Ja, maar hij zegt dat hij nooit een date heeft gehad. Of nooit een date kan krijgen vanwege zijn uiterlijk. Het ging om andere dingen dan zijn uiterlijk fout, dat gebeurt bij zoveel mensen, al dan niet om andere redenen. Hij kan dus wel een vrouw versieren, dat het dan daarna niet goed gaat is misschien iets anders om aan te werken, maar dus niet een " ik kom niet door de vleeskeuring " aangezien hij in haar bed heeft geslapen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
Gohquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:
Hij heeft hele andere problemen dan zijn uiterlijk.
Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is moeilijk een goeie indruk te maken als je straalbezopen bent, daar komt het op neer.
Ja ik hou er al over opquote:
Het is heel simpel.. Of Richard heeft een heel vertekend zelfbeeld, 1 of andere ziekte of hij doet zich op fok heel anders voor dan hij daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
Ja ik hou er al over opmaar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen
![]()
Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik
Hem daarvan overtuigen lukt je alleen niet, dat hebben de users van de Versieren reeks al meer dan een jaar lang geprobeerd. Het is een diepgewortelde BDD. Beetje zonde van iedereens tijd als het hele riedeltje zich hier op eenzelfde manier gaat afspelen. Richard kwam hier gewoon frustraties uiten volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.
Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik
De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?
Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja ik hou er al over opmaar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen
![]()
PM/DM hem en maak een volgende FOK!-relatie werkelijkheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet.
[..]
De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was.![]()
Heb geen zin in om dit proces de hele tijd door te lopen, ik vond het irl toch wel wat leuker zoals Cue uitlegt, het flirten zonder dat je iets weet etc.
Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?
Jammer dat het zo liep, maar ik denk dat het IRL niet veel ander zou gaan. Ook daar loop je tegen afwijzingen, ongemakkelijke situaties en zwijgen na een leuke avond aan. Ik vind een combi van beide nog steeds leuk...zolang de verwachtingen maar niet te hoog zijn en je afwijzingen kunt handelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Morera het volgende:
[..]
Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.
Hij had me op facebook toegevoegd en toen zag ik opeens dagelijks een stuk of 5 nieuwe vrouwen toegevoegddus die heeft het er vast druk mee en ik heb geen interesse meer. Ik heb IRL twee leuke jongens ontmoet , eens zien hoe dat gaat verlopen want ik weet nog niet of ze op die manier interesse hebben
Foto ook maar even opgezocht en hij ziet er inderdaad gewoon goed uit. Wat een jankbal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet.
En dan toch nog zo een goede bijdrage leverenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Dizorn het volgende:
Gelukkig maar dat we allemaal op Richard doorgaan...Of andere mensen die hier alleen maar komen klagen.
Verder ben ik zelf gewoon een saaie lul, daten doe ik maar met 1 iemand en dat is nog steeds dezelfde. Neemt niet weg dat het hardstikke leuk isMaar kan weinig toevoegen aan het topic.
Doe eigenlijk niet aan internetdaten, maar was vorige zomer een paar weken alleen thuis en al mn vrienden waren op vakantie, dus had wat gezelschap nodig. Binnen een week had ik gezelschap geregeld, en was nog best een leuk meisje om te zien ook. Via Paiq dus, voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op.
Dat ligt er maar net aan wat je met die andere dates wilt bereikenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef June. het volgende:
Misschien een rare gedachte, maar als je elkaar toch echt leuk vind dan heb je toch ook geen behoefte aan andere dates? Tenzij je liever een open relatie wilt natuurlijk.
Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen
Paar stiltes in 7 uurtjes is niet zo raar lijkt me. Tenzij het lange stiltes waren, uiteraard.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Satijn het volgende:
[..]
Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen.Was wel gezellig, maar volgensmij heeft hij z'n twijfels. Vond hem ook net weer anders dan op skype. Af en toe wel stiltes omdat we inderdaad al zoveel verteld hebben. Hij zei dat hij sowieso nog een keer wilde afspreken.
Ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |