abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113773833
Zouden verwijfde homo's geïnteresseerd zijn in stem oefeningen? Misschien dat ze zelf niet weten hoe ze hun stem moeten gebruiken...

Ik zou er persoonlijk wel geïnteresseerd in zijn, ik heb soms het idee dat mijn stem heel schel is, maar dat is verder heel onterecht, ik heb een hele diepe lage stem.

Klink misschien vreemd, maar het is iets wat spontaan in mij op kwam toen ik een nicht op straat voorbij liep.

No offence verder met 'verwijfd' en 'nicht'...
Nosce te ipsum.
pi_113774229
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef AlexanderC het volgende:
Zouden verwijfde homo's geïnteresseerd zijn in stem oefeningen? Misschien dat ze zelf niet weten hoe ze hun stem moeten gebruiken...

Ik zou er persoonlijk wel geïnteresseerd in zijn, ik heb soms het idee dat mijn stem heel schel is, maar dat is verder heel onterecht, ik heb een hele diepe lage stem.

Klink misschien vreemd, maar het is iets wat spontaan in mij op kwam toen ik een nicht op straat voorbij liep.

Ik dacht je was een beer. Beren hebben geen schelle stem.
pi_113774679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:28 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe zit het dan met blinde homo's die dezelfde trekjes hebben als verwijfde homo's?

Niet aangeleerd.

En als ik vanuit mijzelf spreek, ik was van kleins af aan al zo en heb twee macho broers en een super macho vader en heb pas veel later in mijn leven slechts 2 vriendinnen gekregen. Mijn moeder was deftig, sigaartje na het eten enzo. . Geen girly vrouw.
Dus in mijn geval niet echt iets aangeleerd/afgekeken van "mietjes" of vrouwen.
En toch echt verwijfd. En als ik het kon laten, deed ik het wel. Het is echt niet leuk om daar opmerkingen over te krijgen. Ik voorkom veel door zelfspot, maar het blijft een soort "handicap". Gelukkig is het in het wereldje waarin ik werk totaal geen probleem.

Maar ik doe dus echt niet overdreven om aandacht te krijgen of te laten zien dat ik homo ben (dat zie je op 10 kilometer afstand al) ofzo.

*edit* Moet zeggen had twee broers, 1 is inmiddels overleden.
Je weet het beter dan ik, ik vind het alleen niks. Niet om iemand als persoon! Laat ik dat voorop stellen! Het zijn de echte overdreven maniertjes, die ik ook bij vrouwen irritant vind. Dat type vrouw hoef ik ook niet, theatraal en overdreven. Maar zoals bij een ieder, achter maniertjes (elke gek heeft zijn 'gebrek') schuilt een persoon die je ook moet leren kennen voordat je er echt een (voor)oordeel over kunt vellen.

Voorbeeld van gedrag waar ik eigenlijk geïrriteerd door kan raken:

Daarnaast was er ook zo'n gast bij The Voice Of Holland, Brits geloof ik... Zo'n musicalgeval
pi_113774902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je weet het beter dan ik, ik vind het alleen niks. Niet om iemand als persoon! Laat ik dat voorop stellen! Het zijn de echte overdreven maniertjes, die ik ook bij vrouwen irritant vind. Dat type vrouw hoef ik ook niet, theatraal en overdreven. Maar zoals bij een ieder, achter maniertjes (elke gek heeft zijn 'gebrek') schuilt een persoon die je ook moet leren kennen voordat je er echt een (voor)oordeel over kunt vellen.

Daarnaast was er ook zo'n gast bij The Voice Of Holland, Brits geloof ik... Zo'n musicalgeval
Hartstikke gay inderdaad. Afschuwelijk kapsel en presentatie, echt. Maar hij heeft wel een goede stem.

Doesn't beat John Legend though.
pi_113775107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik dacht je was een beer. Beren hebben geen schelle stem.
je leest niet goed.

quote:
ik heb soms het idee dat mijn stem heel schel is, maar dat is verder heel onterecht, ik heb een hele diepe lage stem.
Nosce te ipsum.
pi_113775164
quote:

[..]

Ik heb ook een hekel aan die ghetto wijven, dus ach ik zie het heus wel dat het kan iriteren en ik ben me er ook wel meer en meer van bewust (ik ben nu 19) en probeer er dus ook wat aan te doen, zoals bv mijn handen bij elkaar te houden of in mijn zakken.
Verder breek ik zelf het ijs met zelfspot, dat helpt en ik schijn ook erg cute te zijn, dat helpt ook. En als gezegd ik beweeg me in een wereld waar het verder niet zo'n probleem is, dat is wel lekker.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_113775208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

je leest niet goed.

[..]

Waarom heb je dat idee dan?
pi_113775228
quote:

Nou een stem is ontzettend persoonlijk, je herkent iemand tig jaar later nog aan zijn stem, dus die zou ik niet echt bewust willen veranderen.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_113775248
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waarom heb je dat idee dan?
in je hoofd klink je toch wat anders denk ik. heeft ook met zelfbeeld te maken.
Nosce te ipsum.
pi_113775324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan die ghetto wijven,

Say whut? Ghetto girls are cool bro.
pi_113775394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Nou een stem is ontzettend persoonlijk, je herkent iemand tig jaar later nog aan zijn stem, dus die zou ik niet echt bewust willen veranderen.
Als je iemand lang kent ga je zijn/haar stem herkennen en kun je die stem in je gedachten oproepen. Maar in eerste instantie let ik nooit zo op een stem. Nu wel zo'n jongen waarvan me opvalt dat ik zijn stem leuk vind klinken, maar meestal let ik daar niet op.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

in je hoofd klink je toch wat anders denk ik. heeft ook met zelfbeeld te maken.
Klopt. Nu heb ik zelf ook een schijt stem moet ik zeggen. Niet hoog of iets in die trant, maar gewoon niet leuk.
pi_113775970
quote:

[..]

ik vind dat soort figuren dus wel erg sexy(deze ook) :9
maar die maniertjes enzo zijn gewoon te overdreven, ondanks dat het wel sexy is is het ook irritant omdat je er constant mee opgescheept zit.

maar voor een keertje ~O> is er niks mis mee, zolang je er maar niet al te lang mee om hoeft te gaan :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_113776156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

ik vind dat soort figuren dus wel erg sexy(deze ook) :9
maar die maniertjes enzo zijn gewoon te overdreven, ondanks dat het wel sexy is is het ook irritant omdat je er constant mee opgescheept zit.

maar voor een keertje ~O> is er niks mis mee, zolang je er maar niet al te lang mee om hoeft te gaan :')
De gedachten dat je hem daar serieus in kunt stoppen... Brrr, koude rillingen :X
pi_113776513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef Moofasah het volgende:

[..]

De gedachten dat je hem daar serieus in kunt stoppen... Brrr, koude rillingen :X
echt wel :9~

juist dat soort types neuk je helemaal kapot, dan zijn ze tenminste rustig _O-
pi_113776574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Als je iemand lang kent ga je zijn/haar stem herkennen en kun je die stem in je gedachten oproepen. Maar in eerste instantie let ik nooit zo op een stem. Nu wel zo'n jongen waarvan me opvalt dat ik zijn stem leuk vind klinken, maar meestal let ik daar niet op.
Ik dus wel. Ik val als een blok voor een fijne stem.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:42:10 #241
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113776580
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Idd, heerlijk dat soort trutjes volspuiten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113776639
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wist niet dat jij homo was :o
pi_113776842
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pff, jullie hebben geen smaak :+

Ik ga liever bovenop Bill Goldberg liggen. Die typjes van jullie hebben niet eens kont. En zelfs al hadden ze het.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:49:00 #244
45206 Pietverdriet
pi_113776964
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

wist niet dat jij homo was :o
LOL
serieus? Dan ben je volgens mij de laatste op FOK die dat meekreeg
Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 65
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:50:06 #245
45206 Pietverdriet
pi_113777026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Moofasah het volgende:

[..]

[..]

Ik ga liever bovenop Bill Goldberg liggen. Die typjes van jullie hebben niet eens kont. En zelfs al hadden ze het.
Volgens mij wil jij eerder onder bill goldberg liggen en ben jij zelf zo een trutje
pi_113777072
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
serieus? Dan ben je volgens mij de laatste op FOK die dat meekreeg
Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 65
ik krijg ook niet alles mee :+
pi_113777103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Moofasah het volgende:

[..]

[..]

nee man, dit soort typetjes zijn juist lekker fanatiek en bijna overal wel voor in :9~
pi_113777173
quote:

[..]

nou, bij hem valt het nog heeeeel erg mee hoor :')
Nosce te ipsum.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:53:54 #249
45206 Pietverdriet
pi_113777194
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

nee man, dit soort typetjes zijn juist lekker fanatiek en bijna overal wel voor in :9~
Precies, lekker ongeremd en hebben altijd zin
pi_113777272
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Volgens mij wil jij eerder onder bill goldberg liggen en ben jij zelf zo een trutje
Tuurlijk, met handtas en al ;)

Bij jou stel ik me trouwens altijd een hele vieze lelijke dikke oude man voor. Echt zo'n griezel die in de steegjes op 16 jarige knulletjes staat te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')