Zelfs een oppervlakkige vriendschap lukt me niet echt...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik ken ook aardige nichten hoor, ik kan er alleen net zo weinig mee als met vrouwen. Ik ben niet compatibel met dat soort emotionele personen, hooguit voor een oppervlakkige vriendschap.
Ik heb gewoon de top zoveel posters uit de reeks daarvoor gebruikt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoor
Ja, maar sindsdien is de samenstelling veranderd. Dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoor
Nou ja, zo ver wil ik ook niet gaan (een nicht, hoe verwijfd ook, zal nooit ongesteld wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat dus.
anders hadden we wel een wijf toch
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij bent nog wel een van de mildere maar groot deel daar
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe accountquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de top zoveel posters uit de reeks daarvoor gebruikt..
Oh, jezus, ben jij datquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe account
ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar sindsdien is de samenstelling veranderd. Dus.
[..]
Nou ja, zo ver wil ik ook niet gaan (een nicht, hoe verwijfd ook, zal nooit ongesteld worden) maar verder, ja... ik kan daar gewoon niet mee omgaan.
Dan moet ik weer zo'n lijst gaan fixen, ja nee dankje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan mag je welkominspace wel vervangen door GrunnigsTrots, dat is m'n nieuwe account
quote:
snap sws niet hoe mijn naam daarin was gekomen, post daar al zo lang niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan moet ik weer zo'n lijst gaan fixen, ja nee dankje..
Ach, ik sta er meerdere keren in met accounts. :p.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
snap sws niet hoe mijn naam daarin was gekomen, post daar al zo lang niet meer
Die gast die verliefd was op een vriend van hem maar daarbij geen kans maaktequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je had eigenlijk gewoon random namen van hetero fok!kers erin moeten zettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik sta er meerdere keren in met accounts. :p.
niet dat ik weet, ik kom niet zo vaak in dat soort soaps terechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die gast die verliefd was op een vriend van hem maar daarbij geen kans maakte
En die jongen ging dan vervolgens bekken met een ander om jou jaloers te maken, of was dat weer een andere? xD
Hmm. Nja, er was in elk geval iets met jou. Volgens mij ook zo'n nichtentopic, over het romantisch maken met kaarsjes en stuff.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niet dat ik weet, ik kom niet zo vaak in dat soort soaps terecht
lijkt me niet, dat soort dingen doe ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm. Nja, er was in elk geval iets met jou. Volgens mij ook zo'n nichtentopic, over het romantisch maken met kaarsjes en stuff.
Nee, ik bedoel die met die Garfield UI.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lijkt me niet, dat soort dingen doe ik niet
bedoel je mss Lostinspace ofzo?
echt welquote:
Hey ouwe relnicht, kom je het nog gezelliger maken.quote:
het zal wel danquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die met die Garfield UI.
Je hebt wat gemist johquote:
Neuh, ik ga vanaf nu lief zijn tegen jou. Want dat verdien je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Moofasah het volgende:
Hey ouwe relnicht, kom je het nog gezelliger maken.
Zichtbaarheid creeëren.quote:We missen nog iemand die het belang van de Gay Pride nog eens uitlegt
Nu verwar je gezellig met geilquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
Nee, dat zijn dikke mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Yoppie het volgende:
Homo's onder mekaar is toch altijd gezellig?
quote:
Woordgrapje knul.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Tenminste ook niet eng.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom ik nooit gezellig ben
wat is er nou leuker dan dit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Gellarboy het volgende:
Nou mensen, ik ga lekker slapen, veel plezier met ruziemaken nog (ga gewoon iets leuks doen ofzo)..
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding hequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik geil alleen op brede macho's, dus geen een van jullie komt in aanmerking op dat gebied.
Nu val jij nog wel mee moet ik zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook niet zo erg, ieder zn ding he
het is al wat milderquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef YuckFou het volgende:
Je let ff niet op en jullie bitchen zo t tweede topic alweer bijna vol...damn...
En nog nieuwe wendingen? of is t nog steeds same story?
Ik zal ze alvast waarschuwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga tijdens de gay parade dit jaar echt wel een paar lekkere verwijfde typetjes oppikken
nee, denk dat het vuurt nu weer oplaaitquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Milder?
Dus Moofasah takes it up the ass als ze 40+ zijn en jij batst kleine handtasjes en iedereen vind het ok?
Zonde t was zo'n leuk topic
nergens voor nodig, worden ze alleen maar opgewonden vanquote:
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
in je smoel dan, ook goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
I don't take anything up the ass, you simple ass fool.
Is niet gezegd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je bent nog jong, eens moet ook jij er aan geloven
Te voorspelbaar, probeer het nog eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |