abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113723137
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef eefje801 het volgende:
Morgen issie weg hoor
Heb 'm gemist ;(

DM? :P
Children of the night. What music they make.
pi_113732118
Hmmz ,

Ben net lid van relatieplanet en heb nu 2 interesse berichten gekregen van zogenaamd 2 meiden. Maar als je een bericht wil sturen moet je dus full member worden :(

Proberen ze mij gewoon over te halen om full member te worden ? of kan ik dit wel serieus nemen? :)
pi_113732850
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden. ;)
pi_113732927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:01 schreef Koniomi het volgende:
Hmmz ,

Ben net lid van relatieplanet en heb nu 2 interesse berichten gekregen van zogenaamd 2 meiden. Maar als je een bericht wil sturen moet je dus full member worden :(

Proberen ze mij gewoon over te halen om full member te worden ? of kan ik dit wel serieus nemen? :)
Toevallig...ik heb mij ook net aangemeld. Even kijken of daar wat leuks tussen zit :)

Ik kreeg ook gelijk een bericht van iemand, hij stuurde achteraan dat hij zag dat ik geen full member was en stuurde zijn mail adres gelijk op.
pi_113732995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Satijn het volgende:
Morgen daten met een jongen waarmee ik al 3 weken aan het skypen ben (paar uur per avond). Zal interessant worden. ;)
Leuk *O*
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen ;)
pi_113733053
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk *O*
Veel plezier alvast...en we willen natuurlijk een update na morgen ;)
Zal ik doen! We hebben alleen de angst dat het zal tegenvallen, in vergelijking met skype. Iemand ervaring mee? 'Love is in the air, at Skype'...
pi_113733094
quote:
Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt. :D :'( :D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_113733445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Straks heb je niets om over te praten omdat je alles al besproken hebt. :D :'( :D
Haha! Hoop het niet, maar je weet maar nooit natuurlijk...
pi_113733509
Heb het wel weer even gehad met het daten op internet het hele verhaal ligt mij niet zo.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:50:00 #260
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_113734762
quote:
Veel plezier! Maar komt vast wel goed. :)
pi_113750813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, precies.

En dat laatste is wat me, ook al heb ik al tienduuzend keer via internet gedate, eigenlijk zo tegenstaat. Dat tegenover elkaar zitten aan een tafeltje, ik bestel een biertje en zij een witte wijn, en dan maar praten over je werk en vakantie. Ik heb daar eigenlijk ook nooit écht zin in. Heb mijn levensverhaal natuurlijk inmiddels al zo vaak verteld dat ik er helemaal strontgaar van word. :') Die routine maakt het ook saai, eigenlijk. Dat je precies weet welke grapjes aanslaan en welke niet, dat je weet welk verhaal heel grappig wordt gevonden en welke niet zo spannend is… HET IS EEN SLEUR!

Nee, dan gewoon iemand in de kroeg tegenkomen. Eerst oogcontact, oeh spannend. Dan ineens oeh-wat-apart-ik-stond-net-nog-daar-aan-de-bar-maar-sta-nu-ineens-naast-je-te-dansen. Dan dat gesprek. Dan voorzichtig/subtiel uitvogelen of de ander vrijgezel is. Het hele spel der verleiding, alle signalen, heerlijk. Zoenen. Daarna naar huis gaan en beseffen dat je nog niets weet, de spanning! Geen facebook, geen hobby’s, geen ‘wat-zoek-ik-in-een-man’, geen stomme mailtjes over haar druk-druk-drukke werk met de kids, heel vermoeiend maar toch zo leuk (blehhhhh), allemaal die onzin wat me toch geen reet interesseert…ik weet het niet, en dat is leuk! Kom je vanzelf wel achter.

Ik kan nog zo vaak gedate hebben via internet, en ik geloof ook wel nog steeds dat het werkt…maar ik kom stiekem toch veel liever iemand tegen in de supermarkt, op een festival of gewoon lekker oldschool op een feestje in de kroeg. Bam, daar is ze, die geweldige vrouw, ik zie haar en ik weet het…dat wordt ‘r!
Tuurlijk is bovenstaande leuk, dat vind iedereen wel. Maar ik vind dat je internetdaten toch echt te kort doet hiermee. Je weet al of de ander vrijgezel is ja en wellicht wat achtergrond, maar ik vond het evengoed iedere keer toch wel erg spannend. Zal hij op zijn foto lijken en in het echt net zo leuk en gezellig zijn als online? En dan zie je elkaar en denk je: "OH!! Shit hij is inderdaad erg leuk.." en dan slaan de zenuwen toe en begint exact hetzelfde spelletje als jij hierboven beschrijft. De geheel per ongeluk toevallige aanrakingen, het hopen dat je de signalen van de ander goed oppikt, het flirten. De gespreksstof heb je natuurlijk geheel zelf in de hand en in het begin gaat het een beetje lastig ja, maar daar tegenover is de eerste date met iemand die je in de kroeg hebt ontmoet exact zo! Als je elkaar de eerste keer weer ziet na een (waarschijnlijk) aangeschoten avondje is het precies zo ongemakkelijk en stuntelig als een eerste date en dat vind ik dan ook wel weer charmant.

Mijn eerste date met mn partner was in Amsterdam; we hadden voor de Ako bij CS afgesproken :') Hij werkt daar, ik woon ernaast dus we dachten allebei dat de ander wel een leuke tent zou weten, niet dus. Uiteindelijk zijn we door de stad gaan wandelen en hebben we een superleuk tapas tentje gevonden en pas toen er wat sangria in zat kwamen we allebei een beetje los en hebben we uren zitten praten over vanalles en nog wat. Als het klikt zijn dat soort gesprekken trouwens nooit saai. Anyways, daarna nog een drankje gedaan in een kroeg en ja elkaar per ongeluk aangeraakt en te dicht bij elkaar aan de bar gaan zitten en dan komt de laatste trein steeds dichterbij en moet je weg, maar je wilt eigenlijk niet, en dan dat moment op het station dat je afscheid moet nemen... KOM OP MAN!! Dat is toch ook superleuk?!?
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:50:19 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113750987
Natuurlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer. En als je dronken iemand in de kroeg ontmoet kan het de bij de echte date ook enorm tegenvallen :(
Het heeft allemaal z'n voor en nadelen en het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Of gewoon van beide gebruik maken. :)
pi_113751014
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer. En als je dronken iemand in de kroeg ontmoet kan het de bij de echte date ook enorm tegenvallen :(
Het heeft allemaal z'n voor en nadelen en het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Of gewoon van beide gebruik maken. :)
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!" :')
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:52:51 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113751053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat je elkaar de volgende keer nuchter ziet en denkt: "what the fuck was I thinking!" :')
Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nog :')
Maar toch vond ik het relaxter dan de internetdates die ik heb gehad. Die vielen vaak nog meer tegen ;(
pi_113751269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die heb ik idd wel eens gehad, 2 maanden terug ofzo nog :')
Maar toch vond ik het relaxter dan de internetdates die ik heb gehad. Die vielen vaak nog meer tegen ;(
Ik heb echt uit de 25 ofzo maar 1 date gehad die tegenviel en waarbij ik voortijdig weggevlucht ben. Met de anderen heb ik op zijn minst een gezellige avond gehad. Het nadeel van de kroeg vond ik juist het "moeten scoren" dat veel mensen hebben. Kom je een leuke vent tegen is het enige wat hij wil het bed in duiken; iets serieuzers dan scharrelen zat er meestal niet in. Of je komt eracher dat hij weliswaar een geweldig lijf en een leuke kop heeft, maar verder bijzonder weinig inhoud.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:17:06 #266
370039 Morera
more more more
pi_113753464
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.
Nooit gelukt in elk geval.
Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug. :+
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:04:25 #267
108913 Godshand
guide4you
pi_113759214
Waar is Comp_Lex?

Of is ie al bij zn date ingetrokken? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_113759398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef Morera het volgende:

[..]

Je was toch met Halcon gaan stappen en had daar een meisje mee aan de haak geslapen en bij haar thuis geslapen en met haar ouders ontbeten en alles? Zelfs dates mee gehad volgens mij. Staat me nog een heel topic van bij die je erover had geopend, een tijdje terug. :+
Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
pi_113759520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:04 schreef Godshand het volgende:
Waar is Comp_Lex?

Of is ie al bij zn date ingetrokken? :D
Die heeft einde deze week pas weer een date toch? (nadat het twee keer uitgesteld is)
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:33:19 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113760496
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar ging het fout. Beetje pijnlijk.
Vertel.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:53:12 #271
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113761334
Ik lees af en toe wat mee en ik zag in zo'n reeks in US een foto van Richard en guess what? Niks mis met je! Man, ik begrijp niet wat je lult over vleeskeuring dit en dat. Daarnaast lijk je me een sympathieke vent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_113761912
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik lees af en toe wat mee en ik zag in zo'n reeks in US een foto van Richard en guess what? Niks mis met je! Man, ik begrijp niet wat je lult over vleeskeuring dit en dat. Daarnaast lijk je me een sympathieke vent.
Ik ben even gaan zoeken.

Inderdaad gewoon een leuke man om te zien :Y
Wel erg tegenstrijdig met de verhalen van Richard zelf...ik had echt iets heel anders verwacht.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:10:38 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113762072
Doe eens een link naar dat topic dan!
pi_113762167
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:07 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik ben even gaan zoeken.

Inderdaad gewoon een leuke man om te zien :Y
Wel erg tegenstrijdig met de verhalen van Richard zelf...ik had echt iets heel anders verwacht.
Ben nou ook wel benieuwd, hij doet zichzelf af als één of ander afzichtelijk monster. Linkje dus...

Richard...bij deze; echt, je hebt niks te klagen, dus stop daar dan ook mee. Volgens mij is het echt je zelf vertrouwen die je de das omdoet. Denk dat 70% op datingsites (iig van mijn leeftijd en ouder) een minder leuke kop heeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sekhmet op 04-07-2012 15:20:08 ]
pi_113762441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vertel.
Het is moeilijk een goeie indruk te maken als je straalbezopen bent, daar komt het op neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')