luister eens opgezwolle, fakkelteit of van mij part typhoonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Gino Pietermaai is hij inderdaad geniaal, Fresku is alleen een held die nooit overtroffen zal worden in Nederland.
Ken ze allemaal, luister ook veel van deze muziek. Maar Fresku zijn teksten zijn zo goed man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
luister eens opgezwolle, fakkelteit of van mij part typhoon. Alles beter dan fresku
Die waren hier vorig jaar met 5 mei wie wil mij aanraken.quote:
Ik luister bliksemschicht nog vaakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bliksemschicht was hard, daarna wack.
Lsdquote:
En toch wilde je wel in die clipquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lsd
Zo praten over een goede gappie van mij
LSD is sowieso zware aids. Maar ik ben pitten, rustig aan negersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lsd
Zo praten over een goede gappie van mij
De teksten van Typhoon overtreft niemand. zoveel dubbele dingen, rap voor de pizzageiten zeg maar. Minimaal cito van 350 moet je hebben om te luisteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken ze allemaal, luister ook veel van deze muziek. Maar Fresku zijn teksten zijn zo goed man!
Sarcasme, herken hetquote:
Valt meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nino is echt emo geworden ofzo...
Dan is die periode weer voorbij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt mee
Zijn nieuwere werk is weer zoals zijn begin shit
Het is een tijd lang slecht met hem gegaan jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |