Ik date totaal niet meer online.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:
Geeft niks hoor..
Om on topic te blijven: hoe is het verder met jouw dates?
Jammer hoor! Maar groot gelijk heb je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date totaal niet meer online.
Verder niets te klagen over aandacht, maar niet echt iets wat richting relatie zal leiden.
Groot gelijk in?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Jammer hoor! Maar groot gelijk heb je.
Nee, dat heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Het niet daten met mensen die je via internet kent. Of begrijp ik je verkeerd?
Oke. Wat is de reden hiervan overigens, als ik vragen mag? Slechte ervaringen, of is de aandacht die je nu krijgt gewoon voldoende?quote:
Tijdje wel op paiq en RP gezeten, maar het was het allemaal niet. Aanbod vond ik niet interessant genoeg. Elke keer weer opnieuw de gesprekken aangaan online teveel gedoe en koste teveel tijd. Merkte dat ik 1 avondje leuk vond, twee misschien. Maar thuis pak ik de laptop er te weinig bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Oke. Wat is de reden hiervan overigens, als ik vragen mag? Slechte ervaringen, of is de aandacht die je nu krijgt gewoon voldoende?
Vind ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
De kroeg/reallife is natuurlijk ook echt 100 keer leuker en spontaner.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdje wel op paiq en RP gezeten, maar het was het allemaal niet. Aanbod vond ik niet interessant genoeg. Elke keer weer opnieuw de gesprekken aangaan online teveel gedoe en koste teveel tijd. Merkte dat ik 1 avondje leuk vond, twee misschien. Maar thuis pak ik de laptop er te weinig bij.
En de dates die ik eruit heb gehaald vielen allemaal tegen, waren niet mijn types.
Dusja dan lekker in de kroeg (en dergelijke) de mensen ontmoeten, werkt veel beter voor mij
De variatie is wat ik er leuk aan vind. Ik kom in de kroeg/club andere soort meisjes tegen dan die ik spreek op internet. Allebei leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
Haha, precies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik wel
De interactie, spanning, gesprekken, lichaamstaal. Vind ik een stuk fijner dan afspreken nadat je elkaar een paar keer gesproken hebt je elkaar eigenlijk toch wel zit te keuren,ondanks dat je jezelf wijs kan hebben gemaakt, enkel gewoon een drankje gaat doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Cue_ het volgende:
ps .. nu nog geen idee of t gewoon gezelligheid is of dat ie evt interesse heeft. Maarja dat merken we vanzelf wel
Bedoel het was er niet direct uit op te maken verderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Silenus het volgende:
Weet je nou nog niet hoe een man werkt. Natuurlijk heeft 'ie interesse.
![]()
een man doet dat niet zonder interesse... klaar. simpel. punt. over en sluiten!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedoel het was er niet direct uit op te maken verder
Nou vooruitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:57 schreef rival het volgende:
een man doet dat niet zonder interesse... klaar. simpel. punt. over en sluiten!
Behalve dan dat je gelijk kan zien of iemand lellek is of niet. Bepaalde fotohoeken verhullen lelijkheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Muhahah, ik vind ontmoeten in het wild juist ook altijd zo saai standaard
Ik weet dan ook precies wat ik moet zeggen om welke reactie uit te lokken en met welke blik ik "ze" zover krijg om mij te zoenen en wanneer ze om mijn telefoonnummer gaan vragen en noem maar op.
Maakt het allemaal niet minder spannend en leuk, maar wanneer je het analyseert is het allemaal net zo voorspelbaar als dat hele internetdaten.
Erg aardig weer van je Cue_quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.
Dit is wel hoe vrouwen erover denken. Ze willen een zelfverzekerde man, niet iemand die constant bevestiging nodig heeft en niets durft te ondernemen.quote:
Jawel zo erg is het wel, a ruim 2 jaar ben ik de vleeskeuring niet doorgekomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dit is wel hoe vrouwen erover denken. Ze willen een zelfverzekerde man, niet iemand die constant bevestiging nodig heeft en niets durft te ondernemen.
Als ik heel eerlijk mag zijn: Man up (of suit up, wat je prefereert) en kap alle zelfmedelijden en ga ervoor! Ik heb geen idee hoe je hoofd eruit ziet, maar zo erg kan het toch niet zijn (hoop ik). En wat is nou belangrijker? Innerlijk of uiterlijk.
Minder miepen op fora over je slecht ervaringen, meer clubs en kroegen induiken. Ik zat precies in hetzelfde schuitje, tot een paar maanden geleden, ik had schijt en stapte op random meisjes af. Slaagde de eerste poging.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel zo erg is het wel, a ruim 2 jaar ben ik de vleeskeuring niet doorgekomen.
Denk aan een sterk asymmetrisch gezicht, meer wil ik er niet over kwijt.
Mits je niet elke keer toch weer iets teveel drinktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |