maar zonder rabberingbrilgrappenquote:
Hoe erg kan je falen als KNVBquote:
Live ook erg goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef Evertjan het volgende:
is van Velzen niet erg ondergewaardeerd als artiest? Als ik hem nu zo hoor en vorige week op CAS kan ik erg van hem genieten
jup....quote:
Heb `m vorig jaar gezien op Parkcity Live , was een hele toffe showquote:
Nee joh, is echt lekker. Je moet t alleen niet zo doen zoals n vriend van me een paar jaar terug deed. Toen stak de barkeepster `m ook in de fik en wilde hij het met een rietje drinken. Dus dat drankje staat in de fik en hij steekt gelijk dat rietje in het glas------> rietje ook in de fik, heeft ie t alsnog gewoon moeten opdrinkenquote:
quote:
quote:
quote:
Gemaakt door De Kaak (E-J Rosendahlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:56 schreef _JdM_ het volgende:
Kut. De eerste jingle van MogguhRick (op Veronica) is hierop gebasseerd.
Die skittles op kleur sorteren ofzo, dan in waterflesjes water ofzo, geen ideequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
! wat de neuk is dat dan? letterlijk skittles in de vodka en drinken maar?
![]()
wat een werkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die skittles op kleur sorteren ofzo, dan in flesjes water ofzo, geen ideehttp://mixthatdrink.com/skittles-vodka-tutorial/
Hij is lekker bezig zie ik op twitterquote:
wie? die collega die skittlewodka maakt? geef em de tip dat het wellicht ook met smarties lukt!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is lekker bezig zie ik op twitter
Het schijnt te smaken naar vloeibare skittlesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie? die collega die skittlewodka maakt? geef em de tip dat het wellicht ook met smarties lukt!
SnickersWodka!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het schijnt te smaken naar vloeibare skittles
Teveel Shandy op arme jongen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die skittles op kleur sorteren ofzo, dan in waterflesjes water ofzo, geen ideehttp://mixthatdrink.com/skittles-vodka-tutorial/
nope, zit aan Dr Foots. de betere versie van Dr Pepperquote:
met een vodka smaakje, mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het schijnt te smaken naar vloeibare skittles
Daarom vriezen ze het in, als het ijskoud is ofzo dan proef je de alcohol minder las ik..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
met een vodka smaakje, mag ik toch hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |