ik zal eerlijk zijn: een grote reden waarom ik kijk is Matt Bomerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik op een gegeven moment ben afgehaakt, het werd wat veel van hetzelfde allemaal. In zo'n mate dat ik het gewoon saai vond en me afvroeg waarom ik het nog keek.
Ik kan Suits meer waarderen, hopelijk gaan die niet hetzelfde pad bewandelen.
Ach he's gay, logischquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Van het weekend was ik naar Magic Mike en Matt Bomer kwam naar mijn mening veel te weinig in beeld dus toen kon ik het niet laten en heb ik toch maar de eerste aflevering gekeken! Wat is het toch een lekkere vent!
Maar wel leuke season première, en vond het eind wel echt meteen verlangen naar de volgende aflevering!
ik ga komend weekendquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Van het weekend was ik naar Magic Mike en Matt Bomer kwam naar mijn mening veel te weinig in beeld dus toen kon ik het niet laten en heb ik toch maar de eerste aflevering gekeken! Wat is het toch een lekkere vent!
Maar wel leuke season première, en vond het eind wel echt meteen verlangen naar de volgende aflevering!
Sttttt!!!! Ik was het alweer vergeten...!quote:
Ik zal je zeggen: dat flikken ze iedere keerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef Onufriev het volgende:
Zojuist seizoen 1 uitgekeken
Ik verwachtte tijdens de finale bij dat vliegtuig dat 'ie toch naar Peter zou gaan (er komen immers nog 3 seizoenen erna), maar dit einde had ik niet verwacht. Eigenlijk wilde ik ff stoppen na dit seizoen, maar het maakt me nu wel weer nieuwsgierig.
Bij mij ook...Misschien is het wel expres gedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef Rnnz het volgende:
Wat gebeurt er op het einde bij dat gesprek met die vrouw in de laatste aflevering? Hij stopt namelijk abrupt voor het einde bij mij..
dat lijkt me ook, en ze komen erachter dat hij onschuldig was en ze lossen de grote achterliggende zaak op. Redelijk voorspelbaar, maar vond het niet perse een slechte aflevering. Vrijwel elke serie en seizoen heeft een thema, na die vriendin en de treasure is er altijd wel wat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zelfde hier. Ik vermoed dat het gewoon het einde van de aflevering is (en ze 1 seconde te snel gestopt zijn). Slechte aflevering trouwens! Oh en laat me raden: dit hele seizoen wordt de rode draad 'de zoektocht naar de vader van Neal?'
Volgens mij gaat er wel weer vanalles gebeuren vanaf volgende weekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Kenju het volgende:
De serie is wat mij betreft wel klaar voor een volgende stap. Waarheen, kan verschillen. Het mag wat harder of duisterder worden, maar dat is duidelijk het concept niet van de serie niet. Net als een wat meer uitgebreid of gecompliceerd verhaallijn. Dat verzekeringswijf is ook terug helaas. Dus ze zouden zomaar weer in de oude routine kunnen vervallen. Goed geproduceerd, maar wel simpel gehouden.
Ze hebben eerder nog wat geprobeerd met een centrale antagonist (de gemene versie van Caffrey, zeg maar), maar dat liep ook op niets uit.... Misschien nog een poging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |