Aldus Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al het handje en verwijfde manier van praten irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als hetero gedraagd, of houden jullie juist van de meer vrouwelijke types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven.
Pff, houd eens op mij jullie stijl aan te praten. Dat jullie jezelf in de kont laten neuken door jan en alleman wil nog niet zeggen dat ik ook zo'n slet ben. In eerste instantie bukt die ouwe maar voor mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, we proberen je hypocrisie duidelijk te maken, dat een oudere man jou (een jongere vent) wel mag neuken van jou.
maar als een andere man een jongere vent neukt die jij niet bent dan breekt de hel los
het is echt niet zo dat ik elke dag een ander neuk maar ik ben er heus niet vies van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Pff, houd eens op mij jullie stijl aan te praten. Dat jullie jezelf in de kont laten neuken door jan en alleman wil nog niet zeggen dat ik ook zo'n slet ben. In eerste instantie bukt die ouwe maar voor mij.
Dat hoop ik bij mezelf ook, ik probeer dat gedrag altijd te vermijdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Sommige hebben iets leuks daardoor, maar de meeste kan ik niet uitstaan. Ik hoop dat ik zelf niet te verwijfd ben..
Als ik het door heb dat ik dat doe, dan stop ik er wel mee. Als ik mezelf soms terug zie op camera dan schrik ik soms wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hoop ik bij mezelf ook, ik probeer dat gedrag altijd te vermijden
Neuh, vast nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het is echt niet zo dat ik elke dag een ander neuk maar ik ben er heus niet vies van.
maar ik ben ook echt geen slet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die trekjes niet echt, alleen heel af en toe een slap handje (meestal niet in het openbaar) of een hand in m'n zij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik het door heb dat ik dat doe, dan stop ik er wel mee. Als ik mezelf soms terug zie op camera dan schrik ik soms wel..
Dat snap ik dus niet hè. Als je er zo op geilt waarom durf je jezelf er niet mee te tonen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en OT:
verwijfde types
maar niet om mee rond te hangen
en er zijn natuurlijk grenzen, als ze handtasjes en make-up dragen dan gaat het voor mij al wel te ver
Dat herken ik heel erg. Gelukkig verschijn ik niet vaak op filmquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik het door heb dat ik dat doe, dan stop ik er wel mee. Als ik mezelf soms terug zie op camera dan schrik ik soms wel..
omdat ik ze niet uit kan staan, ik wil er best mee over straat maar niet te lang.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hè. Als je er zo op geilt waarom durf je jezelf er niet mee te tonen dan?
Ik ook niet, maar camerabeelden terug moeten kijken af en toe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat herken ik heel erg. Gelukkig verschijn ik niet vaak op film
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb die trekjes niet echt, alleen heel af en toe een slap handje (meestal niet in het openbaar) of een hand in m'n zij.
maar ik kan wel heel goed koken en huishouden enzo en heb heel vroeger een visagie opleiding gedaan en wilde ook verpleegkunde studeren maar toch maar niet gedaan.
in m'n leven zou je het er wel vanaf zien maar qua uiterlijk en trekje niet
nietquote:
Ik word altijd de ordinaire nicht als ik bier op heb, als ik mezelf dan terughoor/zie op camera dan schaam ik me voor mezelfquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jullie zeiken dat ik issues hebquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat ik ze niet uit kan staan, ik wil er best mee over straat maar niet te lang.
iedereen mag van mij weten dat ik dat soort types welvind hoor maar verder dan
vind ik ze niet interessant ofzo
valt wel mee i guess, hoe gay het is om een visagie opleiding te doen. I ken ook een jongen die dat ook heeft gedaan, maar hij was verder gewoon heel mannelijk (wel gay)...quote:
Tsja, na drank gaan al snel wat remmen los.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik word altijd de ordinaire nicht als ik bier op heb, als ik mezelf dan terughoor/zie op camera dan schaam ik me voor mezelfHet zal wel de ware aard van het beestje zijn...
jij noemt mij/ons halve pedo's en weet ik het watquote:
Ja dus. Dat zijn jullie toch ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij noemt mij/ons halve pedo's en weet ik het wat
ik ben verder ook gewoon een "macho" hoor, veel tattoo's op tokkieplekken en kleed me ook alles behalve gay, loop in principe als een patriot rondquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
valt wel mee i guess, hoe gay het is om een visagie opleiding te doen. I ken ook een jongen die dat ook heeft gedaan, maar hij was verder gewoon heel mannelijk (wel gay)...
ik neuk geen minderjarigen hoor, alleen 18+quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben verder ook gewoon een "macho" hoor, veel tattoo's op tokkieplekken en kleed me ook alles behalve gay, loop in principe als een patriot rond
Wie ben jij nu weer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh gezellig, vertel eens waarom we dat zijn?
dat is cosmo, onze huisnichtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[..]
Wie ben jij nu weer?
Maakt het uit wie ik ben?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[..]
Wie ben jij nu weer?
ja, dat heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel wat meer effeminate worden zodat ik niet steeds opnieuw uit de kast hoef te komen, maar het zit er gewoon niet in
Een van de vele.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat is cosmo, onze huisnicht
wie anders?
quote:
Ja, want die statement had betrekking op GrunningsTrots en dat andere stuk verdriet. Dus waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maakt het uit wie ik ben?. Als je zo'n statement maakt dan mag je die ook uitleggen.
Of ze vergeten het gewoon. Laatst stond er weer een kerel (tegen wie ik het al twee keer gezegd had) tegen me aan te lullen over vrouwen, en ik zei zo van "Dude, dat zal allemaal best, maar daar heb ik geen verstand van" en hij keek me aan alsof ik gek geworden was. En toen pas was het van "oh jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens.
de reacties die ik soms krijg als mensen horen dat ik homo ben
dit is een openbaar forum, de bedoeling is dat mensen zich met de discussie gaan bemoeien columboquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja, want die statement had betrekking op GrunningsTrots en dat andere stuk verdriet. Dus waar bemoei je je mee?
Raar kind.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja, want die statement had betrekking op GrunningsTrots en dat andere stuk verdriet. Dus waar bemoei je je mee?
oude enge mannenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is jouw seksuele voorkeur?
Ik ken dit forum niet anders dan een ruzie forum. Mannnen vrouwen, hetero's homo's; allemaal een pot nat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maargoed, alleen een stel nichten kan idd zo ruziën
Bill is niet eng, hij heeft uitstraling. Maar zou er inderdaad geen ruzie mee maken, hehe.quote:
Een twink van 88 kg. Tuurlijk jongquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en zelf is ie een twink maar eigenlijk mag dat niet van hem
zijn "type"welquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Niet alle oude mannen zijn eng hoor.
maar dat gaat er niet zo vals aan toe als hierquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ken dit forum niet anders dan een ruzie forum. Mannnen vrouwen, hetero's homo's; allemaal een pot nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |