seizoen 2 of 3 kunnen zijn (op dat kleine stukje in het begin met die IP nummers naar Sam toe dan na)
??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Kenju het volgende:
Vond het ook nogal rommelig verteld. Ik kon het niet helemaal volgen iig. Maar wellicht kwam dat ook doordat ik niet in een juiste state of mind keek, zegmaar.
Maar dan nog, vond ik het niet helemaal passen. Een soort van avonturen verhaal. Met witteboorden-criminaliteit heeft het natuurlijk geenszins te maken, en ook niet met de betere dieverij.
Dit soort verhalen kun je m.i. niet goed in één aflevering vertellen, omdat het dan gewoon te rommelig wordt. Ik snap ook niet waarom ze perse aan dat concept van één aflevering willen vasthouden. Het wordt op deze manier wel erg conceptueel Eerst wat rommelen in het begin, dan wordt iets duidelijk en gaan ze eraan werken, in de laatste paar minuten lossen ze het dan helemaal op, en op het einde nog effe iets over de rode draad rondom Caffrey.
Ben het er ook wel mee eens dat het seizoen wat tegenvalt. Maar er moet soweiso iets gebeuren, want de serie was zoals het was gewoon niet levensvatbaar meer. Ik denk dat ze dus een beetje aan het rondtasten zijn.
We hebben het op een gegeven moment wel gezien. Totaal geen ontwikkeling in de karakters en de hele tijd hetzelfde kunstje, wordt saai. Dat is overigens inherent aan dit soort series. Bij bijv. Suits zie je het ook. Op zich nog wel vermakelijk, maar het wordt gewoon 'done' en saai. Zonde wanneer het potentieel er nog wel is. En anders moet je er gewoon mee ophouden en aan iets nieuws beginnen.quote:
Je ziet dat sowieso bij veel series. De eerste 3,4 seizoenen zijn goed en daarna wordt het eentonig. Zoiets zag je bijvoorbeeld bij Dexter ook. Dat onderscheid vaak ook de gemiddelde series van de echt goede series. Breaking Bad bijvoorbeeld zit nu in zijn 5 seizoen maar is (m.i) nog steeds even sterk als eerdere seizoenen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
We hebben het op een gegeven moment wel gezien. Totaal geen ontwikkeling in de karakters en de hele tijd hetzelfde kunstje, wordt saai. Dat is overigens inherent aan dit soort series. Bij bijv. Suits zie je het ook. Op zich nog wel vermakelijk, maar het wordt gewoon 'done' en saai. Zonde wanneer het potentieel er nog wel is. En anders moet je er gewoon mee ophouden en aan iets nieuws beginnen.
Dat is waar, of het wordt "toegankelijker" gemaakt zoals bijv big bang theory. Weinig series die consistent een hoog niveau blijven houden zoals bijv de Sopranos.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je ziet dat sowieso bij veel series. De eerste 3,4 seizoenen zijn goed en daarna wordt het eentonig. Zoiets zag je bijvoorbeeld bij Dexter ook. Dat onderscheid vaak ook de gemiddelde series van de echt goede series. Breaking Bad bijvoorbeeld zit nu in zijn 5 seizoen maar is (m.i) nog steeds even sterk als eerdere seizoenen.
Nu is het natuurlijk niet helemaal eerlijk om een BB te geen vergelijken met iets als White Collar. Totaal andere insteek als type product. BB moest gewoon een doorlopend verhaal zijn, met waarschijnlijk erg dure schrijvers. En het is sowieso een veel duurdere productie, met betere acteurs en scenario's. White Collar is meer zoals de andere USA Network-series als Suits en White Collar. Gewoon lekker simpel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je ziet dat sowieso bij veel series. De eerste 3,4 seizoenen zijn goed en daarna wordt het eentonig. Zoiets zag je bijvoorbeeld bij Dexter ook. Dat onderscheid vaak ook de gemiddelde series van de echt goede series. Breaking Bad bijvoorbeeld zit nu in zijn 5 seizoen maar is (m.i) nog steeds even sterk als eerdere seizoenen.
Die HBO-producties zijn inderdaad een klasse apart. Al moet ik zeggen dat ook de Soprano's het niet haalt bij een BB of The Wire. Op een gegeven moment had ik het wel gezien met de stoere Tony Soprano die alles zonder consequenties kon doen en met zijn dikke lijf ieder wijf kon krijgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:13 schreef tjoptjop het volgende:
Dat is waar, of het wordt "toegankelijker" gemaakt zoals bijv big bang theory. Weinig series die consistent een hoog niveau blijven houden zoals bijv de Sopranos.
BB is imho nog beter dan de eerdere seizoenen
Je hebt gelijk dat BB een (ietwat) ander publiek aanspreekt als White Collar of Suits en een ander concept nastreeft. Toch denk ik dat je je qua budget vergist. AMC (de zender die BB financiert) staat niet bekend om hun grote budgetten en moest kort geleden nog flink bezuinigen. USA network (van o.a white collar en suits) is net zo goed niet van de mega-dure producties dus ik denk niet dat het elkaar veel zal ontlopen. Dat valt ook wel te verklaren door het feit dat beide series niet veel dure scenes hebben en vooral leunen op de kwaliteiten van de acteurs. Ook als je de salarissen van de twee hoofdacteurs Matt Bomer en Bryan Cranston vergelijkt scheelt het niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk niet helemaal eerlijk om een BB te geen vergelijken met iets als White Collar. Totaal andere insteek als type product. BB moest gewoon een doorlopend verhaal zijn, met waarschijnlijk erg dure schrijvers. En het is sowieso een veel duurdere productie, met betere acteurs en scenario's. White Collar is meer zoals de andere USA Network-series als Suits en White Collar. Gewoon lekker simpel.
Overigens vond ik Dexter niet echt minder worden. Gewoon wat anders. Maar dat kwam ook doordat de Dexter van de eerste twee seizoenen er gewoon niet meer was (kind, vaste relatie, meer contact met de buitenwereld, gedoe met broer meegemaakt, etc.) Het afgelopen seizoen was wel duidelijk van mindere kwaliteit met onwaarschijnlijkheden en vreemde time jumps.
AMC heeft 'geld problemen' juist doordat ze series als BB en Mad Men hebben. Daarom snijden ze ook in bijv. the Walking Dead en cancelden ze Rubicon, twee series waar ze de rechten wel van hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat BB een (ietwat) ander publiek aanspreekt als White Collar of Suits en een ander concept nastreeft. Toch denk ik dat je je qua budget vergist. AMC (de zender die BB financiert) staat niet bekend om hun grote budgetten en moest kort geleden nog flink bezuinigen. USA network (van o.a white collar en suits) is net zo goed niet van de mega-dure producties dus ik denk niet dat het elkaar veel zal ontlopen. Dat valt ook wel te verklaren door het feit dat beide series niet veel dure scenes hebben en vooral leunen op de kwaliteiten van de acteurs. Ook als je de salarissen van de twee hoofdacteurs Matt Bomer en Bryan Cranston vergelijkt scheelt het niet veel.
Nu Breaking Bad zo populair is zullen ze vast en zeker een groter budget hebben gekregen maar dat zal elkaar nog altijd niet veel ontlopen. Sowieso staat een groot budget lang niet altijd gelijk aan een kwalitatief betere serie (tenzij je HBO heet natuurlijk).
Ik denk dat we daar niks meer van gaan horen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
Dit moet je toch gewoon zien als een inleiding van het grote verhaal wat dit seizoen gaat vullen?
Door die laatste vlag scene is voor mij toch wel een teken dat er meer gaat gebeuren rond die afstammelingen. En zoiets had ik ook in de preview vorige week gezien, een grote historische schat (hoewel ik het idee had dat van die preview bijna niets deze week van gebeurde?)
ik zag dat meer als een eind scene.. Zo van 'Mozzie had toch gelijk, er is een genootschap' en ook 'de vlag is nu weer terug bij de afstammelingen' en that's itquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
Dit moet je toch gewoon zien als een inleiding van het grote verhaal wat dit seizoen gaat vullen?
Door die laatste vlag scene is voor mij toch wel een teken dat er meer gaat gebeuren rond die afstammelingen. En zoiets had ik ook in de preview vorige week gezien, een grote historische schat (hoewel ik het idee had dat van die preview bijna niets deze week van gebeurde?)
dit denk ik het hele seizoen en elke aflevering alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
Bwaa..Kvond he etnog goed meevallen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Saavedra het volgende:
Pff, dit lag er wel weer heel dik bovenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had zo graag gehoopt op een ander, voor ons nog onbekend persoon![]()
Ik zag het inderdaad ook al aankomen vanaf het moment dat bekend werd dat Sam dood was.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef Saavedra het volgende:
Pff, dit lag er wel weer heel dik bovenop.
wel een mooie autoquote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef VacaLoca het volgende:
Die schaamteloze Ford reclame in de serie
dat vond ik ook echt tenenkrommendquote:
zijn meer series die dat hebben, dan gaan ze ineens uitgebreid laten zien hoe iets werkt...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef VacaLoca het volgende:
Die schaamteloze Ford reclame in de serie
Oké wat apart. Maar op zich ook wel lekker dat je dan niet bijna een heel jaar hoeft te wachten...quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Er komen nog 6 afleveringen begin volgend jaar. Seizoen 5 begind dan weer in de zomer volgend jaar.
Dat word zo gedaan om het gat wat de 'grote' series rond kerst en oud & nieuw laten vallen, op te vullen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:04 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oké wat apart. Maar op zich ook wel lekker dat je dan niet bijna een heel jaar hoeft te wachten...
He's gayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
*Meldt
Ik ben begonnen met kijken sinds ik de schoonheid van Matt Bomer heb ontdekt
Maar geniale serieBen nu bij aflevering 10 van seizoen 1 ofzo, maar ik denk dat ik snel bij ben met de rest
Thanks! Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef janeway het volgende:
Veel plezier met Matt.. Het is idd een lekker snoepje
No shit, alsof hij anders wél bereikbaar wasquote:
De pilot was net op tv, dus S01E01quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef nelisb het volgende:
Op RTL 5 is nu white collar.
Enig idee welk seizoen?
Dat is een leuk bericht ik heb deze winter de serie even bekeken en ik vind het erg leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb in de zomer de eerste 3 seizoenen er doorheen gejaagd en ben nu bij. Ik vind het leuke serie. Als het goed is begint over 17 dagen het 2e deel van seizoen 4.
Ik ga ook echt huilen als ik helemaal bij ben en seizoen 4 tegen die tijd is afgelopen en ik zo lang moet wachten om weer zo veel van Matt te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef SLP_ het volgende:
My god, wat ben ik blij als het weer begint want Matt![]()
Jaaa, snap ik echt kut danquote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga ook echt huilen als ik helemaal bij ben en seizoen 4 tegen die tijd is afgelopen en ik zo lang moet wachten om weer zo veel van Matt te zien![]()
Maar beter gaat hij ook in de 50 shades film spelen, dat zou nog véúl lekkerder zijn
Blegh je bedoelt Ian Somerhalder? Wat een engerd is dat! Daar krijg ik écht geen natte poes vanquote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaaa, snap ik echt kut dan![]()
Ja, duh, elke vrouw vindt hem de perfecte Christian Grey! Ongelooflijk dat hij samen is met een nietzoheelergknappe vent van 50 ofzo haha
Nee, ik bedoel zijn man hahahaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Blegh je bedoelt Ian Somerhalder? Wat een engerd is dat! Daar krijg ik écht geen natte poes van
En dat krijg ik van het idee van Matt als Christian wel![]()
Oooh ja haha ik dacht al, Ian is toch geen 50?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zijn man hahahaIan vind ik wel lekker hoor in TVD haha
Wordquote:Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dus? Deze homo ziet er in ieder geval stukken beter uit dan vele hetero's
Nouja veel mannen geilen op vrijwel alles wat er rondloopt met tieten, en wij vrouwen geilen alleen maar op de elite der mooie mannen. Maar áls we geilen, dan doen we dat ook goedquote:Op maandag 7 januari 2013 00:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ik bedoelde met een knipoog te zeggen dat 'jullie' vaak nog erger zijn kwa geilen op uiterlijk dan mannen. En dat zelfs als ze homo zijn dat daar niets aan afdoet dus
Ik ben er in principe op gekomen doordat ik Matt googlede en daar wel meer van wou zienquote:Op maandag 7 januari 2013 00:54 schreef VacaLoca het volgende:
Verder hoop ik dat jullie de serie verder ook tof vinden, en niet alleen kijken vanwege hem
Je verwoord het beter dan ik doequote:Op maandag 7 januari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja veel mannen geilen op vrijwel alles wat er rondloopt met tieten, en wij vrouwen geilen alleen maar op de elite der mooie mannen. Maar áls we geilen, dan doen we dat ook goed
De laatste keer dat ik een serie/film een kans gaf vanwege een actrice was ik 13... Buffyquote:[..]
Ik ben er in principe op gekomen doordat ik Matt googlede en daar wel meer van wou zien
Maar alleen maar omdat wat ik erover las me ook aanstond, leek wel mijn type serie.
En bevalt me ook prima!
De scenes met Matt leiden eigenlijk juist af van het verhaal
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je verwoord het beter dan ik doeJullie doen het ook vrij schaamteloos, overigens
Ja, en ergens vind ik het ook wel jammer dat er maar één lange rode draad door de serie loopt, en verder elke aflevering een aparte 'case' is. Het is leuker als de één weer invloed had op de ánder wat pas over 2 afleveringen aan bod komt waarin je weer merkt dat het allemaal onderdeel is van één groot geheel en ze dat pas over een paar afleveringen ontdekken. Snap je wat ik bedoel?quote:De laatste keer dat ik een serie/film een kans gaf vanwege een actrice was ik 13... Buffy
Werd er nog fan van ook(Al was Angel daarna een betere serie, en Firefly van dezelfde maker daarna nog weer beter.. en vind ik Sarah Michelle weinig meer aan)
Maar White Collar is tof ja, al vind ik Neal en Peter soms iets te apart klef worden met hun geplaag over en weer en zijn de Ford reclames die ingebouwd zijn een beetje jammerlijk
Ja klopt helemaalquote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef VacaLoca het volgende:
Tja dat is met veel meer series van anno nu. Reden; kijkcijfers. Met een case-of-the-week is het toegankelijker voor tv-kijkers die niet elke aflevering kunnen/willen zien. Bij series met overheersend een doorlopende verhaallijnen volgen mensen het niet meer na paar afleveringen gemist te hebben en haken ze af.
Alleen netwerken zoals AMC en HBO richten zich nog vooral op dergelijke series (Breaking Bad, Game of Thrones, Homeland...) en hoewel andere netwerken ook nog wel drama's langlopend hebben als Grey's Anatomy of fantasieseries zoals Once Upon a Time is/was de trend helaas vooral case-of-the-week series zoals House, Bones, CSI e.d. (waarbij vooral series zoals CSI voor het brede publiek zijn ingestoken... voor de Nederlandse buis echt van die 'RTL-series' zoals ik ze noem.
Gelukkig heeft White Collar nog beetje rode draad, maar het format zal niet echt veranderen.
Hear Hear.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dus? Deze homo ziet er in ieder geval stukken beter uit dan vele hetero's
Ja ik trek soms ook een raar gezicht bij het besef dat hij een oude piemol in z'n kont neemtquote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef loezzzje het volgende:
Dat hij homo is doet wel wat af van zijn hotness voor mij jaMaar gelukkig merk je het niet aan hem, daarom vergeet ik het ook constant weer
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik trek soms ook een raar gezicht bij het besef dat hij een oude piemol in z'n kont neemt
De meeste homo's doen niet aan kontsex hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik trek soms ook een raar gezicht bij het besef dat hij een oude piemol in z'n kont neemt
Ik denk zij welquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De meeste homo's doen niet aan kontsex hoor
Rond 04:00 staat hij vast bij Torrents online.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
Is vannacht de eerste aflevering na de 'stop' (dus na s04e10)?
Hoe laat kun je 'm downloaden (via tpb)?
Thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Rond 04:00 staat hij vast bij Torrents online.
Nee S04E11, het was een break, geen finalequote:
Eerst had ik daar nooit problemen mee omdat ik dan gewoon direct daarna de volgende aflevering keek, maar nu ben ik weer bij en moet ik telkens een week wachten, dan is dat wel naar jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef rene90 het volgende:
Jammer dat ze het alleen snel afraffelen op het eind.
Ik neem aan dat je dat voor aflevering 11 bedoeld... daar was ik inmiddels al achter. Heeft 12 dat ook?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef µ het volgende:
Voor wie downloadt, pak de repack, de IMMERSE-release mist een stukje.
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef janeway het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat voor aflevering 11 bedoeld... daar was ik inmiddels al achter. Heeft 12 dat ook?
Daar kwam ik gisteren ook achter inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef µ het volgende:
Voor wie downloadt, pak de repack, de IMMERSE-release mist een stukje.
Doen ze wel vaker, viel deze keer idd op met Windows, maar ze lieten Elizabeth ook al eens automatisch inparkeren met een Ford.quote:
Oja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker, viel deze keer idd op met Windows, maar ze lieten Elizabeth ook al eens automatisch inparkeren met een Ford.
En de mooie melding dat er iets mis was met de rem van Peter vlak voor zijn ongeluk. Volgens mij heeft Ford een deal met USA network, Burn Notice zit ook vaak vol met product placement van Ford.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker, viel deze keer idd op met Windows, maar ze lieten Elizabeth ook al eens automatisch inparkeren met een Ford.
Ze hebben in Burn Notice een klassieke Doge Charger en een Hyundai Coupé, geen Ford voor zover ik weet. Daarvoor had Fiona een Saab. Vooral die Hyndai is een duidelijk geval van product placement omdat ze er ook van alles over vertellen. In Hawaii Five-0 is alles Microsoft, wat èrg ver gaat. In Heroes was werkelijk iedere auto een Nissan. Ford was het merk in Fringe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
En de mooie melding dat er iets mis was met de rem van Peter vlak voor zijn ongeluk. Volgens mij heeft Ford een deal met USA network, Burn Notice zit ook vaak vol met product placement van Ford.
Dan werkt de reclame blijkbaar niet goed genoeg, het enige wat ik onthoud is dat ze bij USA steeds over de auto's lopen te zeurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze hebben in Burn Notice een klassieke Doge Charger en een Hyundai Coupé, geen Ford voor zover ik weet. Daarvoor had Fiona een Saab. Vooral die Hyndai is een duidelijk geval van product placement omdat ze er ook van alles over vertellen. In Hawaii Five-0 is alles Microsoft, wat èrg ver gaat. In Heroes was werkelijk iedere auto een Nissan. Ford was het merk in Fringe.
Ik kijk Burn Notice, Suits en White Collar. Alleen hebben ze een eigen autosponsor (resp. Hyundai, Lexus en Ford). Het is dus iig wel een ding bij USA Network.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan werkt de reclame blijkbaar niet goed genoeg, het enige wat ik onthoud is dat ze bij USA steeds over de auto's lopen te zeuren
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aflevering was opgenomen op Puerto Rico.
Tell me about Kaapverdië
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:35 schreef Kenju het volgende:
Ik kijk Burn Notice, Suits en White Collar. Alleen hebben ze een eigen autosponsor (resp. Hyundai, Lexus en Ford). Het is dus iig wel een ding bij USA Network.
Ik kijk geen Bones, dus zou het niet weten. Maar in 24 reed ook iedereen in een Toyota. Dat van dat inparkeren, zag je in White Collar ook gewoon van Ford.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.
Het is in elk geval niet zo erg als de Toyota placement in Bones. Het is onrealistisch dat de FBI in Toyota's zou rijden, die rijden altijd amerikaans, en als Bones gaat uitleggen hoe mooi haar prius automatisch kan inparkeren en hoe zuinig hij rijdt is het genant.
Snapte ook niet helemaal wat daar de bedoeling van was....quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef shiznuts het volgende:
lol, Caffery die in het Frans begint te ouwehoeren, wordt het ondertitelt in het Engels. Wanneer 'ie terugswitcht naar Engels, switcht de ondertiteling naar Frans.
In White Collar is het net zo erg:quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.
Het is in elk geval niet zo erg als de Toyota placement in Bones. Het is onrealistisch dat de FBI in Toyota's zou rijden, die rijden altijd amerikaans, en als Bones gaat uitleggen hoe mooi haar prius automatisch kan inparkeren en hoe zuinig hij rijdt is het genant.
Ja af en toe op het tenenkrommende afquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In White Collar is het net zo erg:
En herinner me nog wat van dit soort scenes waar elk foefje wordt uitgevoerd en in close-up in beeld wordt gebracht. Tevens een scene waar ook een halve minuut wordt gesproken over wat de auto wel niet allemaal kan.
Op een andere manier. Ze beginnen nu steeds het shot met het Lexus-logo duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:13 schreef tjoptjop het volgende:
Maar bij Suits vind ik het niet zo sterk, je ziet af en toe een Lexus in beeld, maar dat is ook wel een Mercedes geweest.
Mee eens. Die suffe uitweg, tsja, je kan niet verwachten dat ze opeens het concept zich laten doorontwikkelen.quote:Vond het niet echt een heel boeiend seizoen eigenlijk, matige finale. Ben benieuwd met wat voor suffe uitweg ze in september komen.
Eigenlijk vind ik dat met die vader best passend gedaan. Wanneer puntje bij paaltje komt, kiest hij de makkelijkste weg. Het zou juist heel typisch zijn wanneer hij uiteindelijk toch terug was gegaan en zich eindelijk eens wel als een 'echte oprechte man' ad getoond, etc. etc. Maar waarschijnlijk doen ze dat alsnog, misschien met een beetje dwang.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Nou eindelijk aap uit de mouw, eentje die je al lang en breed aan zag komen. Heb die pa geen seconde vertrouwd.
Vond het beetje een slap seizoen eigenlijk.
* shiznuts *klik* doetquote:» Er is al 130 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
* shiznuts jubeltquote:
Idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:25 schreef InGebruik het volgende:
Eerst maar eens een recap zoeken van het afgelopen seizoen. Geen idee meer wat er gebeurd is.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:25 schreef InGebruik het volgende:
Eerst maar eens een recap zoeken van het afgelopen seizoen. Geen idee meer wat er gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef rene90 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt!
Morgen pas voor ons.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef Nightquest777 het volgende:
Zo, de dag is aangebroken. White Collar is terug!
Uitzending is om 4 uur vannacht (donderdag op vrijdag) oftewel morgen.quote:
Hm, nouja dan nog 1 nachtje slapenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Uitzending is om 4 uur vannacht (donderdag op vrijdag) oftewel morgen.
quote:Next episode airs in:
7h 32m 15s
Precies dit dus. T ging ook net iets te makkelijk, ben benieuwd of Peter al weet dat het Neal was.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef Kenju het volgende:
Je zou toch zeggen dat een geslepen diep als Neal wel wist dat die zuurstofflessen gewoon ingeleverd moeten worden. Verder ook makkelijk dat Neal makkelijk even wegglipt. En kennelijk hangen er in New York niet standaard camera's in een kantoorgebouw? Vond het een slechte aflevering. Van die situaties waarvan voor het verhaal er gekozen wordt of Neal zich er makkelijk uit praat, of daadwerkelijk een probleem vormt.
Waarom was dit te makkelijk? De beslissende macht is omgekocht en er was geen reden om hem vast te houden...quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik ben best positief over de eerste aflevering, een aantal dingen mochten van mij wel iets anders:
- Peter veel te easy en te snel uit de gevangenis
Inderdaad een voorbeeld van iets dat ze in het verhaal hebben geschreven om een situatie te laten zien waarin Peter Neal toch niet vertrouwt, en Neal dat ook voelt. Door de hele serie heen is het een beperking, en nu opeens niet, terwijl ze aan het einde het weer weghalen.quote:- enkelband opeens gekraakt, maar aan het einde van de aflevering al weer vervangen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waarom was dit te makkelijk? De beslissende macht is omgekocht en er was geen reden om hem vast te houden...
[..]
Inderdaad een voorbeeld van iets dat ze in het verhaal hebben geschreven om een situatie te laten zien waarin Peter Neal toch niet vertrouwt, en Neal dat ook voelt. Door de hele serie heen is het een beperking, en nu opeens niet, terwijl ze aan het einde het weer weghalen.
Daarbij zou het ook een te grote ontwikkeling van de serie betekenen. Het is natuurlijk een USA Network-serie. Net als bij bijv. Suits houden ze de verhaalontwikkeling zo veel mogelijk op een laag pitje. Als was dit wel èrg snel, en dus niet eens onder het 'terugbrengen naar de status quo' te scharen.
Als een seizoen eindigt met een cliffhanger van jewelste waarin de good guy mogelijk voor de rest van zijn leven de cel in gaat, dan verwacht je niet die na 30 minuten in de eerstvolgende episode weer op vrije voeten te zien. Ik had liever gezien dat Neil hier 3 of 4 episodes mee bezig was, en dan op een briljante manier zijn vrijlatingspapieren weet te vervalsen en mensen weet om te praten met zijn charmes o.i.d.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waarom was dit te makkelijk? De beslissende macht is omgekocht en er was geen reden om hem vast te houden...
[..]
Inderdaad een voorbeeld van iets dat ze in het verhaal hebben geschreven om een situatie te laten zien waarin Peter Neal toch niet vertrouwt, en Neal dat ook voelt. Door de hele serie heen is het een beperking, en nu opeens niet, terwijl ze aan het einde het weer weghalen.
Daarbij zou het ook een te grote ontwikkeling van de serie betekenen. Het is natuurlijk een USA Network-serie. Net als bij bijv. Suits houden ze de verhaalontwikkeling zo veel mogelijk op een laag pitje. Als was dit wel èrg snel, en dus niet eens onder het 'terugbrengen naar de status quo' te scharen.
Peter ging niet voor derest van zijn leven de cel in. Hij werd gearresteerd en had wellicht die mogelijkheid in het vooruitzicht. Dit was echter alleen gebaseerd op het gegeven dat het zijn pistool was en hij GSR op zijn handen had. Ik denk dat er weinig meer mee te doen was, zeker niet wanneer ze die 'pull' over Neal als thema in het verhaal willen introduceren. Die vrijlatingspapieren vervalsen kan natuurlijk niet, aangezien dat dezelfde mensen zijn als die hem ook daadwerkelijk vrij laten. Zo niet, dan zou Peter gewoon op de vlucht zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:46 schreef Nightquest777 het volgende:
Als een seizoen eindigt met een cliffhanger van jewelste waarin de good guy mogelijk voor de rest van zijn leven de cel in gaat, dan verwacht je niet die na 30 minuten in de eerstvolgende episode weer op vrije voeten te zien. Ik had liever gezien dat Neil hier 3 of 4 episodes mee bezig was, en dan op een briljante manier zijn vrijlatingspapieren weet te vervalsen en mensen weet om te praten met zijn charmes o.i.d.
Ze hebben bij Burn Notice anders hetzelfde geintje uitgehaald met 1 van de hoofdrolspeelster, en die zat daadwerkelijk het halve seizoen vast. Vond ik een stuk leuker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Peter ging niet voor derest van zijn leven de cel in. Hij werd gearresteerd en had wellicht die mogelijkheid in het vooruitzicht. Dit was echter alleen gebaseerd op het gegeven dat het zijn pistool was en hij GSR op zijn handen had. Ik denk dat er weinig meer mee te doen was, zeker niet wanneer ze die 'pull' over Neal als thema in het verhaal willen introduceren. Die vrijlatingspapieren vervalsen kan natuurlijk niet, aangezien dat dezelfde mensen zijn als die hem ook daadwerkelijk vrij laten. Zo niet, dan zou Peter gewoon op de vlucht zijn.
Al heb je wel gelijk dat je een cliffhanger niet zomaar in één aflevering effe moet oplossen. Maar goed, het is een USA Network-serie he. Die gaan in de regel niet zo diep. Neal aan de ketting van Peter is een verhaalmotief in deze serie. Daar gaan ze niet zomaar vanaf wijken. Ook niet voor een paar afleveringen.
Burn Notice is dan ook een van de weinige USA Network-series waar ze de boel wel hebben omgegooid. Al was dat vooral alleen met het laatste seizoen zo en de aanloop naar het laatste seizoen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ze hebben bij Burn Notice anders hetzelfde geintje uitgehaald met 1 van de hoofdrolspeelster, en die zat daadwerkelijk het halve seizoen vast. Vond ik een stuk leuker.
Zeker. Dat is ook precies de bedoeling. Gewoon een oude werkende formule uitmelken.quote:Het is jammer dat ze niet die gok durfden te maken bij White Collar, ik heb nu al weer heel sterk het oude gevoel terug waar de hele setting verder weer precies hetzelfde is.
Burn Notice had dan ook wel het gemak van 5 hoofdrol spelers (Mama Weston meegerekend). White Collar leunt een stuk zwaarder op alleen Neal en Peter. Die zijn dus een stuk lastiger een half seizoen uit elkaar te houden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ze hebben bij Burn Notice anders hetzelfde geintje uitgehaald met 1 van de hoofdrolspeelster, en die zat daadwerkelijk het halve seizoen vast. Vond ik een stuk leuker.
Het is jammer dat ze niet die gok durfden te maken bij White Collar, ik heb nu al weer heel sterk het oude gevoel terug waar de hele setting verder weer precies hetzelfde is.
Ze hebben bij White Collar natuurlijk ook de optie om Jones en Diana en Mozzie belangrijker te maken.... Daar kiezen ze echter niet voor. Bij Burn Notice hebben ze Jessie er ook later bijgehaald. Revolutionair, voor een USA Networks serie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Burn Notice had dan ook wel het gemak van 5 hoofdrol spelers (Mama Weston meegerekend). White Collar leunt een stuk zwaarder op alleen Neal en Peter. Die zijn dus een stuk lastiger een half seizoen uit elkaar te houden.
Sowieso liep hij zonder dansje weer naar buiten. Alsof de FBI niet slim genoeg is om z'n bewakingsbeelden op te nemen voor als de bewaker even van zijn post is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef Kenju het volgende:
Weer een situatie dat puur voor het verhaal geschreven is.... Dat dansje sloeg nergens op. Als je de timing van die camera's kan achterhalen, kun je ze ook uitschakelen, lijkt me. Verder kun je die bewaker afleiden met een telefoontje. Hoezo niet een paar seconden mee om naar binnen te lopen? En hoe zou Neal eigenlijk naar buiten gaan? Weer bellen?
Haha, inderdaad ja. En sowieso waren het van die goedkope draadloze camera's, van die Chinese dingen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sowieso liep hij zonder dansje weer naar buiten. Alsof de FBI niet slim genoeg is om z'n bewakingsbeelden op te nemen voor als de bewaker even van zijn post is.
Nee, de Dutchman heeft de aanklager die over Peters zaak ging in zijn macht. Dat truukje met die stem was gewoon een reden die ze aan die aanklager moesten geven om Peter vrij te pleiten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand hier me überhaupt uitleggen waarom Neal in het krijt staat bij die Dutchman gast?
De Dutchman zou hem helpen om Peter vrij te krijgen, maar daarvoor moest hij daarna ook wat voor hém terug doen.
Maar ze hebben hem helemaal niet nodig gehad om Peter vrij te krijgen?
Alles wat je nodig had was Neal's stem en Mozzie's apparatuur. Alsof ze daar zelf niet op konden komen..
Die deal was een val, de Dutchman had camera's verstopt in dat reisbureau, waar Neal nu dus opstaat terwijl hij die munten steelt.quote:En dan vervolgens nog een 2e favor terug moeten doen voor hem in het criminele circuit, waardoor je daar ook weer aan vast zit.
Ah, makes a lot more sense now, thanksquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, de Dutchman had mensen die de aanklager konden omkopen. Dat truukje met die stem was gewoon een reden die ze aan die aanklager moesten geven om Peter vrij te pleiten.
Dus de Dutchman zei: Ik koop die aanklager om, en als jullie hem een reden geven om Peter vrij te pleiten, gebeurt dat. Hadden ze alleen dat bandje opgenomen, was het daadwerkelijk kritisch naar dat bandje gekeken, en uitgekomen dat het niet de stem van de vader van Caffrey was. Viir de Dutchman zelf kon die persoon niets doen, omdat hij op dat moment nog geen aanklager was.
[..]
Die deal was een val, de Dutchman had camera's verstopt in dat reisbureau, waar Neal nu dus opstaat terwijl hij die munten steelt.
Die beelden gebruikte de Dutchman dus om Neal te changeren om die documenten (vervalste obligaat-certificaten) te vernietigen.
De vraag is of de Dutchman die kaart niet nogmaals speelt. Feitelijk kan dat tot in het oneindige. Of is er toch een soort van 'honor amongst thieves'?
Het interessante is dat alle rollen die die acteur gespeeld heeft, die ik me kan bedenken, dubbelzijdige kanten hebben. Misschien dat hij dat nu weer gaat doen. Dus helpen tot op het punt dat je het niet zou verwachten en op een gegeven moment toch weer iets rattigs of zelfs slecht. Zou interessant zijn wanneer ze dit met de Dutchman ook zouden doen...
Serieus de reden dat ik vandaag de aflevering pas gekeken heb, afgelopen twee dagen een feest gehad en waar ik 's-avonds/'s-nachts wat series kijk, keek ik gisteren de eerste 5 minuten, en toen dacht ik 'dit is zonde' en heb maar een UFC-wedstrijd opgezetquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, makes a lot more sense now, thanks![]()
White Collar kun je beter niet onder invloed kijken als je het allemaal goed wil volgen![]()
Ben ik ook benieuwd naar. Ken hem van Common Law waar hij best een leuke rol in had (hoofdrol naast Michael Ealy) en dat goed deed. Had overigens ook een bijrolletje in The Avengers. Het is iig geen tweede Peter die de 'oude oud-of-style'-rol moet aannemen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
Denk dat zijn nieuwe handler ook nog wel een toffe kan blijken te zijn dit seizoen
Ohja, Curtis Hagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Serieus de reden dat ik vandaag de aflevering pas gekeken heb, afgelopen twee dagen een feest gehad en waar ik 's-avonds/'s-nachts wat series kijk, keek ik gisteren de eerste 5 minuten, en toen dacht is 'dit is zonde' en heb maar een UFC-wedstrijd opgezet.
Overigens heb ik het verhaal iets aangepast. Ik dacht eerst dat het om omkoping ging, iets dat Neal ook dacht; dat die aanklager ook met die munten (of het geld dat eruit verdiend werd) zou worden omgekocht. De reactie van Hagen (=the Dutchman) was terecht "dan zou ik wel erg gul zijn" (om Neal dus te helpen aan de middelen voor de omkoping te komen).
We zullen zien wat ze ermee gaan doen. Ik hoop dat ze van Curtis Hagen een ingewikkelder karakter maken dan simpelweg iemand die Neal simpelweg chanteert...
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Crohnjurist het volgende:
Blijft een leuke vermakelijke serie en natuurlijk veel lekkers om naar te kijken *Matt Bomer*
En natuurlijk speelt hij in de super vette serie 'The Following'.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ken hem van Common Law waar hij best een leuke rol in had (hoofdrol naast Michael Ealy) en dat goed deed. Had overigens ook een bijrolletje in The Avengers. Het is iig geen tweede Peter die de 'oude oud-of-style'-rol moet aannemen.
Dat weet ik inderdaad. Maar die heb ik niet gekeken. Wist niet echt of het wat voor me was doordat ik Kevin Bacon niet echt een serie zie dragen. Maar het is dus een aanrader volgens jou?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
En natuurlijk speelt hij in de super vette serie 'The Following'.
Ja ik vind het een goeie serie, Kevin Bacon doet het prima, maar de antagonist (James Purefoy) is echt super. Warren Cole (Neals nieuwe handler) komt pas later in het seizoen aan bod en heeft niet echt een grote rol, maar hij doet het wel prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad. Maar die heb ik niet gekeken. Wist niet echt of het wat voor me was doordat ik Kevin Bacon niet echt een serie zie dragen. Maar het is dus een aanrader volgens jou?
WTF was dat nou eigenlijkquote:
Ahh bedankt voor de toelichting Shiz's.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Hij is nu 'acting SSA', oftewel de dienstdoende Supervisor Special Agent. Peter was namelijk gepromoveerd en had geen tijd meer voor zijn functies. Voor zijn functie die hij op zich had genomen als handler van Neal kwam Siegel natuurlijk. En als supervisor hebben ze nu Jones aangesteld. Tenminste, dat is zoals ik dat interpreteer. Dus Burke neemt Hughes' baan, Clinton neemt Peters baan en Siegel werd Neals handler (dat verder niet integraal bij Peters taken hoorde)
Wat komma-es je me nou jongúh!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh bedankt voor de toelichting Shiz's.
Persoonlijk houd ik niet van characters die gekozen zijn omdat ze eyecandy zijn. Als het een functie heeft, ok. Maar dat is gewoon niet het geval. Verder ook totaal niet realistisch waardoor het gewoon gemaakt over komt.quote:Op maandag 4 november 2013 17:02 schreef Nightquest777 het volgende:
Die Rebecca kunnen we inderdaad weer terug verwachten, wat ik totaal niet erg vind!!
Hagen is een van de voornaamste criminelen uit het circuit. Die laat zich niet zomaar vermoorden. Heck, we hebben net gezien dat een FBI agent die hem in de gaten heeft meteen vermoord wordt.quote:Ik zie wel een beetje een idiot's plot: het ligt niet in Neal's aard maar waarom vermoorden of kidnappen ze die Hagen niet gewoon?
Bij dit soort dingen zijn er altijd bepaalde maatregelen in shows ("contingenties in place", zoals ze dat vaak zeggen). Dus misschien geen knop, maar wanneer Hagen ergens niet even incheckt met een telefoontje oid, wordt het door een andere partij of een geautomatiseerd proces, verstuurd.quote:Ze hebben niks gezegd over dat die videobeelden van Neals inbraak automatisch iedere dag gemaild worden naar de FBI tenzij Hagen op een knop drukt ofzo..
Als een van de twee dergelijk opportunistisch gedrag gaat vertonen, denk ik dat dat eerder Neal is dan Mozzie. Mozzie heeft gedurende de hele serie de mogelijkheid gehad om een extra stap te nemen, maar is nooit gewelddadig geworden. Ook hebben we gezien wat er gebeurt wanneer hem iets overkomt dat buiten het risico van 'het leven' geschaald wordt (twee seizoenen geleden geloof ik, toen hij neergeschoten werd): Dat zegt me dat er een bepaalde standaard aan regels is waar hij feitelijk niet vanaf kan wijken.quote:als die Mozzie bijvoorbeeld stiekem zonders Neals weten of toestemming stiekem die Hagen laat verdwijnen.
Ik ben het volledig met je eens op alle punten, ik probeer alleen te zeggen dat het mij positief zou verbazen als ze show een beetje wat laten veranderen qua sfeer en grimmigheid.quote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Persoonlijk houd ik niet van characters die gekozen zijn omdat ze eyecandy zijn. Als het een functie heeft, ok. Maar dat is gewoon niet het geval. Verder ook totaal niet realistisch waardoor het gewoon gemaakt over komt.
[..]
Hagen is een van de voornaamste criminelen uit het circuit. Die laat zich niet zomaar vermoorden. Heck, we hebben net gezien dat een FBI agent die hem in de gaten heeft meteen vermoord wordt.
Daarnaast heeft Neal het niet alleen niet in zijn aard liggen, het is gewoon niet iemand die een ander kan vermoorden. Neal en Mozzie zijn geen vechters die op straatniveau gaan scrappen met anderen. Ze concurreren door wat slimmer te zijn en een bepaalde eer in acht te houden, waarmee ze zichzelf nog steeds een goed persoon kunnen noemen (volgens een eigen dieven-norm) en soms ook kunnen rekenen op anderen die diezelfde eer op waarde schatten (honor amongst thieves).
[..]
Bij dit soort dingen zijn er altijd bepaalde maatregelen in shows ("contingenties in place", zoals ze dat vaak zeggen). Dus misschien geen knop, maar wanneer Hagen ergens niet even incheckt met een telefoontje oid, wordt het door een andere partij of een geautomatiseerd proces, verstuurd.
[..]
Als een van de twee dergelijk opportunistisch gedrag gaat vertonen, denk ik dat dat eerder Neal is dan Mozzie. Mozzie heeft gedurende de hele serie de mogelijkheid gehad om een extra stap te nemen, maar is nooit gewelddadig geworden. Ook hebben we gezien wat er gebeurt wanneer hem iets overkomt dat buiten het risico van 'het leven' geschaald wordt (twee seizoenen geleden geloof ik, toen hij neergeschoten werd): Dat zegt me dat er een bepaalde standaard aan regels is waar hij feitelijk niet vanaf kan wijken.
Neal hebben we echter wel degelijk boos gezien, zelfs op momenten dat hij daar geen reden toe had en hij dus vanuit defensief gedrag deed alsof hij onheus bejegend werd (die grote kunstroof).
Sowieso is White Collar niet echt een serie die zich ontwikkelt. Feitelijk geldt dat voor iedere USA Networks serie; gewoon onderdeel van het concept aangezien je op die manier ook niets kan verpesten. Ik denk dus dat ze het niet eens gaan proberen.
Ontwikkeling is altijd goed natuurlijk. Alleen vind ik niet dat je Mozzie en/of Neal moet veranderen kwa type crimineel (als persoon kunnen ze zich dan nog steeds ontwikkelen). Dat moet naar mijn mening onderdeel van de kaders zijn waar je je altijd aan houdt, omdat dat is wat White Collar, White Collar maakt. Je zou voor een meer doorlopend verhaal kunnen kiezen zodat het een soort van doorlopende drama wordt. Echter is dat een risico. Je ziet aan Suits dat een dergelijke transitie niet zo best werkt. Zonder goede schrijvers gooi je de serie in een put waar het niet meer uit kan komen. En zoveel goede schrijvers zijn er niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:27 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik ben het volledig met je eens op alle punten, ik probeer alleen te zeggen dat het mij positief zou verbazen als ze show een beetje wat laten veranderen qua sfeer en grimmigheid.
Die Siegel had een hele gave rol kunnen spelen, maar het enige aan character development wat we hebben gezien is dat hij rijk is en nu is hij al dood. Vooral met het feit dat hij stiekem zo rijk was waren best leuke scenes mogelijk. Of was alleen zijn familie rijk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ontwikkeling is altijd goed natuurlijk. Alleen vind ik niet dat je Mozzie en/of Neal moet veranderen kwa type crimineel (als persoon kunnen ze zich dan nog steeds ontwikkelen). Dat moet naar mijn mening onderdeel van de kaders zijn waar je je altijd aan houdt, omdat dat is wat White Collar, White Collar maakt. Je zou voor een meer doorlopend verhaal kunnen kiezen zodat het een soort van doorlopende drama wordt. Echter is dat een risico. Je ziet aan Suits dat een dergelijke transitie niet zo best werkt. Zonder goede schrijvers gooi je de serie in een put waar het niet meer uit kan komen. En zoveel goede schrijvers zijn er niet.
Afgezien van Fringe heb ik nog nooit gezien dat het omgooien van het concept echt werkt. Aangezien USA Networks gewoon geld wil verdienen, denk ik niet dat ze dit risico gaan nemen.
Als je White Collar wil doorontwikkelen, zou ik het meer zoeken in de rollen van andere karakters die wat meer gaan krijgen. Met de nieuwe functie van Jones zie ik daar best wel een kans. In dit opzicht had het character van Warren Kole ook een interessante toevoeging kunnen zijn. Maar goed, het is dus duidelijk dat ze daar niet voor kiezen.
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik het jammer vind dat ze hem gekilled hebben.
Dit begreep ik niet zo goed. Hij had een rijke familie, maar zijn vrouw was van hem gescheiden omdat hij niet rijk was doordat hij koos voor het politieleven. Echter was de prijs van een nieuw huis of appartement geen probleem....quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Die Siegel had een hele gave rol kunnen spelen, maar het enige aan character development wat we hebben gezien is dat hij rijk is en nu is hij al dood. Vooral met het feit dat hij stiekem zo rijk was waren best leuke scenes mogelijk. Of was alleen zijn familie rijk?
Eentje toch maar? Die opgeblazen is in dat vliegtuig? Dat mens van die verzekeringsmaatschappij was niet de liefde van zijn leven. En wie je als derde persoon bedoelt, zou ik niet weten.quote:Nu ik er over na denk is Neal ook best wel een platte persoonlijkheid. Hij heeft inmiddels iets van 3 liefdes van zijn leven laten lopen (ze zijn niet meer in beeld in elk geval)
Dat het verder een platte persoonlijkheid is, klopt. Maar dat is het concept ook van al die USA Networks series. Ze nemen volgens mij gewoon bewust het risico niet. Met Burn Notice hebben ze dat als afsluiting wel gedaan (hoewel ze ook met enige regelmaat terugvielen op het oude concept en de characters wel hetzelfde bleven. Het hoofdpersonage week wel wat af, maar wel op een manier dat het dus 'anders' (binnen de kaders van die serie was dat gedrag dus niet normaal en hij werd er door de andere characters over aangesproken) was, en geen vaste ontwikkeling), maar in de andere series doen ze dat niet. Suits is overgegaan naar een doorlopend verhaal, en je ziet dan echt hoe plat die personages allemaal zijn.quote:Je merkt wel iets van het feit dat hij het niet leuk vindt dat Peter niet langer zijn handler is (al zal dat snel genoeg wel weer het geval zijn), maar heel diepgaand is het allemaal niet. Je proeft ook niks meer van het vroegere 'hebberigheid', waar hij graag dure dingen wil stelen op een briljante manier. Nu lijkt hij wel een brave boy die alleen tegen wil en dank wordt gechanteerd om dingen te doen, maar eigenlijk het liefst dikke vriendjes met Peter wil zijn.
De mijne ook. Die conspiracies zijn wel grappig altijd, net als die spreekwoorden die hij probeert erin te brengen. De wisselwerking met Neal vind ik ook wel leuk gedaan. Vond het alleen wel apart dat Neal kennelijk Mozzie's echte naam niet wist.quote:Mozzie is eigenlijk nog mijn favoriet tegenwoordig!
Kate Moreau (wordt inderdaad opgeblazen, maar hij laat haar best wel moedwillig lopen?),quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Kenju het volgende:
Eentje toch maar? Die opgeblazen is in dat vliegtuig? Dat mens van die verzekeringsmaatschappij was niet de liefde van zijn leven. En wie je als derde persoon bedoelt, zou ik niet weten.
Volgens mij was het punt dat hij dat geld wel had maar niet het rijke jetset leventje van zijn familie wilde leiden wat zij dacht te krijgen met hem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit begreep ik niet zo goed. Hij had een rijke familie, maar zijn vrouw was van hem gescheiden omdat hij niet rijk was doordat hij koos voor het politieleven. Echter was de prijs van een nieuw huis of appartement geen probleem....
O ja, die was ik vergeten...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Nightquest777 het volgende:
Alex Hunter (ex vriendin, geen idee hoe ze uiteindelijk uit elkaar zijn gegaan maar ik vind het zonde)
Klinkt aannemelijk inderdaad...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij was het punt dat hij dat geld wel had maar niet het rijke jetset leventje van zijn familie wilde leiden wat zij dacht te krijgen met hem.
Daar had ie' ook een rolletje.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:14 schreef JDx het volgende:
Het had allemaal ergens wel iets weg van Chuck.
Ik ook, zou leuk zijn als er weer wat gestolen word voor eigen gewin.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef Kenju het volgende:
Ben benieuwd of ze er echt iets mee gaan doen, dat Neal terug streeft naar het criminele leven...
Goed dat ze geluisterd hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef Nightquest777 het volgende:
Je proeft ook niks meer van het vroegere 'hebberigheid', waar hij graag dure dingen wil stelen op een briljante manier. Nu lijkt hij wel een brave boy die alleen tegen wil en dank wordt gechanteerd om dingen te doen, maar eigenlijk het liefst dikke vriendjes met Peter wil zijn.
Was geen verrassing zoals eerder besproken is in het topic. Weet alleen niet of ik het zo positief vind, van die eyecandy-toevoegingen.quote:
Meh... Van te veel toevalligheden afhankelijk. Wanneer dit soort zaken moet gebeuren, laat men dat nooit door de verdachte zelf doen natuurlijk. Met een goede vingervlugheid zou je het niet eens middels een dergelijk in de huid verstopte container hoeven doen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:08 schreef Crohnjurist het volgende:
Maar vond dit ook wel een leuke aflevering! Zat goed in elkaar met die neppe bloedtest!
Ja, zo iemand als Curtis Hagen bijvoorbeeld!quote:Op maandag 18 november 2013 15:34 schreef Kenju het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor iemand die ze wat vaker tegen komen. Niet als doorlopend verhaal, maar gewoon een andere oplichter waar ze vaker mee te maken krijgen, cases oplossen maar hemzelf niet zomaar te pakken krijgen... Met iemand die zo goed Talented Mr. Ripley-like een rol kan innemen, hadden ze eigenlijk best wel een interessant thema...
Zou kunnen. Maar dan moet hij dus wat actiever worden, terwijl Hagen nu meer een soort van rode draad is die in het begin en einde effe komt kijken. Ik bedoel meer een antagonist die iets doet, door Caffrey tegengehouden wordt, maar zelf toch weer wegkomt, waardoor je een soort van concurrentie tussen de twee krijgt, en ook basis geeft voor een paar interessante dialogen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:29 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ja, zo iemand als Curtis Hagen bijvoorbeeld!
Ow wacht...
Zij was toch gewoon onderdeel van het plot?quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Nightquest777 het volgende:
Tatjana (of hoe heette dat kind): He, ik heb er nog eens over nagedacht maar ik wil TOCH met je trouwen ondanks dat ik je al jaren een klootzak vind!!
Rus: Owwww dat is fantasties! Ik geef vanavond een feest voor iedereen!!![]()
Ja klopt, dat weet ik wel, maar dat die rus dan direct als eerste roept dat er een feest moet komen waar iedereen is uitgenodigd...quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Zij was toch gewoon onderdeel van het plot?
Zo ongeloofwaardig vind ik dat nou ook weer niet..quote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat weet ik wel, maar dat die rus dan direct als eerste roept dat er een feest moet komen waar iedereen is uitgenodigd...
Ik meende ook wat Pools te horen. Die main bad guy zei volgens mij 'na zdrowie' toen hij proostte, in het Russisich zou dat 'Za zdarovje' zijn. Maar mijn 'Oost-bloks' is nogal roestigquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:59 schreef JDx het volgende:
Volgens mijn vriendin was het trouwens weer een wirwar van allerlei oostblok talen door elkaar, waar ze altijd zeggen dat het russisch is
Omdat ze een beetje die spanning opbouwden tussen hem en z'n vrouw.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:19 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik meende ook wat Pools te horen. Die main bad guy zei volgens mij 'na zdrowie' toen hij proostte, in het Russisich zou dat 'Za zdarovje' zijn. Maar mijn 'Oost-bloks' is nogal roestig
Het hoeft natuurlijk niet per se een probleem te zijn, het Amerikaanse publiek ziet toch geen verschil tussen al die lui.
Hoezo denk je eigenlijk dat Peter wat gaat overkomen? Dat gevoel heb ik helemaal niet..
Ze ziet er echt uit alsof ze rechtstreeks uit een pornofilm komt met dat rode haar en dat brilletje en sociaal gestoordquote:
Daar heb je helemaal gelijk in. De chemie is een beetje weg ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:20 schreef Nightquest777 het volgende:
Nee van mij mogen ze wel wat beter hun best gaan doen, want de afleveringen zijn niet echt zo intrigerend meer als voorheen.
Case of the week kan best interessant zijn als je het goed doet. Kijk bijv. maar eens naar 'Dexter' in het begin, of 'Person of Interest'. Maar ik denk dat de inspiratie gewoon weg is en ze het zelf ook niet meer weten. Want zelfs dat gedoe met Hagen is inhoudelijk vrij leeg. Ze hebben die codec, maar wat is het en wat kunnen ze er mee? We weten alleen dat het een boek is dat ontcijferd kan worden. Geen interessante reden erachter of inhoudelijke verhalen die op hun buurt iets opleveren. De gemiddelde avonturengame als Tombraider en Uncharted is beter geschreven dan wat ze in White Collar met die codec doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef JDx het volgende:
[..]
Ze ziet er echt uit alsof ze rechtstreeks uit een pornofilm komt met dat rode haar en dat brilletje en sociaal gestoord
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. De chemie is een beetje weg ofzo.
Ook had ik verwacht dat hij wel eens een keertje een nieuw plekje moest zoeken of andere langdurige dingen. Het is eigenlijk allemaal case of the week.
Goed verwoord. Ze proberen Neal wel weer wat boefachtigs mee te geven door hem nu af en toe wat te laten stelen (en met die oude knuppel.. Komen ze toch zo achter als die opeens weg is??). Maar het werkt gewoon niet, het is niet imposant genoeg.quote:Op zondag 15 december 2013 14:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Case of the week kan best interessant zijn als je het goed doet. Kijk bijv. maar eens naar 'Dexter' in het begin, of 'Person of Interest'. Maar ik denk dat de inspiratie gewoon weg is en ze het zelf ook niet meer weten. Want zelfs dat gedoe met Hagen is inhoudelijk vrij leeg. Ze hebben die codec, maar wat is het en wat kunnen ze er mee? We weten alleen dat het een boek is dat ontcijferd kan worden. Geen interessante reden erachter of inhoudelijke verhalen die op hun buurt iets opleveren. De gemiddelde avonturengame als Tombraider en Uncharted is beter geschreven dan wat ze in White Collar met die codec doen.
Ik hoopte dat ze meer de psychologische kant op gingen omtrent Caffrey en ze dat character meer gingen uitdagen. Maar ze gaan juist de andere kant op en maken de boel nog inhoudslozer.
Maar de genoemde redhead is bewijs dat ze het duidelijk niet meer weten. Het is duidelijk een stukje eyecandy, waar ik ze ook niets interessants mee zie doen.
En wat een mooie vrouw is dat tochquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:36 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Such a ladies man. En hij kan het waarschijnlijk niet eens waarderen.![]()
Dat idee krijg ik ook... ze is wat te makkelijk met het crimineeltje spelen...quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:47 schreef bietelboer het volgende:
Rebecca is zeker een leuke toevoeging!
Maar ik vraag mij af of ze wel helemaal is wie ze zegt dat ze is..
En iets te nieuwsgierig naar Neal's plannetjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook... ze is wat te makkelijk met het crimineeltje spelen...
Yep. De trailer voor de volgende episode kondigt een "twist you don't see coming" aan. Het zou mij niet verbazen als zij een pion van Curtis Hagen blijkt te zijn. Hoe jammer ik dat ook zou vinden...quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
En iets te nieuwsgierig naar Neal's plannetjes.
Al is dat iets wat iedereen aan ziet komenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Yep. De trailer voor de volgende episode kondigt een "twist you don't see coming" aan. Het zou mij niet verbazen als zij een pion van Curtis Hagen blijkt te zijn. Hoe jammer ik dat ook zou vinden...
We zullen zien. Ik hoop in ieder geval niet dat dat de "twist" is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al is dat iets wat iedereen aan ziet komenDus lijkt me niet dat dat de twist is. Jammer genoeg is het nog 2,5 week wachten (toch?)
Ze kunnen moeilijk zeggen "A twist everyone was expecting all along".quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al is dat iets wat iedereen aan ziet komenDus lijkt me niet dat dat de twist is. Jammer genoeg is het nog 2,5 week wachten (toch?)
quote:Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk zeggen "A twist everyone was expecting all along".
Moet haast wel, want die Hagen weet alles van het boek, weet precies de status van het project ('I heard it is about a window, and you are going to get it for me') en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |