twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 09:22:25Thanks poes! RT @Oprah: Tomorrow the show where I still learn a lot from! #klusjesmannen on Ned3, 19.25u! See it! You're life will be change reageer retweet
Geweldig engels...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:25 schreef 3rdRock het volgende:
de grootheidswaan van Ramon slaat weer toe...twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 09:22:25Thanks poes! RT @Oprah: Tomorrow the show where I still learn a lot from! #klusjesmannen on Ned3, 19.25u! See it! You're life will be change reageer retweet
![]()
nee? echt waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Euhm, je weet dat de playlist ook op internet te vinden is...?
en de desert ook. zit helemaal in het begin. maar eigenlijk zingt ie waarschijnlijk and the desert oak.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat was de mamma appelsap? Ik had het net even gemist
geen idee, toen sliep ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:20 schreef Evertjan het volgende:
wat vonden jullie trouwens van Sander in de ochtend?
In ieder geval al beter dan Frank.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:20 schreef Evertjan het volgende:
wat vonden jullie trouwens van Sander in de ochtend?
Bek houdenquote:
had rubbereend het niet over de MH?quote:
Major Lazerquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
een combi van Flirt je Stijf en Help de Stotteraar
een keiharde +1quote:
Eens jaquote:
volgens mij deden ze dat gisteren ook. of lag jij gisteren nog in bed tijdens TORquote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Eens ja
Ik lag alleen wel lachend in bed toen Ramen en Timur van de week echt 50 manieren gingen opsommen om doei te zeggen![]()
Wat een boefjes, nee gister was ik al lang wakker, heb alleen vrijwel het hele eerst uur gemist. Oh gaan ze weerquote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij deden ze dat gisteren ook. of lag jij gisteren nog in bed tijdens TOR
dat zou leuk zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze ooit wel eens nagekeken of er van al die flirts nog echte relaties zijn gekomen?>
ik meen dat er ooit een terugblikshow is geweest, maar die heb ik helaas gemist. volgens mij is er wel een FjShuwelijk geweest...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze ooit wel eens nagekeken of er van al die flirts nog echte relaties zijn gekomen?>
* 3rdRock doet gulp dichtquote:
* 3rdRock ritst gulp weer los en haalt genotsknots tevoorschijnquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock ritst gulp weer los en haalt genotsknots tevoorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |