Zelfs een oppervlakkige vriendschap lukt me niet echt...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik ken ook aardige nichten hoor, ik kan er alleen net zo weinig mee als met vrouwen. Ik ben niet compatibel met dat soort emotionele personen, hooguit voor een oppervlakkige vriendschap.
Ik heb gewoon de top zoveel posters uit de reeks daarvoor gebruikt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoor
Ja, maar sindsdien is de samenstelling veranderd. Dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoor
Nou ja, zo ver wil ik ook niet gaan (een nicht, hoe verwijfd ook, zal nooit ongesteld wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat dus.
anders hadden we wel een wijf toch
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij bent nog wel een van de mildere maar groot deel daar
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe accountquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de top zoveel posters uit de reeks daarvoor gebruikt..
Oh, jezus, ben jij datquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe account
ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar sindsdien is de samenstelling veranderd. Dus.
[..]
Nou ja, zo ver wil ik ook niet gaan (een nicht, hoe verwijfd ook, zal nooit ongesteld worden) maar verder, ja... ik kan daar gewoon niet mee omgaan.
Dan moet ik weer zo'n lijst gaan fixen, ja nee dankje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe account
quote:
snap sws niet hoe mijn naam daarin was gekomen, post daar al zo lang niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan moet ik weer zo'n lijst gaan fixen, ja nee dankje..
Ach, ik sta er meerdere keren in met accounts. :p.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
snap sws niet hoe mijn naam daarin was gekomen, post daar al zo lang niet meer
Die gast die verliefd was op een vriend van hem maar daarbij geen kans maaktequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je had eigenlijk gewoon random namen van hetero fok!kers erin moeten zettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik sta er meerdere keren in met accounts. :p.
niet dat ik weet, ik kom niet zo vaak in dat soort soaps terechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die gast die verliefd was op een vriend van hem maar daarbij geen kans maakte
En die jongen ging dan vervolgens bekken met een ander om jou jaloers te maken, of was dat weer een andere? xD
Hmm. Nja, er was in elk geval iets met jou. Volgens mij ook zo'n nichtentopic, over het romantisch maken met kaarsjes en stuff.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niet dat ik weet, ik kom niet zo vaak in dat soort soaps terecht
lijkt me niet, dat soort dingen doe ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm. Nja, er was in elk geval iets met jou. Volgens mij ook zo'n nichtentopic, over het romantisch maken met kaarsjes en stuff.
Nee, ik bedoel die met die Garfield UI.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lijkt me niet, dat soort dingen doe ik niet
bedoel je mss Lostinspace ofzo?
echt welquote:
Hey ouwe relnicht, kom je het nog gezelliger maken.quote:
het zal wel danquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die met die Garfield UI.
Je hebt wat gemist johquote:
Neuh, ik ga vanaf nu lief zijn tegen jou. Want dat verdien je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Moofasah het volgende:
Hey ouwe relnicht, kom je het nog gezelliger maken.
Zichtbaarheid creeëren.quote:We missen nog iemand die het belang van de Gay Pride nog eens uitlegt
Nu verwar je gezellig met geilquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
Nee, dat zijn dikke mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
quote:
Woordgrapje knul.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Tenminste ook niet eng.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom ik nooit gezellig ben
wat is er nou leuker dan dit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Gellarboy het volgende:
Nou mensen, ik ga lekker slapen, veel plezier met ruziemaken nog (ga gewoon iets leuks doen ofzo)..
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding hequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Nu val jij nog wel mee moet ik zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding he
het is al wat milderquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef YuckFou het volgende:
Je let ff niet op en jullie bitchen zo t tweede topic alweer bijna vol...damn...
En nog nieuwe wendingen? of is t nog steeds same story?
Ik zal ze alvast waarschuwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga tijdens de gay parade dit jaar echt wel een paar lekkere verwijfde typetjes oppikken
nee, denk dat het vuurt nu weer oplaaitquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
nergens voor nodig, worden ze alleen maar opgewonden vanquote:
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
in je smoel dan, ook goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
Is niet gezegd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan geloven
Te voorspelbaar, probeer het nog eens.quote:
tuurlijk wel, anders wordt het wel heel saai in je slaapkamer.quote:
Wie zegt dat ik ooit een partner vind. Ga er eigenlijk vanuit dat ik nooit een man goed genoeg zal vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk wel, anders wordt het wel heel saai in je slaapkamer.
je partner zal toch ook wel eens willen boren
Dit moment gaat dus nooit komen hèquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef YuckFou het volgende:
Is bij deze gezegd, en eens als je het ondergaan hebt en dacht, terrrring dat deed zeer zal je aan m'n profetische woorden terugdenken...."kut hij had gelijk!en wtf lig ik aan Fok! te denken"
Maar alleen is ook maar zo alleen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ooit een partner vind. Ga er eigenlijk vanuit dat ik nooit een man goed genoeg zal vinden.
op ten duur wil je niet anders meer, geloof mequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ooit een partner vind. Ga er eigenlijk vanuit dat ik nooit een man goed genoeg zal vinden.
[..]
Dit moment gaat dus nooit komen hè
Nou ja, anale seks is toch geen verplichting?quote:
echt welquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, anale seks is toch geen verplichting?
Jij hebt duidelijk nog geen idee waar liefde om draaitquote:
In de relatie tot verwijfde jongetjes, oudere mannen, twinkjes en fitnessmacho's is anale sex over het algemeen prominent aanwezigquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, anale seks is toch geen verplichting?
Dat is dan ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen idee waar liefde om draait
[..]
In de relatie tot verwijfde jongetjes, oudere mannen, twinkjes en fitnessmacho's is anale sex over het algemeen prominent aanwezig
sws, tis geven en nemen in een relatie hequote:
LOLquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen idee waar liefde om draait
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
LOL
Jij wel zeker?Voor de zoveelste keer, rondsletten heeft niets te maken met liefde.
Ik heb een heel aardig idee ervan jaquote:
Neee ik ben een gewetenloos monsterquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jij denkt echt dat omdat iemand meerdere (losse) relaties heeft gehad dat diegene een gewetenloos monster zonder emoties is he?
Door veel vriendjes krijg je veel kennis, en die kan je dan weer loslaten op Moofasahquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
guess what: ook mensen die meerdere mensen ontmoet/geneukt/gedate hebben hebben gevoelens en worden verliefd
Ik ben nooit verliefd geweest, maar ik weet heel zeker dat liefde wel iets meer bevat dan waar jullie het over hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:40 schreef Peter het volgende:
Heb je al eens een keer op verliefdheid gehandeld dan?
Jij bent zo egocentrisch dat je voorlopig nog absoluut geen bleek idee hebt waar wij het over hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef Moofasah het volgende:
Ik ben nooit verliefd geweest, maar ik weet heel zeker dat liefde wel iets meer bevat dan waar jullie het over hebben.
wat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben nooit verliefd geweest, maar ik weet heel zeker dat liefde wel iets meer bevat dan waar jullie het over hebben.
Geen gewetenloos monster nee, wel een slet ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij denkt echt dat omdat iemand meerdere (losse) relaties heeft gehad dat diegene een gewetenloos monster zonder emoties is he?
dus iemand die veel seks heeft (gehad) kan geen liefde beleven of beleefd hebben volgens jou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geen gewetenloos monster nee, wel een slet ja.
Luister, dat je meerdere relaties hebt in je leven is een ding, maar jullie neuken er gewoon op los als konijnen.
En dat is ook allemaal prima. Whatever makes you sleep at night. Maar dan moet je me nu niet over liefde gaan blaten.
Kan me gewoon niet voorstellen dat de seks nog bijzonder kan zijn met iemand als je zo lichtzinnig met iedereen het bed induikt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dus iemand die veel seks heeft (gehad) kan geen liefde beleven of beleefd hebben volgens jou?
maar een relatie bevat zoveel meer dan seks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat de seks nog bijzonder kan zijn met iemand als je zo lichtzinnig met iedereen het bed induikt.
Ik zit ff door je topiclijst te dwarrelen en ik besef me dat ik eigenlijk de volumeknop wat lager moet draaien, de grote bek die je hier tentoon spreid is fake, je hele houding is fake en zelfs over je sexualiteit ben je onzeker, inclusief vader-complex en je maagdelijkheid....quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Moofasah het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat de seks nog bijzonder kan zijn met iemand als je zo lichtzinnig met iedereen het bed induikt.
Sow, 2 weken zijn wel heeel langquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik een leuke jongen ontmoet dan duik ik de eerste 2 weken of langer niet met hem het bed in hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en te dikquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit ff door je topiclijst te dwarrelen en ik besef me dat ik eigenlijk de volumeknop wat lager moet draaien, de grote bek die je hier tentoon spreid is fake, je hele houding is fake en zelfs over je sexualiteit ben je onzeker, inclusief vader-complex en je maagdelijkheid....
maar feit is dat je zelf een onwetend, onzeker en waarschijnlijk ietwat te dik kipje bent
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sow, 2 weken zijn wel heeel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 weken is lang ja, als je elkaar elke dag bijna ziet en zit te teasen dan wil je op ten duur wel losgaan ja.
maar wat ik wil zeggen is dat als ik een leuke jongen ontmoet die ik zie zitten seks niet mijn doel is maar een leuke tijd met diegene hebben.
als ik ergens op een feestje een luidruchtig 18jarig handtasje zie dan is m'n doel wel seks ja, maar niet altijd
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Narrow minded ben je iig wel...88kilo ecktospiertjes dan, wat jij wil, je bent sowieso een onzeker kipje en verbergt dat achter een veels te grote bekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Moofasah het volgende:
Ik en te dik
88 kg kan uit van alles bestaan hè. Dat het nou bij jou een en al spek is.
Je beheersingsvermogen is werkelijk bewonderkijk xD Hahaha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
2 weken is lang ja, als je elkaar elke dag bijna ziet en zit te teasen dan wil je op ten duur wel losgaan ja.
maar wat ik wil zeggen is dat als ik een leuke jongen ontmoet die ik zie zitten seks niet mijn doel is maar een leuke tijd met diegene hebben.
als ik ergens op een feestje een luidruchtig 18jarig handtasje zie dan is m'n doel wel seks ja, maar niet altijd
Nu weer ecto spiertjes. Wat wil je nu dan? Ben ik dik of ben ik ectoquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Narrow minded ben je iig wel...88kilo ecktospiertjes dan, wat jij wil, je bent sowieso een onzeker kipje en verbergt dat achter een veels te grote bek
Ik heb een lief dus rondneuken doe ik niet meer maar ik ken het idee...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Let me answer that: YESquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
2 weken is toch helemaal niet zo kort of ben ik nou gek?
nu graag antwoord van iemand met ervaringquote:
ja, je hebt een vriend dus heb je de behoefte ook niet meer om rond te neuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb een lief dus rondneuken doe ik niet meer maar ik ken het idee...
feestje->lekkers->drankie doen->meenemen->alle hoeken van t bed showen
Pff, wat dramatisch weerquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Cavalinho het volgende:
Okee, even terug naar het sletten gedrag en liefde, want nu raak je mij dus wel even heel hard.
Ik vind het echt niet te kort, als je elkaar echt ziet zitten vind ik het knap als je 2 weken kan wachten met sex..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nu graag antwoord van iemand met ervaring
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
2 weken wachten? Misschien als de 2e date pas na 2 weken is, anders niet..
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Jezus wat zijn jullie homo's allemaal erg zeg. Is het al te laat om over te gaan naar de heterokant?
Neh, ik praat jou na...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Moofasah het volgende:
Nu weer ecto spiertjes. Wat wil je nu dan? Ben ik dik of ben ik ecto![]()
Domme gans.
En je dimt maar niet he.als een razende trappen schreeuwen en schelden en dan hatend op jezelf vannacht weer onder je dekentje kruipen omdat je vind dat de hele wereld tegen je is en je toch nooit gelukkig zal worden, typische jonge-nichtjes-die-er-niet-uit-zijn gedachten, geeft niks hoor, kom je ooit wel overheen, alleen ben je voor deze tijd wel een laatbloeier...maar goed, wederom, als je denkt "terrrring dat deed zeer, hoor je mn profetische woorden weer galmen en denkt, kut hij had gelijk"quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:41 schreef Moofasah het volgende:
1. Ik ben gespierder dan de gemiddelde van mijn leeftijd. Punt is alleen dat het puur komt door training en ik eigenlijk toch ene ecto bouw heb.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Jezus wat zijn jullie homo's allemaal erg zeg. Is het al te laat om over te gaan naar de heterokant?
gaat bij hetero's net zo hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Diegene moet wel leuk zijn uiteraard, en als het na een paar dates bevalt, tsja waarom niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neem aan dat je wel eerst wil weten of diegene de moeite beetje waard is.
voor het zelfde geld ben je na een week al op hem afgeknapt en neuk je hem alsnog snel voor je hem dumpt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sow, 2 weken zijn wel heeel langDat vind ik eigenlijk best wel getuigen van veel zelfbeheersing hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YFuckFYouquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En je dimt maar niet he.als een razende trappen schreeuwen en schelden en dan hatend op jezelf vannacht weer onder je dekentje kruipen omdat je vind dat de hele wereld tegen je is en je toch nooit gelukkig zal worden, typische jonge-nichtjes-die-er-niet-uit-zijn gedachten, geeft niks hoor, kom je ooit wel overheen, alleen ben je voor deze tijd wel een laatbloeier...maar goed, wederom, als je denkt "terrrring dat deed zeer, hoor je mn profetische woorden weer galmen en denkt, kut hij had gelijk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |