Sowieso liep hij zonder dansje weer naar buiten. Alsof de FBI niet slim genoeg is om z'n bewakingsbeelden op te nemen voor als de bewaker even van zijn post is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef Kenju het volgende:
Weer een situatie dat puur voor het verhaal geschreven is.... Dat dansje sloeg nergens op. Als je de timing van die camera's kan achterhalen, kun je ze ook uitschakelen, lijkt me. Verder kun je die bewaker afleiden met een telefoontje. Hoezo niet een paar seconden mee om naar binnen te lopen? En hoe zou Neal eigenlijk naar buiten gaan? Weer bellen?
Haha, inderdaad ja. En sowieso waren het van die goedkope draadloze camera's, van die Chinese dingen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sowieso liep hij zonder dansje weer naar buiten. Alsof de FBI niet slim genoeg is om z'n bewakingsbeelden op te nemen voor als de bewaker even van zijn post is.
Nee, de Dutchman heeft de aanklager die over Peters zaak ging in zijn macht. Dat truukje met die stem was gewoon een reden die ze aan die aanklager moesten geven om Peter vrij te pleiten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand hier me überhaupt uitleggen waarom Neal in het krijt staat bij die Dutchman gast?
De Dutchman zou hem helpen om Peter vrij te krijgen, maar daarvoor moest hij daarna ook wat voor hém terug doen.
Maar ze hebben hem helemaal niet nodig gehad om Peter vrij te krijgen?
Alles wat je nodig had was Neal's stem en Mozzie's apparatuur. Alsof ze daar zelf niet op konden komen..
Die deal was een val, de Dutchman had camera's verstopt in dat reisbureau, waar Neal nu dus opstaat terwijl hij die munten steelt.quote:En dan vervolgens nog een 2e favor terug moeten doen voor hem in het criminele circuit, waardoor je daar ook weer aan vast zit.
Ah, makes a lot more sense now, thanksquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, de Dutchman had mensen die de aanklager konden omkopen. Dat truukje met die stem was gewoon een reden die ze aan die aanklager moesten geven om Peter vrij te pleiten.
Dus de Dutchman zei: Ik koop die aanklager om, en als jullie hem een reden geven om Peter vrij te pleiten, gebeurt dat. Hadden ze alleen dat bandje opgenomen, was het daadwerkelijk kritisch naar dat bandje gekeken, en uitgekomen dat het niet de stem van de vader van Caffrey was. Viir de Dutchman zelf kon die persoon niets doen, omdat hij op dat moment nog geen aanklager was.
[..]
Die deal was een val, de Dutchman had camera's verstopt in dat reisbureau, waar Neal nu dus opstaat terwijl hij die munten steelt.
Die beelden gebruikte de Dutchman dus om Neal te changeren om die documenten (vervalste obligaat-certificaten) te vernietigen.
De vraag is of de Dutchman die kaart niet nogmaals speelt. Feitelijk kan dat tot in het oneindige. Of is er toch een soort van 'honor amongst thieves'?
Het interessante is dat alle rollen die die acteur gespeeld heeft, die ik me kan bedenken, dubbelzijdige kanten hebben. Misschien dat hij dat nu weer gaat doen. Dus helpen tot op het punt dat je het niet zou verwachten en op een gegeven moment toch weer iets rattigs of zelfs slecht. Zou interessant zijn wanneer ze dit met de Dutchman ook zouden doen...
Serieus de reden dat ik vandaag de aflevering pas gekeken heb, afgelopen twee dagen een feest gehad en waar ik 's-avonds/'s-nachts wat series kijk, keek ik gisteren de eerste 5 minuten, en toen dacht ik 'dit is zonde' en heb maar een UFC-wedstrijd opgezetquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, makes a lot more sense now, thanks![]()
White Collar kun je beter niet onder invloed kijken als je het allemaal goed wil volgen![]()
Ben ik ook benieuwd naar. Ken hem van Common Law waar hij best een leuke rol in had (hoofdrol naast Michael Ealy) en dat goed deed. Had overigens ook een bijrolletje in The Avengers. Het is iig geen tweede Peter die de 'oude oud-of-style'-rol moet aannemen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
Denk dat zijn nieuwe handler ook nog wel een toffe kan blijken te zijn dit seizoen
Ohja, Curtis Hagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Serieus de reden dat ik vandaag de aflevering pas gekeken heb, afgelopen twee dagen een feest gehad en waar ik 's-avonds/'s-nachts wat series kijk, keek ik gisteren de eerste 5 minuten, en toen dacht is 'dit is zonde' en heb maar een UFC-wedstrijd opgezet.
Overigens heb ik het verhaal iets aangepast. Ik dacht eerst dat het om omkoping ging, iets dat Neal ook dacht; dat die aanklager ook met die munten (of het geld dat eruit verdiend werd) zou worden omgekocht. De reactie van Hagen (=the Dutchman) was terecht "dan zou ik wel erg gul zijn" (om Neal dus te helpen aan de middelen voor de omkoping te komen).
We zullen zien wat ze ermee gaan doen. Ik hoop dat ze van Curtis Hagen een ingewikkelder karakter maken dan simpelweg iemand die Neal simpelweg chanteert...
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Crohnjurist het volgende:
Blijft een leuke vermakelijke serie en natuurlijk veel lekkers om naar te kijken *Matt Bomer*
En natuurlijk speelt hij in de super vette serie 'The Following'.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ken hem van Common Law waar hij best een leuke rol in had (hoofdrol naast Michael Ealy) en dat goed deed. Had overigens ook een bijrolletje in The Avengers. Het is iig geen tweede Peter die de 'oude oud-of-style'-rol moet aannemen.
Dat weet ik inderdaad. Maar die heb ik niet gekeken. Wist niet echt of het wat voor me was doordat ik Kevin Bacon niet echt een serie zie dragen. Maar het is dus een aanrader volgens jou?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:55 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
En natuurlijk speelt hij in de super vette serie 'The Following'.
Ja ik vind het een goeie serie, Kevin Bacon doet het prima, maar de antagonist (James Purefoy) is echt super. Warren Cole (Neals nieuwe handler) komt pas later in het seizoen aan bod en heeft niet echt een grote rol, maar hij doet het wel prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad. Maar die heb ik niet gekeken. Wist niet echt of het wat voor me was doordat ik Kevin Bacon niet echt een serie zie dragen. Maar het is dus een aanrader volgens jou?
WTF was dat nou eigenlijkquote:
Ahh bedankt voor de toelichting Shiz's.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Hij is nu 'acting SSA', oftewel de dienstdoende Supervisor Special Agent. Peter was namelijk gepromoveerd en had geen tijd meer voor zijn functies. Voor zijn functie die hij op zich had genomen als handler van Neal kwam Siegel natuurlijk. En als supervisor hebben ze nu Jones aangesteld. Tenminste, dat is zoals ik dat interpreteer. Dus Burke neemt Hughes' baan, Clinton neemt Peters baan en Siegel werd Neals handler (dat verder niet integraal bij Peters taken hoorde)
Wat komma-es je me nou jongúh!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh bedankt voor de toelichting Shiz's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |