abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:23:08 #276
370039 Morera
more more more
pi_113762658
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
Ja, maar hij zegt dat hij nooit een date heeft gehad. Of nooit een date kan krijgen vanwege zijn uiterlijk. Het ging om andere dingen dan zijn uiterlijk fout, dat gebeurt bij zoveel mensen, al dan niet om andere redenen. Hij kan dus wel een vrouw versieren, dat het dan daarna niet goed gaat is misschien iets anders om aan te werken, maar dus niet een " ik kom niet door de vleeskeuring " aangezien hij in haar bed heeft geslapen.

Ik bedoel het niet lullig, ik snap alleen niet waarom hij nu in zijn hoofd heeft dat hij nog nooit een date heeft gehad, terwijl dat niet zo is. Diep respect voor hoe hij aan zijn uiterlijk en voorkomen heeft gewerkt, maar dat niet door de vleeskeuring en nooit een date, is niet waar. Hij heeft hele andere problemen dan zijn uiterlijk.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:23:52 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113762690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:
Hij heeft hele andere problemen dan zijn uiterlijk.
Goh :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:23:53 #278
370039 Morera
more more more
pi_113762691
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is moeilijk een goeie indruk te maken als je straalbezopen bent, daar komt het op neer.

Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:25:23 #279
370039 Morera
more more more
pi_113762761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goh :')
Ja ik hou er al over op :P maar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen :@

Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik :)
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:27:18 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113762847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Morera het volgende:
Ja ik hou er al over op :P maar ik zag die post van nooit een date, en iedereen die er op in gaat hier. Ik moest er wat van zeggen :@

Verder ga ik het net als jij gewoon weer irl en de kroeg doen, dat online daten is teveel gedoe vind ik :)
Het is heel simpel.. Of Richard heeft een heel vertekend zelfbeeld, 1 of andere ziekte of hij doet zich op fok heel anders voor dan hij daadwerkelijk is.
Wat het zal zijn? geen idee, komen we niet achter.

Maar het is in ieder geval aandachttrekkerij van hem, want dezelfde onderwerpen komen terug en terug en terug. Ben er klaar mee, en ik hoop de rest van fok ook :)
pi_113762865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:23 schreef Morera het volgende:

[..]

Zie bovenstaande post, wat jij zegt is begrijpelijk, maar dus niet puur zijn uiterlijk. Hij denkt dat hij te lelijk is en dat is niet zo.
Hem daarvan overtuigen lukt je alleen niet, dat hebben de users van de Versieren reeks al meer dan een jaar lang geprobeerd. Het is een diepgewortelde BDD. Beetje zonde van iedereens tijd als het hele riedeltje zich hier op eenzelfde manier gaat afspelen. Richard kwam hier gewoon frustraties uiten volgens mij.
pi_113762901
quote:

Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:37:21 #283
370039 Morera
more more more
pi_113763321
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet. ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Allemaal niks geworden dus?...of hoopte je bij de eerste date al straalverliefd te worden?
De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was. :)

Heb geen zin in om dit proces de hele tijd door te lopen, ik vond het irl toch wel wat leuker zoals Cue uitlegt, het flirten zonder dat je iets weet etc. *O*
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:37:58 #284
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113763341
quote:

[..]

Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:39:27 #285
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113763411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:
Ik heb net de foto van richard_prf gevonden en ik zou hem gewoon versieren als ik hem irl tegen zou komen. Ik vind hem er serieus leuk uitzien, jammer dat hij dat zelf niet ziet. ^O^

[..]

De ene nog niet ontmoet, en de ander begon wat raar te doen na de eerste date dus heb de conclusie getrokken dat die mij niet leuk genoeg vond en heb de tweede date gecanceld aangezien dat allemaal getouwtrek van mijn kant was. :)

Heb geen zin in om dit proces de hele tijd door te lopen, ik vond het irl toch wel wat leuker zoals Cue uitlegt, het flirten zonder dat je iets weet etc. *O*
PM/DM hem en maak een volgende FOK!-relatie werkelijkheid.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:41:21 #286
370039 Morera
more more more
pi_113763508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jammer joh, maar je had toch nog maar twee dates gehad? Heb je niks meer gehoord van die date die toen wat stiller werd?
Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.

Hij had me op facebook toegevoegd en toen zag ik opeens dagelijks een stuk of 5 nieuwe vrouwen toegevoegd :') dus die heeft het er vast druk mee en ik heb geen interesse meer. Ik heb IRL twee leuke jongens ontmoet , eens zien hoe dat gaat verlopen want ik weet nog niet of ze op die manier interesse hebben *O*
pi_113763760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Morera het volgende:

[..]

Daar moest ik echt zelf de hele tijd achteraan zitten, en toen er een tweede date stond hoorde ik echt amper wat van hem. Alleen als ik wat zei en ik moest de date ook maar invullen enzo. Dus die heb ik afgezegd en daarna niks meer van gehoord.

Hij had me op facebook toegevoegd en toen zag ik opeens dagelijks een stuk of 5 nieuwe vrouwen toegevoegd :') dus die heeft het er vast druk mee en ik heb geen interesse meer. Ik heb IRL twee leuke jongens ontmoet , eens zien hoe dat gaat verlopen want ik weet nog niet of ze op die manier interesse hebben *O*
Jammer dat het zo liep, maar ik denk dat het IRL niet veel ander zou gaan. Ook daar loop je tegen afwijzingen, ongemakkelijke situaties en zwijgen na een leuke avond aan. Ik vind een combi van beide nog steeds leuk...zolang de verwachtingen maar niet te hoog zijn en je afwijzingen kunt handelen.

Hoop dat het goed gaat met die twee leuke jongens...keep us posted ^O^
pi_113763797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Morera het volgende:

Foto ook maar even opgezocht en hij ziet er inderdaad gewoon goed uit. Wat een jankbal. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:41:03 #289
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113771220
Gelukkig maar dat we allemaal op Richard doorgaan... |:( Of andere mensen die hier alleen maar komen klagen.

Verder ben ik zelf gewoon een saaie lul, daten doe ik maar met 1 iemand en dat is nog steeds dezelfde. Neemt niet weg dat het hardstikke leuk is O+ Maar kan weinig toevoegen aan het topic.
WFPB!
pi_113771385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Dizorn het volgende:
Gelukkig maar dat we allemaal op Richard doorgaan... |:( Of andere mensen die hier alleen maar komen klagen.

Verder ben ik zelf gewoon een saaie lul, daten doe ik maar met 1 iemand en dat is nog steeds dezelfde. Neemt niet weg dat het hardstikke leuk is O+ Maar kan weinig toevoegen aan het topic.
En dan toch nog zo een goede bijdrage leveren ^O^

Die ene die je date is nog steeds P.?
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:51:28 #291
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113771593
Jazeker :7
WFPB!
pi_113771904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Dizorn het volgende:
Jazeker :7
Leuk ^O^

Daten jullie (oftewel P.) nog wel steeds ook anderen (ja, ben gewoon nieuwsgierig ;) )
pi_113772094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die betalen voor Paiq? Volgens mij is het aardig kansloos om als gratis member lid te zijn van Paiq, je kan bijna niks behalve speeddaten en battledaten, wat toch niet echt mijn ding is. Met mijn eerste match heb ik nog steeds contact via Whatsapp maar dat blijft bij 1 berichtje per dag, dus schiet ook niet op. :')
Doe eigenlijk niet aan internetdaten, maar was vorige zomer een paar weken alleen thuis en al mn vrienden waren op vakantie, dus had wat gezelschap nodig. Binnen een week had ik gezelschap geregeld, en was nog best een leuk meisje om te zien ook. Via Paiq dus, voor de duidelijkheid
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:03:40 #294
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113772126
We laten nog steeds ruimte voor dates met anderen, zou ik zelf ook gebruik van mogen maken hoor ;) Maar heb er zelf niet zo'n behoefte aan.

We gaan gewoon voor keiharde eerlijkheid erin, en we weten prima waar de grenzen liggen. Om te zorgen dat er niet ooit problemen komen. Tot nu toe werkt het erg goed :Y
WFPB!
pi_113772218
Klinkt goed...en als het maar leuk is samen toch. Eerlijkheid en openheid is daarin mi toch ook wel het belangrijkst.
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:09:27 #296
208890 June.
Seriously?
pi_113772323
Misschien een rare gedachte, maar als je elkaar toch echt leuk vind dan heb je toch ook geen behoefte aan andere dates? Tenzij je liever een open relatie wilt natuurlijk.
Shine bright like a diamond.
pi_113772457
Je kunt toch ook gewoon nog lekker daten zonder er gelijk het labeltje relatie op te plakken?
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:15:20 #298
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113772546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef June. het volgende:
Misschien een rare gedachte, maar als je elkaar toch echt leuk vind dan heb je toch ook geen behoefte aan andere dates? Tenzij je liever een open relatie wilt natuurlijk.
Dat ligt er maar net aan wat je met die andere dates wilt bereiken :)
WFPB!
pi_113774354
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk *O*
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen ;)
Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen. :) Was wel gezellig, maar volgensmij heeft hij z'n twijfels. Vond hem ook net weer anders dan op skype. Af en toe wel stiltes omdat we inderdaad al zoveel verteld hebben. Hij zei dat hij sowieso nog een keer wilde afspreken. :) Ben benieuwd!
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:59:04 #300
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113774501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Satijn het volgende:

[..]

Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen. :) Was wel gezellig, maar volgensmij heeft hij z'n twijfels. Vond hem ook net weer anders dan op skype. Af en toe wel stiltes omdat we inderdaad al zoveel verteld hebben. Hij zei dat hij sowieso nog een keer wilde afspreken. :) Ben benieuwd!
Paar stiltes in 7 uurtjes is niet zo raar lijkt me. Tenzij het lange stiltes waren, uiteraard.

[ Bericht 4% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 04-07-2012 20:04:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')