Scheme 0 15quote:
Je deed het al wat langer alleen zagen veel mensen het nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zomerstop + tijdelijk studieloos en je als 14 jarige gedragen.
jajaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
Na zijn tweede goal trok Balotelli zijn shirt uit: "Ik kreeg daar geen gele kaart voor, maar omdat ze jaloers waren op mijn spieren", lachte de Italiaan.
Ach ik vind de muziek van Matar nog best okequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is teringvolk. Doen hun hondjes gewoon nickelson shit aan
2 maanden terug is bij die hele groep stoere boys een inval geweest met huiszoekingen en al. Maar veel verder dan 20 duizend euro kwamen ze ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is teringvolk. Doen hun hondjes gewoon nickelson shit aan
Matarrquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik vind de muziek van Matar nog best oke
Paramocro dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik vind de muziek van Matar nog best oke
Die zit vastquote:
Die 9 moet neger zijnquote:
Ja wtf, lees nu dat er fucking veel fouten in staan. Youtubequote:
Die hadden ze echt dood mogen steken van mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zit vast
Maar vind het ook niet zo heel bruut
Er is iemand dood vanwege hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hadden ze echt dood mogen steken van mij
Ik vind enkel zijn alterego wel grappig voor de rest kan mij die muziek gestolen worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is de beste rapper in Nederland, zijn weinig mensen die dat zien
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is de beste rapper in Nederland, zijn weinig mensen die dat zien
Als Gino Pietermaai is hij inderdaad geniaal, Fresku is alleen een held die nooit overtroffen zal worden in Nederland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind enkel zijn alterego wel grappig voor de rest kan mij die muziek gestolen worden.
Rap uit Zwollequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Opgezwolle was kankerkankerkankerbaas
Was inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Opgezwolle was kankerkankerkankerbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |