Oké wat apart. Maar op zich ook wel lekker dat je dan niet bijna een heel jaar hoeft te wachten...quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Er komen nog 6 afleveringen begin volgend jaar. Seizoen 5 begind dan weer in de zomer volgend jaar.
Dat word zo gedaan om het gat wat de 'grote' series rond kerst en oud & nieuw laten vallen, op te vullen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:04 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oké wat apart. Maar op zich ook wel lekker dat je dan niet bijna een heel jaar hoeft te wachten...
He's gayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
*Meldt
Ik ben begonnen met kijken sinds ik de schoonheid van Matt Bomer heb ontdekt
Maar geniale serieBen nu bij aflevering 10 van seizoen 1 ofzo, maar ik denk dat ik snel bij ben met de rest
Thanks! Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef janeway het volgende:
Veel plezier met Matt.. Het is idd een lekker snoepje
No shit, alsof hij anders wél bereikbaar wasquote:
De pilot was net op tv, dus S01E01quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef nelisb het volgende:
Op RTL 5 is nu white collar.
Enig idee welk seizoen?
Dat is een leuk bericht ik heb deze winter de serie even bekeken en ik vind het erg leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb in de zomer de eerste 3 seizoenen er doorheen gejaagd en ben nu bij. Ik vind het leuke serie. Als het goed is begint over 17 dagen het 2e deel van seizoen 4.
Ik ga ook echt huilen als ik helemaal bij ben en seizoen 4 tegen die tijd is afgelopen en ik zo lang moet wachten om weer zo veel van Matt te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef SLP_ het volgende:
My god, wat ben ik blij als het weer begint want Matt![]()
Jaaa, snap ik echt kut danquote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga ook echt huilen als ik helemaal bij ben en seizoen 4 tegen die tijd is afgelopen en ik zo lang moet wachten om weer zo veel van Matt te zien![]()
Maar beter gaat hij ook in de 50 shades film spelen, dat zou nog véúl lekkerder zijn
Blegh je bedoelt Ian Somerhalder? Wat een engerd is dat! Daar krijg ik écht geen natte poes vanquote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaaa, snap ik echt kut dan![]()
Ja, duh, elke vrouw vindt hem de perfecte Christian Grey! Ongelooflijk dat hij samen is met een nietzoheelergknappe vent van 50 ofzo haha
Nee, ik bedoel zijn man hahahaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Blegh je bedoelt Ian Somerhalder? Wat een engerd is dat! Daar krijg ik écht geen natte poes van
En dat krijg ik van het idee van Matt als Christian wel![]()
Oooh ja haha ik dacht al, Ian is toch geen 50?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zijn man hahahaIan vind ik wel lekker hoor in TVD haha
Wordquote:Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dus? Deze homo ziet er in ieder geval stukken beter uit dan vele hetero's
Nouja veel mannen geilen op vrijwel alles wat er rondloopt met tieten, en wij vrouwen geilen alleen maar op de elite der mooie mannen. Maar áls we geilen, dan doen we dat ook goedquote:Op maandag 7 januari 2013 00:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ik bedoelde met een knipoog te zeggen dat 'jullie' vaak nog erger zijn kwa geilen op uiterlijk dan mannen. En dat zelfs als ze homo zijn dat daar niets aan afdoet dus
Ik ben er in principe op gekomen doordat ik Matt googlede en daar wel meer van wou zienquote:Op maandag 7 januari 2013 00:54 schreef VacaLoca het volgende:
Verder hoop ik dat jullie de serie verder ook tof vinden, en niet alleen kijken vanwege hem
Je verwoord het beter dan ik doequote:Op maandag 7 januari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja veel mannen geilen op vrijwel alles wat er rondloopt met tieten, en wij vrouwen geilen alleen maar op de elite der mooie mannen. Maar áls we geilen, dan doen we dat ook goed
De laatste keer dat ik een serie/film een kans gaf vanwege een actrice was ik 13... Buffyquote:[..]
Ik ben er in principe op gekomen doordat ik Matt googlede en daar wel meer van wou zien
Maar alleen maar omdat wat ik erover las me ook aanstond, leek wel mijn type serie.
En bevalt me ook prima!
De scenes met Matt leiden eigenlijk juist af van het verhaal
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je verwoord het beter dan ik doeJullie doen het ook vrij schaamteloos, overigens
Ja, en ergens vind ik het ook wel jammer dat er maar één lange rode draad door de serie loopt, en verder elke aflevering een aparte 'case' is. Het is leuker als de één weer invloed had op de ánder wat pas over 2 afleveringen aan bod komt waarin je weer merkt dat het allemaal onderdeel is van één groot geheel en ze dat pas over een paar afleveringen ontdekken. Snap je wat ik bedoel?quote:De laatste keer dat ik een serie/film een kans gaf vanwege een actrice was ik 13... Buffy
Werd er nog fan van ook(Al was Angel daarna een betere serie, en Firefly van dezelfde maker daarna nog weer beter.. en vind ik Sarah Michelle weinig meer aan)
Maar White Collar is tof ja, al vind ik Neal en Peter soms iets te apart klef worden met hun geplaag over en weer en zijn de Ford reclames die ingebouwd zijn een beetje jammerlijk
Ja klopt helemaalquote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef VacaLoca het volgende:
Tja dat is met veel meer series van anno nu. Reden; kijkcijfers. Met een case-of-the-week is het toegankelijker voor tv-kijkers die niet elke aflevering kunnen/willen zien. Bij series met overheersend een doorlopende verhaallijnen volgen mensen het niet meer na paar afleveringen gemist te hebben en haken ze af.
Alleen netwerken zoals AMC en HBO richten zich nog vooral op dergelijke series (Breaking Bad, Game of Thrones, Homeland...) en hoewel andere netwerken ook nog wel drama's langlopend hebben als Grey's Anatomy of fantasieseries zoals Once Upon a Time is/was de trend helaas vooral case-of-the-week series zoals House, Bones, CSI e.d. (waarbij vooral series zoals CSI voor het brede publiek zijn ingestoken... voor de Nederlandse buis echt van die 'RTL-series' zoals ik ze noem.
Gelukkig heeft White Collar nog beetje rode draad, maar het format zal niet echt veranderen.
Hear Hear.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dus? Deze homo ziet er in ieder geval stukken beter uit dan vele hetero's
Ja ik trek soms ook een raar gezicht bij het besef dat hij een oude piemol in z'n kont neemtquote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef loezzzje het volgende:
Dat hij homo is doet wel wat af van zijn hotness voor mij jaMaar gelukkig merk je het niet aan hem, daarom vergeet ik het ook constant weer
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik trek soms ook een raar gezicht bij het besef dat hij een oude piemol in z'n kont neemt
De meeste homo's doen niet aan kontsex hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik trek soms ook een raar gezicht bij het besef dat hij een oude piemol in z'n kont neemt
Ik denk zij welquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De meeste homo's doen niet aan kontsex hoor
Rond 04:00 staat hij vast bij Torrents online.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
Is vannacht de eerste aflevering na de 'stop' (dus na s04e10)?
Hoe laat kun je 'm downloaden (via tpb)?
Thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Rond 04:00 staat hij vast bij Torrents online.
Nee S04E11, het was een break, geen finalequote:
Eerst had ik daar nooit problemen mee omdat ik dan gewoon direct daarna de volgende aflevering keek, maar nu ben ik weer bij en moet ik telkens een week wachten, dan is dat wel naar jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef rene90 het volgende:
Jammer dat ze het alleen snel afraffelen op het eind.
Ik neem aan dat je dat voor aflevering 11 bedoeld... daar was ik inmiddels al achter. Heeft 12 dat ook?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef µ het volgende:
Voor wie downloadt, pak de repack, de IMMERSE-release mist een stukje.
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef janeway het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat voor aflevering 11 bedoeld... daar was ik inmiddels al achter. Heeft 12 dat ook?
Daar kwam ik gisteren ook achter inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef µ het volgende:
Voor wie downloadt, pak de repack, de IMMERSE-release mist een stukje.
Doen ze wel vaker, viel deze keer idd op met Windows, maar ze lieten Elizabeth ook al eens automatisch inparkeren met een Ford.quote:
Oja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker, viel deze keer idd op met Windows, maar ze lieten Elizabeth ook al eens automatisch inparkeren met een Ford.
En de mooie melding dat er iets mis was met de rem van Peter vlak voor zijn ongeluk. Volgens mij heeft Ford een deal met USA network, Burn Notice zit ook vaak vol met product placement van Ford.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker, viel deze keer idd op met Windows, maar ze lieten Elizabeth ook al eens automatisch inparkeren met een Ford.
Ze hebben in Burn Notice een klassieke Doge Charger en een Hyundai Coupé, geen Ford voor zover ik weet. Daarvoor had Fiona een Saab. Vooral die Hyndai is een duidelijk geval van product placement omdat ze er ook van alles over vertellen. In Hawaii Five-0 is alles Microsoft, wat èrg ver gaat. In Heroes was werkelijk iedere auto een Nissan. Ford was het merk in Fringe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
En de mooie melding dat er iets mis was met de rem van Peter vlak voor zijn ongeluk. Volgens mij heeft Ford een deal met USA network, Burn Notice zit ook vaak vol met product placement van Ford.
Dan werkt de reclame blijkbaar niet goed genoeg, het enige wat ik onthoud is dat ze bij USA steeds over de auto's lopen te zeurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze hebben in Burn Notice een klassieke Doge Charger en een Hyundai Coupé, geen Ford voor zover ik weet. Daarvoor had Fiona een Saab. Vooral die Hyndai is een duidelijk geval van product placement omdat ze er ook van alles over vertellen. In Hawaii Five-0 is alles Microsoft, wat èrg ver gaat. In Heroes was werkelijk iedere auto een Nissan. Ford was het merk in Fringe.
Ik kijk Burn Notice, Suits en White Collar. Alleen hebben ze een eigen autosponsor (resp. Hyundai, Lexus en Ford). Het is dus iig wel een ding bij USA Network.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan werkt de reclame blijkbaar niet goed genoeg, het enige wat ik onthoud is dat ze bij USA steeds over de auto's lopen te zeuren
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aflevering was opgenomen op Puerto Rico.
Tell me about Kaapverdië
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:35 schreef Kenju het volgende:
Ik kijk Burn Notice, Suits en White Collar. Alleen hebben ze een eigen autosponsor (resp. Hyundai, Lexus en Ford). Het is dus iig wel een ding bij USA Network.
Ik kijk geen Bones, dus zou het niet weten. Maar in 24 reed ook iedereen in een Toyota. Dat van dat inparkeren, zag je in White Collar ook gewoon van Ford.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.
Het is in elk geval niet zo erg als de Toyota placement in Bones. Het is onrealistisch dat de FBI in Toyota's zou rijden, die rijden altijd amerikaans, en als Bones gaat uitleggen hoe mooi haar prius automatisch kan inparkeren en hoe zuinig hij rijdt is het genant.
Snapte ook niet helemaal wat daar de bedoeling van was....quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef shiznuts het volgende:
lol, Caffery die in het Frans begint te ouwehoeren, wordt het ondertitelt in het Engels. Wanneer 'ie terugswitcht naar Engels, switcht de ondertiteling naar Frans.
In White Collar is het net zo erg:quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.
Het is in elk geval niet zo erg als de Toyota placement in Bones. Het is onrealistisch dat de FBI in Toyota's zou rijden, die rijden altijd amerikaans, en als Bones gaat uitleggen hoe mooi haar prius automatisch kan inparkeren en hoe zuinig hij rijdt is het genant.
Ja af en toe op het tenenkrommende afquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In White Collar is het net zo erg:
En herinner me nog wat van dit soort scenes waar elk foefje wordt uitgevoerd en in close-up in beeld wordt gebracht. Tevens een scene waar ook een halve minuut wordt gesproken over wat de auto wel niet allemaal kan.
Op een andere manier. Ze beginnen nu steeds het shot met het Lexus-logo duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:13 schreef tjoptjop het volgende:
Maar bij Suits vind ik het niet zo sterk, je ziet af en toe een Lexus in beeld, maar dat is ook wel een Mercedes geweest.
Mee eens. Die suffe uitweg, tsja, je kan niet verwachten dat ze opeens het concept zich laten doorontwikkelen.quote:Vond het niet echt een heel boeiend seizoen eigenlijk, matige finale. Ben benieuwd met wat voor suffe uitweg ze in september komen.
Eigenlijk vind ik dat met die vader best passend gedaan. Wanneer puntje bij paaltje komt, kiest hij de makkelijkste weg. Het zou juist heel typisch zijn wanneer hij uiteindelijk toch terug was gegaan en zich eindelijk eens wel als een 'echte oprechte man' ad getoond, etc. etc. Maar waarschijnlijk doen ze dat alsnog, misschien met een beetje dwang.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Nou eindelijk aap uit de mouw, eentje die je al lang en breed aan zag komen. Heb die pa geen seconde vertrouwd.
Vond het beetje een slap seizoen eigenlijk.
* shiznuts *klik* doetquote:» Er is al 130 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
* shiznuts jubeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |