ja, dat heb ik ook liever op de lange termijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:25 schreef Yoppie het volgende:
Nou geef mij maar gewoon een stoere man, homo of hetero.
Eens, wel rond mijn leeftijd graagquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Geef mij maar gewoon een schattig jongen..
mits 18+quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Er is zo'n bepaald type man die heel stoer is, maar aan wie je toch meteen kunt zien dat ze homo zijn. zoiets vind ik tofquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook liever op de lange termijn.
lekker afgetraind type, mag best wel beetje macho zijn
die zijn tenminsteen geven je niet steeds drama
quote:
Net 20+quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wel.. (mijn leeftijd, de jouwe weet ik niet
)
ja, maar die zijn vaak net iets te breed voor mij, hoeft niet te gespierdquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is zo'n bepaald type man die heel stoer is, maar aan wie je toch meteen kunt zien dat ze homo zijn. zoiets vind ik tof
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet opquote:
Samen naar de sportschool, zie ik wel zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, maar die zijn vaak net iets te breed voor mij, hoeft niet te gespierd
Lieve schat, ik val op jongens, schattige jongen. Geen meisjes die op jongens lijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die jongens waar jullie op vallen zien er immers bijna uit als meisjes. Ik dacht, valt jullie vast niet op
Ik ook. Vind het niet erg (30+ he, dan krijg je datquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Maar (en dat is lichtelijk off topic), ik word altijd jonger ingeschat
Nou...was bij mij geen succes. Maar dat was om het sportenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Samen naar de sportschool, zie ik wel zitten
Pakje malboro per dag, ben je zo van het probleem af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou...was bij mij geen succes. Maar dat was om het sporten
nee dank je, ik kijk wel hoe hij sportquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee bedankt, dan liever jonger worden ingeschatquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pakje malboro per dag, ben je zo van het probleem af.
Later heb ik er vast ook geen problemen mee, maar elk jaar vragen er nog mensen of ik ook geslaagd ben voor mij examenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het niet erg (30+ he, dan krijg je dat)
ik vaak ook, of ouder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Sport jij dan? Is niet te zien...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben je schat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik val op jongens, schattige jongen. Geen meisjes die op jongens lijken..
Ja dat. Soms jonger, soms ouder maar nooit 23.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik vaak ook, of ouder.
ik ben leeftijdloos ofzo, als ik zeg dat ik 25 ben krijg ik altijd hele vreemde reacties en dan vraag ik hoe oud zij me schatte en dan zeggen ze altijd"geen idee,maar geen 25"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |