Dan werkt de reclame blijkbaar niet goed genoeg, het enige wat ik onthoud is dat ze bij USA steeds over de auto's lopen te zeurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze hebben in Burn Notice een klassieke Doge Charger en een Hyundai Coupé, geen Ford voor zover ik weet. Daarvoor had Fiona een Saab. Vooral die Hyndai is een duidelijk geval van product placement omdat ze er ook van alles over vertellen. In Hawaii Five-0 is alles Microsoft, wat èrg ver gaat. In Heroes was werkelijk iedere auto een Nissan. Ford was het merk in Fringe.
Ik kijk Burn Notice, Suits en White Collar. Alleen hebben ze een eigen autosponsor (resp. Hyundai, Lexus en Ford). Het is dus iig wel een ding bij USA Network.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan werkt de reclame blijkbaar niet goed genoeg, het enige wat ik onthoud is dat ze bij USA steeds over de auto's lopen te zeuren
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aflevering was opgenomen op Puerto Rico.
Tell me about Kaapverdië
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:35 schreef Kenju het volgende:
Ik kijk Burn Notice, Suits en White Collar. Alleen hebben ze een eigen autosponsor (resp. Hyundai, Lexus en Ford). Het is dus iig wel een ding bij USA Network.
Ik kijk geen Bones, dus zou het niet weten. Maar in 24 reed ook iedereen in een Toyota. Dat van dat inparkeren, zag je in White Collar ook gewoon van Ford.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.
Het is in elk geval niet zo erg als de Toyota placement in Bones. Het is onrealistisch dat de FBI in Toyota's zou rijden, die rijden altijd amerikaans, en als Bones gaat uitleggen hoe mooi haar prius automatisch kan inparkeren en hoe zuinig hij rijdt is het genant.
Snapte ook niet helemaal wat daar de bedoeling van was....quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef shiznuts het volgende:
lol, Caffery die in het Frans begint te ouwehoeren, wordt het ondertitelt in het Engels. Wanneer 'ie terugswitcht naar Engels, switcht de ondertiteling naar Frans.
In White Collar is het net zo erg:quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit auto's in suits, alleen limo's. Ik kan me er geen herinneren in elk geval.
Het is in elk geval niet zo erg als de Toyota placement in Bones. Het is onrealistisch dat de FBI in Toyota's zou rijden, die rijden altijd amerikaans, en als Bones gaat uitleggen hoe mooi haar prius automatisch kan inparkeren en hoe zuinig hij rijdt is het genant.
Ja af en toe op het tenenkrommende afquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In White Collar is het net zo erg:
En herinner me nog wat van dit soort scenes waar elk foefje wordt uitgevoerd en in close-up in beeld wordt gebracht. Tevens een scene waar ook een halve minuut wordt gesproken over wat de auto wel niet allemaal kan.
Op een andere manier. Ze beginnen nu steeds het shot met het Lexus-logo duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:13 schreef tjoptjop het volgende:
Maar bij Suits vind ik het niet zo sterk, je ziet af en toe een Lexus in beeld, maar dat is ook wel een Mercedes geweest.
Mee eens. Die suffe uitweg, tsja, je kan niet verwachten dat ze opeens het concept zich laten doorontwikkelen.quote:Vond het niet echt een heel boeiend seizoen eigenlijk, matige finale. Ben benieuwd met wat voor suffe uitweg ze in september komen.
Eigenlijk vind ik dat met die vader best passend gedaan. Wanneer puntje bij paaltje komt, kiest hij de makkelijkste weg. Het zou juist heel typisch zijn wanneer hij uiteindelijk toch terug was gegaan en zich eindelijk eens wel als een 'echte oprechte man' ad getoond, etc. etc. Maar waarschijnlijk doen ze dat alsnog, misschien met een beetje dwang.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Nou eindelijk aap uit de mouw, eentje die je al lang en breed aan zag komen. Heb die pa geen seconde vertrouwd.
Vond het beetje een slap seizoen eigenlijk.
* shiznuts *klik* doetquote:ğ Er is al 130 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
* shiznuts jubeltquote:
Idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:25 schreef InGebruik het volgende:
Eerst maar eens een recap zoeken van het afgelopen seizoen. Geen idee meer wat er gebeurd is.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:25 schreef InGebruik het volgende:
Eerst maar eens een recap zoeken van het afgelopen seizoen. Geen idee meer wat er gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef rene90 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt!
Morgen pas voor ons.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef Nightquest777 het volgende:
Zo, de dag is aangebroken. White Collar is terug!
Uitzending is om 4 uur vannacht (donderdag op vrijdag) oftewel morgen.quote:
Hm, nouja dan nog 1 nachtje slapenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Uitzending is om 4 uur vannacht (donderdag op vrijdag) oftewel morgen.
quote:Next episode airs in:
7h 32m 15s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |