moet me ook wel eens inhouden dan maar uit respect voor de ander en mezelf is dat helemaal niet erg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Diegene moet wel leuk zijn uiteraard, en als het na een paar dates bevalt, tsja waarom niet.
And here you prove my rightquote:
Ik ben ook meer van het kleffe gedoe, wat knuffelen, zoenen etc.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
moet me ook wel eens inhouden dan maar uit respect voor de ander en mezelf is dat helemaal niet erg.
sws vind ik seks altijd een beetje overrated, het kan niks betekenen en het kan een heleboel betekenen, maar het heeft lang niet altijd met liefde te maken iig
Ik ben zesenhalf jaar getrouwd geweest (en in totaal bijna twaalf jaar samen) dus er was niet zoveel ruimte voor nieuwe ervaringenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Praat me er niet van, maar ik ben dan ook onervaren
En jij denkt dat de heterowereld zo braaf is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic laat ook duidelijk blijken waardoor HIV zich zo gemakkelijk verspreid in de homowereld.
ik dan totaal niet, ik doe graag leuke dingen met iemand en duik er dan het liefst zo snel mogelijk op natuurlijk maar dat hoeft lang niet altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het kleffe gedoe, wat knuffelen, zoenen etc.
Als vrouwen net zo makkelijk over seks zouden denken, zouden heteromannen precies hetzelfde doen hoor, daar hoef je geen homo voor te zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic laat ook duidelijk blijken waardoor HIV zich zo gemakkelijk verspreid in de homowereld.
Nee, absoluut niet. Maar jullie zijn wel heel erg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de heterowereld zo braaf is?![]()
.
En dankjewel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar jullie zijn wel heel erg.
Dat zou je 12 jaar aan ervaring kunnen noemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben zesenhalf jaar getrouwd geweest (en in totaal bijna twaalf jaar samen) dus er was niet zoveel ruimte voor nieuwe ervaringen
Hetero's wachten ook niet vaak 2 weken hoor. Ik niet tenminste.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
want condooms werken niet bij homo's?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef Moofasah het volgende:
Tja, is ook wel waar. Begin nu sowieso te twijfelen of ik wel op mannen val. Misschien is het toch niet zo m'n ding.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als vrouwen net zo makkelijk over seks zouden denken, zouden heteromannen precies hetzelfde doen hoor, daar hoef je geen homo voor te zijn.
Je kan twijfelen zo veel je wil, voor ons is het al lang duidelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, is ook wel waar. Begin nu sowieso te twijfelen of ik wel op mannen val. Misschien is het toch niet zo m'n ding.
Ik wou net zeggen. Alsof iedereen maar onbeschermde sex heeft!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want condooms werken niet bij homo's?
Pijpen doen de meesten toch zonderquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want condooms werken niet bij homo's?
Ja dat dacht ik al. Ik ben aseksueel, het valt niet meer te ontkennen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je kan twijfelen zo veel je wil, voor ons is het al lang duidelijk..
Je bent hetero met een daddy complex, niks geks hoor, neem een vriendinnetje, neuk haar, als t bevalt, bingo, je bent klaar, als t kut is (quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Moofasah het volgende:
Tja, is ook wel waar. Begin nu sowieso te twijfelen of ik wel op mannen val. Misschien is het toch niet zo m'n ding.
das waar, maar ook dat hoeft niet perse link te zijn hoor.quote:
Ook niks mis meequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik ben aseksueel, het valt niet meer te ontkennen.
Daar zijn praatgroepen voor, ja echt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik ben aseksueel, het valt niet meer te ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |