dan vreet ik die sjippies wel weer opquote:
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Gewoon dit programma doorzetten op het Tweede Scherm dan maar?.
Denk ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.
Komt er dan een camera vanaf NSJ? Dan zou het gewoon kunnen lijkt me. Verwijs ze dan maar door naar de radio-stream zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch zou 't kunnen... maar ik denk dat Rob daar wat minder blij mee is.
Ik heb uberhaupt geen idee waar Rob straks vandaan komt, laat staan of er een webcam mee is ingepakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Komt er dan een camera vanaf NSJ? Dan zou het gewoon kunnen lijkt me. Verwijs ze dan maar door naar de radio-stream zelf.
iig van Noordzee Jasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen idee waar Rob straks vandaan komt, laat staan of er een webcam mee is ingepakt.
Iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef Snowballed het volgende:
Ekstraweekend kijk je... dat luistert niemand.... dus die jingle klopt wel...
haiquote:
en jij ook haiquote:
Dat is ook het enige moment dat die man een knop aanraakt... Nu kan ie weer verder met slapend rijk worden...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Sirolf het volgende:
En ja hoor, strak om 22.00u knalt de webcam over, de schakeltechnicus is goed wakker.
hij heeft een jas in de Noordzee gevondenquote:
Ah vandaar, nou dan ga ik tv kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft een jas in de Noordzee gevonden
Iig beter dan die aardappelzak in het blauw...quote:
hangt van je voorkeuren af, maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iig beter dan die aardappelzak in het blauw...
en dat wordt meteen gelogenstraft want daar is Caro Emerald live!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah vandaar, nou dan ga ik tv kijkenZe zenden toch nooit live iets uit, blijf dan in de studio...
ik hoop net zoveel als vorige week bij CaSquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Vanaf North Sea Jazz? Hoeveel invloed gaat dat hebben op het program?
Dat zegt me nog niks, want ik heb vorige week zowaar geen Stenders geluisterdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop net zoveel als vorige week bij CaS
er was minder gelul over voetbal, maar wel een quiz. weet alleen niet meer of dat met Danny was....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niks, want ik heb vorige week zowaar geen Stenders geluisterd
De room... boter..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef alors het volgende:
Nou met mijn neus in de boter. Caro Emerald.
Nou, ik zal het wel horen dan, hoe lang ik het volhoud.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er was minder gelul over voetbal, maar wel een quiz. weet alleen niet meer of dat met Danny was....
Lotte van Schijndel http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndelquote:
ik had al zo'n vermoeden. leuke dame om te zien voor zover dat op een webcam te beoordelen isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lotte van Schijndel http://www.mobypicture.com/user/lottevschijndel
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja! prince! dat kan ik me nog wel herinneren ja. hilarisch was dat![]()
Wahahah ohjaaa, epic was datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja! prince! dat kan ik me nog wel herinneren ja. hilarisch was dat![]()
'Do you want a choco, Prince?'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |