abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113692061

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
pi_113692838
Ik zie het nu pas; Fok fotoboek :')

:D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_113692947
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie het nu pas; Fok fotoboek :')

:D
Daar zijn al vele dates uit ontstaan :)
pi_113692960
Tijdje terug me hier voorgesteld, meegelezen, ook zo links en rechts ingeschreven, maar ik denk dat ik mezelf weer ga uitschrijven overal. Ik heb het niet. Als ik in een kroeg een meisje/vrouw zie dan loop ik erop af en maak ik een babbeltje, ik flirt wanneer ik zin heb, maar als ik een of ander profiel voor me zie en ik moet een 'leuke openingszin' neerschrijven dan denk ik: "WTF moet ik ffs opschrijven :')". Dan zie ik in zo'n 'match' staan dat ze van yoga houdt en dan denk ik: "ja doeii, daar heb ik geen zin in". Bovendien ben ik totaal niet fotogeniek, ik moet het van mijn charmes hebben.

Het is gewoon mijn ball game niet, denk ik _O-
  maandag 2 juli 2012 @ 22:08:05 #5
378192 -mandy-
I am who I am
pi_113693026
Ik heb mijn grote liefde een paar maanden geleden leren kennen via Paiq, echt een aanrader!
Bij onze eerste ontmoeting was het liefde op het eerste gezicht :) .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_113693863
quote:
15s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb mijn grote liefde een paar maanden geleden leren kennen via Paiq, echt een aanrader!
Bij onze eerste ontmoeting was het liefde op het eerste gezicht :) .
Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.
Ik verzorg me altijd prima, ik ruik lekker, ik rook niet, heb een prima gebit zonder gaatjes in 28 jaar, heb inmiddels een behoorlijk afgetraind lichaam na een jaar sporten maar dat veranderd het uiterlijk niet behalve je lichaam. Tevens heb ik vwo en HBO afgerond, leef ik al 10 jaar zelfstandig vanaf mijn 18de , heb een auto etc maar dat boeit allemaal niet.
Niemand hier die dit toegeeft omdat ze er zelf allemaal redelijk tot goed uitzien zonder dat ze dit zelf beseffen vermoed ik.
Ik probeer al 2 jaar de vleeskeuring te overleven maar dat is tot op heden nooit gelukt, ik verwacht ook niet dat dit ooit nog gaat lukken.
pi_113694803
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar zijn al vele dates uit ontstaan :)
En relaties.

En huwelijken :P
Children of the night. What music they make.
pi_113694878
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.
Ik verzorg me altijd prima, ik ruik lekker, ik rook niet, heb een prima gebit zonder gaatjes in 28 jaar, heb inmiddels een behoorlijk afgetraind lichaam na een jaar sporten maar dat veranderd het uiterlijk niet behalve je lichaam. Tevens heb ik vwo en HBO afgerond, leef ik al 10 jaar zelfstandig vanaf mijn 18de , heb een auto etc maar dat boeit allemaal niet.
Niemand hier die dit toegeeft omdat ze er zelf allemaal redelijk tot goed uitzien zonder dat ze dit zelf beseffen vermoed ik.
Ik probeer al 2 jaar de vleeskeuring te overleven maar dat is tot op heden nooit gelukt, ik verwacht ook niet dat dit ooit nog gaat lukken.
Er waren anders genoeg mensen die zeiden dat je er wel goed uitziet, maar dat krijgen ze niet in je kop geramd blijkbaar.
pi_113695012
quote:

[..]

What a load of crap...
pi_113695468
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

What a load of crap...
Deels zit er waarheid in alleen dit is enorm overdreven.
pi_113696009
Ach, ik het herken het wel. De vleeskeuring kom ik ook nooit door... Niet dat ik lelijk ben, maar als je uit tientallen anderen kan kiezen, dan zit ik gewoon niet bij het rijtje goedgekeurd
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 2 juli 2012 @ 22:57:47 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113696324
Echt niet zo dat iedereen maar naar uiterlijk kijkt hoor, zéker vrouwen niet en dat is niet generaliserend bedoeld..

Waarom geen titel voor het topic trouwens?
  maandag 2 juli 2012 @ 23:02:32 #13
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113696621
Maar uiterlijk is uiteindelijk ook belangrijk toch? Dus beginnen met een vleeskeuring is misschien ietwat simpel/not-done, maar uiteindelijk haken toch veel mensen af op iemands uiterlijk. Dus als je dat al gehad hebt voorkomt dat mogelijk valse hoop en dergelijke, lijkt mij. :)
pi_113697292
quote:

[..]

Klopt wederom 100% Vrouwelijke singles die zoeken naar een partner letten vooral op uiterlijkheden en lichamelijke aantrekkingskracht.Dat van passie en hartstocht zijn verzinsels van soapseries mtv enz. De praktijk wijst duidelijk uit dat vrouwen pure vleeskeuring doen en kijken hoe het uiterlijk van een man
pi_113697337
De manier om de vleeskeuring te omzeilen is meer foto's van verschillende situaties op een profiel te zetten. Zo kijken de gegadigden ook naar je interesses.
pi_113697614
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Er waren anders genoeg mensen die zeiden dat je er wel goed uitziet, maar dat krijgen ze niet in je kop geramd blijkbaar.
Zo zijn vrouwen, zeggen dat je er goed uitziet maar als het erop aankomt haken ze af. Ik zal er in elk geval niet op vertrouwen.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:20:49 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113697667
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo zijn vrouwen, zeggen dat je er goed uitziet maar als het erop aankomt haken ze af. Ik zal er in elk geval niet op vertrouwen.
Als ze vinden dat je er goed uitziet, haken ze dus af op: suprise suprise... iets anders

Gewoon logisch nadenken.
pi_113697712
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef eefje801 het volgende:
Echt niet zo dat iedereen maar naar uiterlijk kijkt hoor, zéker vrouwen niet en dat is niet generaliserend bedoeld..

Waarom geen titel voor het topic trouwens?
Ja en ben dus homo moet je eens kijken hoe het daar er aan toe gaat. Bijna tegen het absurde aan :X
  maandag 2 juli 2012 @ 23:22:37 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113697767
En het is allemaal in the eye of the beholder. Ik heb eens gedate met een dacht ik helemaal geweldig goed uitziende vent en mijn vriendinnen vonden hem allemaal maar zo zo.. die was dus niet "knap" waarschijnlijk. Maar voor mij echt de allerknapste. Zegt dus niks nada noppes maar dat beklijft niet bij Richard en strong ben ik bang/
  maandag 2 juli 2012 @ 23:24:09 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113697846
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ja en ben dus homo moet je eens kijken hoe het daar er aan toe gaat. Bijna tegen het absurde aan :X
Dat zijn dan ook mannen...eerst de ogen de kost geven en daarna komt pas de rest. En dat durf ik best generaliserend te zeggen. Zijn gewoon visueler ingesteld. Tuurlijk vind ik het mooi meegenomen als iemand er goed uitziet maar het is geen reden om pertinent af te knappen als iemand niet helemaal een plaatje is. Totaal niet. Dat ligt aan andere dingen. Gespreksstof, levensfase, karakter, stem, houding, omgang met andere mensen etc.
pi_113697856
quote:

[..]

Ik dacht al een naar en bekend luchtje te ruiken hier. Is het Richard_prf's meurende zelfmedelijden weer. Doe daar eerst eens wat aan, man.

Eh, misschien moet je je standaard eens wat verlagen en niet op jacht gaan naar een supermodel. Ik noem maar wat. Maar werk eerst eens aan die mentaliteit van je. Geen hond die daar zin in heeft nee, ook de lelijkerds niet. Gek he?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113697983
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik dacht al een naar en bekend luchtje te ruiken hier. Is het Richard_prf's meurende zelfmedelijden weer. Doe daar eerst eens wat aan, man.

Eh, misschien moet je je standaard eens wat verlagen en niet op jacht gaan naar een supermodel. Ik noem maar wat. Maar werk eerst eens aan die mentaliteit van je. Geen hond die daar zin in heeft nee, ook de lelijkerds niet. Gek he?
Jij weet blijkbaar de hoogte van mijn standaarden? Volgens mij kunnen ze nauwelijks lager dan ze al zijn.
Ik kom in het echt of op datingsites nooit zo over als hier.
Het is puur alleen en alleen de vleeskeuring dat ik niet door kom.
pi_113698097
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook mannen...eerst de ogen de kost geven en daarna komt pas de rest. En dat durf ik best generaliserend te zeggen. Zijn gewoon visueler ingesteld. Tuurlijk vind ik het mooi meegenomen als iemand er goed uitziet maar het is geen reden om pertinent af te knappen als iemand niet helemaal een plaatje is. Totaal niet. Dat ligt aan andere dingen. Gespreksstof, levensfase, karakter, stem, houding, omgang met andere mensen etc.
Dat is het dus wel! Het is namelijk zoveel makkelijker om op een kruisje in je scherm te drukken dan in het echt zo is het nu eenmaal schat. Tot nu toe is ieder gesprek wat ik tot nu toe heb gewoon afgekapt werd niet meer gereageerd dat lag echt niet aan mij. Geloof me maar.

Ik zoek een leuke knul die in mijn straatje past. Terwijl de rest op zoek is naar een filmster zo is het gewoon. Pas als ze 35 of naar de 40 kruipen dan willen ze pas gaan settelen :')
pi_113698129
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als ze vinden dat je er goed uitziet, haken ze dus af op: suprise suprise... iets anders

Gewoon logisch nadenken.
Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.
Nooit gelukt in elk geval.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:32:06 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113698250
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat is het dus wel! Het is namelijk zoveel makkelijker om op een kruisje in je scherm te drukken dan in het echt zo is het nu eenmaal schat. Tot nu toe is ieder gesprek wat ik tot nu toe heb gewoon afgekapt werd niet meer gereageerd dat lag echt niet aan mij. Geloof me maar.

Ik zoek een leuke knul die in mijn straatje past. Terwijl de rest op zoek is naar een filmster zo is het gewoon. Pas als ze 35 of naar de 40 kruipen dan willen ze pas gaan settelen :')
Dat is echt een bepaald "type" hoor. Ik heb zo'n vriend. Elke keer als zijn groene blaadje ouder wordt wil hij een nieuw blaadje. Ik vind het vreselijk oppervlakkig van hem. En ze trappen er elke keer in. Maar als hij dat nodig heeft, moet ie het doen. Er zijn echt wel mannen én vrouwen die eerder beseffen dat je verder moet kijken dan een neus lang is, schat ;)

Maar ik snap je frustratie wel. Heb het ook wel eens gehad hoor. Heb je een eerste date en dan zie je meteen een blik betrekken, hebben ze toch een andere voorstelling van je gemaakt. Nou, jammer dan. Ik heb het evengoed gezellig dan met iemand en brei er zelf wel een eind aan. Geeft toch niks. Je wilt niet met iemand zijn die jou maar "zo zo" vindt toch?
pi_113698307
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.
Zoek het dan niet op internet maar IRL...
  maandag 2 juli 2012 @ 23:33:22 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113698331
quote:

[..]

Ach hou toch op. Je hebt laatst nota bene je contactenlijst mét foto's neergekalkt in het topic. Dat je niet verder komt dan chatten ligt misschien aan iets anders maar zeker niet aan je foto's. Dat waren allemaal vrouwen die je met oneliner hadden benaderd, volgens jouw zeggen. Tegenstrijdig hoor.
pi_113698350
Ik hoop eigenlijk als ik de 30 gepasseerd ben dat dat ik dan eindelijk wel kans ga maken omdat er dan hopelijk minder op uiterlijk wordt gelet.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:34:30 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113698399
Gelukkig maar dat ik 31 ben dan, er is nog hoop ;) Maak je niet zo druk, dat helpt al helemaal niet, niet als zelfmedelijden.
pi_113698449
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij weet blijkbaar de hoogte van mijn standaarden? Volgens mij kunnen ze nauwelijks lager dan ze al zijn.
Ik kom in het echt of op datingsites nooit zo over als hier.
Het is puur alleen en alleen de vleeskeuring dat ik niet door kom.
Schei toch uit man. Volgens jou daten de uiterlijk wat minder bedeelde mensen niet? Je reinste lulkoek. Het ligt echt aan die jankmentaliteit van je, althans, als je je daar ook zo opstelt. Ik zie je hier alleen maar dikke tranen plengen over dat het zo'n vleeskeuring is, en je gaat er straal aan voorbij dat je met humor en een beetje een interesse opwekkende persoonlijkheid ook een heel eind komt.

En dat geeft hier dan ''tips''. Je ziet het maar je gelooft het niet. :')
pi_113698459
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is echt een bepaald "type" hoor. Ik heb zo'n vriend. Elke keer als zijn groene blaadje ouder wordt wil hij een nieuw blaadje. Ik vind het vreselijk oppervlakkig van hem. En ze trappen er elke keer in. Maar als hij dat nodig heeft, moet ie het doen. Er zijn echt wel mannen én vrouwen die eerder beseffen dat je verder moet kijken dan een neus lang is, schat ;)

Maar ik snap je frustratie wel. Heb het ook wel eens gehad hoor. Heb je een eerste date en dan zie je meteen een blik betrekken, hebben ze toch een andere voorstelling van je gemaakt. Nou, jammer dan. Ik heb het evengoed gezellig dan met iemand en brei er zelf wel een eind aan. Geeft toch niks. Je wilt niet met iemand zijn die jou maar "zo zo" vindt toch?
De wereld van de gemiddelde homo is juist super oppervlakkig. En er is nog een groot probleem heb al de halve wereld gezien met al zijn problemen ben zelf 25 wat krijg je dan juist rond mijn leeftijd studeren net af en willen van alles ondernemen terwijl ik dat al 10 jaar gelden heb ondernomen.

Zo lastig allemaal.

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef eefje801 het volgende:
Gelukkig maar dat ik 31 ben dan, er is nog hoop ;) Maak je niet zo druk, dat helpt al helemaal niet, niet als zelfmedelijden.
Soms neig ik naar oudere vrouwen toe dus bij deze hoi :@
pi_113698471
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zoek het dan niet op internet maar IRL...
Irl gebeuren er nooit dingen behalve dan de verplichtingen.
pi_113698553
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Doe. Er. Dan. Wat. Aan.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:37:43 #34
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113698558
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Drink wat alcohol en ga stappen. Problem solved.
pi_113698584
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Schei toch uit man. Volgens jou daten de uiterlijk wat minder bedeelde mensen niet? Je reinste lulkoek. Het ligt echt aan die jankmentaliteit van je, althans, als je je daar ook zo opstelt. Ik zie je hier alleen maar dikke tranen plengen over dat het zo'n vleeskeuring is, en je gaat er straal aan voorbij dat je met humor en een beetje een interesse opwekkende persoonlijkheid ook een heel eind komt.

En dat geeft hier dan ''tips''. Je ziet het maar je gelooft het niet. :')
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik loop er niet om te huilen, ik heb me er al heel lang bij neergelegd. Humor is niet voldoende om de vleeskeuring te overleven.
Mijn tips hebben wel bepaalde mensen geholpen.
pi_113698591
ik geef 1 tip voor de heren die geen zelfvertrouwen hebben : ga naar een plastisch chirurg >:)
pi_113698610
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Doe. Er. Dan. Wat. Aan.
Zoals?
pi_113698711
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef m1st1g het volgende:
ik geef 1 tip voor de heren die geen zelfvertrouwen hebben : ga naar een plastisch chirurg >:)
Dat sowieso, binnenkort consultancy gesprekken met verschillende chirurgen.
pi_113698720
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoals?
Het feit dat je dat aan mij moet vragen zegt al genoeg en staat verder COMPLEET los van je uiterlijk. Spit de oude delen van deze reeks maar eens door. Genoeg praktische tips te vinden, alhoewel ik betwijfel of je ze aan zult nemen, zo vastgeroest je zit in je eigen paranoide denkbeelden.
pi_113698735
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat sowieso, binnenkort consultancy gesprekken met verschillende chirurgen.
Ja. En koop een realdoll.
pi_113698738
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon hoe het is. Ik loop er niet om te huilen, ik heb me er al heel lang bij neergelegd. Humor is niet voldoende om de vleeskeuring te overleven.
Mijn tips hebben wel bepaalde mensen geholpen.
Weer die vleeskeuring :r
Het gaat om je hele instelling. Ga eerst eens met jezelf aan de slag voor je anderen tips geeft die jezelf niet in de praktijk weet te brengen.

Als je niet tevreden bent...doe er dan zelf wat aan, een ander gaat het niet voor je oplossen.
pi_113698763
Daar gaan we weer :')
pi_113698780
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het feit dat je dat aan mij moet vragen zegt al genoeg en staat verder COMPLEET los van je uiterlijk. Spit de oude delen van deze reeks maar eens door. Genoeg praktische tips te vinden, alhoewel ik betwijfel of je ze aan zult nemen, zo vastgeroest je zit in je eigen paranoide denkbeelden.
Ik kan niks bedenken hoe ik opeens wel de vleeskeuring door ga komen.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:44:14 #44
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113698831
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Andere kleding, haarstijl, af en toe zonnebankje meepakken (mocht je erg wit zijn) etc. Zat dingen te bedenken die bij de meeste mannen werken om meer onder de aandacht te vallen.
pi_113698837
Wat Sekhmet boven me zegt. Maar je wilt ook gewoon zielig gevonden worden he?
pi_113698845
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Weer die vleeskeuring :r
Het gaat om je hele instelling. Ga eerst eens met jezelf aan de slag voor je anderen tips geeft die jezelf niet in de praktijk weet te brengen.

Als je niet tevreden bent...doe er dan zelf wat aan, een ander gaat het niet voor je oplossen.
Ik heb alles al geprobeerd.

Dat klopt ja, plastische chirurgie.

Bovendien zit ik er niet mee, ik zei alleen dat ik de vleeskeuring niet doorkom, jullie maken er een probleem van.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:44:35 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113698846
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

De wereld van de gemiddelde homo is juist super oppervlakkig. En er is nog een groot probleem heb al de halve wereld gezien met al zijn problemen ben zelf 25 wat krijg je dan juist rond mijn leeftijd studeren net af en willen van alles ondernemen terwijl ik dat al 10 jaar gelden heb ondernomen.

Zo lastig allemaal.

Oh maar dat snap ik wel, dat komt ook bij hetero daten voor. Ik tref ook wel mannen die heel lief leuk en intelligent zijn maar niet zoveel mee hebben gemaakt nog. Haast geen levenservaring. En dan loopt het daar toch stuk of scheef. Als ze ervoor open staan is het okee maar meestal krijg je dan toch van die generaliserende opmerkingen en daar ben ik echt allergisch voor ;)

[..]

Soms neig ik naar oudere vrouwen toe dus bij deze hoi :@
Hai! ;) Don't be shy ik bijt niet hoor :P
pi_113698862
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Andere kleding, haarstijl, af en toe zonnebankje meepakken (mocht je erg wit zijn) etc. Zat dingen te bedenken die bij de meeste mannen werken om meer onder de aandacht te vallen.
Al allemaal geprobeerd.
pi_113698870
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet aan die 'vleeskeuring' meedoen...
Onderneem wat, werk aan je zelfvertrouwen...doe iets ipv alleen lopen klagen dat je niet goedgekeurd wordt.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:45:55 #50
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113698902
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Al allemaal geprobeerd.
I doubt it.
pi_113698919
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Onderneem wat, werk aan je zelfvertrouwen...doe iets ipv alleen lopen klagen dat je niet goedgekeurd wordt.
Ik heb alles al geprobeerd, behalve plastic surgery :P
pi_113698965
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb alles al geprobeerd, behalve plastic surgery :P
Alsof dat gaat helpen :')
pi_113698966
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hai! ;) Don't be shy ik bijt niet hoor :P
Mooi :+

quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Juist ik ben vandaag gestopt met roken ook dieet ik al langer gewoon omdat het kan en sport al weer een aantal weken! Gewoon omdat ik dat wil en mij er prettig bij voel.
pi_113699009
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

I doubt it.
Zonnebank,
Sporten/fitness/krachttraining ben afgetraind inmiddels
uitstekende zelf verzorging
prima kleding
Niks mis met kapsel, past bij mijn gezichtsvorm
Nooit gerookt, drink amper alcohol.

Alleen mijn gezicht is bagger maar helaas heel belangrijk.
pi_113699079
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Alsof dat gaat helpen :')
Ik had het liever ook niet zo gewild, maar i'm running out of time, ik moet wel dingen proberen. Er valt genoeg te veranderen in elk geval.
Als ik zo door ga dan gebeurd er nooit wat. Ik zeg dit met mijn volle verstand en ben er ook totaal niet emotioneel door.
pi_113699108
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zonnebank,
Sporten/fitness/krachttraining ben afgetraind inmiddels
uitstekende zelf verzorging
prima kleding
Niks mis met kapsel, past bij mijn gezichtsvorm
Nooit gerookt, drink amper alcohol.

Alleen mijn gezicht is bagger maar helaas heel belangrijk.
Uitstraling is belangrijker...
pi_113699151
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Uitstraling is belangrijker...
Ja dat inclusief uiteraard, mijn gezicht heeft geen diepgang.
pi_113699176
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stop eens het gaat enkel over je gezicht meer niet... Denk!
pi_113699183
Of zoek een vrouw die ook niet het mooiste gezicht heeft...op elk potje past een dekseltje om er even een cliché tegenaan te gooien.
pi_113699190
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij bent het peperkoek-mannetje?
pi_113699242
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop eigenlijk als ik de 30 gepasseerd ben dat dat ik dan eindelijk wel kans ga maken omdat er dan hopelijk minder op uiterlijk wordt gelet.
Stille hoop.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:53:38 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113699254
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zit hier hardop te lachen. Die zeurde ook zo trouwens, net als Richard.
pi_113699286
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zit hier hardop te lachen. Die zeurde ook zo trouwens, net als Richard.
Ik begin een en ander steeds beter te begrijpen ja.
pi_113699327
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Stop eens het gaat enkel over je gezicht meer niet... Denk!
Het is het eerste waar je naar kijkt, en als dat niet bevalt dan doet de rest er niet toe vooral op datingsites. Ik blijf mezelf verzorgen wegens zelfdiscipline en zal mezelf nooit maar dan ook nooit verwaarlozen.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:54:49 #65
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113699340
Ik krijg bijzonder sadistische gedachten zo... Iets met een oven en een p(rf)eperkoekmannetje
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113699382
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef strong het volgende:

[..]

Stille hoop.
Niet dan? Is het jou ook nog niet gelukt :P?
pi_113699410
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Meer een platte 2d schijf.
pi_113699418
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het is het eerste waar je naar kijkt, en als dat niet bevalt dan doet de rest er niet toe vooral op datingsites. Ik blijf mezelf verzorgen wegens zelfdiscipline en zal mezelf nooit maar dan ook nooit verwaarlozen.
Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebben :7
pi_113699461
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebben :7
Nee zo ben ik niet, ben geen patser. Zo loop ik ook niet op de sportschool rond, ik loop gewoon normaal met gefakede zelfvertrouwen, zo laat iedereen me tenminste met rust. Nooit contacten opgedaan trouwens, al probeer ik al glimlachend contact te maken staat mijn kop hun simpel weg niet aan :P
  maandag 2 juli 2012 @ 23:59:16 #70
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113699559
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee zo ben ik niet, ben geen patser.
Doe maar anders in het fototopic met sexy mannenfoto's, hebben wij vanavond ook nog wat te kijken :P

Na ja, er is genoeg gezegd toch? Lees het eens na. En dan ben ik nu de wolf van je plaatje en bijt ik je arm eraf, peperkoekmannetje!
pi_113699586
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Bij een goddelijk lijf denk ik eerder aan dat van een dame rond de 30 :P :9~
pi_113699650
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Doe maar anders in het fototopic met sexy mannenfoto's, hebben wij vanavond ook nog wat te kijken :P

Na ja, er is genoeg gezegd toch? Lees het eens na. En dan ben ik nu de wolf van je plaatje en bijt ik je arm eraf, peperkoekmannetje!
Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.
pi_113699672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.
je hoofd hoeft er dan NIET op |:(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:03:15 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113699731
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef m1st1g het volgende:

[..]

je hoofd hoeft er dan NIET op |:(
Inderdaad.. het gaat om het objectiveren.. niet om je gezicht. Doe eens even niet zo oppervlakkig.
pi_113699790
Misschien ooit.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:05:01 #76
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113699815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:04 schreef richard_prf het volgende:
Misschien ooit.
Oeh Richard, maak me gek! ;)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:05:25 #77
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113699831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Gewoon je hoofd 'r af snijden >:)
pi_113699843
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oeh Richard, maak me gek! ;)
Als jij er ook een plaatst.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:05:58 #79
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113699855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Pien85 het volgende:

[..]

pi_113699863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Jij zou hier niet meer posten zei je. Daarom ook dat ik hier weer durfde te posten.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:06:16 #81
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113699864
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als jij er ook een plaatst.
Deal.
pi_113699893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Deal.
Geef me even een seintje wanneer je dat doet? :@
pi_113699894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Deal.
*O* *O* *O* *O* :9~ :9~ :9~ :9~
pi_113699934
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad.. het gaat om het objectiveren.. niet om je gezicht. Doe eens even niet zo oppervlakkig.
_O-
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:07:49 #85
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113699938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij zou hier niet meer posten zei je. Daarom ook dat ik hier weer durfde te posten.
Dat is slechts een aanname jouwer zijds. Ik heb gezegd dat ik hier op dat moment niets meer te melden had, dat is veranderd na het lezen van alle bullshit die jij uitkraamt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:08:38 #86
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113699970
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Geef me even een seintje wanneer je dat doet? :@
Ik wacht op Richard, en een fotograaf is ook wel handig..maar die ken ik wel :)
pi_113699998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik wacht op Richard, en een fotograaf is ook wel handig..maar die ken ik wel :)
Ik heb geen foto's van mijn lichaam :P

Nee doe maar een andere keer ok? Er gebeurd nooit iets in mijn leven dus voel ik me voor lul staan als ik dit soort dingen doe.
pi_113700025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

webcam ???? |:( :')
pi_113700036
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:10 schreef m1st1g het volgende:

[..]

webcam ???? |:( :')
I don't have one ;)
pi_113700047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

I don't have one ;)
camera op je telefoon ?
pi_113700060
quote:

[..]

Dan wordt het natuurlijk nooit wat...hoe moeten wij jou nou geloven dat alles op je gezicht na wel zo perfect is -O-
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:11:12 #92
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700063
quote:

[..]

Nee doe maar een andere keer ok? Er gebeurd nooit iets in mijn leven dus voel ik me voor lul staan als ik dit soort dingen doe.
Je lul mag er niet op hé, in dat topic..
Gewoon doen.
pi_113700065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat is slechts een aanname jouwer zijds. Ik heb gezegd dat ik hier op dat moment niets meer te melden had, dat is veranderd na het lezen van alle bullshit die jij uitkraamt.
Waarom is het bullshit?
pi_113700077
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je lul mag er niet op hé, in dat topic..
Gewoon doen.
in KPD mag dat wel.....
pi_113700098
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan wordt het natuurlijk nooit wat...hoe moeten wij jou nou geloven dat alles op je gezicht na wel zo perfect is -O-
het is ook niet perfect, maar ik keek vandaag toevallig nog even, en ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet, heb ook het perfecte gewicht.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:12:39 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700120
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef m1st1g het volgende:

[..]

in KPD mag dat wel.....
Ik ga niet een foto in KPD plaatsen. Wel in dat andere topic, als Richard het durft.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:14:50 #97
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113700188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom is het bullshit?
Je geeft adviezen die je zelf niet ter harte neemt, alle adviezen die hier gegeven worden laat je links liggen met als reden 'dat heb ik al gedaan', 'ze willen me toch niet', 'ik kom niet door de vleeskeuring' etc. ik kan nog even doorgaan, maar ik geloof dat mijn irritatie zo wel duidelijk is.
pi_113700207

Ook deze minder mooie man kreeg het ooit voor elkaar *)
pi_113700211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ga niet een foto in KPD plaatsen. Wel in dat andere topic, als Richard het durft.
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.
pi_113700239
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.
misschien is dat juist de reden waarom je geen dates krijgt... je speelt voor kluizenaar
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:16:45 #101
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat is je nummer..bel ik je even
pi_113700280
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Op de versiertour? ~O>
pi_113700285
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.

dinsdag 3 juli 2012 @ 00:18:38 #104
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113700302
quote:

[..]

Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemail :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:19:37 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700341
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Op de versiertour? ~O>
Ja man, het zal het zwoele weer vandaag zijn.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:19:38 #106
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113700343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.

[ afbeelding ]
Serieus? Dít ben jij?
Ik heb een serieuze armen-fetish, dus ben waarschijnlijk niet geheel objectief, maar... die armen :9~
pi_113700353
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.
pi_113700355
quote:

[..]

06-....... :@
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:20:10 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700362
quote:

[ afbeelding ]
Halloooo Richard! ;) :9

Niks mis met jou hoor :P
pi_113700374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Serieus? Dít ben jij?
Ik heb een serieuze armen-fetish, dus ben waarschijnlijk niet geheel objectief, maar... die armen :9~
My thoughts exactly :9~
pi_113700395
quote:

[ afbeelding ]
man ik weet niet wat je loopt te zeuren... maak eens een foto waar je niet recht de camera inkijkt en een beetje van onderaf, krijg je alle meiden gek
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:21:25 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

06-....... :@
Ik woon niet om de hoek van jou hé ;) Heb je wel een OV?
pi_113700403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:21:38 #114
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemail :')
pi_113700411
Ik zie er tegenwoordig veel beter uit kwa lichaam, heb daarna nog ruim 7 maanden doorgetrained en de lat veel hoger gelegd.
Ben alleen niet blij met mijn borst gedeelte... die worden ook groter :/
pi_113700424
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik woon niet om de hoek van jou hé ;) Heb je wel een OV?
Ja zag het waarom altijd zo ver. _O-
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:22:55 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ja zag het waarom altijd zo ver. _O-
Al het goede komt van verre.. :9
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:24:25 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700488
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
Of lekkere armen :)
pi_113700500
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Al het goede komt van verre.. :9
Dat is waar kom ook van ver heel ver :7
pi_113700510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Of lekkere armen :)
Ai :@
pi_113700530
Hoe lang ben je Richard? Als ik vragen mag...
pi_113700534
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ja dat klopt. En dat heb ik dus niet. Ik heb alles al geprobeerd. Daarom ook plastic surgery ;)
Ik bezoek binnenkort 3 chirurgen en aan alle 3 ga ik ze vraag voorleggen wat zij aan mij zouden veranderen om er esthetisch aantrekkelijker uit te zien.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:26:04 #123
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ai :@
Er zit vast wel wat lekkers aan jou ;) En nu hou ik op met slowchatten, sorry meelezers ;)
pi_113700590
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef Sekhmet het volgende:
Hoe lang ben je Richard? Als ik vragen mag...
1.81 of zo.
pi_113700634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

1.81 of zo.
Kijk...daar keur ik mijn vlees op af. Noem het oppervlakkig, maar toch...
pi_113700663
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat vind je te klein? :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:29:34 #127
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700670
quote:

[..]

Te klein dat?
pi_113700680
quote:

[..]

Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.
Dit zijn een van de weinige eisen die ik heb.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:30:26 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.
Wel balen dan, ik ben 1.82 m..
pi_113700719
Ik val op langere mannen...ben zelf ongeveer 180...dus ja.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:30:55 #131
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113700726
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En daar ging zijn enige kans op liefde.
pi_113700734
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja nou ja 1.82... ach 1cm dat is ook niet zo erg hé :P meer 5cm+ of zo.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:31:38 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja nou ja 1.82... ach 1cm dat is ook niet zo erg hé :P meer 5cm+ of zo.
Gelukkig..
pi_113700755
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef Sekhmet het volgende:
Ik val op langere mannen...ben zelf ongeveer 180...dus ja.
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:32:24 #135
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.
pi_113700810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In het noorden dan zeker?
pi_113700824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Noordelingen hè...langste volkje van NL.
pi_113700876
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Noordelingen hè...langste volkje van NL.
Volgens mij ook ter wereld.
pi_113700907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Modellen lengte toch? Niet dat ik mij daarmee zou vergelijken...maar ben erg happy met mijn lange stelten. Alleen zorgt het wel voor veel afgekeurd vlees

Vleesjes :Y)
pi_113700914
"Op nummer 1: Nederland
Nederland op nummer1? Jazeker! Ons eigen land vinden wij terug op nummer 1. Nederlanders blijken keer op keer weer het langste volk ter wereld. Net als de Scandinavische landen prijzen Nederlanders zich voor een goed geregeld gezondheidsstelsel. Met een gemiddelde lichaamslengte van bijna 183 cm (182.88 cm) staan de Nederlanders op eenzame hoogte. Het is natuurlijk de vraag of dat steeds hoger gaat worden.
"
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:36:40 #141
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113700926
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
pi_113700942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
Ja...
pi_113700972
http://tinypic.com/

En na het uploaden de Website link kopiëren en hier plakken.

Zo doe ik het tenminste... er zal ook wel een snellere manier zijn.
pi_113701059
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Linkje naar je fobo?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:43:08 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701125
Geen idee of het werkt. Foute webcam foto en ook al een jaartje oud. Maar ik had het beloofd en deze kan wel gewoon hier.

[ Bericht 39% gewijzigd door eefje801 op 03-07-2012 01:11:20 ]
pi_113701141
Btw...richard, al wat DM/PM berichtje binnen gekregen nav je foto? FOK! is ook een goede datingsite...
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:43:31 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701143
Jeuj! gelukt!
pi_113701180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Jeuj! gelukt!
*O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:44:55 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701201
Morgen issie weg hoor
pi_113701233
Waarom zijn oudere vrouwen zoveel mooier wat is er toch mis in mijn hoofd ;(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:46:29 #151
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113701250
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maar jij bent homo toch?
pi_113701255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Sekhmet het volgende:
Btw...richard, al wat DM/PM berichtje binnen gekregen nav je foto? FOK! is ook een goede datingsite...
Zoveel mensen kijken hier niet volgens mij.

En ten tweede heb ik een reputatie hier hé :P Niet bepaald een positieve ^^
pi_113701274
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Maar jij bent homo toch?
Dat klopt maar heb een zwak voor oudere dames :@
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:47:20 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701279
Okee, wie volgt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ayumu geworden ;)
pi_113701286
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waag het erop...single en datend die oudere vrouwen hier :7
pi_113701307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Jeuj! gelukt!
Erg mooi inderdaad ja :)

Het bevestigd mijn vermoedens maar weer eens. Iedereen die hier dates scoort zien er zeer goed uit.
En die mensen die het niet voor elkaar krijgen komen vaak genoeg de vleeskeuring niet door :P
pi_113701335
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:47 schreef eefje801 het volgende:
Okee, wie volgt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ayumu geworden ;)
Kunnen jullie gelijk mij beoordelen :+
pi_113701350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoveel mensen kijken hier niet volgens mij.

En ten tweede heb ik een reputatie hier hé :P Niet bepaald een positieve ^^
Dit topic heeft meestal wel een paar duizend viewers...en ja, aan je reputatie hier kun je weinig meer veranderen. Draag het met trots ^O^
pi_113701396
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:52:00 #160
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"How yóu doin'?" :9
pi_113701448
quote:
SPOILER
Ah, je hebt een vrouwenicoon ingesteld zodat je misschien nog eens hitsige dm's/pm's van mannen krijgt? :9~
pi_113701465
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

"How yóu doin'?" :9
_O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ah, je hebt een vrouwenicoon ingesteld zodat je misschien nog eens hitsige dm's/pm's van mannen krijgt? :9~
Juistem!
pi_113701467
quote:
SPOILER
mmm...ik krijg een stom raketje. Zal wel aan mobiel liggen }:|
pi_113701479
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

mmm...ik krijg een stom raketje. Zal wel aan mobiel liggen }:|
Raketje? :{
pi_113701498
dan zal ik ook nog even meedoen

1048711673_5_MrXv_1.jpg
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:55:16 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701514
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:54 schreef m1st1g het volgende:
dan zal ik ook nog even meedoen

[ afbeelding ]
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:55:47 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ze kan niet inloggen. Bij mij zit er wel eens iemand op die site dus zal wel ingelogd staan ofzo.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:56:22 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Doe anders die met die bril hier, die is leuk :)
pi_113701557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ze kan niet inloggen. Bij mij zit er wel eens iemand op die site dus zal wel ingelogd staan ofzo.
Nou maak je mij juist nieuwsgierig :@
pi_113701578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Doe anders die met die bril hier, die is leuk :)
Ik zal eens een wat oudere uploaden een moment.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:57:28 #171
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113701587
Laat ik ook maar meedoen. Foto is van 3 weken terug of zo. En nee, ik probeer niet zielig te doen. :')

- Knip -

[ Bericht 19% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 03-07-2012 19:24:17 ]
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:57:38 #172
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Nou maak je mij juist nieuwsgierig :@
Is ook wel grappig als ik google moet hebben is dat de eerste suggestie :9

Ik heb wel iemand in de aanbieding maar die was je te lang en woonde te ver weg ;)
pi_113701618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Laat ik ook maar meedoen. Foto is van 3 weken terug of zo. En nee, ik probeer niet zielig te doen. :')

[ afbeelding ]
en er was geen verpleegster in de buurt waar je mee kon aanpappen voor een date ????
pi_113701619
quote:

[ afbeelding ]
Wat een schatje O+

Sorry :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is ook wel grappig als ik google moet hebben is dat de eerste suggestie :9

Ik heb wel iemand in de aanbieding maar die was je te lang en woonde te ver weg ;)
Ow ja _O-
pi_113701626
quote:

[ afbeelding ]
Ach gossie...verpleegkundige nodig O-)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:59:01 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701637
quote:

[ afbeelding ]
Leuke foto! Ha ha maar toch ben je in het ziekenhuis..
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:00:05 #177
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113701669
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:58 schreef m1st1g het volgende:

[..]

en er was geen verpleegster in de buurt waar je mee kon aanpappen voor een date ????
De vrouwelijke arts vond het niet erg om aan m'n edele delen te voelen nee. Helaas vond ik het wat minder geslaagd. :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:00:06 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701670
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

_O-
pi_113701706
quote:

[..]

ik neem aan dat je voor nachtzuster solliciteert :P
pi_113701712
SPOILER
En dat ben ik _O-
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:02:10 #181
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113701720
quote:

[..]

Anytime! ;)
pi_113701739
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef m1st1g het volgende:

[..]

ik neem aan dat je voor nachtzuster solliciteert :P
Woensdag weer de nacht in, dus solliciteren hoeft niet meer ~O>
pi_113701752
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Woensdag weer de nacht in, dus solliciteren hoeft niet meer ~O>
:@ dat zweepje :9~ :@
pi_113701800
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:03 schreef m1st1g het volgende:

[..]

:@ dat zweepje :9~ :@
Zachte heelmeesteressen maken stinkende wonden })
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:05:51 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
SPOILER
En dat ben ik _O-
Heb je daar nou een pan op je hoofd?
pi_113701849
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb je daar nou een pan op je hoofd?
Helm _O-
pi_113701854
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zachte heelmeesteressen maken stinkende wonden })
* m1st1g vind het verstandig om nu maar op te houden met slowchatten.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:09:49 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113701971
Ik zit eigenlijk te wachten op meer foto's ;)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:12:09 #189
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113702048
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op meer foto's ;)
http://oi47.tinypic.com/2yo4y0w.jpg

1 min oud, moest ff hurken omdat de faptop op het bed staat
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:14:51 #190
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113702136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Zozo.
pi_113702202
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet dan? Is het jou ook nog niet gelukt :P?
Nee daarom heb ik de moed opgegeven telkens geen interesse reacties te krijgen
of helemaal niks was standaard.

Behalve toen ik een foto plaatsten van iemand met een mooi uiterlijk
was mijn mail box vol en het zelfde profiel vonden dan wel leuk vinden.

Zonde van me tijd.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:20:05 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113702273
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:

[..]

:9
Wow.. meer heb ik niet meer te zeggen daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:20:56 #193
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113702302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:9
Wow.. meer heb ik niet meer te zeggen daar is het te laat voor.
thx!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:29:55 #194
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113702486
Overigens ik zit op paiq maar heb er nog nooit via gedate ofzo :')
pi_113702570
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op. :')
Tok.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 01:38:40 #196
21636 Feestkabouter
pi_113702642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]

nog geen 4 jaar samen geweest, nog geen 2 jaar getrouwd geweest.
pi_113702727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op. :')
Ik vond Paiq een teleurstelling dus er snel voor betalen zou ik niet doen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:44:34 #198
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113702732
quote:
Speeddaten boeit niet hoor, mensen blijven toch wel. Ik zei zelfs een keer "whoops, ik wou helemaal niet speedaten, dus ik ga even een broodje smeren" Alsnog een contact aan overgehouden.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 07:24:07 #199
296917 Abby79
Being myself!
pi_113704269
quote:
Ik heb aan een gratis lidmaatschap mijn huidige date overgehouden (we hebben elkaar nu 4x gezien, en mailen en chatten constant). Maar ja, dat was dan wel weer via dat foto-beoordelingssysteem van ze, zij vond mijn foto heel leuk (dezelfde als hier in het fobo), en zij leek mij wel leuk dus na een berichtje naar haar zijn we toen contacten geworden. O+
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:54:36 #200
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113704930
Gaat dit nog wel over daten eigenlijk?
pi_113704994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Daten via dit topic volgens mij..het enige wat we nog missen, zijn profielteksten :-)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:01:35 #202
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113705016
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hoe is jouw fokdate gegaan?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:02:32 #203
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113705030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:01 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe is jouw fokdate gegaan?
moet nog komen as zaterdag .. :p
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:09:20 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113705115
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:02 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

moet nog komen as zaterdag .. :p
Wat gaan jullie doen?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:19:24 #205
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113705302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen?
de stad in en vanuit daar zie ik t wel maar ik heb wel wat leuks in gedachte :P
pi_113705538
Vandaag en morgen een dwaaldate door de stad. Best zenuwachtig inmiddels :P
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:33:48 #207
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113705626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:30 schreef Perzephone het volgende:
Vandaag en morgen een dwaaldate door de stad. Best zenuwachtig inmiddels :P
leuk :) t is tot nu toe lekker weer
pi_113706213
Uiterlijk maakt echt geen reet uit mensen. Ja ik moet er het liefst een beetje leuk naast kunnen lopen, maar daarna is het al snel prima als de rest van het plaatje klopt. Toevallig vind ik de man die ik nu aan het daten ben goddelijk :9~ maar dat kan ook mn vlinderbril zijn :')

Ik vind het zo zeldzaam om een klik met iemand te ervaren, te ontdekken dat er iemand is die net zo over bepaalde dingen denkt als jij, die dat wat je stoort in ALLE (overdrijving voor dramatiserend effect...) andere mannen compleet niet heeft, die daar bovenop JOU ook nog eens heel erg leuk lijkt te vinden, waar je continu mee in een deuk ligt en die daarnaast ook over de serieuzere onderwerpen nagedacht blijkt te hebben, die in het leven staat op een manier waar je eigenlijk al god weet hoe lang naar "op zoek" bent en die je eindelijk weer durft te laten geloven dat het WEL mogelijk is.... En dan zou ik zo iemand afwijzen als er een mindere kop op blijkt te staan?

Ik acht mijzelf hoger dan dat! Wat ik al zei, de man die ik nu date is echt hubbalicious, maar op zijn foto vond ik dat totaal niet. Ik was ook zo onder de indruk van ons contact dat ik niet eens om meer foto's heb gevraagd. Toen stond er ineens iemand tegenover me waarvan ik dacht OMFG :9~Dat was een leuke extra, maar niet meer dan dat!

En o ja * DancingPhoebe is een beetje in de wolken :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:03:10 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113706265
hey hoe ging de date van Comp_LEX?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:04:46 #210
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113706296
Hé als iedereen van FOK elkaar date dan blijft er niemand voor mij over. :{ :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:15:29 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113706561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Het zijn niet allemaal geslaagde dates, dus er blijft vast wel wat voor je over :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:36:14 #212
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113706990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het zijn niet allemaal geslaagde dates, dus er blijft vast wel wat voor je over :)
Dat is ook waar. :) Moet ook niet klagen.
pi_113709283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Zoals de kapiteinen vroeger altijd zeiden: "Er zwemt meer vis in de zee, dan dat je ooit zult vangen"
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:36:14 #214
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113710809
Waar gaat dit topic heen... :') Hiervoor is het fotoboek uitgevonden. Of willen jullie allemaal bevestiging hebben?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:41:43 #215
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113710990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:50 schreef danny130 het volgende:

[..]

Zoals de kapiteinen vroeger altijd zeiden: "Er zwemt meer vis in de zee, dan dat je ooit zult vangen"
Touché
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:43:19 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113711032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Waar gaat dit topic heen... :') Hiervoor is het fotoboek uitgevonden. Of willen jullie allemaal bevestiging hebben?
Het zijn net een stel wijven :+
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:59:15 #217
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113711457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Ik had armen van Richard voor geen goud willen missen hoor ;)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:59:34 #218
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113711468
Wij wijven maken graag gebruik van de laatste regel die genoemd wordt in de TS: "En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate" :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:05:41 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113711669
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:59 schreef eefje801 het volgende:

Ik had armen van Richard voor geen goud willen missen hoor ;)
Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:06:21 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113711694
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:59 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wij wijven maken graag gebruik van de laatste regel die genoemd wordt in de TS: "En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate" :')
In de OP ;)
TS = TopicStarter :)

Al een date gescoord of contacten gelegd?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:38:10 #221
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113712785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.
Why so serious? ;)
Als ik dan toch moet kiezen zie ik liever een zelfverzekerde man in zijn geheel :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:40:34 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113712865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:38 schreef eefje801 het volgende:
Why so serious? ;)
Heb iets tegen dergelijke niet zeggende uitspraken ofzo. Weet niet -O-
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:06:50 #223
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_113713948
Lol, wasdi ?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:21:38 #224
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113714503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In de OP ;)
TS = TopicStarter :)

Al een date gescoord of contacten gelegd?
Ik weet het verschil heus wel hoor. Maar lette gewoon even niet op. O-)

Gisteren 4 meisjes met wederzijdse interesse (waarmee ik nog moet beginnen met chatten) en 1 mwa-mwa chat. Ben nog niet echt overtuigd van datingsites.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:26:07 #225
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113714661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb iets tegen dergelijke niet zeggende uitspraken ofzo. Weet niet -O-
Geeft niks hoor..
Om on topic te blijven: hoe is het verder met jouw dates?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:28:22 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113714744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:
Geeft niks hoor..
Om on topic te blijven: hoe is het verder met jouw dates?
Ik date totaal niet meer online.
Verder niets te klagen over aandacht, maar niet echt iets wat richting relatie zal leiden.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:53:55 #227
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113715648
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik date totaal niet meer online.
Verder niets te klagen over aandacht, maar niet echt iets wat richting relatie zal leiden.
Jammer hoor! Maar groot gelijk heb je.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:55:07 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113715700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Jammer hoor! Maar groot gelijk heb je.
Groot gelijk in?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:02:43 #229
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113715990
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Groot gelijk in?
Het niet daten met mensen die je via internet kent. Of begrijp ik je verkeerd?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:03:42 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113716040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

Het niet daten met mensen die je via internet kent. Of begrijp ik je verkeerd?
Nee, dat heb je goed begrepen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:14:53 #231
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113716473
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dat heb je goed begrepen.
Oke. Wat is de reden hiervan overigens, als ik vragen mag? Slechte ervaringen, of is de aandacht die je nu krijgt gewoon voldoende? :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:17:43 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113716584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Oke. Wat is de reden hiervan overigens, als ik vragen mag? Slechte ervaringen, of is de aandacht die je nu krijgt gewoon voldoende? :)
Tijdje wel op paiq en RP gezeten, maar het was het allemaal niet. Aanbod vond ik niet interessant genoeg. Elke keer weer opnieuw de gesprekken aangaan online teveel gedoe en koste teveel tijd. Merkte dat ik 1 avondje leuk vond, twee misschien. Maar thuis pak ik de laptop er te weinig bij.
En de dates die ik eruit heb gehaald vielen allemaal tegen, waren niet mijn types.

Dusja dan lekker in de kroeg (en dergelijke) de mensen ontmoeten, werkt veel beter voor mij :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:19:18 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113716622
De kroeg/reallife is natuurlijk ook echt 100 keer leuker en spontaner.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:21:48 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113716704
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
Vind ik wel O+

De interactie, spanning, gesprekken, lichaamstaal. Vind ik een stuk fijner dan afspreken nadat je elkaar een paar keer gesproken hebt je elkaar eigenlijk toch wel zit te keuren,ondanks dat je jezelf wijs kan hebben gemaakt, enkel gewoon een drankje gaat doen :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:23:28 #235
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113716779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tijdje wel op paiq en RP gezeten, maar het was het allemaal niet. Aanbod vond ik niet interessant genoeg. Elke keer weer opnieuw de gesprekken aangaan online teveel gedoe en koste teveel tijd. Merkte dat ik 1 avondje leuk vond, twee misschien. Maar thuis pak ik de laptop er te weinig bij.
En de dates die ik eruit heb gehaald vielen allemaal tegen, waren niet mijn types.

Dusja dan lekker in de kroeg (en dergelijke) de mensen ontmoeten, werkt veel beter voor mij :)
Duidelijk.

quote:
De variatie is wat ik er leuk aan vind. Ik kom in de kroeg/club andere soort meisjes tegen dan die ik spreek op internet. Allebei leuk. :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:38:30 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113717319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vind ik wel O+

De interactie, spanning, gesprekken, lichaamstaal. Vind ik een stuk fijner dan afspreken nadat je elkaar een paar keer gesproken hebt je elkaar eigenlijk toch wel zit te keuren,ondanks dat je jezelf wijs kan hebben gemaakt, enkel gewoon een drankje gaat doen :')
Haha, precies.

En dat laatste is wat me, ook al heb ik al tienduuzend keer via internet gedate, eigenlijk zo tegenstaat. Dat tegenover elkaar zitten aan een tafeltje, ik bestel een biertje en zij een witte wijn, en dan maar praten over je werk en vakantie. Ik heb daar eigenlijk ook nooit écht zin in. Heb mijn levensverhaal natuurlijk inmiddels al zo vaak verteld dat ik er helemaal strontgaar van word. :') Die routine maakt het ook saai, eigenlijk. Dat je precies weet welke grapjes aanslaan en welke niet, dat je weet welk verhaal heel grappig wordt gevonden en welke niet zo spannend is… HET IS EEN SLEUR!

Nee, dan gewoon iemand in de kroeg tegenkomen. Eerst oogcontact, oeh spannend. Dan ineens oeh-wat-apart-ik-stond-net-nog-daar-aan-de-bar-maar-sta-nu-ineens-naast-je-te-dansen. Dan dat gesprek. Dan voorzichtig/subtiel uitvogelen of de ander vrijgezel is. Het hele spel der verleiding, alle signalen, heerlijk. Zoenen. Daarna naar huis gaan en beseffen dat je nog niets weet, de spanning! Geen facebook, geen hobby’s, geen ‘wat-zoek-ik-in-een-man’, geen stomme mailtjes over haar druk-druk-drukke werk met de kids, heel vermoeiend maar toch zo leuk (blehhhhh), allemaal die onzin wat me toch geen reet interesseert…ik weet het niet, en dat is leuk! Kom je vanzelf wel achter.

Ik kan nog zo vaak gedate hebben via internet, en ik geloof ook wel nog steeds dat het werkt…maar ik kom stiekem toch veel liever iemand tegen in de supermarkt, op een festival of gewoon lekker oldschool op een feestje in de kroeg. Bam, daar is ze, die geweldige vrouw, ik zie haar en ik weet het…dat wordt ‘r!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:46:34 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113717701
Dat idd! Goed verwoord :)

Ik kreeg onlangs tijdens salsales een briefje in m'n hand met vaag de vraag "voetbal in mollys kijken? "
Bleek op dat briefje dezelfde vraag ongeveer te staan met z'n telefoonnr.
Dat is toch veel leuker dan een mailtje "zullen we eens gaan daten?"

:P

ps .. nu nog geen idee of t gewoon gezelligheid is of dat ie evt interesse heeft. Maarja dat merken we vanzelf wel :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:48:29 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113717770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Cue_ het volgende:
ps .. nu nog geen idee of t gewoon gezelligheid is of dat ie evt interesse heeft. Maarja dat merken we vanzelf wel :)
:D Weet je nou nog niet hoe een man werkt. Natuurlijk heeft 'ie interesse. :') :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:49:41 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113717833
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Silenus het volgende:
:D Weet je nou nog niet hoe een man werkt. Natuurlijk heeft 'ie interesse. :') :P
Bedoel het was er niet direct uit op te maken verder ;)
pi_113718142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bedoel het was er niet direct uit op te maken verder ;)
een man doet dat niet zonder interesse... klaar. simpel. punt. over en sluiten!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:13:02 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113718796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:57 schreef rival het volgende:

een man doet dat niet zonder interesse... klaar. simpel. punt. over en sluiten!
Nou vooruit :P

We zullen het wel zien :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:14:19 #242
497 Maja
Ja denk!?!
pi_113718861
Na al een tijdje meegelezen te hebben in deze reeks, nu ook maar eens posten, nu ik ook actief ben geworden op een datingsite. Heb wel al aardig wat dates gehad, maar dat was na contact IRL. Vaak viel dit tegen, omdat ik iemand bij een ontmoeting in de kroeg, soms vooral heel leuk vond na 20 bier... ;(

Inmiddels een eerste date gehad. Genoeg gespreksstof en ook gezellig. Wel een iemand die volgens mij nog niet het achterste van haar tong liet zien, dus ben nieuwsgierig wat ze verder nog te bieden heeft. Tweede date is dus in de maak :)

In de kroeg iemand tegen komen is inderdaad 10x leuker. Veel spontaner in vergelijking met een internetdaten, wat soms toch ietwat geforceerd gaat. IRL kom je er vaak wel sneller achter of er een klik is, terwijl ik daar met chatten en berichten sturen, vaak pas veel later achterkom.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:17:01 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113718985
Ik denk dat het allemaal staat of valt met verwachtingen hebben. Je moet het gewoon niet gelijk te serieus nemen allemaal. Een spontane date kan heel leuk zijn en heel erg tegenvallen op een later moment, net als dat je een gelijk een leuke internetdate kunt hebben maar ook pas na vier keer.
Ik vind het beide leuk.
pi_113719329
Muhahah, ik vind ontmoeten in het wild juist ook altijd zo saai standaard :D

Ik weet dan ook precies wat ik moet zeggen om welke reactie uit te lokken en met welke blik ik "ze" zover krijg om mij te zoenen en wanneer ze om mijn telefoonnummer gaan vragen en noem maar op.

Maakt het allemaal niet minder spannend en leuk, maar wanneer je het analyseert is het allemaal net zo voorspelbaar als dat hele internetdaten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:44:54 #245
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113720285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Muhahah, ik vind ontmoeten in het wild juist ook altijd zo saai standaard :D

Ik weet dan ook precies wat ik moet zeggen om welke reactie uit te lokken en met welke blik ik "ze" zover krijg om mij te zoenen en wanneer ze om mijn telefoonnummer gaan vragen en noem maar op.

Maakt het allemaal niet minder spannend en leuk, maar wanneer je het analyseert is het allemaal net zo voorspelbaar als dat hele internetdaten.
Behalve dan dat je gelijk kan zien of iemand lellek is of niet. Bepaalde fotohoeken verhullen lelijkheid.
pi_113721097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Erg aardig weer van je Cue_
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:04:40 #247
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113721300
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Erg aardig weer van je Cue_
Dit is wel hoe vrouwen erover denken. Ze willen een zelfverzekerde man, niet iemand die constant bevestiging nodig heeft en niets durft te ondernemen.

Als ik heel eerlijk mag zijn: Man up (of suit up, wat je prefereert) en kap alle zelfmedelijden en ga ervoor! Ik heb geen idee hoe je hoofd eruit ziet, maar zo erg kan het toch niet zijn (hoop ik). En wat is nou belangrijker? Innerlijk of uiterlijk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_113721395
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:04 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dit is wel hoe vrouwen erover denken. Ze willen een zelfverzekerde man, niet iemand die constant bevestiging nodig heeft en niets durft te ondernemen.

Als ik heel eerlijk mag zijn: Man up (of suit up, wat je prefereert) en kap alle zelfmedelijden en ga ervoor! Ik heb geen idee hoe je hoofd eruit ziet, maar zo erg kan het toch niet zijn (hoop ik). En wat is nou belangrijker? Innerlijk of uiterlijk.
Jawel zo erg is het wel, a ruim 2 jaar ben ik de vleeskeuring niet doorgekomen.
Denk aan een sterk asymmetrisch gezicht, meer wil ik er niet over kwijt behalve dan dat het 4 jaar gaat kosten om de boel te fixen mocht ik actie willen ondernemen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:09:24 #249
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113721512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel zo erg is het wel, a ruim 2 jaar ben ik de vleeskeuring niet doorgekomen.
Denk aan een sterk asymmetrisch gezicht, meer wil ik er niet over kwijt.
Minder miepen op fora over je slecht ervaringen, meer clubs en kroegen induiken. Ik zat precies in hetzelfde schuitje, tot een paar maanden geleden, ik had schijt en stapte op random meisjes af. Slaagde de eerste poging.
pi_113721883
quote:
Mits je niet elke keer toch weer iets teveel drinkt ;(
pi_113723137
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef eefje801 het volgende:
Morgen issie weg hoor
Heb 'm gemist ;(

DM? :P
pi_113732118
Hmmz ,

Ben net lid van relatieplanet en heb nu 2 interesse berichten gekregen van zogenaamd 2 meiden. Maar als je een bericht wil sturen moet je dus full member worden :(

Proberen ze mij gewoon over te halen om full member te worden ? of kan ik dit wel serieus nemen? :)
pi_113732850
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden. ;)
pi_113732927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:01 schreef Koniomi het volgende:
Hmmz ,

Ben net lid van relatieplanet en heb nu 2 interesse berichten gekregen van zogenaamd 2 meiden. Maar als je een bericht wil sturen moet je dus full member worden :(

Proberen ze mij gewoon over te halen om full member te worden ? of kan ik dit wel serieus nemen? :)
Toevallig...ik heb mij ook net aangemeld. Even kijken of daar wat leuks tussen zit :)

Ik kreeg ook gelijk een bericht van iemand, hij stuurde achteraan dat hij zag dat ik geen full member was en stuurde zijn mail adres gelijk op.
pi_113732995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden. ;)
Leuk *O*
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen ;)
pi_113733053
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk *O*
Zal ik doen! We hebben alleen de angst dat het zal tegenvallen, in vergelijking met skype. Iemand ervaring mee? 'Love is in the air, at Skype'...
pi_113733094
quote:
Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt. :D :'( :D
pi_113733445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt. :D :'( :D
Haha! Hoop het niet, maar je weet maar nooit natuurlijk...
pi_113733509
Heb het wel weer even gehad met het daten op internet het hele verhaal ligt mij niet zo.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:50:00 #260
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113734762
quote:
Veel plezier! Maar komt vast wel goed. :)
pi_113750813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, precies.

En dat laatste is wat me, ook al heb ik al tienduuzend keer via internet gedate, eigenlijk zo tegenstaat. Dat tegenover elkaar zitten aan een tafeltje, ik bestel een biertje en zij een witte wijn, en dan maar praten over je werk en vakantie. Ik heb daar eigenlijk ook nooit écht zin in. Heb mijn levensverhaal natuurlijk inmiddels al zo vaak verteld dat ik er helemaal strontgaar van word. :') Die routine maakt het ook saai, eigenlijk. Dat je precies weet welke grapjes aanslaan en welke niet, dat je weet welk verhaal heel grappig wordt gevonden en welke niet zo spannend is… HET IS EEN SLEUR!

Nee, dan gewoon iemand in de kroeg tegenkomen. Eerst oogcontact, oeh spannend. Dan ineens oeh-wat-apart-ik-stond-net-nog-daar-aan-de-bar-maar-sta-nu-ineens-naast-je-te-dansen. Dan dat gesprek. Dan voorzichtig/subtiel uitvogelen of de ander vrijgezel is. Het hele spel der verleiding, alle signalen, heerlijk. Zoenen. Daarna naar huis gaan en beseffen dat je nog niets weet, de spanning! Geen facebook, geen hobby’s, geen ‘wat-zoek-ik-in-een-man’, geen stomme mailtjes over haar druk-druk-drukke werk met de kids, heel vermoeiend maar toch zo leuk (blehhhhh), allemaal die onzin wat me toch geen reet interesseert…ik weet het niet, en dat is leuk! Kom je vanzelf wel achter.

Ik kan nog zo vaak gedate hebben via internet, en ik geloof ook wel nog steeds dat het werkt…maar ik kom stiekem toch veel liever iemand tegen in de supermarkt, op een festival of gewoon lekker oldschool op een feestje in de kroeg. Bam, daar is ze, die geweldige vrouw, ik zie haar en ik weet het…dat wordt ‘r!
Tuurlijk is bovenstaande leuk, dat vind iedereen wel. Maar ik vind dat je internetdaten toch echt te kort doet hiermee. Je weet al of de ander vrijgezel is ja en wellicht wat achtergrond, maar ik vond het evengoed iedere keer toch wel erg spannend. Zal hij op zijn foto lijken en in het echt net zo leuk en gezellig zijn als online? En dan zie je elkaar en denk je: "OH!! Shit hij is inderdaad erg leuk.." en dan slaan de zenuwen toe en begint exact hetzelfde spelletje als jij hierboven beschrijft. De geheel per ongeluk toevallige aanrakingen, het hopen dat je de signalen van de ander goed oppikt, het flirten. De gespreksstof heb je natuurlijk geheel zelf in de hand en in het begin gaat het een beetje lastig ja, maar daar tegenover is de eerste date met iemand die je in de kroeg hebt ontmoet exact zo! Als je elkaar de eerste keer weer ziet na een (waarschijnlijk) aangeschoten avondje is het precies zo ongemakkelijk en stuntelig als een eerste date en dat vind ik dan ook wel weer charmant.

Mijn eerste date met mn partner was in Amsterdam; we hadden voor de Ako bij CS afgesproken :') Hij werkt daar, ik woon ernaast dus we dachten allebei dat de ander wel een leuke tent zou weten, niet dus. Uiteindelijk zijn we door de stad gaan wandelen en hebben we een superleuk tapas tentje gevonden en pas toen er wat sangria in zat kwamen we allebei een beetje los en hebben we uren zitten praten over vanalles en nog wat. Als het klikt zijn dat soort gesprekken trouwens nooit saai. Anyways, daarna nog een drankje gedaan in een kroeg en ja elkaar per ongeluk aangeraakt en te dicht bij elkaar aan de bar gaan zitten en dan komt de laatste trein steeds dichterbij en moet je weg, maar je wilt eigenlijk niet, en dan dat moment op het station dat je afscheid moet nemen... KOM OP MAN!! Dat is toch ook superleuk?!?
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:50:19 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113750987
Natuurlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer. En als je dronken iemand in de kroeg ontmoet kan het de bij de echte date ook enorm tegenvallen :(
Het heeft allemaal z'n voor en nadelen en het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Of gewoon van beide gebruik maken. :)
pi_113751014
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer. En als je dronken iemand in de kroeg ontmoet kan het de bij de echte date ook enorm tegenvallen :(
Het heeft allemaal z'n voor en nadelen en het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Of gewoon van beide gebruik maken. :)
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!" :')
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:52:51 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113751053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!" :')
Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nog :')
Maar toch vond ik het relaxter dan de internetdates die ik heb gehad. Die vielen vaak nog meer tegen ;(
pi_113751269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nog :')
Maar toch vond ik het relaxter dan de internetdates die ik heb gehad. Die vielen vaak nog meer tegen ;(
Ik heb echt uit de 25 ofzo maar 1 date gehad die tegenviel en waarbij ik voortijdig weggevlucht ben. Met de anderen heb ik op zijn minst een gezellige avond gehad. Het nadeel van de kroeg vond ik juist het "moeten scoren" dat veel mensen hebben. Kom je een leuke vent tegen is het enige wat hij wil het bed in duiken; iets serieuzers dan scharrelen zat er meestal niet in. Of je komt eracher dat hij weliswaar een geweldig lijf en een leuke kop heeft, maar verder bijzonder weinig inhoud.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:17:06 #266
370039 Morera
more more more
pi_113753464
quote:

[..]

Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug. :+
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:04:25 #267
108913 Godshand
guide4you
pi_113759214
Waar is Comp_Lex?

Of is ie al bij zn date ingetrokken? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_113759398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef Morera het volgende:

[..]

Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug. :+
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
pi_113759520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef Godshand het volgende:
Waar is Comp_Lex?

Of is ie al bij zn date ingetrokken? :D
Die heeft einde deze week pas weer een date toch? (nadat het twee keer uitgesteld is)
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:33:19 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113760496
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vertel.
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:53:12 #271
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113761334
Ik lees af en toe wat mee en ik zag in zo'n reeks in US een foto van Richard en guess what? Niks mis met je! Man, ik begrijp niet wat je lult over vleeskeuring dit en dat. Daarnaast lijk je me een sympathieke vent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_113761912
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik lees af en toe wat mee en ik zag in zo'n reeks in US een foto van Richard en guess what? Niks mis met je! Man, ik begrijp niet wat je lult over vleeskeuring dit en dat. Daarnaast lijk je me een sympathieke vent.
Ik ben even gaan zoeken.

Inderdaad gewoon een leuke man om te zien :Y
Wel erg tegenstrijdig met de verhalen van Richard zelf...ik had echt iets heel anders verwacht.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:10:38 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113762072
Doe eens een link naar dat topic dan!
pi_113762167
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik ben even gaan zoeken.

Inderdaad gewoon een leuke man om te zien :Y
Wel erg tegenstrijdig met de verhalen van Richard zelf...ik had echt iets heel anders verwacht.
Ben nou ook wel benieuwd, hij doet zichzelf af als één of ander afzichtelijk monster. Linkje dus...

Richard...bij deze; echt, je hebt niks te klagen, dus stop daar dan ook mee. Volgens mij is het echt je zelf vertrouwen die je de das omdoet. Denk dat 70% op datingsites (iig van mijn leeftijd en ouder) een minder leuke kop heeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sekhmet op 04-07-2012 15:20:08 ]
pi_113762441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vertel.
Het is moeilijk een goeie indruk te maken als je straalbezopen bent, daar komt het op neer.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:23:08 #276
370039 Morera
more more more
pi_113762658
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar hij zegt dat hij nooit een date heeft gehad. Of nooit een date kan krijgen vanwege zijn uiterlijk. Het ging om andere dingen dan zijn uiterlijk fout, dat gebeurt bij zoveel mensen, al dan niet om andere redenen. Hij kan dus wel een vrouw versieren, dat het dan daarna niet goed gaat is misschien iets anders om aan te werken, maar dus niet een " ik kom niet door de vleeskeuring " aangezien hij in haar bed heeft geslapen.

Ik bedoel het niet lullig, ik snap alleen niet waarom hij nu in zijn hoofd heeft dat hij nog nooit een date heeft gehad, terwijl dat niet zo is. Diep respect voor hoe hij aan zijn uiterlijk en voorkomen heeft gewerkt, maar dat niet door de vleeskeuring en nooit een date, is niet waar. Hij heeft hele andere problemen dan zijn uiterlijk.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:23:52 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113762690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:
Hij heeft hele andere problemen dan zijn uiterlijk.
Goh :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:23:53 #278
370039 Morera
more more more
pi_113762691
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is moeilijk een goeie indruk te maken als je straalbezopen bent, daar komt het op neer.

Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:25:23 #279
370039 Morera
more more more
pi_113762761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goh :')
Ja ik hou er al over op :P maar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen :@

Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik :)
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:27:18 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113762847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
Ja ik hou er al over op :P maar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen :@

Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik :)
Het is heel simpel.. Of Richard heeft een heel vertekend zelfbeeld, 1 of andere ziekte of hij doet zich op fok heel anders voor dan hij daadwerkelijk is.
Wat het zal zijn? geen idee, komen we niet achter.

Maar het is in ieder geval aandachttrekkerij van hem, want dezelfde onderwerpen komen terug en terug en terug. Ben er klaar mee, en ik hoop de rest van fok ook :)
pi_113762865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:

[..]

Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.
Hem daarvan overtuigen lukt je alleen niet, dat hebben de users van de Versieren reeks al meer dan een jaar lang geprobeerd. Het is een diepgewortelde BDD. Beetje zonde van iedereens tijd als het hele riedeltje zich hier op eenzelfde manier gaat afspelen. Richard kwam hier gewoon frustraties uiten volgens mij.
pi_113762901
quote:

Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:37:21 #283
370039 Morera
more more more
pi_113763321
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet. ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?
De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was. :)

Heb geen zin in om dit proces de hele tijd door te lopen, ik vond het irl toch wel wat leuker zoals Cue uitlegt, het flirten zonder dat je iets weet etc. *O*
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:37:58 #284
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113763341
quote:

[..]

Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:39:27 #285
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113763411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet. ^O^

[..]

De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was. :)

Heb geen zin in om dit proces de hele tijd door te lopen, ik vond het irl toch wel wat leuker zoals Cue uitlegt, het flirten zonder dat je iets weet etc. *O*
PM/DM hem en maak een volgende FOK!-relatie werkelijkheid.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:41:21 #286
370039 Morera
more more more
pi_113763508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?
Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.

Hij had me op facebook toegevoegd en toen zag ik opeens dagelijks een stuk of 5 nieuwe vrouwen toegevoegd :') dus die heeft het er vast druk mee en ik heb geen interesse meer. Ik heb IRL twee leuke jongens ontmoet , eens zien hoe dat gaat verlopen want ik weet nog niet of ze op die manier interesse hebben *O*
pi_113763760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Morera het volgende:

[..]

Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.

Hij had me op facebook toegevoegd en toen zag ik opeens dagelijks een stuk of 5 nieuwe vrouwen toegevoegd :') dus die heeft het er vast druk mee en ik heb geen interesse meer. Ik heb IRL twee leuke jongens ontmoet , eens zien hoe dat gaat verlopen want ik weet nog niet of ze op die manier interesse hebben *O*
Jammer dat het zo liep, maar ik denk dat het IRL niet veel ander zou gaan. Ook daar loop je tegen afwijzingen, ongemakkelijke situaties en zwijgen na een leuke avond aan. Ik vind een combi van beide nog steeds leuk...zolang de verwachtingen maar niet te hoog zijn en je afwijzingen kunt handelen.

Hoop dat het goed gaat met die twee leuke jongens...keep us posted ^O^
pi_113763797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:

Foto ook maar even opgezocht en hij ziet er inderdaad gewoon goed uit. Wat een jankbal. :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:41:03 #289
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113771220
Gelukkig maar dat we allemaal op Richard doorgaan... |:( Of andere mensen die hier alleen maar komen klagen.

Verder ben ik zelf gewoon een saaie lul, daten doe ik maar met 1 iemand en dat is nog steeds dezelfde. Neemt niet weg dat het hardstikke leuk is O+ Maar kan weinig toevoegen aan het topic.
WFPB!
pi_113771385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Dizorn het volgende:
Gelukkig maar dat we allemaal op Richard doorgaan... |:( Of andere mensen die hier alleen maar komen klagen.

Verder ben ik zelf gewoon een saaie lul, daten doe ik maar met 1 iemand en dat is nog steeds dezelfde. Neemt niet weg dat het hardstikke leuk is O+ Maar kan weinig toevoegen aan het topic.
En dan toch nog zo een goede bijdrage leveren ^O^

Die ene die je date is nog steeds P.?
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:51:28 #291
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113771593
Jazeker :7
WFPB!
pi_113771904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Dizorn het volgende:
Jazeker :7
Leuk ^O^

Daten jullie (oftewel P.) nog wel steeds ook anderen (ja, ben gewoon nieuwsgierig ;) )
pi_113772094
quote:
Doe eigenlijk niet aan internetdaten, maar was vorige zomer een paar weken alleen thuis en al mn vrienden waren op vakantie, dus had wat gezelschap nodig. Binnen een week had ik gezelschap geregeld, en was nog best een leuk meisje om te zien ook. Via Paiq dus, voor de duidelijkheid
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:03:40 #294
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113772126
We laten nog steeds ruimte voor dates met anderen, zou ik zelf ook gebruik van mogen maken hoor ;) Maar heb er zelf niet zo'n behoefte aan.

We gaan gewoon voor keiharde eerlijkheid erin, en we weten prima waar de grenzen liggen. Om te zorgen dat er niet ooit problemen komen. Tot nu toe werkt het erg goed :Y
WFPB!
pi_113772218
Klinkt goed...en als het maar leuk is samen toch. Eerlijkheid en openheid is daarin mi toch ook wel het belangrijkst.
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:09:27 #296
208890 June.
Seriously?
pi_113772323
Misschien een rare gedachte, maar als je elkaar toch echt leuk vind dan heb je toch ook geen behoefte aan andere dates? Tenzij je liever een open relatie wilt natuurlijk.
Shine bright like a diamond.
pi_113772457
Je kunt toch ook gewoon nog lekker daten zonder er gelijk het labeltje relatie op te plakken?
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:15:20 #298
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113772546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef June. het volgende:
Misschien een rare gedachte, maar als je elkaar toch echt leuk vind dan heb je toch ook geen behoefte aan andere dates? Tenzij je liever een open relatie wilt natuurlijk.
Dat ligt er maar net aan wat je met die andere dates wilt bereiken :)
WFPB!
pi_113774354
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk *O*
Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen. :) Was wel gezellig, maar volgensmij heeft hij z'n twijfels. Vond hem ook net weer anders dan op skype. Af en toe wel stiltes omdat we inderdaad al zoveel verteld hebben. Hij zei dat hij sowieso nog een keer wilde afspreken. :) Ben benieuwd!
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:59:04 #300
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113774501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Satijn het volgende:

[..]

Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen. :) Was wel gezellig, maar volgensmij heeft hij z'n twijfels. Vond hem ook net weer anders dan op skype. Af en toe wel stiltes omdat we inderdaad al zoveel verteld hebben. Hij zei dat hij sowieso nog een keer wilde afspreken. :) Ben benieuwd!
Paar stiltes in 7 uurtjes is niet zo raar lijkt me. Tenzij het lange stiltes waren, uiteraard.

[ Bericht 4% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 04-07-2012 20:04:17 ]
pi_113774789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Paar stiltes in 7 uurtjes is niet zo raar lijkt me. Tenzij het lange stiltes waren, uiteraard.
Soms wel lang ja, maar wat is precies lang . Was niet ongemakkelijk ofzo. Misschien toch met skype iets te hard van stapel, waardoor het nu een soort van tegenvalt. :S Bah. Afwachten maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')