weet nog wel de eerste keer dat ik een meisje befte, zat alleen maar te denken "zou dit lang genoeg zijn? pijpen is toch veel beter"quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen. Lijkt me smerig en ik zou te veel lachen..
Niet zo slimmig doen, ik deed ook maar een pogingquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is DNA-technisch een man... (AIS, niet trans).
In bed? Nee dank u. Ik heb wel gezoend met een meisje, dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zouden de echte homo's hier het wel eens met een vrouw willen nu?
Als dat zo is zou ik me voor een relatie toch wat meer op meiden richtenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb twee denkbeeldige mensen die eigenlijk al mijn verlangens weerspiegelen. Wil gewoon een stoere brede vent om mee te neuken. Maar ik wil ook een mooie leuke meid om mee te knuffelen. Vraag me niet waarom verder.
Dat kan niet. Seksueel gaat dat niets worden. En ik zeg ook niet dat ik niet met een man wil knuffelen. Maar een leuk meisje om een platonische liefde mee te hebben heeft ook wel wat. T'is echter maar een fantasie, in de werkelijkheid werkt het waarschijnlijk toch niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat zo is zou ik me voor een relatie toch wat meer op meiden richten
Het heeft in elk geval meer slagingskans dan het vinden van een sugardaddy die je niet wil neuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat kan niet. Seksueel gaat dat niets worden. En ik zeg ook niet dat ik niet met een man wil knuffelen. Maar een leuk meisje om een platonische liefde mee te hebben heeft ook wel wat. T'is echter maar een fantasie, in de werkelijkheid werkt het waarschijnlijk toch niet.
Meisjes zijn gewoon knuffelbaarder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat kan niet. Seksueel gaat dat niets worden. En ik zeg ook niet dat ik niet met een man wil knuffelen. Maar een leuk meisje om een platonische liefde mee te hebben heeft ook wel wat. T'is echter maar een fantasie, in de werkelijkheid werkt het waarschijnlijk toch niet.
wie weet wil ie wel neuken als er een geile vent voor hem staat, dat is heel wat anders dan erover fantaserenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft in elk geval meer slagingskans dan het vinden van een sugardaddy die je niet wil neuken.
mweh, die gaan weer op je noten liggen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisjes zijn gewoon knuffelbaarder..
Dat heet faghag, zeer aan te radenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar grotere mannen zijn fijn om te knuffelen omdat het dan beschermd voelt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisjes zijn gewoon knuffelbaarder..
Het idee dat iemand jou als vader moet hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mweh, die gaan weer op je noten liggen enzo
zie het nut van vrouwen in geen enkel opzicht behalve het voortplanten dan
weenie of ik dat wel zo fijn zal vinden om in een houdgreep te liggen bij een vent van 2 bij 2quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar grotere mannen zijn fijn om te knuffelen omdat het dan beschermd voelt.
Ja dit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
weenie of ik dat wel zo fijn zal vinden om in een houdgreep te liggen bij een vent van 2 bij 2
ach, ik heb mss een beetje een uitgesproken mening maar ik doe niemand kwaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het idee dat iemand jou als vader moet hebben
Tja, ik als meisje van 1,65 vind het wel fijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
weenie of ik dat wel zo fijn zal vinden om in een houdgreep te liggen bij een vent van 2 bij 2
ik heb dan mss iets te vaak met gasten van 2 bij 2 zitten vechten, slechte associaties ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik als meisje van 1,65 vind het wel fijn
Ik ben dan alweer 1.86, dus iets lastiger om wat groters te vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik als meisje van 1,65 vind het wel fijn
Iemand waar je tegenaan te kunt leunen enzo
mijn lul alleen al is groterquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben dan alweer 1.86, dus iets lastiger om wat groters te vinden..
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iets jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar grotere mannen zijn fijn om te knuffelen omdat het dan beschermd voelt.
Maar hij is oud en lelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zoiets zou ik dat wel willen ervaren ja. Lijkt me heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |