ja, dat heb ik ook liever op de lange termijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:25 schreef Yoppie het volgende:
Nou geef mij maar gewoon een stoere man, homo of hetero.
Eens, wel rond mijn leeftijd graagquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Geef mij maar gewoon een schattig jongen..
mits 18+quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Er is zo'n bepaald type man die heel stoer is, maar aan wie je toch meteen kunt zien dat ze homo zijn. zoiets vind ik tofquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook liever op de lange termijn.
lekker afgetraind type, mag best wel beetje macho zijn
die zijn tenminsteen geven je niet steeds drama
quote:
Net 20+quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wel.. (mijn leeftijd, de jouwe weet ik niet
)
ja, maar die zijn vaak net iets te breed voor mij, hoeft niet te gespierdquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is zo'n bepaald type man die heel stoer is, maar aan wie je toch meteen kunt zien dat ze homo zijn. zoiets vind ik tof
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet opquote:
Samen naar de sportschool, zie ik wel zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, maar die zijn vaak net iets te breed voor mij, hoeft niet te gespierd
Lieve schat, ik val op jongens, schattige jongen. Geen meisjes die op jongens lijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet op
Ik ook. Vind het niet erg (30+ he, dan krijg je datquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Maar (en dat is lichtelijk off topic), ik word altijd jonger ingeschat
Nou...was bij mij geen succes. Maar dat was om het sportenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Samen naar de sportschool, zie ik wel zitten
Pakje malboro per dag, ben je zo van het probleem af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou...was bij mij geen succes. Maar dat was om het sporten
nee dank je, ik kijk wel hoe hij sportquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee bedankt, dan liever jonger worden ingeschatquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pakje malboro per dag, ben je zo van het probleem af.
Later heb ik er vast ook geen problemen mee, maar elk jaar vragen er nog mensen of ik ook geslaagd ben voor mij examenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het niet erg (30+ he, dan krijg je dat)
ik vaak ook, of ouder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Sport jij dan? Is niet te zien...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben je schat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik val op jongens, schattige jongen. Geen meisjes die op jongens lijken..
Ja dat. Soms jonger, soms ouder maar nooit 23.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik vaak ook, of ouder.
ik ben leeftijdloos ofzo, als ik zeg dat ik 25 ben krijg ik altijd hele vreemde reacties en dan vraag ik hoe oud zij me schatte en dan zeggen ze altijd"geen idee,maar geen 25"
Niet meer, daarom heb ik ook iemand nodig om samen mee te gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sport jij dan? Is niet te zien...
[..]
Ik ben je schat niet.
wat ben jij lekker op de man valsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Ik ben je schat niet.
Sorry pop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Ik ben je schat niet.
Meisjesachtige jongens zijn best leuk toch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet op
Alleen qua uiterlijk. Niet qua karakterquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjesachtige jongens zijn best leuk toch.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Over leeftijd gesproken, ik ben vandaag 24 geworden. Ik voel me alleen nog lang niet zo oud.
soms, zolang het niet te erg is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjesachtige jongens zijn best leuk toch.
"Je bent zo oud als je je voelt!"quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Over leeftijd gesproken, ik ben vandaag 24 geworden. Ik voel me alleen nog lang niet zo oud.
vanaf daar begin je af te takelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee? Dat zal toch wel per persoon verschillen? Ik ken een aardige.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen qua uiterlijk. Niet qua karakter
die zijn wel leuk om te naaien ja,maar echt niet om mee rond te hangen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Dat zal toch wel per persoon verschillen? Ik ken een aardige.
ja, daar wil je zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar laten we hier niet te veel een SC van maken..
Homo SC is http://forum.fok.nl/topicchain/last/209
Oh, ik ken ook aardige nichten hoor, ik kan er alleen net zo weinig mee als met vrouwen. Ik ben niet compatibel met dat soort emotionele personen, hooguit voor een oppervlakkige vriendschap.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Dat zal toch wel per persoon verschillen? Ik ken een aardige.
Oh, die ik ken had wel wat meer vrouwelijke interesses enzo, maar was niet zo'n dramaqueen als de meeste vrouwen, vond het wel een goede combinatiequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die zijn wel leuk om te naaien ja,maar echt niet om mee rond te hangen.
de hele dag drama en roddels enzo![]()
Wij zijn poeslief.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als je de nichten hier al vals vind moet je daar helemaal niet kijken
Heequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als je de nichten hier al vals vind moet je daar helemaal niet kijken
dat dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik ken ook aardige nichten hoor, ik kan er alleen net zo weinig mee als met vrouwen. Ik ben niet compatibel met dat soort emotionele personen, hooguit voor een oppervlakkige vriendschap.
kijk eens wiens naam daar in die OP foto staat, ben er vaak genoeg geweest hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |