Toevallig...ik heb mij ook net aangemeld. Even kijken of daar wat leuks tussen zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:01 schreef Koniomi het volgende:
Hmmz ,
Ben net lid van relatieplanet en heb nu 2 interesse berichten gekregen van zogenaamd 2 meiden. Maar als je een bericht wil sturen moet je dus full member worden
Proberen ze mij gewoon over te halen om full member te worden ? of kan ik dit wel serieus nemen?
Leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden.
Zal ik doen! We hebben alleen de angst dat het zal tegenvallen, in vergelijking met skype. Iemand ervaring mee? 'Love is in the air, at Skype'...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen
Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden.
Haha! Hoop het niet, maar je weet maar nooit natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt.![]()
![]()
Veel plezier! Maar komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Tuurlijk is bovenstaande leuk, dat vind iedereen wel. Maar ik vind dat je internetdaten toch echt te kort doet hiermee. Je weet al of de ander vrijgezel is ja en wellicht wat achtergrond, maar ik vond het evengoed iedere keer toch wel erg spannend. Zal hij op zijn foto lijken en in het echt net zo leuk en gezellig zijn als online? En dan zie je elkaar en denk je: "OH!! Shit hij is inderdaad erg leuk.." en dan slaan de zenuwen toe en begint exact hetzelfde spelletje als jij hierboven beschrijft. De geheel per ongeluk toevallige aanrakingen, het hopen dat je de signalen van de ander goed oppikt, het flirten. De gespreksstof heb je natuurlijk geheel zelf in de hand en in het begin gaat het een beetje lastig ja, maar daar tegenover is de eerste date met iemand die je in de kroeg hebt ontmoet exact zo! Als je elkaar de eerste keer weer ziet na een (waarschijnlijk) aangeschoten avondje is het precies zo ongemakkelijk en stuntelig als een eerste date en dat vind ik dan ook wel weer charmant.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, precies.
En dat laatste is wat me, ook al heb ik al tienduuzend keer via internet gedate, eigenlijk zo tegenstaat. Dat tegenover elkaar zitten aan een tafeltje, ik bestel een biertje en zij een witte wijn, en dan maar praten over je werk en vakantie. Ik heb daar eigenlijk ook nooit écht zin in. Heb mijn levensverhaal natuurlijk inmiddels al zo vaak verteld dat ik er helemaal strontgaar van word.Die routine maakt het ook saai, eigenlijk. Dat je precies weet welke grapjes aanslaan en welke niet, dat je weet welk verhaal heel grappig wordt gevonden en welke niet zo spannend is… HET IS EEN SLEUR!
Nee, dan gewoon iemand in de kroeg tegenkomen. Eerst oogcontact, oeh spannend. Dan ineens oeh-wat-apart-ik-stond-net-nog-daar-aan-de-bar-maar-sta-nu-ineens-naast-je-te-dansen. Dan dat gesprek. Dan voorzichtig/subtiel uitvogelen of de ander vrijgezel is. Het hele spel der verleiding, alle signalen, heerlijk. Zoenen. Daarna naar huis gaan en beseffen dat je nog niets weet, de spanning! Geen facebook, geen hobby’s, geen ‘wat-zoek-ik-in-een-man’, geen stomme mailtjes over haar druk-druk-drukke werk met de kids, heel vermoeiend maar toch zo leuk (blehhhhh), allemaal die onzin wat me toch geen reet interesseert…ik weet het niet, en dat is leuk! Kom je vanzelf wel achter.
Ik kan nog zo vaak gedate hebben via internet, en ik geloof ook wel nog steeds dat het werkt…maar ik kom stiekem toch veel liever iemand tegen in de supermarkt, op een festival of gewoon lekker oldschool op een feestje in de kroeg. Bam, daar is ze, die geweldige vrouw, ik zie haar en ik weet het…dat wordt ‘r!
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!"quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer. En als je dronken iemand in de kroeg ontmoet kan het de bij de echte date ook enorm tegenvallen
Het heeft allemaal z'n voor en nadelen en het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Of gewoon van beide gebruik maken.
Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!"
Ik heb echt uit de 25 ofzo maar 1 date gehad die tegenviel en waarbij ik voortijdig weggevlucht ben. Met de anderen heb ik op zijn minst een gezellige avond gehad. Het nadeel van de kroeg vond ik juist het "moeten scoren" dat veel mensen hebben. Kom je een leuke vent tegen is het enige wat hij wil het bed in duiken; iets serieuzers dan scharrelen zat er meestal niet in. Of je komt eracher dat hij weliswaar een geweldig lijf en een leuke kop heeft, maar verder bijzonder weinig inhoud.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nog
Maar toch vond ik het relaxter dan de internetdates die ik heb gehad. Die vielen vaak nog meer tegen
Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.
Nooit gelukt in elk geval.
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug.
Die heeft einde deze week pas weer een date toch? (nadat het twee keer uitgesteld is)quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef Godshand het volgende:
Waar is Comp_Lex?
Of is ie al bij zn date ingetrokken?
Vertel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
Ik ben even gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik lees af en toe wat mee en ik zag in zo'n reeks in US een foto van Richard en guess what? Niks mis met je! Man, ik begrijp niet wat je lult over vleeskeuring dit en dat. Daarnaast lijk je me een sympathieke vent.
Ben nou ook wel benieuwd, hij doet zichzelf af als één of ander afzichtelijk monster. Linkje dus...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben even gaan zoeken.
Inderdaad gewoon een leuke man om te zien![]()
Wel erg tegenstrijdig met de verhalen van Richard zelf...ik had echt iets heel anders verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |