Nu verwar je gezellig met geilquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
Nee, dat zijn dikke mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
quote:
Woordgrapje knul.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Tenminste ook niet eng.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom ik nooit gezellig ben
wat is er nou leuker dan dit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Gellarboy het volgende:
Nou mensen, ik ga lekker slapen, veel plezier met ruziemaken nog (ga gewoon iets leuks doen ofzo)..
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding hequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Nu val jij nog wel mee moet ik zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding he
het is al wat milderquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef YuckFou het volgende:
Je let ff niet op en jullie bitchen zo t tweede topic alweer bijna vol...damn...
En nog nieuwe wendingen? of is t nog steeds same story?
Ik zal ze alvast waarschuwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga tijdens de gay parade dit jaar echt wel een paar lekkere verwijfde typetjes oppikken
nee, denk dat het vuurt nu weer oplaaitquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
nergens voor nodig, worden ze alleen maar opgewonden vanquote:
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
in je smoel dan, ook goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
Is niet gezegd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan geloven
Te voorspelbaar, probeer het nog eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |