Daten via dit topic volgens mij..het enige wat we nog missen, zijn profielteksten :-)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Gaat dit nog wel over daten eigenlijk?
Hoe is jouw fokdate gegaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Gaat dit nog wel over daten eigenlijk?
leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:30 schreef Perzephone het volgende:
Vandaag en morgen een dwaaldate door de stad. Best zenuwachtig inmiddels
Het zijn niet allemaal geslaagde dates, dus er blijft vast wel wat voor je overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Hé als iedereen van FOK elkaar date dan blijft er niemand voor mij over.![]()
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal geslaagde dates, dus er blijft vast wel wat voor je over
Zoals de kapiteinen vroeger altijd zeiden: "Er zwemt meer vis in de zee, dan dat je ooit zult vangen"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Hé als iedereen van FOK elkaar date dan blijft er niemand voor mij over.![]()
Touchéquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:50 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zoals de kapiteinen vroeger altijd zeiden: "Er zwemt meer vis in de zee, dan dat je ooit zult vangen"
Het zijn net een stel wijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Waar gaat dit topic heen...Hiervoor is het fotoboek uitgevonden. Of willen jullie allemaal bevestiging hebben?
Ik had armen van Richard voor geen goud willen missen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Waar gaat dit topic heen...Hiervoor is het fotoboek uitgevonden. Of willen jullie allemaal bevestiging hebben?
Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:59 schreef eefje801 het volgende:
Ik had armen van Richard voor geen goud willen missen hoor
In de OPquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:59 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wij wijven maken graag gebruik van de laatste regel die genoemd wordt in de TS: "En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate"
Why so serious?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever de armen van een zelfverzekerde man. Geilen op enkel wat lichaamsdelen, terwijl je weet dat de persoon erachter niets is, neh, dan gaat gelijk alle geilheid weg.
Ik weet het verschil heus wel hoor. Maar lette gewoon even niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de OP![]()
TS = TopicStarter
Al een date gescoord of contacten gelegd?
Geeft niks hoor..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb iets tegen dergelijke niet zeggende uitspraken ofzo. Weet niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |