zeg, gedraag je godverdomme eensquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:23 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Doe es uitleggen, tot welke leeftijd zien ze er beter uit, wat is voor jou een halve pedo en waarom reageer je zo geprikkeld?
Omdat er wat oudere mannen zijn die aangeven op handtasjes te vallen en jij dat niet kan behappen omdat je zelf alleen op getatoeëerde macho's valt die met een puppy knuffelen?
[..]
Als ik me niet vergis was jij degene die een kaakstoot nodig had om een betere kaaklijn te verkrijgen...
kweenie hoe oud jij bent, maar Piet en ik vallen eerder in die categorie....quote:
Hoe cliché t ook is, kennelijk ben je "interessant" en "ervaren" als je ouder wordt *lol*quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
oh en trouwens, die jonge gastjes houden zelf ook wel van iets oudere mannen dus dat komt mooi uit toch
ik ben mid 20 dus ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef YuckFou het volgende:
[..]
kweenie hoe oud jij bent, maar Piet en ik vallen eerder in die categorie....
en terechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man leest dit topic mee en ligt gillend van het lachen naast de bank.
Pik, ik zie eruit als 25, ben 1m88 en weeg 88 kg. Jij hebt niks op mijn armen. Een oudere man die op mij valt is niet zozeer een pedo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kortom, waar wind jij je over op, jij bent een giltrut die op oudere mannen valt, en ik op giltrutjes.
Wedden dat je mij kussenslopen heerlijk vindt?
Precies datgene waar ik nooit voor zou vallenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Moofasah het volgende:
ik zie eruit als 25, ben 1m88 en weeg 88 kg.
de enige die hier stoer/uitdagend praat ben jij hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Pik, ik zie eruit als 25, ben 1m88 en weeg 88 kg. Jij hebt niks op mijn armen. Een oudere man die op mij valt is niet zozeer een pedo.
En wat ga je stoer tegen me praten. Jij bent geen man, jij bent gewoon een wijf in een berenpak
Als een man goede genen heeft begint hij er met 25 wel smakelijk uit te zien, en zal dat er alleen maar beter op worden tot een jaar of 45. Daarna word het weer wat minder, maar kan het nog altijd hartstikke goed zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:23 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Doe es uitleggen, tot welke leeftijd zien ze er beter uit, wat is voor jou een halve pedo en waarom reageer je zo geprikkeld?
Omdat er wat oudere mannen zijn die aangeven op handtasjes te vallen en jij dat niet kan behappen omdat je zelf alleen op getatoeëerde macho's valt die met een puppy knuffelen?
Hehe, die was grappig. Nee, serieusquote:[..]
Als ik me niet vergis was jij degene die een kaakstoot nodig had om een betere kaaklijn te verkrijgen...
Kerel, je bent gewoon een nul. Je hebt je vrouw voor de gek gehouden, jochies in de kont geneukt terwijl je 's avonds weer bij haar in bed kroop. En nu je een oude zak bent geil je nog steeds op minderjarigen. Dus ingelijks, smeerkees.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben tenminste geen zelfdestructieve nicht die het niet met zichzelf kan vinden.
en om eerlijk te zijn wil ik ook niet eens door zo'n figuur kansvol gevonden worden
en ik neuk liever een 18 jarige dan de gemiddelde 25 jarige hoor
tuurlijk zijn er hele knappe mannen die al wat ouder zijn, als ik die tegenkom neuk ik ze ook wel hoor
halve pedo, omdat je van een leuk jong studentje houdt
Dus eigenlijk ben je ook gewoon zo'n jong jochie wat op ouder valt...as said above...cliché...je bent het.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Moofasah het volgende:
Als een man goede genen heeft begint hij er met 25 wel smakelijk uit te zien, en zal dat er alleen maar beter op worden tot een jaar of 45. Daarna word het weer wat minder, maar kan het nog altijd hartstikke goed zijn.
Maar dat is maar theorie. Sommige mannen zien er met 50 beter uit dan met 40. Zo zwart/wit kun je die dingen niet stellen.
Dat mag ik hopen zeg. Als jij voor mij zou vallen zou ik dat echt als een belediging opvatten. Dat zou betekenen dat ik er dus ook uitzag als zo'n smerige twinkquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Precies datgene waar ik nooit voor zou vallen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kerel, je bent gewoon een nul. Je hebt je vrouw voor de gek gehouden, jochies in de kont geneukt terwijl je 's avonds weer bij haar in bed kroop. En nu je een oude zak bent geil je nog steeds op minderjarigen. Dus ingelijks, smeerkees.
Niks cliché, ik heb gewoon smaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je ook gewoon zo'n jong jochie wat op ouder valt...as said above...cliché...je bent het.
Want je bent een uit de kluiten gegroeide tiener?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Moofasah het volgende:
Dat zou betekenen dat ik er dus ook uitzag als zo'n smerige twink
dat dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je ook gewoon zo'n jong jochie wat op ouder valt...as said above...cliché...je bent het.
Uit de kluitenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Want je bent een uit de kluiten gegroeide tiener?
Het feit dat jullie jezelf steeds zo blijven verdedigen zegt al genoegquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en wat me ook opvalt is dat mannen van een jaar of 40 mij ook altijd proberen te versieren,dus zo vreemd is het echt niet hoor om een vent die wat jonger is te nemen
dat jij op dikke lagen grijs rughaar en rimpelzakken valt is jouw probleem, hoef je niet op ons af te reageren
Ik val nogal in jouw leeftijdscategoriequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:42 schreef Moofasah het volgende:
Uit de kluitenJezus pik hoe oud ben je, 60?
nee, we proberen je hypocrisie duidelijk te maken, dat een oudere man jou (een jongere vent) wel mag neuken van jou.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het feit dat jullie jezelf steeds zo blijven verdedigen zegt al genoeg![]()
Slecht geweten..?
Net was je nog een oude zak en nu ineens val je in mijn leeftijdscategorie... Verjonginskuur genomen in de afgelopen minuten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik val nogal in jouw leeftijdscategorie
Maar jij valt dus op ouder? Dat is op zich prima, maar als die kerel omgekeerd ook op jouw valt (dus op jonger) heb je er problemen mee? Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het feit dat jullie jezelf steeds zo blijven verdedigen zegt al genoeg![]()
Slecht geweten..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |