Ik heb alles al geprobeerd, behalve plastic surgeryquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet aan die 'vleeskeuring' meedoen...
Onderneem wat, werk aan je zelfvertrouwen...doe iets ipv alleen lopen klagen dat je niet goedgekeurd wordt.
Alsof dat gaat helpenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb alles al geprobeerd, behalve plastic surgery
Mooiquote:
Juist ik ben vandaag gestopt met roken ook dieet ik al langer gewoon omdat het kan en sport al weer een aantal weken! Gewoon omdat ik dat wil en mij er prettig bij voel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet aan die 'vleeskeuring' meedoen...
Onderneem wat, werk aan je zelfvertrouwen...doe iets ipv alleen lopen klagen dat je niet goedgekeurd wordt.
Zonnebank,quote:
Ik had het liever ook niet zo gewild, maar i'm running out of time, ik moet wel dingen proberen. Er valt genoeg te veranderen in elk geval.quote:
Uitstraling is belangrijker...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zonnebank,
Sporten/fitness/krachttraining ben afgetraind inmiddels
uitstekende zelf verzorging
prima kleding
Niks mis met kapsel, past bij mijn gezichtsvorm
Nooit gerookt, drink amper alcohol.
Alleen mijn gezicht is bagger maar helaas heel belangrijk.
Stop eens het gaat enkel over je gezicht meer niet... Denk!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat inclusief uiteraard, mijn gezicht heeft geen diepgang.
Jij bent het peperkoek-mannetje?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat inclusief uiteraard, mijn gezicht heeft geen diepgang.
Stille hoop.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop eigenlijk als ik de 30 gepasseerd ben dat dat ik dan eindelijk wel kans ga maken omdat er dan hopelijk minder op uiterlijk wordt gelet.
Ik begin een en ander steeds beter te begrijpen ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zit hier hardop te lachen. Die zeurde ook zo trouwens, net als Richard.
Het is het eerste waar je naar kijkt, en als dat niet bevalt dan doet de rest er niet toe vooral op datingsites. Ik blijf mezelf verzorgen wegens zelfdiscipline en zal mezelf nooit maar dan ook nooit verwaarlozen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stop eens het gaat enkel over je gezicht meer niet... Denk!
Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is het eerste waar je naar kijkt, en als dat niet bevalt dan doet de rest er niet toe vooral op datingsites. Ik blijf mezelf verzorgen wegens zelfdiscipline en zal mezelf nooit maar dan ook nooit verwaarlozen.
Nee zo ben ik niet, ben geen patser. Zo loop ik ook niet op de sportschool rond, ik loop gewoon normaal met gefakede zelfvertrouwen, zo laat iedereen me tenminste met rust. Nooit contacten opgedaan trouwens, al probeer ik al glimlachend contact te maken staat mijn kop hun simpel weg niet aanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebben
Doe maar anders in het fototopic met sexy mannenfoto's, hebben wij vanavond ook nog wat te kijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, ben geen patser.
Bij een goddelijk lijf denk ik eerder aan dat van een dame rond de 30quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebben
Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Doe maar anders in het fototopic met sexy mannenfoto's, hebben wij vanavond ook nog wat te kijken
Na ja, er is genoeg gezegd toch? Lees het eens na. En dan ben ik nu de wolf van je plaatje en bijt ik je arm eraf, peperkoekmannetje!
je hoofd hoeft er dan NIET opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.
Inderdaad.. het gaat om het objectiveren.. niet om je gezicht. Doe eens even niet zo oppervlakkig.quote:
Gewoon je hoofd 'r af snijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad.. het gaat om het objectiveren.. niet om je gezicht. Doe eens even niet zo oppervlakkig.
Dat is slechts een aanname jouwer zijds. Ik heb gezegd dat ik hier op dat moment niets meer te melden had, dat is veranderd na het lezen van alle bullshit die jij uitkraamt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij zou hier niet meer posten zei je. Daarom ook dat ik hier weer durfde te posten.
Ik wacht op Richard, en een fotograaf is ook wel handig..maar die ken ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Geef me even een seintje wanneer je dat doet?
Ik heb geen foto's van mijn lichaamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wacht op Richard, en een fotograaf is ook wel handig..maar die ken ik wel
webcam ????quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn lichaam
Dan wordt het natuurlijk nooit wat...hoe moeten wij jou nou geloven dat alles op je gezicht na wel zo perfect isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn lichaam
Je lul mag er niet op hé, in dat topic..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn lichaam![]()
Nee doe maar een andere keer ok? Er gebeurd nooit iets in mijn leven dus voel ik me voor lul staan als ik dit soort dingen doe.
Waarom is het bullshit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is slechts een aanname jouwer zijds. Ik heb gezegd dat ik hier op dat moment niets meer te melden had, dat is veranderd na het lezen van alle bullshit die jij uitkraamt.
in KPD mag dat wel.....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je lul mag er niet op hé, in dat topic..
Gewoon doen.
het is ook niet perfect, maar ik keek vandaag toevallig nog even, en ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet, heb ook het perfecte gewicht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan wordt het natuurlijk nooit wat...hoe moeten wij jou nou geloven dat alles op je gezicht na wel zo perfect is
Je geeft adviezen die je zelf niet ter harte neemt, alle adviezen die hier gegeven worden laat je links liggen met als reden 'dat heb ik al gedaan', 'ze willen me toch niet', 'ik kom niet door de vleeskeuring' etc. ik kan nog even doorgaan, maar ik geloof dat mijn irritatie zo wel duidelijk is.quote:
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ga niet een foto in KPD plaatsen. Wel in dat andere topic, als Richard het durft.
misschien is dat juist de reden waarom je geen dates krijgt... je speelt voor kluizenaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |