Neuk een vrouw en kijk of het leuk is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, is ook wel waar. Begin nu sowieso te twijfelen of ik wel op mannen val. Misschien is het toch niet zo m'n ding.
Alsof je er controle over hebt wanneer je komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
das waar, maar ook dat hoeft niet perse link te zijn hoor.
maar ben zelf niet zo heel erg gek op condooms dus daar hou ik me maar buiten
Mannelijke vrouwen natuurlijk!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Maar je viel niet op vrouwelijke mannen, wel op echte vrouwen dan?
wel ongeveer, je kan het altijd wel een beetje timen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Alsof je er controle over hebt wanneer je komt
En hoe typisch weer.
yupquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hadden we daar geen voorbeeld foto van wat eerder hier?
Echte mannen of echte vrouwen. Niets ertussenin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Maar je viel niet op vrouwelijke mannen, wel op echte vrouwen dan?
Echte vrouwen zijn erger qua gedrag dan nichten vermoed ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Echte mannen of echte vrouwen. Niets ertussenin.
mss ben je wel biseksueel, kun je het met beide geslachten wel vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Boeit niet. Bij een vrouw mag dat. Hoewel ik zo'n overdreven ''och meid ik moet je iets vertellen'' type ook ergerlijk vind.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn erger qua gedrag dan nichten vermoed ik.
Zou je er zelf niet tussenin willen liggen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Moofasah het volgende:
wacht maar tot je met eentje samen geleefd hebt, dan wil je zo weer terug naar mannenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Boeit niet. Bij een vrouw mag dat. Hoewel ik zo'n overdreven ''och meid ik moet je iets vertellen'' type ook ergerlijk vind.
nopequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zouden de echte homo's hier het wel eens met een vrouw willen nu?
Ik heb twee denkbeeldige mensen die eigenlijk al mijn verlangens weerspiegelen. Wil gewoon een stoere brede vent om mee te neuken. Maar ik wil ook een mooie leuke meid om mee te knuffelen. Vraag me niet waarom verder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zou je er zelf niet tussenin willen liggen?
Niet nu, maar wie weet wat je tegen komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zouden de echte homo's hier het wel eens met een vrouw willen nu?
Ik zou het niet eens kunnen. Lijkt me smerig en ik zou te veel lachen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zou het wel kunnen maar gewoon liever niet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
DNA technisch gezien zijn vrijwel alle mannen echte mannen, en vrouwen echte vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |