dan vreet ik die sjippies wel weer opquote:
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Gewoon dit programma doorzetten op het Tweede Scherm dan maar?.
Denk ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.
Komt er dan een camera vanaf NSJ? Dan zou het gewoon kunnen lijkt me. Verwijs ze dan maar door naar de radio-stream zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.
Ik heb uberhaupt geen idee waar Rob straks vandaan komt, laat staan of er een webcam mee is ingepakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Komt er dan een camera vanaf NSJ? Dan zou het gewoon kunnen lijkt me. Verwijs ze dan maar door naar de radio-stream zelf.
iig van Noordzee Jasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen idee waar Rob straks vandaan komt, laat staan of er een webcam mee is ingepakt.
Iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef Snowballed het volgende:
Ekstraweekend kijk je... dat luistert niemand.... dus die jingle klopt wel...
haiquote:
en jij ook haiquote:
Dat is ook het enige moment dat die man een knop aanraakt... Nu kan ie weer verder met slapend rijk worden...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Sirolf het volgende:
En ja hoor, strak om 22.00u knalt de webcam over, de schakeltechnicus is goed wakker.
hij heeft een jas in de Noordzee gevondenquote:
Ah vandaar, nou dan ga ik tv kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft een jas in de Noordzee gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |