Aldus Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al het handje en verwijfde manier van praten irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als hetero gedraagd, of houden jullie juist van de meer vrouwelijke types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven.
Pff, houd eens op mij jullie stijl aan te praten. Dat jullie jezelf in de kont laten neuken door jan en alleman wil nog niet zeggen dat ik ook zo'n slet ben. In eerste instantie bukt die ouwe maar voor mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, we proberen je hypocrisie duidelijk te maken, dat een oudere man jou (een jongere vent) wel mag neuken van jou.
maar als een andere man een jongere vent neukt die jij niet bent dan breekt de hel los
het is echt niet zo dat ik elke dag een ander neuk maar ik ben er heus niet vies van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Pff, houd eens op mij jullie stijl aan te praten. Dat jullie jezelf in de kont laten neuken door jan en alleman wil nog niet zeggen dat ik ook zo'n slet ben. In eerste instantie bukt die ouwe maar voor mij.
Dat hoop ik bij mezelf ook, ik probeer dat gedrag altijd te vermijdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Sommige hebben iets leuks daardoor, maar de meeste kan ik niet uitstaan. Ik hoop dat ik zelf niet te verwijfd ben..
Als ik het door heb dat ik dat doe, dan stop ik er wel mee. Als ik mezelf soms terug zie op camera dan schrik ik soms wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hoop ik bij mezelf ook, ik probeer dat gedrag altijd te vermijden
Neuh, vast nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het is echt niet zo dat ik elke dag een ander neuk maar ik ben er heus niet vies van.
maar ik ben ook echt geen slet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die trekjes niet echt, alleen heel af en toe een slap handje (meestal niet in het openbaar) of een hand in m'n zij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik het door heb dat ik dat doe, dan stop ik er wel mee. Als ik mezelf soms terug zie op camera dan schrik ik soms wel..
Dat snap ik dus niet hè. Als je er zo op geilt waarom durf je jezelf er niet mee te tonen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en OT:
verwijfde types
maar niet om mee rond te hangen
en er zijn natuurlijk grenzen, als ze handtasjes en make-up dragen dan gaat het voor mij al wel te ver
Dat herken ik heel erg. Gelukkig verschijn ik niet vaak op filmquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik het door heb dat ik dat doe, dan stop ik er wel mee. Als ik mezelf soms terug zie op camera dan schrik ik soms wel..
omdat ik ze niet uit kan staan, ik wil er best mee over straat maar niet te lang.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hè. Als je er zo op geilt waarom durf je jezelf er niet mee te tonen dan?
Ik ook niet, maar camerabeelden terug moeten kijken af en toe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat herken ik heel erg. Gelukkig verschijn ik niet vaak op film
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb die trekjes niet echt, alleen heel af en toe een slap handje (meestal niet in het openbaar) of een hand in m'n zij.
maar ik kan wel heel goed koken en huishouden enzo en heb heel vroeger een visagie opleiding gedaan en wilde ook verpleegkunde studeren maar toch maar niet gedaan.
in m'n leven zou je het er wel vanaf zien maar qua uiterlijk en trekje niet
nietquote:
Ik word altijd de ordinaire nicht als ik bier op heb, als ik mezelf dan terughoor/zie op camera dan schaam ik me voor mezelfquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jullie zeiken dat ik issues hebquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat ik ze niet uit kan staan, ik wil er best mee over straat maar niet te lang.
iedereen mag van mij weten dat ik dat soort types welvind hoor maar verder dan
vind ik ze niet interessant ofzo
valt wel mee i guess, hoe gay het is om een visagie opleiding te doen. I ken ook een jongen die dat ook heeft gedaan, maar hij was verder gewoon heel mannelijk (wel gay)...quote:
Tsja, na drank gaan al snel wat remmen los.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik word altijd de ordinaire nicht als ik bier op heb, als ik mezelf dan terughoor/zie op camera dan schaam ik me voor mezelfHet zal wel de ware aard van het beestje zijn...
jij noemt mij/ons halve pedo's en weet ik het watquote:
Ja dus. Dat zijn jullie toch ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij noemt mij/ons halve pedo's en weet ik het wat
ik ben verder ook gewoon een "macho" hoor, veel tattoo's op tokkieplekken en kleed me ook alles behalve gay, loop in principe als een patriot rondquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
valt wel mee i guess, hoe gay het is om een visagie opleiding te doen. I ken ook een jongen die dat ook heeft gedaan, maar hij was verder gewoon heel mannelijk (wel gay)...
ik neuk geen minderjarigen hoor, alleen 18+quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben verder ook gewoon een "macho" hoor, veel tattoo's op tokkieplekken en kleed me ook alles behalve gay, loop in principe als een patriot rond
Wie ben jij nu weer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh gezellig, vertel eens waarom we dat zijn?
dat is cosmo, onze huisnichtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[..]
Wie ben jij nu weer?
Maakt het uit wie ik ben?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[..]
Wie ben jij nu weer?
ja, dat heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel wat meer effeminate worden zodat ik niet steeds opnieuw uit de kast hoef te komen, maar het zit er gewoon niet in
Een van de vele.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat is cosmo, onze huisnicht
wie anders?
quote:
Ja, want die statement had betrekking op GrunningsTrots en dat andere stuk verdriet. Dus waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maakt het uit wie ik ben?. Als je zo'n statement maakt dan mag je die ook uitleggen.
Of ze vergeten het gewoon. Laatst stond er weer een kerel (tegen wie ik het al twee keer gezegd had) tegen me aan te lullen over vrouwen, en ik zei zo van "Dude, dat zal allemaal best, maar daar heb ik geen verstand van" en hij keek me aan alsof ik gek geworden was. En toen pas was het van "oh jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens.
de reacties die ik soms krijg als mensen horen dat ik homo ben
dit is een openbaar forum, de bedoeling is dat mensen zich met de discussie gaan bemoeien columboquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja, want die statement had betrekking op GrunningsTrots en dat andere stuk verdriet. Dus waar bemoei je je mee?
Raar kind.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja, want die statement had betrekking op GrunningsTrots en dat andere stuk verdriet. Dus waar bemoei je je mee?
oude enge mannenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is jouw seksuele voorkeur?
Ik ken dit forum niet anders dan een ruzie forum. Mannnen vrouwen, hetero's homo's; allemaal een pot nat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maargoed, alleen een stel nichten kan idd zo ruziën
Bill is niet eng, hij heeft uitstraling. Maar zou er inderdaad geen ruzie mee maken, hehe.quote:
Een twink van 88 kg. Tuurlijk jongquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en zelf is ie een twink maar eigenlijk mag dat niet van hem
zijn "type"welquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Niet alle oude mannen zijn eng hoor.
maar dat gaat er niet zo vals aan toe als hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ken dit forum niet anders dan een ruzie forum. Mannnen vrouwen, hetero's homo's; allemaal een pot nat.
ja, dat heb ik ook liever op de lange termijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:25 schreef Yoppie het volgende:
Nou geef mij maar gewoon een stoere man, homo of hetero.
Eens, wel rond mijn leeftijd graagquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Geef mij maar gewoon een schattig jongen..
mits 18+quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Er is zo'n bepaald type man die heel stoer is, maar aan wie je toch meteen kunt zien dat ze homo zijn. zoiets vind ik tofquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook liever op de lange termijn.
lekker afgetraind type, mag best wel beetje macho zijn
die zijn tenminsteen geven je niet steeds drama
quote:
Net 20+quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wel.. (mijn leeftijd, de jouwe weet ik niet
)
ja, maar die zijn vaak net iets te breed voor mij, hoeft niet te gespierdquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is zo'n bepaald type man die heel stoer is, maar aan wie je toch meteen kunt zien dat ze homo zijn. zoiets vind ik tof
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet opquote:
Samen naar de sportschool, zie ik wel zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, maar die zijn vaak net iets te breed voor mij, hoeft niet te gespierd
Lieve schat, ik val op jongens, schattige jongen. Geen meisjes die op jongens lijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet op
Ik ook. Vind het niet erg (30+ he, dan krijg je datquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Maar (en dat is lichtelijk off topic), ik word altijd jonger ingeschat
Nou...was bij mij geen succes. Maar dat was om het sportenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Samen naar de sportschool, zie ik wel zitten
Pakje malboro per dag, ben je zo van het probleem af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou...was bij mij geen succes. Maar dat was om het sporten
nee dank je, ik kijk wel hoe hij sportquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee bedankt, dan liever jonger worden ingeschatquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pakje malboro per dag, ben je zo van het probleem af.
Later heb ik er vast ook geen problemen mee, maar elk jaar vragen er nog mensen of ik ook geslaagd ben voor mij examenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het niet erg (30+ he, dan krijg je dat)
ik vaak ook, of ouder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Sport jij dan? Is niet te zien...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben je schat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik val op jongens, schattige jongen. Geen meisjes die op jongens lijken..
Ja dat. Soms jonger, soms ouder maar nooit 23.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik vaak ook, of ouder.
ik ben leeftijdloos ofzo, als ik zeg dat ik 25 ben krijg ik altijd hele vreemde reacties en dan vraag ik hoe oud zij me schatte en dan zeggen ze altijd"geen idee,maar geen 25"
Niet meer, daarom heb ik ook iemand nodig om samen mee te gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sport jij dan? Is niet te zien...
[..]
Ik ben je schat niet.
wat ben jij lekker op de man valsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Ik ben je schat niet.
Sorry pop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Ik ben je schat niet.
Meisjesachtige jongens zijn best leuk toch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet op
Alleen qua uiterlijk. Niet qua karakterquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjesachtige jongens zijn best leuk toch.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Over leeftijd gesproken, ik ben vandaag 24 geworden. Ik voel me alleen nog lang niet zo oud.
soms, zolang het niet te erg is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjesachtige jongens zijn best leuk toch.
"Je bent zo oud als je je voelt!"quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Over leeftijd gesproken, ik ben vandaag 24 geworden. Ik voel me alleen nog lang niet zo oud.
vanaf daar begin je af te takelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee? Dat zal toch wel per persoon verschillen? Ik ken een aardige.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen qua uiterlijk. Niet qua karakter
die zijn wel leuk om te naaien ja,maar echt niet om mee rond te hangen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Dat zal toch wel per persoon verschillen? Ik ken een aardige.
ja, daar wil je zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar laten we hier niet te veel een SC van maken..
Homo SC is http://forum.fok.nl/topicchain/last/209
Oh, ik ken ook aardige nichten hoor, ik kan er alleen net zo weinig mee als met vrouwen. Ik ben niet compatibel met dat soort emotionele personen, hooguit voor een oppervlakkige vriendschap.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Dat zal toch wel per persoon verschillen? Ik ken een aardige.
Oh, die ik ken had wel wat meer vrouwelijke interesses enzo, maar was niet zo'n dramaqueen als de meeste vrouwen, vond het wel een goede combinatiequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die zijn wel leuk om te naaien ja,maar echt niet om mee rond te hangen.
de hele dag drama en roddels enzo![]()
Wij zijn poeslief.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als je de nichten hier al vals vind moet je daar helemaal niet kijken
Heequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als je de nichten hier al vals vind moet je daar helemaal niet kijken
dat dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik ken ook aardige nichten hoor, ik kan er alleen net zo weinig mee als met vrouwen. Ik ben niet compatibel met dat soort emotionele personen, hooguit voor een oppervlakkige vriendschap.
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoorquote:
jij bent nog wel een van de mildere maar groot deel daarquote:
Zelfs een oppervlakkige vriendschap lukt me niet echt...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik ken ook aardige nichten hoor, ik kan er alleen net zo weinig mee als met vrouwen. Ik ben niet compatibel met dat soort emotionele personen, hooguit voor een oppervlakkige vriendschap.
Ik heb gewoon de top zoveel posters uit de reeks daarvoor gebruikt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoor
Ja, maar sindsdien is de samenstelling veranderd. Dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoor
Nou ja, zo ver wil ik ook niet gaan (een nicht, hoe verwijfd ook, zal nooit ongesteld wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat dus.
anders hadden we wel een wijf toch
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij bent nog wel een van de mildere maar groot deel daar
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe accountquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de top zoveel posters uit de reeks daarvoor gebruikt..
Oh, jezus, ben jij datquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe account
ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar sindsdien is de samenstelling veranderd. Dus.
[..]
Nou ja, zo ver wil ik ook niet gaan (een nicht, hoe verwijfd ook, zal nooit ongesteld worden) maar verder, ja... ik kan daar gewoon niet mee omgaan.
Dan moet ik weer zo'n lijst gaan fixen, ja nee dankje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe account
quote:
snap sws niet hoe mijn naam daarin was gekomen, post daar al zo lang niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan moet ik weer zo'n lijst gaan fixen, ja nee dankje..
Ach, ik sta er meerdere keren in met accounts. :p.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
snap sws niet hoe mijn naam daarin was gekomen, post daar al zo lang niet meer
Die gast die verliefd was op een vriend van hem maar daarbij geen kans maaktequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je had eigenlijk gewoon random namen van hetero fok!kers erin moeten zettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik sta er meerdere keren in met accounts. :p.
niet dat ik weet, ik kom niet zo vaak in dat soort soaps terechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die gast die verliefd was op een vriend van hem maar daarbij geen kans maakte
En die jongen ging dan vervolgens bekken met een ander om jou jaloers te maken, of was dat weer een andere? xD
Hmm. Nja, er was in elk geval iets met jou. Volgens mij ook zo'n nichtentopic, over het romantisch maken met kaarsjes en stuff.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niet dat ik weet, ik kom niet zo vaak in dat soort soaps terecht
lijkt me niet, dat soort dingen doe ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm. Nja, er was in elk geval iets met jou. Volgens mij ook zo'n nichtentopic, over het romantisch maken met kaarsjes en stuff.
Nee, ik bedoel die met die Garfield UI.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lijkt me niet, dat soort dingen doe ik niet
bedoel je mss Lostinspace ofzo?
echt welquote:
Hey ouwe relnicht, kom je het nog gezelliger maken.quote:
het zal wel danquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die met die Garfield UI.
Je hebt wat gemist johquote:
Neuh, ik ga vanaf nu lief zijn tegen jou. Want dat verdien je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Moofasah het volgende:
Hey ouwe relnicht, kom je het nog gezelliger maken.
Zichtbaarheid creeëren.quote:We missen nog iemand die het belang van de Gay Pride nog eens uitlegt
Nu verwar je gezellig met geilquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
Nee, dat zijn dikke mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
quote:
Woordgrapje knul.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Tenminste ook niet eng.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom ik nooit gezellig ben
wat is er nou leuker dan dit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Gellarboy het volgende:
Nou mensen, ik ga lekker slapen, veel plezier met ruziemaken nog (ga gewoon iets leuks doen ofzo)..
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding hequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Nu val jij nog wel mee moet ik zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding he
het is al wat milderquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef YuckFou het volgende:
Je let ff niet op en jullie bitchen zo t tweede topic alweer bijna vol...damn...
En nog nieuwe wendingen? of is t nog steeds same story?
Ik zal ze alvast waarschuwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga tijdens de gay parade dit jaar echt wel een paar lekkere verwijfde typetjes oppikken
nee, denk dat het vuurt nu weer oplaaitquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
nergens voor nodig, worden ze alleen maar opgewonden vanquote:
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
in je smoel dan, ook goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
Is niet gezegd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan geloven
Te voorspelbaar, probeer het nog eens.quote:
tuurlijk wel, anders wordt het wel heel saai in je slaapkamer.quote:
Wie zegt dat ik ooit een partner vind. Ga er eigenlijk vanuit dat ik nooit een man goed genoeg zal vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk wel, anders wordt het wel heel saai in je slaapkamer.
je partner zal toch ook wel eens willen boren
Dit moment gaat dus nooit komen hèquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef YuckFou het volgende:
Is bij deze gezegd, en eens als je het ondergaan hebt en dacht, terrrring dat deed zeer zal je aan m'n profetische woorden terugdenken...."kut hij had gelijk!en wtf lig ik aan Fok! te denken"
Maar alleen is ook maar zo alleen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ooit een partner vind. Ga er eigenlijk vanuit dat ik nooit een man goed genoeg zal vinden.
op ten duur wil je niet anders meer, geloof mequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ooit een partner vind. Ga er eigenlijk vanuit dat ik nooit een man goed genoeg zal vinden.
[..]
Dit moment gaat dus nooit komen hè
Nou ja, anale seks is toch geen verplichting?quote:
echt welquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, anale seks is toch geen verplichting?
Jij hebt duidelijk nog geen idee waar liefde om draaitquote:
In de relatie tot verwijfde jongetjes, oudere mannen, twinkjes en fitnessmacho's is anale sex over het algemeen prominent aanwezigquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, anale seks is toch geen verplichting?
Dat is dan ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen idee waar liefde om draait
[..]
In de relatie tot verwijfde jongetjes, oudere mannen, twinkjes en fitnessmacho's is anale sex over het algemeen prominent aanwezig
sws, tis geven en nemen in een relatie hequote:
LOLquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen idee waar liefde om draait
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
LOL
Jij wel zeker?Voor de zoveelste keer, rondsletten heeft niets te maken met liefde.
Ik heb een heel aardig idee ervan jaquote:
Neee ik ben een gewetenloos monsterquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jij denkt echt dat omdat iemand meerdere (losse) relaties heeft gehad dat diegene een gewetenloos monster zonder emoties is he?
Door veel vriendjes krijg je veel kennis, en die kan je dan weer loslaten op Moofasahquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
guess what: ook mensen die meerdere mensen ontmoet/geneukt/gedate hebben hebben gevoelens en worden verliefd
Ik ben nooit verliefd geweest, maar ik weet heel zeker dat liefde wel iets meer bevat dan waar jullie het over hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:40 schreef Peter het volgende:
Heb je al eens een keer op verliefdheid gehandeld dan?
Jij bent zo egocentrisch dat je voorlopig nog absoluut geen bleek idee hebt waar wij het over hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef Moofasah het volgende:
Ik ben nooit verliefd geweest, maar ik weet heel zeker dat liefde wel iets meer bevat dan waar jullie het over hebben.
wat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben nooit verliefd geweest, maar ik weet heel zeker dat liefde wel iets meer bevat dan waar jullie het over hebben.
Geen gewetenloos monster nee, wel een slet ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij denkt echt dat omdat iemand meerdere (losse) relaties heeft gehad dat diegene een gewetenloos monster zonder emoties is he?
dus iemand die veel seks heeft (gehad) kan geen liefde beleven of beleefd hebben volgens jou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geen gewetenloos monster nee, wel een slet ja.
Luister, dat je meerdere relaties hebt in je leven is een ding, maar jullie neuken er gewoon op los als konijnen.
En dat is ook allemaal prima. Whatever makes you sleep at night. Maar dan moet je me nu niet over liefde gaan blaten.
Kan me gewoon niet voorstellen dat de seks nog bijzonder kan zijn met iemand als je zo lichtzinnig met iedereen het bed induikt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dus iemand die veel seks heeft (gehad) kan geen liefde beleven of beleefd hebben volgens jou?
maar een relatie bevat zoveel meer dan seks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat de seks nog bijzonder kan zijn met iemand als je zo lichtzinnig met iedereen het bed induikt.
Ik zit ff door je topiclijst te dwarrelen en ik besef me dat ik eigenlijk de volumeknop wat lager moet draaien, de grote bek die je hier tentoon spreid is fake, je hele houding is fake en zelfs over je sexualiteit ben je onzeker, inclusief vader-complex en je maagdelijkheid....quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Moofasah het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat de seks nog bijzonder kan zijn met iemand als je zo lichtzinnig met iedereen het bed induikt.
Sow, 2 weken zijn wel heeel langquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik een leuke jongen ontmoet dan duik ik de eerste 2 weken of langer niet met hem het bed in hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en te dikquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit ff door je topiclijst te dwarrelen en ik besef me dat ik eigenlijk de volumeknop wat lager moet draaien, de grote bek die je hier tentoon spreid is fake, je hele houding is fake en zelfs over je sexualiteit ben je onzeker, inclusief vader-complex en je maagdelijkheid....
maar feit is dat je zelf een onwetend, onzeker en waarschijnlijk ietwat te dik kipje bent
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sow, 2 weken zijn wel heeel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 weken is lang ja, als je elkaar elke dag bijna ziet en zit te teasen dan wil je op ten duur wel losgaan ja.
maar wat ik wil zeggen is dat als ik een leuke jongen ontmoet die ik zie zitten seks niet mijn doel is maar een leuke tijd met diegene hebben.
als ik ergens op een feestje een luidruchtig 18jarig handtasje zie dan is m'n doel wel seks ja, maar niet altijd
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Narrow minded ben je iig wel...88kilo ecktospiertjes dan, wat jij wil, je bent sowieso een onzeker kipje en verbergt dat achter een veels te grote bekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Moofasah het volgende:
Ik en te dik
88 kg kan uit van alles bestaan hè. Dat het nou bij jou een en al spek is.
Je beheersingsvermogen is werkelijk bewonderkijk xD Hahaha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
2 weken is lang ja, als je elkaar elke dag bijna ziet en zit te teasen dan wil je op ten duur wel losgaan ja.
maar wat ik wil zeggen is dat als ik een leuke jongen ontmoet die ik zie zitten seks niet mijn doel is maar een leuke tijd met diegene hebben.
als ik ergens op een feestje een luidruchtig 18jarig handtasje zie dan is m'n doel wel seks ja, maar niet altijd
Nu weer ecto spiertjes. Wat wil je nu dan? Ben ik dik of ben ik ectoquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Narrow minded ben je iig wel...88kilo ecktospiertjes dan, wat jij wil, je bent sowieso een onzeker kipje en verbergt dat achter een veels te grote bek
Ik heb een lief dus rondneuken doe ik niet meer maar ik ken het idee...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Let me answer that: YESquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
2 weken is toch helemaal niet zo kort of ben ik nou gek?
nu graag antwoord van iemand met ervaringquote:
ja, je hebt een vriend dus heb je de behoefte ook niet meer om rond te neuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb een lief dus rondneuken doe ik niet meer maar ik ken het idee...
feestje->lekkers->drankie doen->meenemen->alle hoeken van t bed showen
Pff, wat dramatisch weerquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Cavalinho het volgende:
Okee, even terug naar het sletten gedrag en liefde, want nu raak je mij dus wel even heel hard.
Ik vind het echt niet te kort, als je elkaar echt ziet zitten vind ik het knap als je 2 weken kan wachten met sex..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nu graag antwoord van iemand met ervaring
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
2 weken wachten? Misschien als de 2e date pas na 2 weken is, anders niet..
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Jezus wat zijn jullie homo's allemaal erg zeg. Is het al te laat om over te gaan naar de heterokant?
Neh, ik praat jou na...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Moofasah het volgende:
Nu weer ecto spiertjes. Wat wil je nu dan? Ben ik dik of ben ik ecto![]()
Domme gans.
En je dimt maar niet he.als een razende trappen schreeuwen en schelden en dan hatend op jezelf vannacht weer onder je dekentje kruipen omdat je vind dat de hele wereld tegen je is en je toch nooit gelukkig zal worden, typische jonge-nichtjes-die-er-niet-uit-zijn gedachten, geeft niks hoor, kom je ooit wel overheen, alleen ben je voor deze tijd wel een laatbloeier...maar goed, wederom, als je denkt "terrrring dat deed zeer, hoor je mn profetische woorden weer galmen en denkt, kut hij had gelijk"quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:41 schreef Moofasah het volgende:
1. Ik ben gespierder dan de gemiddelde van mijn leeftijd. Punt is alleen dat het puur komt door training en ik eigenlijk toch ene ecto bouw heb.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Jezus wat zijn jullie homo's allemaal erg zeg. Is het al te laat om over te gaan naar de heterokant?
gaat bij hetero's net zo hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Diegene moet wel leuk zijn uiteraard, en als het na een paar dates bevalt, tsja waarom niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neem aan dat je wel eerst wil weten of diegene de moeite beetje waard is.
voor het zelfde geld ben je na een week al op hem afgeknapt en neuk je hem alsnog snel voor je hem dumpt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sow, 2 weken zijn wel heeel langDat vind ik eigenlijk best wel getuigen van veel zelfbeheersing hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YFuckFYouquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En je dimt maar niet he.als een razende trappen schreeuwen en schelden en dan hatend op jezelf vannacht weer onder je dekentje kruipen omdat je vind dat de hele wereld tegen je is en je toch nooit gelukkig zal worden, typische jonge-nichtjes-die-er-niet-uit-zijn gedachten, geeft niks hoor, kom je ooit wel overheen, alleen ben je voor deze tijd wel een laatbloeier...maar goed, wederom, als je denkt "terrrring dat deed zeer, hoor je mn profetische woorden weer galmen en denkt, kut hij had gelijk"
moet me ook wel eens inhouden dan maar uit respect voor de ander en mezelf is dat helemaal niet erg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Diegene moet wel leuk zijn uiteraard, en als het na een paar dates bevalt, tsja waarom niet.
And here you prove my rightquote:
Ik ben ook meer van het kleffe gedoe, wat knuffelen, zoenen etc.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
moet me ook wel eens inhouden dan maar uit respect voor de ander en mezelf is dat helemaal niet erg.
sws vind ik seks altijd een beetje overrated, het kan niks betekenen en het kan een heleboel betekenen, maar het heeft lang niet altijd met liefde te maken iig
Ik ben zesenhalf jaar getrouwd geweest (en in totaal bijna twaalf jaar samen) dus er was niet zoveel ruimte voor nieuwe ervaringenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Praat me er niet van, maar ik ben dan ook onervaren
En jij denkt dat de heterowereld zo braaf is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic laat ook duidelijk blijken waardoor HIV zich zo gemakkelijk verspreid in de homowereld.
ik dan totaal niet, ik doe graag leuke dingen met iemand en duik er dan het liefst zo snel mogelijk op natuurlijk maar dat hoeft lang niet altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het kleffe gedoe, wat knuffelen, zoenen etc.
Als vrouwen net zo makkelijk over seks zouden denken, zouden heteromannen precies hetzelfde doen hoor, daar hoef je geen homo voor te zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic laat ook duidelijk blijken waardoor HIV zich zo gemakkelijk verspreid in de homowereld.
Nee, absoluut niet. Maar jullie zijn wel heel erg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de heterowereld zo braaf is?![]()
.
En dankjewel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar jullie zijn wel heel erg.
Dat zou je 12 jaar aan ervaring kunnen noemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben zesenhalf jaar getrouwd geweest (en in totaal bijna twaalf jaar samen) dus er was niet zoveel ruimte voor nieuwe ervaringen
Hetero's wachten ook niet vaak 2 weken hoor. Ik niet tenminste.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
want condooms werken niet bij homo's?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
Tja, is ook wel waar. Begin nu sowieso te twijfelen of ik wel op mannen val. Misschien is het toch niet zo m'n ding.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als vrouwen net zo makkelijk over seks zouden denken, zouden heteromannen precies hetzelfde doen hoor, daar hoef je geen homo voor te zijn.
Je kan twijfelen zo veel je wil, voor ons is het al lang duidelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, is ook wel waar. Begin nu sowieso te twijfelen of ik wel op mannen val. Misschien is het toch niet zo m'n ding.
Ik wou net zeggen. Alsof iedereen maar onbeschermde sex heeft!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want condooms werken niet bij homo's?
Pijpen doen de meesten toch zonderquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want condooms werken niet bij homo's?
Ja dat dacht ik al. Ik ben aseksueel, het valt niet meer te ontkennen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je kan twijfelen zo veel je wil, voor ons is het al lang duidelijk..
Je bent hetero met een daddy complex, niks geks hoor, neem een vriendinnetje, neuk haar, als t bevalt, bingo, je bent klaar, als t kut is (quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Moofasah het volgende:
Tja, is ook wel waar. Begin nu sowieso te twijfelen of ik wel op mannen val. Misschien is het toch niet zo m'n ding.
das waar, maar ook dat hoeft niet perse link te zijn hoor.quote:
Ook niks mis meequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik ben aseksueel, het valt niet meer te ontkennen.
Daar zijn praatgroepen voor, ja echt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik ben aseksueel, het valt niet meer te ontkennen.
Neuk een vrouw en kijk of het leuk is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Alsof je er controle over hebt wanneer je komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
das waar, maar ook dat hoeft niet perse link te zijn hoor.
maar ben zelf niet zo heel erg gek op condooms dus daar hou ik me maar buiten
Mannelijke vrouwen natuurlijk!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Maar je viel niet op vrouwelijke mannen, wel op echte vrouwen dan?
wel ongeveer, je kan het altijd wel een beetje timen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Alsof je er controle over hebt wanneer je komt
En hoe typisch weer.
yupquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hadden we daar geen voorbeeld foto van wat eerder hier?
Echte mannen of echte vrouwen. Niets ertussenin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Maar je viel niet op vrouwelijke mannen, wel op echte vrouwen dan?
Echte vrouwen zijn erger qua gedrag dan nichten vermoed ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Echte mannen of echte vrouwen. Niets ertussenin.
mss ben je wel biseksueel, kun je het met beide geslachten wel vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Boeit niet. Bij een vrouw mag dat. Hoewel ik zo'n overdreven ''och meid ik moet je iets vertellen'' type ook ergerlijk vind.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn erger qua gedrag dan nichten vermoed ik.
Zou je er zelf niet tussenin willen liggen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Moofasah het volgende:
wacht maar tot je met eentje samen geleefd hebt, dan wil je zo weer terug naar mannenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Boeit niet. Bij een vrouw mag dat. Hoewel ik zo'n overdreven ''och meid ik moet je iets vertellen'' type ook ergerlijk vind.
nopequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zouden de echte homo's hier het wel eens met een vrouw willen nu?
Ik heb twee denkbeeldige mensen die eigenlijk al mijn verlangens weerspiegelen. Wil gewoon een stoere brede vent om mee te neuken. Maar ik wil ook een mooie leuke meid om mee te knuffelen. Vraag me niet waarom verder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zou je er zelf niet tussenin willen liggen?
Niet nu, maar wie weet wat je tegen komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou het niet eens kunnen. Lijkt me smerig en ik zou te veel lachen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zou het wel kunnen maar gewoon liever niet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
DNA technisch gezien zijn vrijwel alle mannen echte mannen, en vrouwen echte vrouwen
weet nog wel de eerste keer dat ik een meisje befte, zat alleen maar te denken "zou dit lang genoeg zijn? pijpen is toch veel beter"quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen. Lijkt me smerig en ik zou te veel lachen..
Niet zo slimmig doen, ik deed ook maar een pogingquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is DNA-technisch een man... (AIS, niet trans).
In bed? Nee dank u. Ik heb wel gezoend met een meisje, dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als dat zo is zou ik me voor een relatie toch wat meer op meiden richtenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb twee denkbeeldige mensen die eigenlijk al mijn verlangens weerspiegelen. Wil gewoon een stoere brede vent om mee te neuken. Maar ik wil ook een mooie leuke meid om mee te knuffelen. Vraag me niet waarom verder.
Dat kan niet. Seksueel gaat dat niets worden. En ik zeg ook niet dat ik niet met een man wil knuffelen. Maar een leuk meisje om een platonische liefde mee te hebben heeft ook wel wat. T'is echter maar een fantasie, in de werkelijkheid werkt het waarschijnlijk toch niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat zo is zou ik me voor een relatie toch wat meer op meiden richten
Het heeft in elk geval meer slagingskans dan het vinden van een sugardaddy die je niet wil neuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat kan niet. Seksueel gaat dat niets worden. En ik zeg ook niet dat ik niet met een man wil knuffelen. Maar een leuk meisje om een platonische liefde mee te hebben heeft ook wel wat. T'is echter maar een fantasie, in de werkelijkheid werkt het waarschijnlijk toch niet.
Meisjes zijn gewoon knuffelbaarder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat kan niet. Seksueel gaat dat niets worden. En ik zeg ook niet dat ik niet met een man wil knuffelen. Maar een leuk meisje om een platonische liefde mee te hebben heeft ook wel wat. T'is echter maar een fantasie, in de werkelijkheid werkt het waarschijnlijk toch niet.
wie weet wil ie wel neuken als er een geile vent voor hem staat, dat is heel wat anders dan erover fantaserenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft in elk geval meer slagingskans dan het vinden van een sugardaddy die je niet wil neuken.
mweh, die gaan weer op je noten liggen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisjes zijn gewoon knuffelbaarder..
Dat heet faghag, zeer aan te radenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar grotere mannen zijn fijn om te knuffelen omdat het dan beschermd voelt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisjes zijn gewoon knuffelbaarder..
Het idee dat iemand jou als vader moet hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mweh, die gaan weer op je noten liggen enzo
zie het nut van vrouwen in geen enkel opzicht behalve het voortplanten dan
weenie of ik dat wel zo fijn zal vinden om in een houdgreep te liggen bij een vent van 2 bij 2quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar grotere mannen zijn fijn om te knuffelen omdat het dan beschermd voelt.
Ja dit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
weenie of ik dat wel zo fijn zal vinden om in een houdgreep te liggen bij een vent van 2 bij 2
ach, ik heb mss een beetje een uitgesproken mening maar ik doe niemand kwaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het idee dat iemand jou als vader moet hebben
Tja, ik als meisje van 1,65 vind het wel fijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
weenie of ik dat wel zo fijn zal vinden om in een houdgreep te liggen bij een vent van 2 bij 2
ik heb dan mss iets te vaak met gasten van 2 bij 2 zitten vechten, slechte associaties ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik als meisje van 1,65 vind het wel fijn
Ik ben dan alweer 1.86, dus iets lastiger om wat groters te vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik als meisje van 1,65 vind het wel fijn
Iemand waar je tegenaan te kunt leunen enzo
mijn lul alleen al is groterquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben dan alweer 1.86, dus iets lastiger om wat groters te vinden..
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iets jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar grotere mannen zijn fijn om te knuffelen omdat het dan beschermd voelt.
Maar hij is oud en lelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zoiets zou ik dat wel willen ervaren ja. Lijkt me heerlijk
hoe kun je je nou veilig voelen als je weet dat zo'n figuur alleen al in dezelfde stad als jij rondloopt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste gedachte: vast weer zo'n powerbottom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan je er in 1 keer mee KO swaffelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gaat er niet om hoe groot die is, maar wat je er mee kan..
Lijkt me een puik plan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik kan je er in 1 keer mee KO swaffelen
Geen idee wat dat betekend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eerste gedachte: vast weer zo'n powerbottom.
Boven de 30 ofzo vind ik wel oud. Aangezien ik dacht dat jij van rond mijn leeftijd was.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat noem jij oud?
Ik vind dat hij een leuke kop heeft
dan is het tenminste een pijnloze ervaring als ik je hersenen van binnenuit kietelquote:
Ik zie merkwaardige beelden voor mequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan is het tenminste een pijnloze ervaring als ik je hersenen van binnenuit kietel
Zo'n kerel die keer op keer genomen kan worden alsof het niks is.quote:
Ik ben 19. Wat is jouw leeftijd dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boven de 30 ofzo vind ik wel oud. Aangezien ik dacht dat jij van rond mijn leeftijd was.
voorbeelden zijn in ongeveer elke gayporn wel te vindenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo'n kerel die keer op keer genomen kan worden alsof het niks is.
Ik ben 18.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben 19. Wat is jouw leeftijd dan?
dat doe je zelfquote:
Boven de 30 al oud?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boven de 30 ofzo vind ik wel oud. Aangezien ik dacht dat jij van rond mijn leeftijd was.
Vrouwen hebben dat talent ook vrijwel allemaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
dat vind ik ook hoor, en ik ben 25quote:
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die zijn toch minder in control.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat talent ook vrijwel allemaal.
Ew bah.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
[ afbeelding ]
Met een beetje fantasie... prima houding
En half pedo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat vind ik ook hoor, en ik ben 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |