Iig beter dan die aardappelzak in het blauw...quote:
hangt van je voorkeuren af, maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iig beter dan die aardappelzak in het blauw...
en dat wordt meteen gelogenstraft want daar is Caro Emerald live!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah vandaar, nou dan ga ik tv kijkenZe zenden toch nooit live iets uit, blijf dan in de studio...
ik hoop net zoveel als vorige week bij CaSquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Vanaf North Sea Jazz? Hoeveel invloed gaat dat hebben op het program?
Dat zegt me nog niks, want ik heb vorige week zowaar geen Stenders geluisterdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop net zoveel als vorige week bij CaS
er was minder gelul over voetbal, maar wel een quiz. weet alleen niet meer of dat met Danny was....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niks, want ik heb vorige week zowaar geen Stenders geluisterd
De room... boter..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
Nou met mijn neus in de boter. Caro Emerald.
Nou, ik zal het wel horen dan, hoe lang ik het volhoud.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er was minder gelul over voetbal, maar wel een quiz. weet alleen niet meer of dat met Danny was....
Lotte van Schijndel http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndelquote:
ik had al zo'n vermoeden. leuke dame om te zien voor zover dat op een webcam te beoordelen isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lotte van Schijndel http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndel
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja! prince! dat kan ik me nog wel herinneren ja. hilarisch was dat![]()
Wahahah ohjaaa, epic was datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja! prince! dat kan ik me nog wel herinneren ja. hilarisch was dat![]()
'Do you want a choco, Prince?'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |