Wat is je nummer..bel ik je evenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen apparatuur bij de hand. Ik heb ergens nog een blackberry liggen met camera maar ik ben al ruim een jaar niet gebeld meer dus ik weet niet waar die ligt.
Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemailquote:
Serieus? Dít ben jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
Ook deze minder mooie man kreeg het ooit voor elkaar
Halloooo Richard!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
De enige foto die ik heb staan is deze... maar die is al 7 maanden oud of zo... en je kan niet zoveel zien.
[ afbeelding ]
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Serieus? Dít ben jij?
Ik heb een serieuze armen-fetish, dus ben waarschijnlijk niet geheel objectief, maar... die armen
man ik weet niet wat je loopt te zeuren... maak eens een foto waar je niet recht de camera inkijkt en een beetje van onderaf, krijg je alle meiden gekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat is er mis met die man? Die man heeft een goede uitstraling vind ik ondanks dat hij niet zo mooi is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ding is vast ook al een jaar niet meer opgeladen, verwacht niet meer dan een voicemail
Ja zag het waarom altijd zo ver.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van jou héHeb je wel een OV?
Of lekkere armenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
Ja dat klopt. En dat heb ik dus niet. Ik heb alles al geprobeerd. Daarom ook plastic surgeryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dus...gaat er niet om of je een mooi gezicht hebt, maar of je een goede uitstraling hebt.
1.81 of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef Sekhmet het volgende:
Hoe lang ben je Richard? Als ik vragen mag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |