abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114189515
En elk seizoen van White Collar heeft wat afleveringen die over het verhaal gaan en verder alleen op zichzelf staand. Doorlopend verhaal betekent moeilijk instappen voor nieuwe kijkers en dus lagere kijkcijfers. Helaas werkt dat bij veel series zo ;(.
Amen.
pi_114197058
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:46 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat is ook de reden waarom ik op een gegeven moment ben afgehaakt, het werd wat veel van hetzelfde allemaal. In zo'n mate dat ik het gewoon saai vond en me afvroeg waarom ik het nog keek.

Ik kan Suits meer waarderen, hopelijk gaan die niet hetzelfde pad bewandelen.
ik zal eerlijk zijn: een grote reden waarom ik kijk is Matt Bomer ;) Er zit wel een verhaal in, maar dat is het ene moment meer aanwezig dan het andere moment. Als er een seizoensfinale in de buurt is, wordt het vaak opeens heel erg spannend :D
  zaterdag 14 juli 2012 @ 17:29:45 #33
147091 janeway
live long and prosper
pi_114200001
Heej een White Collar topic.. Ik ben net begonnen in serie 1 nou ja bijna uit. Ik moet nog 3 afleveringen. Ik vind het leuk om naar te kijken.. En vermaak me prima met het kijken naar Neal.. ;)
Ik vind de humor leuk die er in zit. De bloedspetters vliegen tot nu toe niet om mijn oren.. En het verhaal is best leuk. Ben benieuwd waar het heen gaat en seizoen 2 staat al op schijf..
pi_114200073
Redelijke season premiere, word wel wat saai nu en begint weer van voren af aan.
pi_114325817
Van het weekend was ik naar Magic Mike en Matt Bomer kwam naar mijn mening veel te weinig in beeld dus toen kon ik het niet laten en heb ik toch maar de eerste aflevering gekeken! Wat is het toch een lekkere vent!
Maar wel leuke season première, en vond het eind wel echt meteen verlangen naar de volgende aflevering!
pi_114331089
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Van het weekend was ik naar Magic Mike en Matt Bomer kwam naar mijn mening veel te weinig in beeld dus toen kon ik het niet laten en heb ik toch maar de eerste aflevering gekeken! Wat is het toch een lekkere vent!
Maar wel leuke season première, en vond het eind wel echt meteen verlangen naar de volgende aflevering!
Ach he's gay, logisch :)
pi_114344612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Crohnjurist het volgende:
ik ga komend weekend :D
pi_114372552
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ach he's gay, logisch :)
Sttttt!!!! Ik was het alweer vergeten...!

Maar is wel Lekker snel gegaan, Neal nu alweer terug achter zijn bureau. Hoewel voorspelbaar misschien, had ik het even niet zien aankomen dat Peter van de afdeling gehaald zou worden!
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:37:49 #39
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114372778
Inderdaad ik dacht ze gaan nu gewoon weer verder :{
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:41:08 #40
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_114378859
Komt wel goed. De serie heet niet voor niets White Collar.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_114392422
Vond de tweede aflevering van het nieuwe seizoen minder goed dan de eerste... erg ongeloofwaardig op sommige punten, en ergens ook weer jammer dat Neal nu alweer achter zijn bureau zit. Maar goed, ik blijf natuurlijk kijken he.. ;)
pi_114399603
Ik vind ´t sowieso steeds minder worden, sinds het einde van seizoen 2 al eigenlijk..
pi_114400133
Teleurstellende aflevering. Vond het allemaal erg vergezocht. Ben benieuwd of ze zich weten te herstellen.
pi_114460253
Zojuist seizoen 1 uitgekeken :D
Ik verwachtte tijdens de finale bij dat vliegtuig dat 'ie toch naar Peter zou gaan (er komen immers nog 3 seizoenen erna), maar dit einde had ik niet verwacht. Eigenlijk wilde ik ff stoppen na dit seizoen, maar het maakt me nu wel weer nieuwsgierig.
pi_114474753
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef Onufriev het volgende:
Zojuist seizoen 1 uitgekeken :D
Ik verwachtte tijdens de finale bij dat vliegtuig dat 'ie toch naar Peter zou gaan (er komen immers nog 3 seizoenen erna), maar dit einde had ik niet verwacht. Eigenlijk wilde ik ff stoppen na dit seizoen, maar het maakt me nu wel weer nieuwsgierig.
Ik zal je zeggen: dat flikken ze iedere keer :D Dan zijn er een stel saaiere afleveringen, en nét voor het einde van het seizoen wordt het opeens héél erg spannend
pi_114477078
Burke,

Oh Yeah

Cocktail time!
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:06:28 #47
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114640038
Best wel een leuke aflevering. Ook fijn dat je wat meer info krijgt over Neil zijn verleden,het is niet veel maar toch.
Trotse Belg.
pi_114641925
Wat gebeurt er op het einde bij dat gesprek met die vrouw in de laatste aflevering? Hij stopt namelijk abrupt voor het einde bij mij.. :(
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:03:13 #49
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114641978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef Rnnz het volgende:
Wat gebeurt er op het einde bij dat gesprek met die vrouw in de laatste aflevering? Hij stopt namelijk abrupt voor het einde bij mij.. :(
Bij mij ook...Misschien is het wel expres gedaan?
Trotse Belg.
pi_114642116
Niet dat we veel missen, maar ik ben toch wel benieuwd wat nu het einde is. :p
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:08:15 #51
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_114644329
Er is een tweede rip: White Collar S04E03 INTERNAL 720p HDTV x264-EVOLVE.
Ik moet hem nog downloaden dus ik weet niet of die beter is maar het valt te proberen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:49:06 #52
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_114648106
White Collar S04E03 INTERNAL 720p HDTV x264-EVOLVE. is wel compleet al zit er niks nieuws in. Er mist maar een seconde, en de promo, in de eerste rip.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_114663264
Zelfde hier. Ik vermoed dat het gewoon het einde van de aflevering is (en ze 1 seconde te snel gestopt zijn). Slechte aflevering trouwens! Oh en laat me raden: dit hele seizoen wordt de rode draad 'de zoektocht naar de vader van Neal?'
pi_114666400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfde hier. Ik vermoed dat het gewoon het einde van de aflevering is (en ze 1 seconde te snel gestopt zijn). Slechte aflevering trouwens! Oh en laat me raden: dit hele seizoen wordt de rode draad 'de zoektocht naar de vader van Neal?'
dat lijkt me ook, en ze komen erachter dat hij onschuldig was en ze lossen de grote achterliggende zaak op. Redelijk voorspelbaar, maar vond het niet perse een slechte aflevering. Vrijwel elke serie en seizoen heeft een thema, na die vriendin en de treasure is er altijd wel wat.
pi_114755036
Ik ben in staat om te stoppen met kijken. Niveau daalt echt hard.
pi_114755304
De serie is te soft, en die vriendschap tussen Neil en Burke begint af en toe wat te zoetsappig en gay te worden.
pi_114760602
ik hoop nog steeds dat het beter wordt (en Matt Bomer blijft natuurlijk fijn om naar te kijken ;) )
pi_114960428
De serie is wat mij betreft wel klaar voor een volgende stap. Waarheen, kan verschillen. Het mag wat harder of duisterder worden, maar dat is duidelijk het concept niet van de serie niet. Net als een wat meer uitgebreid of gecompliceerd verhaallijn. Dat verzekeringswijf is ook terug helaas. Dus ze zouden zomaar weer in de oude routine kunnen vervallen. Goed geproduceerd, maar wel simpel gehouden.

Ze hebben eerder nog wat geprobeerd met een centrale antagonist (de gemene versie van Caffrey, zeg maar), maar dat liep ook op niets uit.... Misschien nog een poging?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:13:51 #59
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115061292
Volgens mij gaan ze nu met verschillende lijnen door elkaar werken, verleden van Neal en een verleden van de Ginger (ben haar naam even kwijt :@ )

Vond het een leuke aflevering baal alleen dat ik niet weg kon klikken zonder de preview te zien }:|
吴 曼 迪
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:27:55 #60
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115597152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Kenju het volgende:
De serie is wat mij betreft wel klaar voor een volgende stap. Waarheen, kan verschillen. Het mag wat harder of duisterder worden, maar dat is duidelijk het concept niet van de serie niet. Net als een wat meer uitgebreid of gecompliceerd verhaallijn. Dat verzekeringswijf is ook terug helaas. Dus ze zouden zomaar weer in de oude routine kunnen vervallen. Goed geproduceerd, maar wel simpel gehouden.

Ze hebben eerder nog wat geprobeerd met een centrale antagonist (de gemene versie van Caffrey, zeg maar), maar dat liep ook op niets uit.... Misschien nog een poging?
Volgens mij gaat er wel weer vanalles gebeuren vanaf volgende week :Y
De aflevering van deze week was meer een tussendoortje.
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')