Oké wat apart. Maar op zich ook wel lekker dat je dan niet bijna een heel jaar hoeft te wachten...quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Er komen nog 6 afleveringen begin volgend jaar. Seizoen 5 begind dan weer in de zomer volgend jaar.
Dat word zo gedaan om het gat wat de 'grote' series rond kerst en oud & nieuw laten vallen, op te vullen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:04 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oké wat apart. Maar op zich ook wel lekker dat je dan niet bijna een heel jaar hoeft te wachten...
He's gayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
*Meldt
Ik ben begonnen met kijken sinds ik de schoonheid van Matt Bomer heb ontdekt
Maar geniale serieBen nu bij aflevering 10 van seizoen 1 ofzo, maar ik denk dat ik snel bij ben met de rest
Thanks! Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef janeway het volgende:
Veel plezier met Matt.. Het is idd een lekker snoepje
No shit, alsof hij anders wél bereikbaar wasquote:
De pilot was net op tv, dus S01E01quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef nelisb het volgende:
Op RTL 5 is nu white collar.
Enig idee welk seizoen?
Dat is een leuk bericht ik heb deze winter de serie even bekeken en ik vind het erg leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb in de zomer de eerste 3 seizoenen er doorheen gejaagd en ben nu bij. Ik vind het leuke serie. Als het goed is begint over 17 dagen het 2e deel van seizoen 4.
Ik ga ook echt huilen als ik helemaal bij ben en seizoen 4 tegen die tijd is afgelopen en ik zo lang moet wachten om weer zo veel van Matt te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef SLP_ het volgende:
My god, wat ben ik blij als het weer begint want Matt![]()
Jaaa, snap ik echt kut danquote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga ook echt huilen als ik helemaal bij ben en seizoen 4 tegen die tijd is afgelopen en ik zo lang moet wachten om weer zo veel van Matt te zien![]()
Maar beter gaat hij ook in de 50 shades film spelen, dat zou nog véúl lekkerder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |