abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:32:46 #226
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132631570
Weer een situatie dat puur voor het verhaal geschreven is.... Dat dansje sloeg nergens op. Als je de timing van die camera's kan achterhalen, kun je ze ook uitschakelen, lijkt me. Verder kun je die bewaker afleiden met een telefoontje. Hoezo niet een paar seconden mee om naar binnen te lopen? En hoe zou Neal eigenlijk naar buiten gaan? Weer bellen?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:52:25 #227
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132632769
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef Kenju het volgende:
Weer een situatie dat puur voor het verhaal geschreven is.... Dat dansje sloeg nergens op. Als je de timing van die camera's kan achterhalen, kun je ze ook uitschakelen, lijkt me. Verder kun je die bewaker afleiden met een telefoontje. Hoezo niet een paar seconden mee om naar binnen te lopen? En hoe zou Neal eigenlijk naar buiten gaan? Weer bellen?
Sowieso liep hij zonder dansje weer naar buiten. Alsof de FBI niet slim genoeg is om z'n bewakingsbeelden op te nemen voor als de bewaker even van zijn post is.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:05:21 #228
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132633639
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Sowieso liep hij zonder dansje weer naar buiten. Alsof de FBI niet slim genoeg is om z'n bewakingsbeelden op te nemen voor als de bewaker even van zijn post is.
Haha, inderdaad ja. En sowieso waren het van die goedkope draadloze camera's, van die Chinese dingen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  PR en moderator zondag 27 oktober 2013 @ 21:05:23 #229
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132633642
Kan iemand hier me überhaupt uitleggen waarom Neal in het krijt staat bij die Dutchman gast?

De Dutchman zou hem helpen om Peter vrij te krijgen, maar daarvoor moest hij daarna ook wat voor hém terug doen.

Maar ze hebben hem helemaal niet nodig gehad om Peter vrij te krijgen?
Alles wat je nodig had was Neal's stem en Mozzie's apparatuur. Alsof ze daar zelf niet op konden komen..

En dan vervolgens nog een 2e favor terug moeten doen voor hem in het criminele circuit, waardoor je daar ook weer aan vast zit. Terwijl het eigenlijk in eerste instantie helemaal niet nodig was geweest...

Ik snap niet waarom :')

Ik vond het idd ook wel apart dat Peter behoorlijk snel weer vrij was :')
Maar verder lijkt het op een leuke verhaallijn voor een spannend seizoen :Y _O_
Fuck the EBU.
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:30:48 #230
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132635472
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand hier me überhaupt uitleggen waarom Neal in het krijt staat bij die Dutchman gast?

De Dutchman zou hem helpen om Peter vrij te krijgen, maar daarvoor moest hij daarna ook wat voor hém terug doen.

Maar ze hebben hem helemaal niet nodig gehad om Peter vrij te krijgen?
Alles wat je nodig had was Neal's stem en Mozzie's apparatuur. Alsof ze daar zelf niet op konden komen..
Nee, de Dutchman heeft de aanklager die over Peters zaak ging in zijn macht. Dat truukje met die stem was gewoon een reden die ze aan die aanklager moesten geven om Peter vrij te pleiten.

Dus de Dutchman zei: De aanklager pleit Peter vrij als jullie hem een reden geven om dat te doen. Hadden ze alleen dat bandje opgenomen, was er daadwerkelijk kritisch naar dat bandje gekeken, en uitgekomen dat het niet de stem van de vader van Caffrey was. Voor de Dutchman zelf kon die persoon niets doen, omdat hij op het moment dat die de gevangenis in ging, nog geen aanklager was.

quote:
En dan vervolgens nog een 2e favor terug moeten doen voor hem in het criminele circuit, waardoor je daar ook weer aan vast zit.
Die deal was een val, de Dutchman had camera's verstopt in dat reisbureau, waar Neal nu dus opstaat terwijl hij die munten steelt.
Die beelden gebruikte de Dutchman dus om Neal te changeren om die documenten (vervalste obligaat-certificaten) te vernietigen zodat zijn beroep (die hij ook alleen maar krijgt door die bevriende aanklager) ook daadwerkelijk ervoor zorgt dat hij vrijkomt.

De vraag is of de Dutchman die kaart niet nogmaals speelt. Feitelijk kan dat tot in het oneindige. Of is er toch een soort van 'honor amongst thieves'?

Het interessante is dat alle rollen die die acteur gespeeld heeft, die ik me kan bedenken, dubbelzijdige kanten hebben. Misschien dat hij dat nu weer gaat doen. Dus helpen tot op het punt dat je het niet zou verwachten en op een gegeven moment toch weer iets rattigs of zelfs slecht. Zou interessant zijn wanneer ze dit met de Dutchman ook zouden doen...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  PR en moderator zondag 27 oktober 2013 @ 21:36:20 #231
288245 crew  Moira
pi_132635831
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nee, de Dutchman had mensen die de aanklager konden omkopen. Dat truukje met die stem was gewoon een reden die ze aan die aanklager moesten geven om Peter vrij te pleiten.
Dus de Dutchman zei: Ik koop die aanklager om, en als jullie hem een reden geven om Peter vrij te pleiten, gebeurt dat. Hadden ze alleen dat bandje opgenomen, was het daadwerkelijk kritisch naar dat bandje gekeken, en uitgekomen dat het niet de stem van de vader van Caffrey was. Viir de Dutchman zelf kon die persoon niets doen, omdat hij op dat moment nog geen aanklager was.

[..]

Die deal was een val, de Dutchman had camera's verstopt in dat reisbureau, waar Neal nu dus opstaat terwijl hij die munten steelt.
Die beelden gebruikte de Dutchman dus om Neal te changeren om die documenten (vervalste obligaat-certificaten) te vernietigen.

De vraag is of de Dutchman die kaart niet nogmaals speelt. Feitelijk kan dat tot in het oneindige. Of is er toch een soort van 'honor amongst thieves'?

Het interessante is dat alle rollen die die acteur gespeeld heeft, die ik me kan bedenken, dubbelzijdige kanten hebben. Misschien dat hij dat nu weer gaat doen. Dus helpen tot op het punt dat je het niet zou verwachten en op een gegeven moment toch weer iets rattigs of zelfs slecht. Zou interessant zijn wanneer ze dit met de Dutchman ook zouden doen...
Ah, makes a lot more sense now, thanks _O_
White Collar kun je beter niet onder invloed kijken als je het allemaal goed wil volgen :') Sommige van die 'uitleg' stukjes flitsen verdomd snel voorbij in een scene :P

Ik denk idd ook dat dit een soort rode draad gaat zijn door het hele seizoen. Dat Neal gewoon dik in de nesten zit door die Dutchman, verschillende dingen voor hem moet doen omdat hij hem er anders bij gaat naaien, en dan vervolgens weer iets listigs bedenkt om zich daar weer onderuit te wurmen en die Dutchman weer achter slot en grendel te zetten.
Maar dan natuurlijk met nog veel meer toffe zij-takjes aan verhaallijnen etc. :Y
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 27 oktober 2013 @ 21:38:21 #232
288245 crew  Moira
pi_132635951
Denk dat zijn nieuwe handler ook nog wel een toffe kan blijken te zijn dit seizoen :Y
Fuck the EBU.
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:41:16 #233
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132636092
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ah, makes a lot more sense now, thanks _O_
White Collar kun je beter niet onder invloed kijken als je het allemaal goed wil volgen :')
Serieus de reden dat ik vandaag de aflevering pas gekeken heb, afgelopen twee dagen een feest gehad en waar ik 's-avonds/'s-nachts wat series kijk, keek ik gisteren de eerste 5 minuten, en toen dacht ik 'dit is zonde' en heb maar een UFC-wedstrijd opgezet :') .

Overigens heb ik het verhaal iets aangepast. Ik dacht eerst dat het om omkoping ging, iets dat Neal ook dacht; dat die aanklager ook met die munten (of het geld dat eruit verdiend werd) zou worden omgekocht. De reactie van Hagen (=the Dutchman) was terecht "dan zou ik wel erg gul zijn" (om Neal dus te helpen aan de middelen voor de omkoping te komen).

We zullen zien wat ze ermee gaan doen. Ik hoop dat ze van Curtis Hagen een ingewikkelder karakter maken dan simpelweg iemand die Neal simpelweg chanteert...
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
Denk dat zijn nieuwe handler ook nog wel een toffe kan blijken te zijn dit seizoen :Y
Ben ik ook benieuwd naar. Ken hem van Common Law waar hij best een leuke rol in had (hoofdrol naast Michael Ealy) en dat goed deed. Had overigens ook een bijrolletje in The Avengers. Het is iig geen tweede Peter die de 'oude oud-of-style'-rol moet aannemen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  PR en moderator zondag 27 oktober 2013 @ 21:44:11 #234
288245 crew  Moira
pi_132636239
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Kenju het volgende:

[..]

Serieus de reden dat ik vandaag de aflevering pas gekeken heb, afgelopen twee dagen een feest gehad en waar ik 's-avonds/'s-nachts wat series kijk, keek ik gisteren de eerste 5 minuten, en toen dacht is 'dit is zonde' en heb maar een UFC-wedstrijd opgezet :') .

Overigens heb ik het verhaal iets aangepast. Ik dacht eerst dat het om omkoping ging, iets dat Neal ook dacht; dat die aanklager ook met die munten (of het geld dat eruit verdiend werd) zou worden omgekocht. De reactie van Hagen (=the Dutchman) was terecht "dan zou ik wel erg gul zijn" (om Neal dus te helpen aan de middelen voor de omkoping te komen).

We zullen zien wat ze ermee gaan doen. Ik hoop dat ze van Curtis Hagen een ingewikkelder karakter maken dan simpelweg iemand die Neal simpelweg chanteert...
Ohja, Curtis Hagen :Y Ik vergeet de namen van de bijrollen vaak al vrij snel :')

Ben idd wel benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat lopen :Y
Fuck the EBU.
pi_132637364
Blijft een leuke vermakelijke serie en natuurlijk veel lekkers om naar te kijken *Matt Bomer*
  PR en moderator zondag 27 oktober 2013 @ 22:24:12 #236
288245 crew  Moira
pi_132638617
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Crohnjurist het volgende:
Blijft een leuke vermakelijke serie en natuurlijk veel lekkers om naar te kijken *Matt Bomer*
:9~ :9~
Fuck the EBU.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:55:02 #237
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_132696123
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar. Ken hem van Common Law waar hij best een leuke rol in had (hoofdrol naast Michael Ealy) en dat goed deed. Had overigens ook een bijrolletje in The Avengers. Het is iig geen tweede Peter die de 'oude oud-of-style'-rol moet aannemen.
En natuurlijk speelt hij in de super vette serie 'The Following'.
Chaos is a ladder.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:26:45 #238
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132697050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

En natuurlijk speelt hij in de super vette serie 'The Following'.
Dat weet ik inderdaad. Maar die heb ik niet gekeken. Wist niet echt of het wat voor me was doordat ik Kevin Bacon niet echt een serie zie dragen. Maar het is dus een aanrader volgens jou?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:36:41 #239
401888 Nightquest777
pi_132715949
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:26 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat weet ik inderdaad. Maar die heb ik niet gekeken. Wist niet echt of het wat voor me was doordat ik Kevin Bacon niet echt een serie zie dragen. Maar het is dus een aanrader volgens jou?
Ja ik vind het een goeie serie, Kevin Bacon doet het prima, maar de antagonist (James Purefoy) is echt super. Warren Cole (Neals nieuwe handler) komt pas later in het seizoen aan bod en heeft niet echt een grote rol, maar hij doet het wel prima.
Chaos is a ladder.
pi_132792126
Leuke aflevering weer, begint een beetje verhaal in te komen imo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:38:24 #241
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132793753
Goede aflevering. Alleen is het wel erg makkelijk zoals hij die door dat hek heen komt. Alsof dat ook maar ergens zo werkt. Verder wel jammer dat Warren Kole niet meer te zien zal zijn. Dacht dat ze wel iets zouden doen met zijn verleden ed.

Ook opvallend dat Neal dus twee slachtoffers maakt; zijn nieuwe (nu dus vorige) handler, en die museum medewerkster (die er natuurlijk realistischerwijs uit ziet als een topmodel met een bril).....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:15:01 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132794882
lol, die samurai-paraplu's op het einde, RLY? :P

Wel erg jammer. Komt die gast achter de meeting met Hagen, komt er eens een beetje druk en spanning, laten ze hem doodgaan. :') Had gehoopt dat 'ie gewoon zou opbiechten dat 'ie gechanteerd werd en dat ze de Dutchman dan samen in een val van zichzelf zouden laten lopen.

Die Rebecca zei dat ze haar linker arm er voor over zou hebben om een kans te krijgen in dat boek te kijken c.q. deze te bestuderen. Dus ik denk dat Caffery daar nog wel gebruik van gaat maken op de een of andere manier omdat hij en Moz er niet alleen uit gaan komen en het toch best time-critical is om Hagen af te troeven.

Waarom was Jones minder enthousiast over z'n aanstellen als S.S.A dan Peter?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:13:13 #243
322355 Synesius
Dies Diem Docet
pi_132796445
Ik denk dat ze Rebecca gaan vragen te helpen om dat hoofdstuk te ontrafelen.
Verder een prima aflevering, min puntje was wel hoe makkelijk Neal kon ontsnappen uit het museum.
pi_132799528
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:15 schreef shiznuts het volgende:
S.S.A
WTF was dat nou eigenlijk :') Begreep niet wat hij nou werd.

Die Rebecca gaan ze nog wel gebruiken ja, ze heeft al een groot aandeel in deze aflevering :P
Top 5 China producten
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:19:17 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132799899
Hij is nu 'acting SSA', oftewel de dienstdoende Supervisor Special Agent. Peter was namelijk gepromoveerd en had geen tijd meer voor zijn functies. Voor zijn functie die hij op zich had genomen als handler van Neal kwam Siegel natuurlijk. En als supervisor hebben ze nu Jones aangesteld. Tenminste, dat is zoals ik dat interpreteer. Dus Burke neemt Hughes' baan, Clinton neemt Peters baan en Siegel werd Neals handler (dat verder niet integraal bij Peters taken hoorde)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132799972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Hij is nu 'acting SSA', oftewel de dienstdoende Supervisor Special Agent. Peter was namelijk gepromoveerd en had geen tijd meer voor zijn functies. Voor zijn functie die hij op zich had genomen als handler van Neal kwam Siegel natuurlijk. En als supervisor hebben ze nu Jones aangesteld. Tenminste, dat is zoals ik dat interpreteer. Dus Burke neemt Hughes' baan, Clinton neemt Peters baan en Siegel werd Neals handler (dat verder niet integraal bij Peters taken hoorde)
Ahh bedankt voor de toelichting Shiz's.
Top 5 China producten
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:25:06 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132800061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ahh bedankt voor de toelichting Shiz's.
Wat komma-es je me nou jongúh!
https://onzetaal.nl/taala(...)ges-boek-george-boek :7
pi_132800160
quote:
16s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:25 schreef shiznuts het volgende:
Wat komma-es je me nou jongúh!
*;
Top 5 China producten
  zaterdag 2 november 2013 @ 04:06:35 #249
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_132816532
Damn, wat kunnen redheads toch geil zijn! :9~ :9~
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 4 november 2013 @ 17:02:27 #250
401888 Nightquest777
pi_132893896
Ik vind het een beetje triest dat ze Siegel direct al weer dood laten gaan. Hier had zo veel meer in kunnen zitten: top acteur!

Ze hadden ook veel meer spanning het plot kunnen brengen door die belangen lekker laten te verstrengelen en het allemaal wat complexer te maken.

Die Rebecca kunnen we inderdaad weer terug verwachten, wat ik totaal niet erg vind!! Wel jammer dat die andere 2 chicks (naam even kwijt maar jullie weten wie) van het toneel verdwenen zijn in dit seizoen.

Ik zie wel een beetje een idiot's plot: het ligt niet in Neal's aard maar waarom vermoorden of kidnappen ze die Hagen niet gewoon? Dat is volgens mij een eenvoudige oplossing voor het blackmailen. Ze hebben niks gezegd over dat die videobeelden van Neals inbraak automatisch iedere dag gemaild worden naar de FBI tenzij Hagen op een knop drukt ofzo..

Zou die serie een stuk rauwer randje geven, als die Mozzie bijvoorbeeld stiekem zonders Neals weten of toestemming stiekem die Hagen laat verdwijnen.
Chaos is a ladder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')