Dat vind je te klein?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk...daar keur ik mijn vlees op af. Noem het oppervlakkig, maar toch...
Te klein dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel balen dan, ik ben 1.82 m..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik knap zelf ook op vrouwen af die langer zijn dan ik. Ik vind het niet oppervlakkig dit soort dingen.
Gelukkig..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou ja 1.82... ach 1cm dat is ook niet zo erg hémeer 5cm+ of zo.
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef Sekhmet het volgende:
Ik val op langere mannen...ben zelf ongeveer 180...dus ja.
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.
In het noorden dan zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.
Noordelingen hè...langste volkje van NL.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier in de omgeving valt dat wel mee. Lange mensen.
Volgens mij ook ter wereld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Noordelingen hè...langste volkje van NL.
Modellen lengte toch? Niet dat ik mij daarmee zou vergelijken...maar ben erg happy met mijn lange stelten. Alleen zorgt het wel voor veel afgekeurd vleesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, oké, dat snap ik wel een beetje. Wel erg groot voor een vrouw.
Ja...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
Linkje naar je fobo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik wilde Richard een beetje tegemoet komen maar hoe in de godesnaam plaats ik een foto in het topic? Via een uploadsite ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |