er zijn wel ergere gevallen ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
nou, bij hem valt het nog heeeeel erg mee hoor
en goed te herkennen als neukpoppetjequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, lekker ongeremd en hebben altijd zin
Moet je nagaan hoe allergisch ik er dan voor ben...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
nou, bij hem valt het nog heeeeel erg mee hoor
Je reageerd in ieder geval nog valser dan albert verlinde, dus, bingo!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk, met handtas en al
Bij jou stel ik me trouwens altijd een hele vieze lelijke dikke oude man voor. Echt zo'n griezel die in de steegjes op 16 jarige knulletjes staat te wachten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je reageerd in ieder geval nog valser dan albert verlinde, dus, bingo!
Mijn zus zou zeggen, zo vals, daar kan je tien meisjes van maken...
Jij noemde jezelf toch altijd een valse oude nicht. Dus houd jij je maar met je eigen bezig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je reageerd in ieder geval nog valser dan albert verlinde, dus, bingo!
Mijn zus zou zeggen, zo vals, daar kan je tien meisjes van maken...
Geef toe, je antwoord is lang zo grappig niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij noemde jezelf toch altijd een valse oude nicht. Dus houd jij je maar met je eigen bezig.
''M'n zus zei altijd maar...'' Ja oud wijf, zo kennen we er nog wel een paar. Je bent zelf gewoon een nichterige trut die nog nichterige trutjes neukt.
ik vind Gordon wel tofquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik vind Gordon ook zo'n geweldig hysterische relnicht
hij is gewoon zo over de top dat je er eigenlijk alleen maar om kan lachen
Nee maar jouw antwoorden komen echt zo hard aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geef toe, je antwoord is lang zo grappig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij neemt jezelf iets te serieus, smerige oude beer. Met al je zogenaamde levenservaring. Maar je weet zelf net zo goed als ik dat je gewoon kansloos bent. Je gaat voor dit soort miezerige trutjes waarvan je de opa had kunnen zijn, omdat een echte man op leeftijd teveel voor je is.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee maar jouw antwoorden komen echt zo hard aanik ga ook voor jongere jongens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij neemt jezelf iets te serieus, smerige oude beer. Met al je zogenaamde levenservaring. Maar je weet zelf net zo goed als ik dat je gewoon kansloos bent. Je gaat voor dit soort miezerige trutjes waarvan je de opa had kunnen zijn, omdat een echte man op leeftijd teveel voor je is.
waarom niet, als je oud bent kun je altijd oude kerels neuken, beter nu the good stuff doen
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Gordon is gewoon een eindbaasquote:
is al de 3de ofzo hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef hollander87 het volgende:
Een bitchfight in een topic over verwijfde homo's, typisch.....
die volgorde jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef Peter het volgende:
Als we nu iedereen geolied in een boksring neerzetten, gaan jullie dan slaan, krabben of neuken?
hehehehequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef hollander87 het volgende:
Een bitchfight in een topic over verwijfde homo's, typisch.....
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee maar jouw antwoorden komen echt zo hard aanLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij neemt jezelf iets te serieus, smerige oude beer. Met al je zogenaamde levenservaring. Maar je weet zelf net zo goed als ik dat je gewoon kansloos bent. Je gaat voor dit soort miezerige trutjes waarvan je de opa had kunnen zijn, omdat een echte man op leeftijd teveel voor je is.
Kijk hem eens hysterisch gillenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Je zou eens wat andere pareltjes van zijn hand moeten bekijkenquote:
Heb je mij horen zeggen dat ik jou wel kansvol vind dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ga ook voor jongere jongens hoor
waarom niet, als je oud bent kun je altijd oude kerels neuken, beter nu the good stuff doen
Alsof deze figuren een partij voor me zijn. Een kaakstoot doet de truc. LOL.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef Peter het volgende:
Als we nu iedereen geolied in een boksring neerzetten, gaan jullie dan slaan, krabben of neuken?
Kortom, waar wind jij je over op, jij bent een giltrut die op oudere mannen valt, en ik op giltrutjes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ik jou wel kansvol vind dan?![]()
Mannen gaan er juist steeds beter uit zien met de jaren (tot op een bepaalde hoogte dan). Die jonge knulletjes zijn gewoon lelijke eendjes.
Daarbij zijn jullie gewoon halve pedo's.
Doe es uitleggen, tot welke leeftijd zien ze er beter uit, wat is voor jou een halve pedo en waarom reageer je zo geprikkeld?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
Mannen gaan er juist steeds beter uit zien met de jaren (tot op een bepaalde hoogte dan).
Die jonge knulletjes zijn gewoon lelijke eendjes.
Als ik me niet vergis was jij degene die een kaakstoot nodig had om een betere kaaklijn te verkrijgen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:22 schreef Moofasah het volgende:
Alsof deze figuren een partij voor me zijn. Een kaakstoot doet de truc. LOL.
geeft niet, ik ben tenminste geen zelfdestructieve nicht die het niet met zichzelf kan vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ik jou wel kansvol vind dan?![]()
Mannen gaan er juist steeds beter uit zien met de jaren (tot op een bepaalde hoogte dan). Die jonge knulletjes zijn gewoon lelijke eendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |