Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb mijn grote liefde een paar maanden geleden leren kennen via Paiq, echt een aanrader!
Bij onze eerste ontmoeting was het liefde op het eerste gezicht.
En relaties.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar zijn al vele dates uit ontstaan
Er waren anders genoeg mensen die zeiden dat je er wel goed uitziet, maar dat krijgen ze niet in je kop geramd blijkbaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.
Ik verzorg me altijd prima, ik ruik lekker, ik rook niet, heb een prima gebit zonder gaatjes in 28 jaar, heb inmiddels een behoorlijk afgetraind lichaam na een jaar sporten maar dat veranderd het uiterlijk niet behalve je lichaam. Tevens heb ik vwo en HBO afgerond, leef ik al 10 jaar zelfstandig vanaf mijn 18de , heb een auto etc maar dat boeit allemaal niet.
Niemand hier die dit toegeeft omdat ze er zelf allemaal redelijk tot goed uitzien zonder dat ze dit zelf beseffen vermoed ik.
Ik probeer al 2 jaar de vleeskeuring te overleven maar dat is tot op heden nooit gelukt, ik verwacht ook niet dat dit ooit nog gaat lukken.
What a load of crap...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.
Ik verzorg me altijd prima, ik ruik lekker, ik rook niet, heb een prima gebit zonder gaatjes in 28 jaar, heb inmiddels een behoorlijk afgetraind lichaam na een jaar sporten maar dat veranderd het uiterlijk niet behalve je lichaam. Tevens heb ik vwo en HBO afgerond, leef ik al 10 jaar zelfstandig vanaf mijn 18de , heb een auto etc maar dat boeit allemaal niet.
Niemand hier die dit toegeeft omdat ze er zelf allemaal redelijk tot goed uitzien zonder dat ze dit zelf beseffen vermoed ik.
Ik probeer al 2 jaar de vleeskeuring te overleven maar dat is tot op heden nooit gelukt, ik verwacht ook niet dat dit ooit nog gaat lukken.
Klopt wederom 100% Vrouwelijke singles die zoeken naar een partner letten vooral op uiterlijkheden en lichamelijke aantrekkingskracht.Dat van passie en hartstocht zijn verzinsels van soapseries mtv enz. De praktijk wijst duidelijk uit dat vrouwen pure vleeskeuring doen en kijken hoe het uiterlijk van een manquote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, zeggen dat je er goed uitziet maar als het erop aankomt haken ze af. Ik zal er in elk geval niet op vertrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg mensen die zeiden dat je er wel goed uitziet, maar dat krijgen ze niet in je kop geramd blijkbaar.
Als ze vinden dat je er goed uitziet, haken ze dus af op: suprise suprise... iets andersquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, zeggen dat je er goed uitziet maar als het erop aankomt haken ze af. Ik zal er in elk geval niet op vertrouwen.
Ja en ben dus homo moet je eens kijken hoe het daar er aan toe gaat. Bijna tegen het absurde aanquote:Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef eefje801 het volgende:
Echt niet zo dat iedereen maar naar uiterlijk kijkt hoor, zéker vrouwen niet en dat is niet generaliserend bedoeld..
Waarom geen titel voor het topic trouwens?
Dat zijn dan ook mannen...eerst de ogen de kost geven en daarna komt pas de rest. En dat durf ik best generaliserend te zeggen. Zijn gewoon visueler ingesteld. Tuurlijk vind ik het mooi meegenomen als iemand er goed uitziet maar het is geen reden om pertinent af te knappen als iemand niet helemaal een plaatje is. Totaal niet. Dat ligt aan andere dingen. Gespreksstof, levensfase, karakter, stem, houding, omgang met andere mensen etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja en ben dus homo moet je eens kijken hoe het daar er aan toe gaat. Bijna tegen het absurde aan
Ik dacht al een naar en bekend luchtje te ruiken hier. Is het Richard_prf's meurende zelfmedelijden weer. Doe daar eerst eens wat aan, man.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar de hoogte van mijn standaarden? Volgens mij kunnen ze nauwelijks lager dan ze al zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht al een naar en bekend luchtje te ruiken hier. Is het Richard_prf's meurende zelfmedelijden weer. Doe daar eerst eens wat aan, man.
Eh, misschien moet je je standaard eens wat verlagen en niet op jacht gaan naar een supermodel. Ik noem maar wat. Maar werk eerst eens aan die mentaliteit van je. Geen hond die daar zin in heeft nee, ook de lelijkerds niet. Gek he?
Dat is het dus wel! Het is namelijk zoveel makkelijker om op een kruisje in je scherm te drukken dan in het echt zo is het nu eenmaal schat. Tot nu toe is ieder gesprek wat ik tot nu toe heb gewoon afgekapt werd niet meer gereageerd dat lag echt niet aan mij. Geloof me maar.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook mannen...eerst de ogen de kost geven en daarna komt pas de rest. En dat durf ik best generaliserend te zeggen. Zijn gewoon visueler ingesteld. Tuurlijk vind ik het mooi meegenomen als iemand er goed uitziet maar het is geen reden om pertinent af te knappen als iemand niet helemaal een plaatje is. Totaal niet. Dat ligt aan andere dingen. Gespreksstof, levensfase, karakter, stem, houding, omgang met andere mensen etc.
Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ze vinden dat je er goed uitziet, haken ze dus af op: suprise suprise... iets anders
Gewoon logisch nadenken.
Dat is echt een bepaald "type" hoor. Ik heb zo'n vriend. Elke keer als zijn groene blaadje ouder wordt wil hij een nieuw blaadje. Ik vind het vreselijk oppervlakkig van hem. En ze trappen er elke keer in. Maar als hij dat nodig heeft, moet ie het doen. Er zijn echt wel mannen én vrouwen die eerder beseffen dat je verder moet kijken dan een neus lang is, schatquote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat is het dus wel! Het is namelijk zoveel makkelijker om op een kruisje in je scherm te drukken dan in het echt zo is het nu eenmaal schat. Tot nu toe is ieder gesprek wat ik tot nu toe heb gewoon afgekapt werd niet meer gereageerd dat lag echt niet aan mij. Geloof me maar.
Ik zoek een leuke knul die in mijn straatje past. Terwijl de rest op zoek is naar een filmster zo is het gewoon. Pas als ze 35 of naar de 40 kruipen dan willen ze pas gaan settelen
Zoek het dan niet op internet maar IRL...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.
Nooit gelukt in elk geval.
Ach hou toch op. Je hebt laatst nota bene je contactenlijst mét foto's neergekalkt in het topic. Dat je niet verder komt dan chatten ligt misschien aan iets anders maar zeker niet aan je foto's. Dat waren allemaal vrouwen die je met oneliner hadden benaderd, volgens jouw zeggen. Tegenstrijdig hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.
Schei toch uit man. Volgens jou daten de uiterlijk wat minder bedeelde mensen niet? Je reinste lulkoek. Het ligt echt aan die jankmentaliteit van je, althans, als je je daar ook zo opstelt. Ik zie je hier alleen maar dikke tranen plengen over dat het zo'n vleeskeuring is, en je gaat er straal aan voorbij dat je met humor en een beetje een interesse opwekkende persoonlijkheid ook een heel eind komt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar de hoogte van mijn standaarden? Volgens mij kunnen ze nauwelijks lager dan ze al zijn.
Ik kom in het echt of op datingsites nooit zo over als hier.
Het is puur alleen en alleen de vleeskeuring dat ik niet door kom.
De wereld van de gemiddelde homo is juist super oppervlakkig. En er is nog een groot probleem heb al de halve wereld gezien met al zijn problemen ben zelf 25 wat krijg je dan juist rond mijn leeftijd studeren net af en willen van alles ondernemen terwijl ik dat al 10 jaar gelden heb ondernomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is echt een bepaald "type" hoor. Ik heb zo'n vriend. Elke keer als zijn groene blaadje ouder wordt wil hij een nieuw blaadje. Ik vind het vreselijk oppervlakkig van hem. En ze trappen er elke keer in. Maar als hij dat nodig heeft, moet ie het doen. Er zijn echt wel mannen én vrouwen die eerder beseffen dat je verder moet kijken dan een neus lang is, schat
Maar ik snap je frustratie wel. Heb het ook wel eens gehad hoor. Heb je een eerste date en dan zie je meteen een blik betrekken, hebben ze toch een andere voorstelling van je gemaakt. Nou, jammer dan. Ik heb het evengoed gezellig dan met iemand en brei er zelf wel een eind aan. Geeft toch niks. Je wilt niet met iemand zijn die jou maar "zo zo" vindt toch?
Soms neig ik naar oudere vrouwen toe dus bij deze hoiquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef eefje801 het volgende:
Gelukkig maar dat ik 31 ben dan, er is nog hoopMaak je niet zo druk, dat helpt al helemaal niet, niet als zelfmedelijden.
Irl gebeuren er nooit dingen behalve dan de verplichtingen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zoek het dan niet op internet maar IRL...
Doe. Er. Dan. Wat. Aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Irl gebeuren er nooit dingen behalve dan de verplichtingen.
Drink wat alcohol en ga stappen. Problem solved.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Irl gebeuren er nooit dingen behalve dan de verplichtingen.
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik loop er niet om te huilen, ik heb me er al heel lang bij neergelegd. Humor is niet voldoende om de vleeskeuring te overleven.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Volgens jou daten de uiterlijk wat minder bedeelde mensen niet? Je reinste lulkoek. Het ligt echt aan die jankmentaliteit van je, althans, als je je daar ook zo opstelt. Ik zie je hier alleen maar dikke tranen plengen over dat het zo'n vleeskeuring is, en je gaat er straal aan voorbij dat je met humor en een beetje een interesse opwekkende persoonlijkheid ook een heel eind komt.
En dat geeft hier dan ''tips''. Je ziet het maar je gelooft het niet.
Dat sowieso, binnenkort consultancy gesprekken met verschillende chirurgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef m1st1g het volgende:
ik geef 1 tip voor de heren die geen zelfvertrouwen hebben : ga naar een plastisch chirurg
Het feit dat je dat aan mij moet vragen zegt al genoeg en staat verder COMPLEET los van je uiterlijk. Spit de oude delen van deze reeks maar eens door. Genoeg praktische tips te vinden, alhoewel ik betwijfel of je ze aan zult nemen, zo vastgeroest je zit in je eigen paranoide denkbeelden.quote:
Ja. En koop een realdoll.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat sowieso, binnenkort consultancy gesprekken met verschillende chirurgen.
Weer die vleeskeuringquote:Op maandag 2 juli 2012 23:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik loop er niet om te huilen, ik heb me er al heel lang bij neergelegd. Humor is niet voldoende om de vleeskeuring te overleven.
Mijn tips hebben wel bepaalde mensen geholpen.
Ik kan niks bedenken hoe ik opeens wel de vleeskeuring door ga komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het feit dat je dat aan mij moet vragen zegt al genoeg en staat verder COMPLEET los van je uiterlijk. Spit de oude delen van deze reeks maar eens door. Genoeg praktische tips te vinden, alhoewel ik betwijfel of je ze aan zult nemen, zo vastgeroest je zit in je eigen paranoide denkbeelden.
Andere kleding, haarstijl, af en toe zonnebankje meepakken (mocht je erg wit zijn) etc. Zat dingen te bedenken die bij de meeste mannen werken om meer onder de aandacht te vallen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken hoe ik opeens wel de vleeskeuring door ga komen.
Ik heb alles al geprobeerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Weer die vleeskeuring![]()
Het gaat om je hele instelling. Ga eerst eens met jezelf aan de slag voor je anderen tips geeft die jezelf niet in de praktijk weet te brengen.
Als je niet tevreden bent...doe er dan zelf wat aan, een ander gaat het niet voor je oplossen.
Hai!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De wereld van de gemiddelde homo is juist super oppervlakkig. En er is nog een groot probleem heb al de halve wereld gezien met al zijn problemen ben zelf 25 wat krijg je dan juist rond mijn leeftijd studeren net af en willen van alles ondernemen terwijl ik dat al 10 jaar gelden heb ondernomen.
Zo lastig allemaal.
Oh maar dat snap ik wel, dat komt ook bij hetero daten voor. Ik tref ook wel mannen die heel lief leuk en intelligent zijn maar niet zoveel mee hebben gemaakt nog. Haast geen levenservaring. En dan loopt het daar toch stuk of scheef. Als ze ervoor open staan is het okee maar meestal krijg je dan toch van die generaliserende opmerkingen en daar ben ik echt allergisch voor
[..]
Soms neig ik naar oudere vrouwen toe dus bij deze hoi
Al allemaal geprobeerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Andere kleding, haarstijl, af en toe zonnebankje meepakken (mocht je erg wit zijn) etc. Zat dingen te bedenken die bij de meeste mannen werken om meer onder de aandacht te vallen.
Niet aan die 'vleeskeuring' meedoen...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken hoe ik opeens wel de vleeskeuring door ga komen.
Ik heb alles al geprobeerd, behalve plastic surgeryquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet aan die 'vleeskeuring' meedoen...
Onderneem wat, werk aan je zelfvertrouwen...doe iets ipv alleen lopen klagen dat je niet goedgekeurd wordt.
Alsof dat gaat helpenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb alles al geprobeerd, behalve plastic surgery
Mooiquote:
Juist ik ben vandaag gestopt met roken ook dieet ik al langer gewoon omdat het kan en sport al weer een aantal weken! Gewoon omdat ik dat wil en mij er prettig bij voel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet aan die 'vleeskeuring' meedoen...
Onderneem wat, werk aan je zelfvertrouwen...doe iets ipv alleen lopen klagen dat je niet goedgekeurd wordt.
Zonnebank,quote:
Ik had het liever ook niet zo gewild, maar i'm running out of time, ik moet wel dingen proberen. Er valt genoeg te veranderen in elk geval.quote:
Uitstraling is belangrijker...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zonnebank,
Sporten/fitness/krachttraining ben afgetraind inmiddels
uitstekende zelf verzorging
prima kleding
Niks mis met kapsel, past bij mijn gezichtsvorm
Nooit gerookt, drink amper alcohol.
Alleen mijn gezicht is bagger maar helaas heel belangrijk.
Stop eens het gaat enkel over je gezicht meer niet... Denk!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat inclusief uiteraard, mijn gezicht heeft geen diepgang.
Jij bent het peperkoek-mannetje?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat inclusief uiteraard, mijn gezicht heeft geen diepgang.
Stille hoop.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop eigenlijk als ik de 30 gepasseerd ben dat dat ik dan eindelijk wel kans ga maken omdat er dan hopelijk minder op uiterlijk wordt gelet.
Ik begin een en ander steeds beter te begrijpen ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zit hier hardop te lachen. Die zeurde ook zo trouwens, net als Richard.
Het is het eerste waar je naar kijkt, en als dat niet bevalt dan doet de rest er niet toe vooral op datingsites. Ik blijf mezelf verzorgen wegens zelfdiscipline en zal mezelf nooit maar dan ook nooit verwaarlozen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stop eens het gaat enkel over je gezicht meer niet... Denk!
Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is het eerste waar je naar kijkt, en als dat niet bevalt dan doet de rest er niet toe vooral op datingsites. Ik blijf mezelf verzorgen wegens zelfdiscipline en zal mezelf nooit maar dan ook nooit verwaarlozen.
Nee zo ben ik niet, ben geen patser. Zo loop ik ook niet op de sportschool rond, ik loop gewoon normaal met gefakede zelfvertrouwen, zo laat iedereen me tenminste met rust. Nooit contacten opgedaan trouwens, al probeer ik al glimlachend contact te maken staat mijn kop hun simpel weg niet aanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebben
Doe maar anders in het fototopic met sexy mannenfoto's, hebben wij vanavond ook nog wat te kijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, ben geen patser.
Bij een goddelijk lijf denk ik eerder aan dat van een dame rond de 30quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Plaats een pic van alleen dat goddelijke lijf van je...meerdere mannen op datingsites moeten het alleen daarvan hebben
Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Doe maar anders in het fototopic met sexy mannenfoto's, hebben wij vanavond ook nog wat te kijken
Na ja, er is genoeg gezegd toch? Lees het eens na. En dan ben ik nu de wolf van je plaatje en bijt ik je arm eraf, peperkoekmannetje!
je hoofd hoeft er dan NIET opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.
Inderdaad.. het gaat om het objectiveren.. niet om je gezicht. Doe eens even niet zo oppervlakkig.quote:
Gewoon je hoofd 'r af snijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een geschikte foto van google zien te vinden die mijn hoofd kan vervangen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad.. het gaat om het objectiveren.. niet om je gezicht. Doe eens even niet zo oppervlakkig.
Dat is slechts een aanname jouwer zijds. Ik heb gezegd dat ik hier op dat moment niets meer te melden had, dat is veranderd na het lezen van alle bullshit die jij uitkraamt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij zou hier niet meer posten zei je. Daarom ook dat ik hier weer durfde te posten.
Ik wacht op Richard, en een fotograaf is ook wel handig..maar die ken ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Geef me even een seintje wanneer je dat doet?
Ik heb geen foto's van mijn lichaamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wacht op Richard, en een fotograaf is ook wel handig..maar die ken ik wel
webcam ????quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn lichaam
Dan wordt het natuurlijk nooit wat...hoe moeten wij jou nou geloven dat alles op je gezicht na wel zo perfect isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn lichaam
Je lul mag er niet op hé, in dat topic..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn lichaam![]()
Nee doe maar een andere keer ok? Er gebeurd nooit iets in mijn leven dus voel ik me voor lul staan als ik dit soort dingen doe.
Waarom is het bullshit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is slechts een aanname jouwer zijds. Ik heb gezegd dat ik hier op dat moment niets meer te melden had, dat is veranderd na het lezen van alle bullshit die jij uitkraamt.
in KPD mag dat wel.....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je lul mag er niet op hé, in dat topic..
Gewoon doen.
het is ook niet perfect, maar ik keek vandaag toevallig nog even, en ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet, heb ook het perfecte gewicht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan wordt het natuurlijk nooit wat...hoe moeten wij jou nou geloven dat alles op je gezicht na wel zo perfect is
Je geeft adviezen die je zelf niet ter harte neemt, alle adviezen die hier gegeven worden laat je links liggen met als reden 'dat heb ik al gedaan', 'ze willen me toch niet', 'ik kom niet door de vleeskeuring' etc. ik kan nog even doorgaan, maar ik geloof dat mijn irritatie zo wel duidelijk is.quote:
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ga niet een foto in KPD plaatsen. Wel in dat andere topic, als Richard het durft.
misschien is dat juist de reden waarom je geen dates krijgt... je speelt voor kluizenaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.
Wat is je nummer..bel ik je evenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.
Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemailquote:
Serieus? Dít ben jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
Ook deze minder mooie man kreeg het ooit voor elkaar
Halloooo Richard!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.
[ afbeelding ]
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Serieus? Dít ben jij?
Ik heb een serieuze armen-fetish, dus ben waarschijnlijk niet geheel objectief, maar... die armen
man ik weet niet wat je loopt te zeuren... maak eens een foto waar je niet recht de camera inkijkt en een beetje van onderaf, krijg je alle meiden gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemail
Ja zag het waarom altijd zo ver.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van jou héHeb je wel een OV?
Of lekkere armenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
Ja dat klopt. En dat heb ik dus niet. Ik heb alles al geprobeerd. Daarom ook plastic surgeryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
1.81 of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef Sekhmet het volgende:
Hoe lang ben je Richard? Als ik vragen mag...
Dat vind je te klein?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk...daar keur ik mijn vlees op af. Noem het oppervlakkig, maar toch...
Te klein dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel balen dan, ik ben 1.82 m..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.
Gelukkig..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou ja 1.82... ach 1cm dat is ook niet zo erg hémeer 5cm+ of zo.
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef Sekhmet het volgende:
Ik val op langere mannen...ben zelf ongeveer 180...dus ja.
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.
In het noorden dan zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.
Noordelingen hè...langste volkje van NL.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.
Volgens mij ook ter wereld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Noordelingen hè...langste volkje van NL.
Modellen lengte toch? Niet dat ik mij daarmee zou vergelijken...maar ben erg happy met mijn lange stelten. Alleen zorgt het wel voor veel afgekeurd vleesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.
Ja...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
Linkje naar je fobo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
Maar jij bent homo toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom zijn oudere vrouwen zoveel mooier wat is er toch mis in mijn hoofd
Zoveel mensen kijken hier niet volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Sekhmet het volgende:
Btw...richard, al wat DM/PM berichtje binnen gekregen nav je foto? FOK! is ook een goede datingsite...
Waag het erop...single en datend die oudere vrouwen hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom zijn oudere vrouwen zoveel mooier wat is er toch mis in mijn hoofd
Erg mooi inderdaad jaquote:
Kunnen jullie gelijk mij beoordelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:47 schreef eefje801 het volgende:
Okee, wie volgt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ayumu geworden
Dit topic heeft meestal wel een paar duizend viewers...en ja, aan je reputatie hier kun je weinig meer veranderen. Draag het met trotsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoveel mensen kijken hier niet volgens mij.
En ten tweede heb ik een reputatie hier héNiet bepaald een positieve ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
"How yóu doin'?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, je hebt een vrouwenicoon ingesteld zodat je misschien nog eens hitsige dm's/pm's van mannen krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
Juistem!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, je hebt een vrouwenicoon ingesteld zodat je misschien nog eens hitsige dm's/pm's van mannen krijgt?
mmm...ik krijg een stom raketje. Zal wel aan mobiel liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raketje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
mmm...ik krijg een stom raketje. Zal wel aan mobiel liggen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:54 schreef m1st1g het volgende:
dan zal ik ook nog even meedoen
[ afbeelding ]
Ze kan niet inloggen. Bij mij zit er wel eens iemand op die site dus zal wel ingelogd staan ofzo.quote:
Nou maak je mij juist nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze kan niet inloggen. Bij mij zit er wel eens iemand op die site dus zal wel ingelogd staan ofzo.
Ik zal eens een wat oudere uploaden een moment.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Doe anders die met die bril hier, die is leuk
Is ook wel grappig als ik google moet hebben is dat de eerste suggestiequote:
en er was geen verpleegster in de buurt waar je mee kon aanpappen voor een date ????quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Laat ik ook maar meedoen. Foto is van 3 weken terug of zo. En nee, ik probeer niet zielig te doen.
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Laat ik ook maar meedoen. Foto is van 3 weken terug of zo. En nee, ik probeer niet zielig te doen.
[ afbeelding ]
Ow jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook wel grappig als ik google moet hebben is dat de eerste suggestie
Ik heb wel iemand in de aanbieding maar die was je te lang en woonde te ver weg
Ach gossie...verpleegkundige nodigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto! Ha ha maar toch ben je in het ziekenhuis..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[ afbeelding ]
De vrouwelijke arts vond het niet erg om aan m'n edele delen te voelen nee. Helaas vond ik het wat minder geslaagd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en er was geen verpleegster in de buurt waar je mee kon aanpappen voor een date ????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ben ik![]()
Woensdag weer de nacht in, dus solliciteren hoeft niet meerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik neem aan dat je voor nachtzuster solliciteert
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Woensdag weer de nacht in, dus solliciteren hoeft niet meer
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Heb je daar nou een pan op je hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ben ik
* m1st1g vind het verstandig om nu maar op te houden met slowchatten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zachte heelmeesteressen maken stinkende wonden
http://oi47.tinypic.com/2yo4y0w.jpgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op meer foto's
Zozo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
http://oi47.tinypic.com/2yo4y0w.jpg
1 min oud, moest ff hurken omdat de faptop op het bed staat
Nee daarom heb ik de moed opgegeven telkens geen interesse reacties te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet dan? Is het jou ook nog niet gelukt?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
http://oi47.tinypic.com/2yo4y0w.jpg
1 min oud, moest ff hurken omdat de faptop op het bed staat
thx!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wow.. meer heb ik niet meer te zeggen daar is het te laat voor.
nog geen 4 jaar samen geweest, nog geen 2 jaar getrouwd geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
Ook deze minder mooie man kreeg het ooit voor elkaar
Ik vond Paiq een teleurstelling dus er snel voor betalen zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op.
Speeddaten boeit niet hoor, mensen blijven toch wel. Ik zei zelfs een keer "whoops, ik wou helemaal niet speedaten, dus ik ga even een broodje smeren" Alsnog een contact aan overgehouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op.
Ik heb aan een gratis lidmaatschap mijn huidige date overgehouden (we hebben elkaar nu 4x gezien, en mailen en chatten constant). Maar ja, dat was dan wel weer via dat foto-beoordelingssysteem van ze, zij vond mijn foto heel leuk (dezelfde als hier in het fobo), en zij leek mij wel leuk dus na een berichtje naar haar zijn we toen contacten geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Daten via dit topic volgens mij..het enige wat we nog missen, zijn profielteksten :-)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Gaat dit nog wel over daten eigenlijk?
Hoe is jouw fokdate gegaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Gaat dit nog wel over daten eigenlijk?
leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:30 schreef Perzephone het volgende:
Vandaag en morgen een dwaaldate door de stad. Best zenuwachtig inmiddels
Het zijn niet allemaal geslaagde dates, dus er blijft vast wel wat voor je overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Hé als iedereen van FOK elkaar date dan blijft er niemand voor mij over.![]()
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal geslaagde dates, dus er blijft vast wel wat voor je over
Zoals de kapiteinen vroeger altijd zeiden: "Er zwemt meer vis in de zee, dan dat je ooit zult vangen"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Hé als iedereen van FOK elkaar date dan blijft er niemand voor mij over.![]()
Touchéquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:50 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zoals de kapiteinen vroeger altijd zeiden: "Er zwemt meer vis in de zee, dan dat je ooit zult vangen"
Het zijn net een stel wijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Waar gaat dit topic heen...Hiervoor is het fotoboek uitgevonden. Of willen jullie allemaal bevestiging hebben?
Ik had armen van Richard voor geen goud willen missen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Waar gaat dit topic heen...Hiervoor is het fotoboek uitgevonden. Of willen jullie allemaal bevestiging hebben?
Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:59 schreef eefje801 het volgende:
Ik had armen van Richard voor geen goud willen missen hoor
In de OPquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:59 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wij wijven maken graag gebruik van de laatste regel die genoemd wordt in de TS: "En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate"
Why so serious?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.
Ik weet het verschil heus wel hoor. Maar lette gewoon even niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de OP![]()
TS = TopicStarter
Al een date gescoord of contacten gelegd?
Geeft niks hoor..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb iets tegen dergelijke niet zeggende uitspraken ofzo. Weet niet
Ik date totaal niet meer online.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:
Geeft niks hoor..
Om on topic te blijven: hoe is het verder met jouw dates?
Jammer hoor! Maar groot gelijk heb je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date totaal niet meer online.
Verder niets te klagen over aandacht, maar niet echt iets wat richting relatie zal leiden.
Groot gelijk in?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Jammer hoor! Maar groot gelijk heb je.
Nee, dat heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Het niet daten met mensen die je via internet kent. Of begrijp ik je verkeerd?
Oke. Wat is de reden hiervan overigens, als ik vragen mag? Slechte ervaringen, of is de aandacht die je nu krijgt gewoon voldoende?quote:
Tijdje wel op paiq en RP gezeten, maar het was het allemaal niet. Aanbod vond ik niet interessant genoeg. Elke keer weer opnieuw de gesprekken aangaan online teveel gedoe en koste teveel tijd. Merkte dat ik 1 avondje leuk vond, twee misschien. Maar thuis pak ik de laptop er te weinig bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Oke. Wat is de reden hiervan overigens, als ik vragen mag? Slechte ervaringen, of is de aandacht die je nu krijgt gewoon voldoende?
Vind ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
De kroeg/reallife is natuurlijk ook echt 100 keer leuker en spontaner.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdje wel op paiq en RP gezeten, maar het was het allemaal niet. Aanbod vond ik niet interessant genoeg. Elke keer weer opnieuw de gesprekken aangaan online teveel gedoe en koste teveel tijd. Merkte dat ik 1 avondje leuk vond, twee misschien. Maar thuis pak ik de laptop er te weinig bij.
En de dates die ik eruit heb gehaald vielen allemaal tegen, waren niet mijn types.
Dusja dan lekker in de kroeg (en dergelijke) de mensen ontmoeten, werkt veel beter voor mij
De variatie is wat ik er leuk aan vind. Ik kom in de kroeg/club andere soort meisjes tegen dan die ik spreek op internet. Allebei leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
Haha, precies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik wel
De interactie, spanning, gesprekken, lichaamstaal. Vind ik een stuk fijner dan afspreken nadat je elkaar een paar keer gesproken hebt je elkaar eigenlijk toch wel zit te keuren,ondanks dat je jezelf wijs kan hebben gemaakt, enkel gewoon een drankje gaat doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Cue_ het volgende:
ps .. nu nog geen idee of t gewoon gezelligheid is of dat ie evt interesse heeft. Maarja dat merken we vanzelf wel
Bedoel het was er niet direct uit op te maken verderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Silenus het volgende:
Weet je nou nog niet hoe een man werkt. Natuurlijk heeft 'ie interesse.
![]()
een man doet dat niet zonder interesse... klaar. simpel. punt. over en sluiten!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedoel het was er niet direct uit op te maken verder
Nou vooruitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:57 schreef rival het volgende:
een man doet dat niet zonder interesse... klaar. simpel. punt. over en sluiten!
Behalve dan dat je gelijk kan zien of iemand lellek is of niet. Bepaalde fotohoeken verhullen lelijkheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Muhahah, ik vind ontmoeten in het wild juist ook altijd zo saai standaard
Ik weet dan ook precies wat ik moet zeggen om welke reactie uit te lokken en met welke blik ik "ze" zover krijg om mij te zoenen en wanneer ze om mijn telefoonnummer gaan vragen en noem maar op.
Maakt het allemaal niet minder spannend en leuk, maar wanneer je het analyseert is het allemaal net zo voorspelbaar als dat hele internetdaten.
Erg aardig weer van je Cue_quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.
Dit is wel hoe vrouwen erover denken. Ze willen een zelfverzekerde man, niet iemand die constant bevestiging nodig heeft en niets durft te ondernemen.quote:
Jawel zo erg is het wel, a ruim 2 jaar ben ik de vleeskeuring niet doorgekomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dit is wel hoe vrouwen erover denken. Ze willen een zelfverzekerde man, niet iemand die constant bevestiging nodig heeft en niets durft te ondernemen.
Als ik heel eerlijk mag zijn: Man up (of suit up, wat je prefereert) en kap alle zelfmedelijden en ga ervoor! Ik heb geen idee hoe je hoofd eruit ziet, maar zo erg kan het toch niet zijn (hoop ik). En wat is nou belangrijker? Innerlijk of uiterlijk.
Minder miepen op fora over je slecht ervaringen, meer clubs en kroegen induiken. Ik zat precies in hetzelfde schuitje, tot een paar maanden geleden, ik had schijt en stapte op random meisjes af. Slaagde de eerste poging.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel zo erg is het wel, a ruim 2 jaar ben ik de vleeskeuring niet doorgekomen.
Denk aan een sterk asymmetrisch gezicht, meer wil ik er niet over kwijt.
Mits je niet elke keer toch weer iets teveel drinktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
Toevallig...ik heb mij ook net aangemeld. Even kijken of daar wat leuks tussen zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:01 schreef Koniomi het volgende:
Hmmz ,
Ben net lid van relatieplanet en heb nu 2 interesse berichten gekregen van zogenaamd 2 meiden. Maar als je een bericht wil sturen moet je dus full member worden
Proberen ze mij gewoon over te halen om full member te worden ? of kan ik dit wel serieus nemen?
Leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden.
Zal ik doen! We hebben alleen de angst dat het zal tegenvallen, in vergelijking met skype. Iemand ervaring mee? 'Love is in the air, at Skype'...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen
Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden.
Haha! Hoop het niet, maar je weet maar nooit natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt.![]()
![]()
Veel plezier! Maar komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Tuurlijk is bovenstaande leuk, dat vind iedereen wel. Maar ik vind dat je internetdaten toch echt te kort doet hiermee. Je weet al of de ander vrijgezel is ja en wellicht wat achtergrond, maar ik vond het evengoed iedere keer toch wel erg spannend. Zal hij op zijn foto lijken en in het echt net zo leuk en gezellig zijn als online? En dan zie je elkaar en denk je: "OH!! Shit hij is inderdaad erg leuk.." en dan slaan de zenuwen toe en begint exact hetzelfde spelletje als jij hierboven beschrijft. De geheel per ongeluk toevallige aanrakingen, het hopen dat je de signalen van de ander goed oppikt, het flirten. De gespreksstof heb je natuurlijk geheel zelf in de hand en in het begin gaat het een beetje lastig ja, maar daar tegenover is de eerste date met iemand die je in de kroeg hebt ontmoet exact zo! Als je elkaar de eerste keer weer ziet na een (waarschijnlijk) aangeschoten avondje is het precies zo ongemakkelijk en stuntelig als een eerste date en dat vind ik dan ook wel weer charmant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, precies.
En dat laatste is wat me, ook al heb ik al tienduuzend keer via internet gedate, eigenlijk zo tegenstaat. Dat tegenover elkaar zitten aan een tafeltje, ik bestel een biertje en zij een witte wijn, en dan maar praten over je werk en vakantie. Ik heb daar eigenlijk ook nooit écht zin in. Heb mijn levensverhaal natuurlijk inmiddels al zo vaak verteld dat ik er helemaal strontgaar van word.Die routine maakt het ook saai, eigenlijk. Dat je precies weet welke grapjes aanslaan en welke niet, dat je weet welk verhaal heel grappig wordt gevonden en welke niet zo spannend is… HET IS EEN SLEUR!
Nee, dan gewoon iemand in de kroeg tegenkomen. Eerst oogcontact, oeh spannend. Dan ineens oeh-wat-apart-ik-stond-net-nog-daar-aan-de-bar-maar-sta-nu-ineens-naast-je-te-dansen. Dan dat gesprek. Dan voorzichtig/subtiel uitvogelen of de ander vrijgezel is. Het hele spel der verleiding, alle signalen, heerlijk. Zoenen. Daarna naar huis gaan en beseffen dat je nog niets weet, de spanning! Geen facebook, geen hobby’s, geen ‘wat-zoek-ik-in-een-man’, geen stomme mailtjes over haar druk-druk-drukke werk met de kids, heel vermoeiend maar toch zo leuk (blehhhhh), allemaal die onzin wat me toch geen reet interesseert…ik weet het niet, en dat is leuk! Kom je vanzelf wel achter.
Ik kan nog zo vaak gedate hebben via internet, en ik geloof ook wel nog steeds dat het werkt…maar ik kom stiekem toch veel liever iemand tegen in de supermarkt, op een festival of gewoon lekker oldschool op een feestje in de kroeg. Bam, daar is ze, die geweldige vrouw, ik zie haar en ik weet het…dat wordt ‘r!
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!"quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer. En als je dronken iemand in de kroeg ontmoet kan het de bij de echte date ook enorm tegenvallen
Het heeft allemaal z'n voor en nadelen en het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Of gewoon van beide gebruik maken.
Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!"
Ik heb echt uit de 25 ofzo maar 1 date gehad die tegenviel en waarbij ik voortijdig weggevlucht ben. Met de anderen heb ik op zijn minst een gezellige avond gehad. Het nadeel van de kroeg vond ik juist het "moeten scoren" dat veel mensen hebben. Kom je een leuke vent tegen is het enige wat hij wil het bed in duiken; iets serieuzers dan scharrelen zat er meestal niet in. Of je komt eracher dat hij weliswaar een geweldig lijf en een leuke kop heeft, maar verder bijzonder weinig inhoud.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nog
Maar toch vond ik het relaxter dan de internetdates die ik heb gehad. Die vielen vaak nog meer tegen
Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug.
Die heeft einde deze week pas weer een date toch? (nadat het twee keer uitgesteld is)quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef Godshand het volgende:
Waar is Comp_Lex?
Of is ie al bij zn date ingetrokken?
Vertel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
Ik ben even gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik lees af en toe wat mee en ik zag in zo'n reeks in US een foto van Richard en guess what? Niks mis met je! Man, ik begrijp niet wat je lult over vleeskeuring dit en dat. Daarnaast lijk je me een sympathieke vent.
Ben nou ook wel benieuwd, hij doet zichzelf af als één of ander afzichtelijk monster. Linkje dus...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben even gaan zoeken.
Inderdaad gewoon een leuke man om te zien![]()
Wel erg tegenstrijdig met de verhalen van Richard zelf...ik had echt iets heel anders verwacht.
Ja, maar hij zegt dat hij nooit een date heeft gehad. Of nooit een date kan krijgen vanwege zijn uiterlijk. Het ging om andere dingen dan zijn uiterlijk fout, dat gebeurt bij zoveel mensen, al dan niet om andere redenen. Hij kan dus wel een vrouw versieren, dat het dan daarna niet goed gaat is misschien iets anders om aan te werken, maar dus niet een " ik kom niet door de vleeskeuring " aangezien hij in haar bed heeft geslapen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
Gohquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:
Hij heeft hele andere problemen dan zijn uiterlijk.
Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is moeilijk een goeie indruk te maken als je straalbezopen bent, daar komt het op neer.
Ja ik hou er al over opquote:
Het is heel simpel.. Of Richard heeft een heel vertekend zelfbeeld, 1 of andere ziekte of hij doet zich op fok heel anders voor dan hij daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
Ja ik hou er al over opmaar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen
![]()
Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik
Hem daarvan overtuigen lukt je alleen niet, dat hebben de users van de Versieren reeks al meer dan een jaar lang geprobeerd. Het is een diepgewortelde BDD. Beetje zonde van iedereens tijd als het hele riedeltje zich hier op eenzelfde manier gaat afspelen. Richard kwam hier gewoon frustraties uiten volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.
Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik
De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?
Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja ik hou er al over opmaar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen
![]()
PM/DM hem en maak een volgende FOK!-relatie werkelijkheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet.
[..]
De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was.![]()
Heb geen zin in om dit proces de hele tijd door te lopen, ik vond het irl toch wel wat leuker zoals Cue uitlegt, het flirten zonder dat je iets weet etc.
Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?
Jammer dat het zo liep, maar ik denk dat het IRL niet veel ander zou gaan. Ook daar loop je tegen afwijzingen, ongemakkelijke situaties en zwijgen na een leuke avond aan. Ik vind een combi van beide nog steeds leuk...zolang de verwachtingen maar niet te hoog zijn en je afwijzingen kunt handelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Morera het volgende:
[..]
Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.
Hij had me op facebook toegevoegd en toen zag ik opeens dagelijks een stuk of 5 nieuwe vrouwen toegevoegddus die heeft het er vast druk mee en ik heb geen interesse meer. Ik heb IRL twee leuke jongens ontmoet , eens zien hoe dat gaat verlopen want ik weet nog niet of ze op die manier interesse hebben
Foto ook maar even opgezocht en hij ziet er inderdaad gewoon goed uit. Wat een jankbal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet.
En dan toch nog zo een goede bijdrage leverenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Dizorn het volgende:
Gelukkig maar dat we allemaal op Richard doorgaan...Of andere mensen die hier alleen maar komen klagen.
Verder ben ik zelf gewoon een saaie lul, daten doe ik maar met 1 iemand en dat is nog steeds dezelfde. Neemt niet weg dat het hardstikke leuk isMaar kan weinig toevoegen aan het topic.
Doe eigenlijk niet aan internetdaten, maar was vorige zomer een paar weken alleen thuis en al mn vrienden waren op vakantie, dus had wat gezelschap nodig. Binnen een week had ik gezelschap geregeld, en was nog best een leuk meisje om te zien ook. Via Paiq dus, voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Dat ligt er maar net aan wat je met die andere dates wilt bereikenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef June. het volgende:
Misschien een rare gedachte, maar als je elkaar toch echt leuk vind dan heb je toch ook geen behoefte aan andere dates? Tenzij je liever een open relatie wilt natuurlijk.
Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen
Paar stiltes in 7 uurtjes is niet zo raar lijkt me. Tenzij het lange stiltes waren, uiteraard.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Satijn het volgende:
[..]
Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen.Was wel gezellig, maar volgensmij heeft hij z'n twijfels. Vond hem ook net weer anders dan op skype. Af en toe wel stiltes omdat we inderdaad al zoveel verteld hebben. Hij zei dat hij sowieso nog een keer wilde afspreken.
Ben benieuwd!
Soms wel lang ja, maar wat is precies lang . Was niet ongemakkelijk ofzo. Misschien toch met skype iets te hard van stapel, waardoor het nu een soort van tegenvalt. :S Bah. Afwachten maar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Paar stiltes in 7 uurtjes is niet zo raar lijkt me. Tenzij het lange stiltes waren, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |