Vergeet het vrijheidsmonument niet met daarop de namen van de gevallen soldaten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
Nu is hij pas echt af. Kan in de op!
[ afbeelding ]
inderdaad, ik mis die jodenhuizen.quote:
Rot op met je sjimz-obsessie. En Kum was inderdaad onhoudbaar, dat gaat een hele grote worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op sjimz.Ga jij eens even snel naar het ADO-topic, aangezien daar de volgende 'wereldtoppert' alweer is weggekaapt.
Kijk mij groot zijn danquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rot op met je sjimz-obsessie. En Kum was inderdaad onhoudbaar, dat gaat een hele grote worden.
Is al 26 he en draait pas 2 jaar echt mee. De halve Duitser die hij is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rot op met je sjimz-obsessie. En Kum was inderdaad onhoudbaar, dat gaat een hele grote worden.
Ga weg mooiboy.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat is dit voor een gelul, waar gaat dit over
stijntje heeft deze uit woede verwijderd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Nu hebben we goffedomme geen op meer?
Stino zijn schuld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
fuck ff die oude banner er terug inquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Laten we hem straffen door zijn zus bruut te gangbangen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stijntje heeft deze uit woede verwijderd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
VBL vóór de SC
VBL ná de SC
PLAATSEN VAN OVERIGE SHIT IN DE OP IST VERBOTEN.
Waarom heeft die dolfijn eigenlijk wenkbrauwen is dat een teken van macht? Anders stop ik per direct met epileren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Stuk voor stuk toppers. Jammer dat jullie niet zoveel soeps hebben rondlopen? El Ahmadi, verit je beste speler, voor een schijntje verkocht. En Goossens, Vormerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg jij bij elke falende ADO-speler.
Poesjes zijn lieviger.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef zoekeenleven het volgende:
ik vind pinguïns heftiger:
[ afbeelding ]
Succes met Wormgoor, en zorg voor kluisjes in het kleedlokaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stuk voor stuk toppers. Jammer dat jullie niet zoveel soeps hebben rondlopen? El Ahmadi, verit je beste speler, voor een schijntje verkocht. En Goossens, Vormer![]()
![]()
en Immers
![]()
teruggehaald.
Topper die van Geel hoor![]()
.
Kevin Jansen, afdankertje van de Feyenoord-jeugd gaat het daarentegen helemaal maken hoor, wees maar niet bang. Net als Poepon, die al zijn clubs laat degraderenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stuk voor stuk toppers. Jammer dat jullie niet zoveel soeps hebben rondlopen? El Ahmadi, verit je beste speler, voor een schijntje verkocht. En Goossens, Vormer![]()
![]()
en Immers
![]()
teruggehaald.
.
maak eens een toffe dan waar alle 18 clubs in staanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Nee man, ze gaan kampioen worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
Hebben jullie al een spits trouwens, Caland? Komend jaar weer lekker strijden om play-offs voor een EL ticket met ADO![]()
.
Het enige waar Den Haag voor gaat strijden is om een gunstiger ticket in de nacompetitie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
Hebben jullie al een spits trouwens, Caland? Komend jaar weer lekker strijden om play-offs voor een EL ticket met ADO![]()
.
mehquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
maak eens een toffe dan waar alle 18 clubs in staan
ADO strijdt tegen degradatie met Zwollequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
.
Wij kunnen, in tegenstelling tot andere clubs, wel omgaan met vervelende spelertjes. Die jongen loopt over van het talent, dat moet er toch een keer uitkomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Succes met Wormgoor, en zorg voor kluisjes in het kleedlokaal.
Krijg je weer zo'n schrale op met rondjes op de tepels vanwege adsense.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
maak eens een toffe dan waar alle 18+ clubs in staan
Accentueert het oog wat een metafoor is voor het toezicht van de mods c.q. het kankeralarm van Morpheus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heeft die dolfijn eigenlijk wenkbrauwen is dat een teken van macht? Anders stop ik per direct met epileren.
Maar dit is de SC waar clubvoetbal verboden is. Voor je het weet wordt het nog onvriendelijk en dat moeten we natuurlijk niet hebben straks treden er nog mensen af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor de breedte prima. Poepon legt er 25 in, waarvan twee hattricks tegen Feijenoord. Zonder El Ahmadi zijn jullie he-le-maal niks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kevin Jansen, afdankertje van de Feyenoord-jeugd gaat het daarentegen helemaal maken hoor, wees maar niet bang. Net als Poepon, die al zijn clubs laat degraderen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wij kunnen, in tegenstelling tot andere clubs, wel omgaan met vervelende spelertjes. Die jongen loopt over van het talent, dat moet er toch een keer uitkomen. Goede aanwinst.
In ieder geval boven PSV eindigen, 5 kratten bier.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, ze gaan kampioen worden.
5 kratten bier
Seriously De_kromme? Er is net een FA weggetrolled en jij begint nu alweer over die kutspelers van je die niemand wil kopen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
![]()
en Immers
![]()
teruggehaald.
.
ik had het dan ook over tof he, niet een schralig ietsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n schrale op met rondjes op de tepels vanwege adsense.
ohja, jij weer een punt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dit is de SC waar clubvoetbal verboden is. Voor je het weet wordt het nog onvriendelijk en dat moeten we natuurlijk niet hebben straks treden er nog mensen af.
Behalve ADOquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of doen wat ze in andere SC's doen, alle UI's van sc'ers erinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd voor een fatsoenlijke opkneuzen huisjes.
Gewed om vijf kratten bier met wat kakkerlakken? Goede deal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, ze gaan kampioen worden.
5 kratten bier
BrandX kun je deze troll even hardhandig uit de SC schoppen? Ik word een beetje moe van deze galbak.quote:
Ja en daarvan een Mosaic plaatje bouwen dat SC laat zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Of doen wat ze in andere SC's doen, alle UI's van sc'ers erin
Nee, VBL SC staat mij wel aan. Al die mensen die hun leven gewijd hebben aan een spel waarbij tweeëntwintig spelers achter een bal aanrennen en de bal achter twee palen met een net proberen te knallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lekker weg zou blijven hier? Kankerboeler
Die mogen er nooit meer uit na die gozer die hier in tranen uitbarsten hoe slecht Joden wel niet warenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd voor een fatsoenlijke opkneuzen huisjes.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lekker weg zou blijven hier? Kankerboeler
Zelfs ik heb 50% Haags bloedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je mij niet mee
ik ben maar een stomme importhagenees.
Die hele FA boeit me geen fuck. Dit is wel VBL jongen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Seriously De_kromme? Er is net een FA weggetrolled en jij begint nu alweer over die kutspelers van je die niemand wil kopen?
Nee man. Wat moeten we gvd met een OP voor de SC met alle 18 clubs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
En hier moet het ook niet teveel over voetbal gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Wat moeten we gvd met een OP voor de SC met alle 18 clubs.Het is hier geen democratie hoor.
ik wilde het niet zeggen :'')quote:
Loopt op tot ongeveer 3 miljoen met deze overeenkomst. Ik zou je bronnen nog eens nagaan, kakkie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Den Haag vraagt voor Immers 4 miljoen.
Baas Geel geeft gewoon 7 ton en een falend jeugdspelertje.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mogen er nooit meer uit na die gozer die hier in tranen uitbarsten hoe slecht Joden wel niet waren(Was nog een zelfuitgeroepen Ajacied ook)
Het loopt op als Feyenoord presteert maar jij zegt net dat ze niet gaan presteren?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Loopt op tot ongeveer 3 miljoen met deze overeenkomst. Ik zou je bronnen nog eens nagaan, kakkie.
Wel een goede deal trouwens, je beste speler voor een schijntje laten gaan en er Goossens en Vormer voor terughalen![]()
.
Vormer is topper, kan zo uitgroeien tot de beste van nl. Zeker verkopen aan Real Madrid voor 25 miljoen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Loopt op tot ongeveer 3 miljoen met deze overeenkomst. Ik zou je bronnen nog eens nagaan, kakkie.
Wel een goede deal trouwens, je beste speler voor een schijntje laten gaan en er Goossens en Vormer voor terughalen![]()
.
Nope, 7 ton en Jansen + 5% van de doorverkoopwaarde.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whutquote:
Je faalt. Maar geloof jij er maar in dat Immers voor 7 ton is opgehaald met een driejarig contract bij Den Haag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, 7 ton en Jansen + 5% van de doorverkoopwaarde.
So...much...win.
Ik geloof het niet alleen, het is zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je faalt. Maar geloof jij er maar in dat Immers voor 7 ton is opgehaald met een driejarig contract bij Den Haag.
Westeinde niggerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
ik heb ook 50% haags bloed, de andere helft komt uit de Efteling
Welke club hoger eindigt. Feyenoord of PSVquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewed om vijf kratten bier met wat kakkerlakken? Goede deal.
Zou ik toejuichen maar naar het stadion gaan... niet dat ik wat tegen Ado heb hoor ten tijde van het Zuiderpark ben ik wel regelmatig gegaan zelfs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whut. Kom eens een paar potjes kijken in het Kyocera stadion, met jouw hulp zit volgend jaar die tweede ring erop.
Dit jaar weer boven Feijenoord eindigen.
Kom maar op met je bron dan. Loopt op tot 3 miljoen, betrouwbare bron binnen Den Haag.quote:
Twentequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke club hoger eindigt. Feyenoord of PSV
3,75 hansworstquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kom maar op met je bron dan. Loopt op tot 3 miljoen, betrouwbare bron binnen Den Haag.
Wel goed trouwens, twee miljoen vangen voor El Ahmadi. Die van Geel is echt een geweldenaar.
De_Kromme die om bronnen vraagt, lol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kom maar op met je bron dan. Loopt op tot 3 miljoen, betrouwbare bron binnen Den Haag.
Wel goed trouwens, twee miljoen vangen voor El Ahmadi. Die van Geel is echt een geweldenaar.
Kom maar op met je bron die het tegendeel bewijst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
3,75 miljoen jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
goos had nog 1 jaar contractquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
GlutenVRIJquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Zit niet te dromen jongen, eet je glutenrijk brood.
nogmaals, niet dus he, mocht niet, mijn fout,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kyocera is gewoon een enorm kut stadion.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik toejuichen maar naar het stadion gaan... niet dat ik wat tegen Ado heb hoor ten tijde van het Zuiderpark ben ik wel regelmatig gegaan zelfs.
Al moet ik wel zeggen dat Ado wel ernstig heeft gefaald als ze echt maar 5% van het doorverkoop bedrag vangenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom maar op met je bron die het tegendeel bewijst.
En voor El Ahmadi vangen we 5 miljoen. Opvolgers staan al klaar
Lelijker kan haast niet nee. Best zonde, Zuiderpark was wel tof.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kyocera is gewoon een enorm kut stadion.
Wel een bazennaamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zwolle stadion is lelijker manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lelijker kan haast niet nee. Best zonde, Zuiderpark was wel tof.
Kiek em bang zijn voor Twentequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dan..Twente, gewoon weer terug naar waar ze horen.. subtop.
En het dan ook nog eens vol hangen met vlaggen van allerlei andere clubs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb ik al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics van Yvonne der tieten.. oh wacht, die zie jij elke zondag, nee niks nieuws.
Neh, je lult weer eens onzin. Heeft geen nut om met jou een discussie te voeren over transferprijzen. Daar kan jij met je bekrompen HBO-gedachtegang nog niet helemaal bij. Blijf maar lekker boodschapjes bezorgen voor de Appie, dat gaat je beter af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom maar op met je bron die het tegendeel bewijst.
En voor El Ahmadi vangen we 5 miljoen. Opvolgers staan al klaar
Neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
BrandX, wil je deze link ook ff in de OP zetten?
Afscheidstopic.
Zelf noemen we het dan ook gewoon "De Veste". Baziger dan de sponsor erbij noemen ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter dan de Grolsch Veste ja maar het is beide je ziel aan een sponsor verkopen
Ik heb je fb al gezien manquote:
quote:Commissaris Mark van der Kallen van ADO zag tot zijn verbazing een transfersom van 800.000 euro in de media circuleren. "Een lachertje", zei Van der Kallen onlangs, verwijzend naar de transfersom die Feyenoord aan Leroy Fer heeft gehangen. "Met genoegen hebben wij kennis genomen van een vraagprijs van vijf miljoen euro. In onze ogen is Lex niks minder dan Fer. Sterker: hij kan ook nog eens aanvallen. Dus dan heeft Feyenoord een idee welk bedrag wij voor ogen hebben."
quote:
Ach, 5 miljoen voor El Ahmadi. Vormertje gehaald gratis, Vilhena die nog beter wordt. Volgend jaar ook Toornstra voor 6 ton ophalen. Helemaal niks mis mee, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:37 schreef De_kromme het volgende:
Voor El Ahmadi vang je maximaal 3,75m als hij presteert. Voor dat geld haal je een speler van het kaliber Penders terug. Je gaat verlies draaien dit jaar, El Ahmadi ziet er namelijk geen heil meer in.
En het jaar erop voor minder dan 8 ton verkopen.quote:
Dat was een vrouwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was de dokter die je schoon verklaarde.
Was het geen 9 ton trouwens in zoverre het uitmaakt in deze discussie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En het jaar erop voor minder dan 8 ton verkopen.
Van Geel, onderhandelen, like a boss
Inderdaad, geen voetbal in de vbl scquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef BrandX het volgende:
ja hoi tuig
Voetbalgeleuter mogen jullie met jullie leuters leuten in de diverse clubleutertopics.
Meetlatje mee, op tafel met die leuters en meten maar
16 cm maar pas 14 jaar oud dus wie weet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef BrandX het volgende:
ja hoi tuig
Voetbalgeleuter mogen jullie met jullie leuters leuten in de diverse clubleutertopics.
Ligt eraan waar je vindt dat de basis is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16 cm maar pas 14 jaar oud dus wie weet.
Ik denk dat we 't allemaal niet redden bij die van jou.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef BrandX het volgende:
ja hoi tuig
mijn e-penis is dan ook gigantischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat we 't allemaal niet redden bij die van jou.
Ben je van de mannen of van de vrouwen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn e-penis is dan ook gigantisch![]()
Zie hem in mijn mond hangen dan
Van de manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je van de mannen of van de vrouwen?
Dan valt kapiteintje al afquote:
En moet de man in kwestie langer of kleiner dan jij zijn? Want hier komt een enkeling net boven de 1,80 uit.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En moet de man in kwestie langer of kleiner dan jij zijn? Want hier komt een enkeling net boven de 1,80 uit.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn e-penis is dan ook gigantisch![]()
Zie hem in mijn mond hangen dan
gotspe wel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En moet de man in kwestie langer of kleiner dan jij zijn? Want hier komt een enkeling net boven de 1,80 uit.
Geen idee maar het opkroppen gaat mij sowieso een maagzweer opleveren als het aanhoudt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
Hoelang blijft dit strenge toezicht door zowel mods als FA's trouwens nog voortduren?
[insertbraafantwoord]quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou moet ik trouwens nog teug pakken nu we het over penissen hebbenquote:
Jullie verstandelijke vermogens in acht genomen? Moet ik daar een eerlijk antwoord op gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
Hoelang blijft dit strenge toezicht door zowel mods als FA's trouwens nog voortduren?
vaas met appelsap en ik ga losquote:
Hmm ik vind het langzamerhand een tikkeltje beledigend worden ik denk dat ik maar een afscheidtopic ga aanmaken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jullie verstandelijke vermogens in acht genomen? Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven?
kut jongquote:
Yvonne is ons volgende doel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Nu echt weg boys. Oh wee als ik terugkom en jullie hebben er weer een FA uitgekickt zonder dat ik erbij was.![]()
quote:
Ja, maar van Yvonne gaan er geen schunnige foto's in de omloop. Dus wat nu?quote:
Wie ben jij nou weerquote:
Kappen nu, wij zijn ook maar gewoon mensen met gevoelens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jullie verstandelijke vermogens in acht genomen? Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven?
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kappen nu, wij zijn ook maar gewoon mensen met gevoelens.
Wat, snacks? Bierbommetjes?quote:
nee inderdaad. Najah ik ga eens douchen en kijken of ik dat nog op ideeën kom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar van Yvonne gaan er geen schunnige foto's in de omloop. Dus wat nu?
Je reet natuurlijkquote:
Ik schoot in de lachquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik vind het langzamerhand een tikkeltje beledigend worden ik denk dat ik maar een afscheidtopic ga aanmaken.
Dan moet je beter lezen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Dat is toch de oprichtster van Fok!? Had ik gelezen in de volkskrant ofzo.
en weer schoot ik in de lachquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kappen nu, wij zijn ook maar gewoon mensen met gevoelens.
Ooooooh, xxxxxxl.quote:
+1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje Down.
Ik ga geen opmerking hier over maken, het is te makkelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Dat zou je mod ambities niet ten goede komen nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerking hier over maken, het is te makkelijk
Ik doe het ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou je mod ambities niet ten goede komen nee.
Yvonne is er tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
Nou jongens, mijn werkdag (mijn rapport had af moeten zijn, wordt zondag typen
) zit er op, ik ga naar huisje toe. Redden jullie het een uurtje ofzo zonder mij
Of moet ik me zorgen maken dat als ik weer inlog thuis, er rooie balkjes door mijn scherm lopen?
Ik neem het wel over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
) zit er op, ik ga naar huisje toe. Redden jullie het een uurtje ofzo zonder mij
Of moet ik me zorgen maken dat als ik weer inlog thuis, er rooie balkjes door mijn scherm lopen?
Rooie balkjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
als dat gebeurt moet je je inderdaad zorgen maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
Speedquote:
Inmiddels wel ja.quote:
Aan je neus was leuker geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is je mening, we hangen aan je lip
Zonde dat het zo heeft moeten lopen. Vanuit beide kanten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is je mening, we hangen aan je lip
Klonen tijdens je ban is echt dom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
Waar is Morph trouwens al die tijd GGMM?. Ik vind hem toch een goeie pik, al is hij soms een beetje te nauw. Maar ook die mensen kan ik wel waarderen...
Wat is dat voor cda antwoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat het zo heeft moeten lopen. Vanuit beide kanten.
quote:
Deze gastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
![]()
en Immers
![]()
teruggehaald.
.
Achter hoeveel proxies zit je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Klonen? Wat is dat?. Dat doen ze toch niet met mensen? Ik snap het niet.
.
Je bent wel weer dol en fijn bezig jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Klonen? Wat is dat?. Dat doen ze toch niet met mensen? Ik snap het niet.
.
Lastig hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
Deze kruiswoordpuzzel.. Hmmm.
"Lopen veel voetballers mee rond" . . T . . A . . S
Admins? Pick onequote:
wat was netsplitter dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Admins? Pick one
Breuls
Danny
Knorretje
Iteejer
yvonne
Dat zijn de admins.
Blinde.
Hij verdween net nadat hij het kruiswoordraadsel had opgelost.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar HoudMaarFeesten als je enkel feest heb je dan wel tijd voor een baan/studie? Of ben je een uitkeringstrekker?
ForumAdminquote:
Te makkelijk manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Happel het volgende:
Vak 410 op reis?
Of is dat weer te makkelijk?
Ja, jij ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
Hé ik bood een oplossing voor zijn kruiswoordpuzzel en nu is mijn post weg?
quote:
quote:
Admin is van heel FOK!, forumadmin alleen van forumquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aha, en een forum admin is geen admin?
Het is ook een moeilijk woord hèquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Admin is van heel FOK!, forumadmin alleen van forum
He nou niet kattig gaan doen op deze zowaar zonnige dagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is ook een moeilijk woord hè
FORUM-admin.
Wat verwacht je anders van voetbalfans?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
FORUM-admin.
Sla eens even niet zo'n denigrerende toon aan, anders ben ik genoodzaakt om dit even mee naar achter te nemenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
FORUM-admin.
Joh ik weet niet hoe heel de Fok hiërarchie in elkaar zitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
FORUM-admin.
Hoezo? Hij verdwijnt toch even uit beeld. Dan kan hij hem toch opgedaan hebben in de tussentijd?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je die hoed niet ziet als hij zijn shirt uit doet. Nu is hij een beetje mislukt
Verdwijnt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Hij verdwijnt toch even uit beeld. Dan kan hij hem toch opgedaan hebben in de tussentijd?
verdwijnt jaquote:
je verdwijnt?quote:
Oke vergeet je afscheidstopic nietquote:
FOK.us down?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Amerikahttp://www.telegraaf.nl/b(...)sende_lerares__.html
Die filmpjes ook altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Amerikahttp://www.telegraaf.nl/b(...)sende_lerares__.html
Deze gastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik wil die vbl-homo's best even op de bek tikken. Virtueel dan. In het echt kom ik ze alleen tegen in het mannen-bos en dan sla ik niet.
Niet haten op Kea, Krea is een soort Stief! En het is vrijdagmiddag en je haptquote:
Waarom lees jij mee de hele tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet haten op Kea, Krea is een soort Stief! En het is vrijdagmiddag en je hapt
Dan gaat zijn e-status naar de klote, dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daag hem uit voor een ring gevecht Steven.
Xje LRquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon waarheid toch lekkere jongen van mij.
Ik stalk jequote:
Niks mis mee verderquote:
Niet alleen zijn e-status is dan naar de klote vrees ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan gaat zijn e-status naar de klote, dat moeten we niet hebben natuurlijk
Het is nog een reserve mof ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet alleen zijn e-status is dan naar de klote vrees ik
Je wordt gewoon gescreend inderdaad. Jammer dat de sollicitatie ronde pas op 25 juli stopt ik word er eerlijk waar dood nerveus van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Je houdt mij in de gaten, betekent dus dat ik de nieuwe vbl mod ben
Of ze checkt mij via jouquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Je houdt mij in de gaten, betekent dus dat ik de nieuwe vbl mod ben
Ben zelfs gestopt met scheldenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wordt gewoon gescreend inderdaad. Jammer dat de sollicitatie ronde pas op 25 juli stopt ik word er eerlijk waar dood nerveus van.
Wie ben jij toch?quote:
Dat is wel positief, misschien moeten we de datum maar uitstellen naar 25 augustus.quote:
En dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel positief, misschien moeten we de datum maar uitstellen naar 25 augustus.
Wie ben jij?quote:
Oh! Istie metalfan?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een metalfan met gebreken, Dimmu Borgir de afgelopen 10? jaar
quote:
Drizzt!quote:
wordt ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheld je een extra maand niet en wordt ik alsnog de nieuwe moderator.
Hoho, ik luister wel meer dan Dimmu Borgir hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een metalfan met gebreken, Dimmu Borgir de afgelopen 10? jaar
Ok maar dan nog die eerste albums waren wel ok tot goed maar met hun laatste werkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, ik luister wel meer dan Dimmu Borgir hoor
Dan stop je nog een maand extra met schelden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme ik was gewoon op tijd die t heb je er zelf achter geplakt!
Ik heb sowieso na de afgelopen maand besloten om niet meer naar mensen toe te schelden met kanker, soort van karma kwestie gewordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stop je nog een maand extra met schelden.
hmf banquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ok ff samenvatting van de laatste 2 topics graag
Serieus?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso na de afgelopen maand besloten om niet meer naar mensen toe te schelden met kanker, soort van karma kwestie geworden
Ja ergens wel manquote:
Hoi nieuwe modquote:
Kan me er iets bij voorstellen. Goed bezig danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso na de afgelopen maand besloten om niet meer naar mensen toe te schelden met kanker, soort van karma kwestie geworden
Mooie samenvatting, meer was het eik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf ban
ajacied422 ban
Netsplitter gestopt
Dan zijn Caland en ik zo ongeveer die enigen nog die de alarmen bij Morph in de tuin laten afgaanquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet janken als mensen het zelf wel doen, dat is hypocriet maar ik hou het voortaan wel voor mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan zijn Caland en ik zo ongeveer die enigen nog die de alarmen bij Morph in de tuin laten afgaan
Verder veel lekker sushi gerechten gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ok ff samenvatting van de laatste 2 topics graag
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Keer goed ziek worden and it scared you straight he homie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |