Wat is je nummer..bel ik je evenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.
Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemailquote:
Serieus? Dít ben jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
Ook deze minder mooie man kreeg het ooit voor elkaar
Halloooo Richard!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.
[ afbeelding ]
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Serieus? Dít ben jij?
Ik heb een serieuze armen-fetish, dus ben waarschijnlijk niet geheel objectief, maar... die armen
man ik weet niet wat je loopt te zeuren... maak eens een foto waar je niet recht de camera inkijkt en een beetje van onderaf, krijg je alle meiden gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemail
Ja zag het waarom altijd zo ver.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van jou héHeb je wel een OV?
Of lekkere armenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
Ja dat klopt. En dat heb ik dus niet. Ik heb alles al geprobeerd. Daarom ook plastic surgeryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
1.81 of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef Sekhmet het volgende:
Hoe lang ben je Richard? Als ik vragen mag...
Dat vind je te klein?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk...daar keur ik mijn vlees op af. Noem het oppervlakkig, maar toch...
Te klein dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel balen dan, ik ben 1.82 m..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.
Gelukkig..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou ja 1.82... ach 1cm dat is ook niet zo erg hémeer 5cm+ of zo.
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef Sekhmet het volgende:
Ik val op langere mannen...ben zelf ongeveer 180...dus ja.
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.
In het noorden dan zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.
Noordelingen hè...langste volkje van NL.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.
Volgens mij ook ter wereld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Noordelingen hè...langste volkje van NL.
Modellen lengte toch? Niet dat ik mij daarmee zou vergelijken...maar ben erg happy met mijn lange stelten. Alleen zorgt het wel voor veel afgekeurd vleesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.
Ja...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
Linkje naar je fobo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
Maar jij bent homo toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom zijn oudere vrouwen zoveel mooier wat is er toch mis in mijn hoofd
Zoveel mensen kijken hier niet volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Sekhmet het volgende:
Btw...richard, al wat DM/PM berichtje binnen gekregen nav je foto? FOK! is ook een goede datingsite...
Waag het erop...single en datend die oudere vrouwen hierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom zijn oudere vrouwen zoveel mooier wat is er toch mis in mijn hoofd
Erg mooi inderdaad jaquote:
Kunnen jullie gelijk mij beoordelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:47 schreef eefje801 het volgende:
Okee, wie volgt? Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ayumu geworden
Dit topic heeft meestal wel een paar duizend viewers...en ja, aan je reputatie hier kun je weinig meer veranderen. Draag het met trotsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoveel mensen kijken hier niet volgens mij.
En ten tweede heb ik een reputatie hier héNiet bepaald een positieve ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
"How yóu doin'?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, je hebt een vrouwenicoon ingesteld zodat je misschien nog eens hitsige dm's/pm's van mannen krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
Juistem!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, je hebt een vrouwenicoon ingesteld zodat je misschien nog eens hitsige dm's/pm's van mannen krijgt?
mmm...ik krijg een stom raketje. Zal wel aan mobiel liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raketje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
mmm...ik krijg een stom raketje. Zal wel aan mobiel liggen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:54 schreef m1st1g het volgende:
dan zal ik ook nog even meedoen
[ afbeelding ]
Ze kan niet inloggen. Bij mij zit er wel eens iemand op die site dus zal wel ingelogd staan ofzo.quote:
Nou maak je mij juist nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze kan niet inloggen. Bij mij zit er wel eens iemand op die site dus zal wel ingelogd staan ofzo.
Ik zal eens een wat oudere uploaden een moment.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Doe anders die met die bril hier, die is leuk
Is ook wel grappig als ik google moet hebben is dat de eerste suggestiequote:
en er was geen verpleegster in de buurt waar je mee kon aanpappen voor een date ????quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Laat ik ook maar meedoen. Foto is van 3 weken terug of zo. En nee, ik probeer niet zielig te doen.
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Laat ik ook maar meedoen. Foto is van 3 weken terug of zo. En nee, ik probeer niet zielig te doen.
[ afbeelding ]
Ow jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook wel grappig als ik google moet hebben is dat de eerste suggestie
Ik heb wel iemand in de aanbieding maar die was je te lang en woonde te ver weg
Ach gossie...verpleegkundige nodigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto! Ha ha maar toch ben je in het ziekenhuis..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[ afbeelding ]
De vrouwelijke arts vond het niet erg om aan m'n edele delen te voelen nee. Helaas vond ik het wat minder geslaagd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en er was geen verpleegster in de buurt waar je mee kon aanpappen voor een date ????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ben ik![]()
Woensdag weer de nacht in, dus solliciteren hoeft niet meerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik neem aan dat je voor nachtzuster solliciteert
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Woensdag weer de nacht in, dus solliciteren hoeft niet meer
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Heb je daar nou een pan op je hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ben ik
* m1st1g vind het verstandig om nu maar op te houden met slowchatten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zachte heelmeesteressen maken stinkende wonden
http://oi47.tinypic.com/2yo4y0w.jpgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op meer foto's
Zozo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
http://oi47.tinypic.com/2yo4y0w.jpg
1 min oud, moest ff hurken omdat de faptop op het bed staat
Nee daarom heb ik de moed opgegeven telkens geen interesse reacties te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet dan? Is het jou ook nog niet gelukt?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
http://oi47.tinypic.com/2yo4y0w.jpg
1 min oud, moest ff hurken omdat de faptop op het bed staat
thx!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wow.. meer heb ik niet meer te zeggen daar is het te laat voor.
nog geen 4 jaar samen geweest, nog geen 2 jaar getrouwd geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
Ook deze minder mooie man kreeg het ooit voor elkaar
Ik vond Paiq een teleurstelling dus er snel voor betalen zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op.
Speeddaten boeit niet hoor, mensen blijven toch wel. Ik zei zelfs een keer "whoops, ik wou helemaal niet speedaten, dus ik ga even een broodje smeren" Alsnog een contact aan overgehouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op.
Ik heb aan een gratis lidmaatschap mijn huidige date overgehouden (we hebben elkaar nu 4x gezien, en mailen en chatten constant). Maar ja, dat was dan wel weer via dat foto-beoordelingssysteem van ze, zij vond mijn foto heel leuk (dezelfde als hier in het fobo), en zij leek mij wel leuk dus na een berichtje naar haar zijn we toen contacten geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |