Ik en te dikquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit ff door je topiclijst te dwarrelen en ik besef me dat ik eigenlijk de volumeknop wat lager moet draaien, de grote bek die je hier tentoon spreid is fake, je hele houding is fake en zelfs over je sexualiteit ben je onzeker, inclusief vader-complex en je maagdelijkheid....
maar feit is dat je zelf een onwetend, onzeker en waarschijnlijk ietwat te dik kipje bent
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sow, 2 weken zijn wel heeel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 weken is lang ja, als je elkaar elke dag bijna ziet en zit te teasen dan wil je op ten duur wel losgaan ja.
maar wat ik wil zeggen is dat als ik een leuke jongen ontmoet die ik zie zitten seks niet mijn doel is maar een leuke tijd met diegene hebben.
als ik ergens op een feestje een luidruchtig 18jarig handtasje zie dan is m'n doel wel seks ja, maar niet altijd
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Narrow minded ben je iig wel...88kilo ecktospiertjes dan, wat jij wil, je bent sowieso een onzeker kipje en verbergt dat achter een veels te grote bekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef Moofasah het volgende:
Ik en te dik
88 kg kan uit van alles bestaan hè. Dat het nou bij jou een en al spek is.
Je beheersingsvermogen is werkelijk bewonderkijk xD Hahaha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
2 weken is lang ja, als je elkaar elke dag bijna ziet en zit te teasen dan wil je op ten duur wel losgaan ja.
maar wat ik wil zeggen is dat als ik een leuke jongen ontmoet die ik zie zitten seks niet mijn doel is maar een leuke tijd met diegene hebben.
als ik ergens op een feestje een luidruchtig 18jarig handtasje zie dan is m'n doel wel seks ja, maar niet altijd
Nu weer ecto spiertjes. Wat wil je nu dan? Ben ik dik of ben ik ectoquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Narrow minded ben je iig wel...88kilo ecktospiertjes dan, wat jij wil, je bent sowieso een onzeker kipje en verbergt dat achter een veels te grote bek
Ik heb een lief dus rondneuken doe ik niet meer maar ik ken het idee...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Let me answer that: YESquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
2 weken is toch helemaal niet zo kort of ben ik nou gek?
nu graag antwoord van iemand met ervaringquote:
ja, je hebt een vriend dus heb je de behoefte ook niet meer om rond te neuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb een lief dus rondneuken doe ik niet meer maar ik ken het idee...
feestje->lekkers->drankie doen->meenemen->alle hoeken van t bed showen
Pff, wat dramatisch weerquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Cavalinho het volgende:
Okee, even terug naar het sletten gedrag en liefde, want nu raak je mij dus wel even heel hard.
Ik vind het echt niet te kort, als je elkaar echt ziet zitten vind ik het knap als je 2 weken kan wachten met sex..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nu graag antwoord van iemand met ervaring
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
2 weken wachten? Misschien als de 2e date pas na 2 weken is, anders niet..
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Jezus wat zijn jullie homo's allemaal erg zeg. Is het al te laat om over te gaan naar de heterokant?
Neh, ik praat jou na...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Moofasah het volgende:
Nu weer ecto spiertjes. Wat wil je nu dan? Ben ik dik of ben ik ecto![]()
Domme gans.
En je dimt maar niet he.als een razende trappen schreeuwen en schelden en dan hatend op jezelf vannacht weer onder je dekentje kruipen omdat je vind dat de hele wereld tegen je is en je toch nooit gelukkig zal worden, typische jonge-nichtjes-die-er-niet-uit-zijn gedachten, geeft niks hoor, kom je ooit wel overheen, alleen ben je voor deze tijd wel een laatbloeier...maar goed, wederom, als je denkt "terrrring dat deed zeer, hoor je mn profetische woorden weer galmen en denkt, kut hij had gelijk"quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:41 schreef Moofasah het volgende:
1. Ik ben gespierder dan de gemiddelde van mijn leeftijd. Punt is alleen dat het puur komt door training en ik eigenlijk toch ene ecto bouw heb.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Jezus wat zijn jullie homo's allemaal erg zeg. Is het al te laat om over te gaan naar de heterokant?
gaat bij hetero's net zo hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Moofasah het volgende:
Diegene moet wel leuk zijn uiteraard, en als het na een paar dates bevalt, tsja waarom niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neem aan dat je wel eerst wil weten of diegene de moeite beetje waard is.
voor het zelfde geld ben je na een week al op hem afgeknapt en neuk je hem alsnog snel voor je hem dumpt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sow, 2 weken zijn wel heeel langDat vind ik eigenlijk best wel getuigen van veel zelfbeheersing hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YFuckFYouquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En je dimt maar niet he.als een razende trappen schreeuwen en schelden en dan hatend op jezelf vannacht weer onder je dekentje kruipen omdat je vind dat de hele wereld tegen je is en je toch nooit gelukkig zal worden, typische jonge-nichtjes-die-er-niet-uit-zijn gedachten, geeft niks hoor, kom je ooit wel overheen, alleen ben je voor deze tijd wel een laatbloeier...maar goed, wederom, als je denkt "terrrring dat deed zeer, hoor je mn profetische woorden weer galmen en denkt, kut hij had gelijk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |