Ik schoot in de lachquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik vind het langzamerhand een tikkeltje beledigend worden ik denk dat ik maar een afscheidtopic ga aanmaken.
Dan moet je beter lezen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Dat is toch de oprichtster van Fok!? Had ik gelezen in de volkskrant ofzo.
en weer schoot ik in de lachquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kappen nu, wij zijn ook maar gewoon mensen met gevoelens.
Ooooooh, xxxxxxl.quote:
+1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje Down.
Ik ga geen opmerking hier over maken, het is te makkelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Dat zou je mod ambities niet ten goede komen nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerking hier over maken, het is te makkelijk
Ik doe het ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou je mod ambities niet ten goede komen nee.
Yvonne is er tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
Nou jongens, mijn werkdag (mijn rapport had af moeten zijn, wordt zondag typen
) zit er op, ik ga naar huisje toe. Redden jullie het een uurtje ofzo zonder mij
Of moet ik me zorgen maken dat als ik weer inlog thuis, er rooie balkjes door mijn scherm lopen?
Ik neem het wel over.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
) zit er op, ik ga naar huisje toe. Redden jullie het een uurtje ofzo zonder mij
Of moet ik me zorgen maken dat als ik weer inlog thuis, er rooie balkjes door mijn scherm lopen?
Rooie balkjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
als dat gebeurt moet je je inderdaad zorgen maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef BrandX het volgende:
Speedquote:
Inmiddels wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |