maar zonder rabberingbrilgrappenquote:
Hoe erg kan je falen als KNVBquote:
Live ook erg goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef Evertjan het volgende:
is van Velzen niet erg ondergewaardeerd als artiest? Als ik hem nu zo hoor en vorige week op CAS kan ik erg van hem genieten
jup....quote:
Heb `m vorig jaar gezien op Parkcity Live , was een hele toffe showquote:
Nee joh, is echt lekker. Je moet t alleen niet zo doen zoals n vriend van me een paar jaar terug deed. Toen stak de barkeepster `m ook in de fik en wilde hij het met een rietje drinken. Dus dat drankje staat in de fik en hij steekt gelijk dat rietje in het glas------> rietje ook in de fik, heeft ie t alsnog gewoon moeten opdrinkenquote:
quote:
quote:
quote:
Gemaakt door De Kaak (E-J Rosendahlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:56 schreef _JdM_ het volgende:
Kut. De eerste jingle van MogguhRick (op Veronica) is hierop gebasseerd.
Die skittles op kleur sorteren ofzo, dan in waterflesjes water ofzo, geen ideequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
! wat de neuk is dat dan? letterlijk skittles in de vodka en drinken maar?
![]()
wat een werkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die skittles op kleur sorteren ofzo, dan in flesjes water ofzo, geen ideehttp://mixthatdrink.com/skittles-vodka-tutorial/
Hij is lekker bezig zie ik op twitterquote:
wie? die collega die skittlewodka maakt? geef em de tip dat het wellicht ook met smarties lukt!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is lekker bezig zie ik op twitter
Het schijnt te smaken naar vloeibare skittlesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie? die collega die skittlewodka maakt? geef em de tip dat het wellicht ook met smarties lukt!
SnickersWodka!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het schijnt te smaken naar vloeibare skittles
Teveel Shandy op arme jongen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die skittles op kleur sorteren ofzo, dan in waterflesjes water ofzo, geen ideehttp://mixthatdrink.com/skittles-vodka-tutorial/
nope, zit aan Dr Foots. de betere versie van Dr Pepperquote:
met een vodka smaakje, mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het schijnt te smaken naar vloeibare skittles
Daarom vriezen ze het in, als het ijskoud is ofzo dan proef je de alcohol minder las ik..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
met een vodka smaakje, mag ik toch hopen
ik zit op 24.5 en heb weinig doorluchtmogelijkhedenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Raam open & ventilator en het is al van 27 naar 26 graden gegaan in mijn kamer!
Daar had ie de P in iig.quote:
SPLERGHquote:
Jep,dit doet ie gewoon goed én leuk!quote:
exactemundo honey!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep,dit doet ie gewoon goed én leuk!
z''n normale werk vind ik niks, maar op deze momenten vind ik hem geniaal
en vergeet de bazen van Simple Plan nietquote:
ja, dat was echt een dieptepuntjequote:
Ekstra Weekend: Fuck het Format, Doe maar Wat!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Genieten weer vandaag
kunnen ze niet gewoon altijd zo doen, en dan desnoods maar 1x in de maand ofzo
Helaas, die belofte breken ze net zo snel weer... maar Kokomo draaien op deze hete zweetavond mag best.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ze gaan geen platen meer draaien! alleen nog de zandstormmix![]()
liveseks in de studio!twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:29:39En nu slapen.. Ssssttt ... want moeders gaat een keertje mee naar de studio #3FM #Freaknacht #inspectie reageer retweet
Jonnie Boer komt dus er zullen zeker natte plekken ontstaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
liveseks in de studio!twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:29:39En nu slapen.. Ssssttt ... want moeders gaat een keertje mee naar de studio #3FM #Freaknacht #inspectie reageer retweet
ok, dat zal wel niet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
doe mij maar die 2 pints of lagerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
2 pints of lager and a packet of crisps please![]()
dan vreet ik die sjippies wel weer opquote:
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Gewoon dit programma doorzetten op het Tweede Scherm dan maar?.
Denk ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.
Komt er dan een camera vanaf NSJ? Dan zou het gewoon kunnen lijkt me. Verwijs ze dan maar door naar de radio-stream zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.
Ik heb uberhaupt geen idee waar Rob straks vandaan komt, laat staan of er een webcam mee is ingepakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Komt er dan een camera vanaf NSJ? Dan zou het gewoon kunnen lijkt me. Verwijs ze dan maar door naar de radio-stream zelf.
iig van Noordzee Jasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen idee waar Rob straks vandaan komt, laat staan of er een webcam mee is ingepakt.
Iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef Snowballed het volgende:
Ekstraweekend kijk je... dat luistert niemand.... dus die jingle klopt wel...
haiquote:
en jij ook haiquote:
Dat is ook het enige moment dat die man een knop aanraakt... Nu kan ie weer verder met slapend rijk worden...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Sirolf het volgende:
En ja hoor, strak om 22.00u knalt de webcam over, de schakeltechnicus is goed wakker.
hij heeft een jas in de Noordzee gevondenquote:
Ah vandaar, nou dan ga ik tv kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft een jas in de Noordzee gevonden
Iig beter dan die aardappelzak in het blauw...quote:
hangt van je voorkeuren af, maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iig beter dan die aardappelzak in het blauw...
en dat wordt meteen gelogenstraft want daar is Caro Emerald live!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah vandaar, nou dan ga ik tv kijkenZe zenden toch nooit live iets uit, blijf dan in de studio...
ik hoop net zoveel als vorige week bij CaSquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Vanaf North Sea Jazz? Hoeveel invloed gaat dat hebben op het program?
Dat zegt me nog niks, want ik heb vorige week zowaar geen Stenders geluisterdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop net zoveel als vorige week bij CaS
er was minder gelul over voetbal, maar wel een quiz. weet alleen niet meer of dat met Danny was....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niks, want ik heb vorige week zowaar geen Stenders geluisterd
De room... boter..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
Nou met mijn neus in de boter. Caro Emerald.
Nou, ik zal het wel horen dan, hoe lang ik het volhoud.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er was minder gelul over voetbal, maar wel een quiz. weet alleen niet meer of dat met Danny was....
Lotte van Schijndel http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndelquote:
ik had al zo'n vermoeden. leuke dame om te zien voor zover dat op een webcam te beoordelen isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lotte van Schijndel http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndel
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja! prince! dat kan ik me nog wel herinneren ja. hilarisch was dat![]()
Wahahah ohjaaa, epic was datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja! prince! dat kan ik me nog wel herinneren ja. hilarisch was dat![]()
'Do you want a choco, Prince?'quote:
Nou daar wordt je blij van?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hangt van je voorkeuren af, maar ik ben het met je eens.
[..]
en dat wordt meteen gelogenstraft want daar is Caro Emerald live!
dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou daar wordt je blij van?Caro Emerald
Dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik zeg alleen dat er wel degelijk livespul uitgezonden wordt en dat daarmee jouw opmerking deze keer slaat als een lul op een pudding
Ik neig ernstig naar afhaken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
na 12en heel veel Chic live...ik vermoed dus geen popquiz
idem, komt zo nog een aardige film op Canvas met Sjaak Nikkelsen.quote:
Doeiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga de rest skippen. Stenders on Tour is geen Stenders in de Studio en ik vind het minder leuk
tabee
Haiquote:
EW scheen leuk te zijn, Stenders is maar mwoahmwoah, vanaf North Sea Jazz.quote:
Hmmm... Stenders heeft het dus moeilijk als hij niet in een studio zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
EW scheen leuk te zijn, Stenders is maar mwoahmwoah, vanaf North Sea Jazz.
I guess. Kan me er ook niet echt op focussen, het is bij mij nu vooral achtergrondmuziek geworden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmmm... Stenders heeft het dus moeilijk als hij niet in een studio zit.
Geen idee... Ben nu een 3 kwartier ook terug...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
Avond!![]()
Zo weer terug van een avondje klimmen. Ganz kaput![]()
Nog wat gemist?
Luister je nog? Is er een quiz?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee... Ben nu een 3 kwartier ook terug...
EW scheen leuk te zijn en Stenders heeft het moeilijk.
Ja en geen quiz. Ze gaan een concert voor een half uur uitzenden en lefties soul connection is live bezig (naja, een gitaar en een zangeres)quote:
Dan laat ik 3FM inderdaad uit. Stenders op vrijdagavond zonder quiz is geen volwaardig programma, wat mij betreftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja en geen quiz. Ze gaan een concert voor een half uur uitzenden en lefties soul connection is live bezig (naja, een gitaar en een zangeres)
Hmm geen reguliere Stenders dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee... Ben nu een 3 kwartier ook terug...
EW scheen leuk te zijn en Stenders heeft het moeilijk.
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 09:22:25Thanks poes! RT @Oprah: Tomorrow the show where I still learn a lot from! #klusjesmannen on Ned3, 19.25u! See it! You're life will be change reageer retweet
Geweldig engels...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:25 schreef 3rdRock het volgende:
de grootheidswaan van Ramon slaat weer toe...twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 09:22:25Thanks poes! RT @Oprah: Tomorrow the show where I still learn a lot from! #klusjesmannen on Ned3, 19.25u! See it! You're life will be change reageer retweet
![]()
nee? echt waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Euhm, je weet dat de playlist ook op internet te vinden is...?
en de desert ook. zit helemaal in het begin. maar eigenlijk zingt ie waarschijnlijk and the desert oak.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat was de mamma appelsap? Ik had het net even gemist
geen idee, toen sliep ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:20 schreef Evertjan het volgende:
wat vonden jullie trouwens van Sander in de ochtend?
In ieder geval al beter dan Frank.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:20 schreef Evertjan het volgende:
wat vonden jullie trouwens van Sander in de ochtend?
Bek houdenquote:
had rubbereend het niet over de MH?quote:
Major Lazerquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
een combi van Flirt je Stijf en Help de Stotteraar
een keiharde +1quote:
Eens jaquote:
volgens mij deden ze dat gisteren ook. of lag jij gisteren nog in bed tijdens TORquote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Eens ja
Ik lag alleen wel lachend in bed toen Ramen en Timur van de week echt 50 manieren gingen opsommen om doei te zeggen![]()
Wat een boefjes, nee gister was ik al lang wakker, heb alleen vrijwel het hele eerst uur gemist. Oh gaan ze weerquote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij deden ze dat gisteren ook. of lag jij gisteren nog in bed tijdens TOR
dat zou leuk zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze ooit wel eens nagekeken of er van al die flirts nog echte relaties zijn gekomen?>
ik meen dat er ooit een terugblikshow is geweest, maar die heb ik helaas gemist. volgens mij is er wel een FjShuwelijk geweest...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze ooit wel eens nagekeken of er van al die flirts nog echte relaties zijn gekomen?>
* 3rdRock doet gulp dichtquote:
* 3rdRock ritst gulp weer los en haalt genotsknots tevoorschijnquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock ritst gulp weer los en haalt genotsknots tevoorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |