Dat jullie het weten.quote:'Tom Cruise smeert zich in met nachtegaalpoep'
LONDEN - Tom Cruise zou een aparte crème gebruiken in zijn strijd tegen ouderdom. Het zalfje bevat onder meer nachtegaalpoep.
Dit meldt The Sun vrijdag.
Cruise zou zich dagelijks insmeren met een combinatie van nachtegaalpoep, rijstebrij en water. Dit alles om de rimpels weg te houden. De acteur, die volgende maand 50 wordt, heeft er veel voor over om zijn jeugdige uiterlijk te behouden.
ik ben vrij lekker ja als zeg ik het zelf.quote:
Nee digitale hooligans met een grote bek en een klein pikkiequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:08 schreef The_Groove het volgende:
Davy voelt zich gewoon bedreigd door Brandje
Wil je zo graag mod worden jochie?
lol .. hij durft niet te zeggen dat hij TRT gebruikt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan iets totaal anders...
[..]
Dat jullie het weten.
Nee, we hebben hier gewoon wat MBO brabo's. Het onloopt elkaar niet veel soms in het PSV topicquote:
Daar zullen er een vast een paar van zijn hier.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee digitale hooligans met een grote bek en een klein pikkie
twitter:JennyJohnsonHi5 twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 15:05:26Dominique Strauss-Kahn and his wife are separating after 20 years of marriage due to their busy work schedules and him being a maid raper. reageer retweet
ach, ik heb gel gehad met stierensperma geloof ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan iets totaal anders...
[..]
Dat jullie het weten.
En zo heeft elk forum zo zijn gebreken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar zullen er een vast een paar van zijn hier.
En jij wilt hier mod wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee digitale hooligans met een grote bek en een klein pikkie
'Maid raper' best een leuk woord op zich.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Meer nieuws...twitter:JennyJohnsonHi5 twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 15:05:26Dominique Strauss-Kahn and his wife are separating after 20 years of marriage due to their busy work schedules and him being a maid raper. reageer retweet
Zelfs sarcasme is lastig voor sommige mensen blijkt wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En jij wilt hier mod worden![]()
Donderstraal toch een end op zeg.
Het is internet smeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zelfs sarcasme is lastig voor sommige mensen blijkt wel.
Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Maid raper' best een leuk woord op zich.
Ook hier lopen autisten rond. Daarom is VBL zo'n mooie afspiegeling van de maatschappij daar waar op ONZ enkel 1 soort rondloopt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zelfs sarcasme is lastig voor sommige mensen blijkt wel.
Mooi gesproken manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook hier lopen autisten rond. Daarom is VBL zo'n mooie afspiegeling van de maatschappij daar waar op ONZ enkel 1 soort rondloopt.
Nee joh...die is niet meer up to date. Deze is rullevanter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 15:18:08 ]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee joh...die is niet meer up to date. Deze is rullevanter.
[ afbeelding ]
Ik blijf het zeggen Kapiteintje ik heb diep respect voor jouw studieontwijkende gedragquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit te lachen en weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook al een relquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, weer een VBL rel. Welk nieuw forum komt er nu?
Ben wel onder de indruk door het oog voor detail inderdaad. Die wenkbrauwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
Zie ook hoe subtiel de cape om de vin is heen gewerkt. Echt vakmanschap.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee joh...die is niet meer up to date. Deze is rullevanter.uitgeprint. nu naar hoofddorp om deze overal te plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Yv: http://forum.fok.nl/topic/1836567/1/350#113559713quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit ook al een relDit is net zomin een rel als de vorige.
En ja, jullie lieve simpele VBL users kunnen die post niet lezenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yv: http://forum.fok.nl/topic/1836567/1/350#113559713
Godver ok dan toch maar een sollicitatiebrief insturen. Kunnen jullie wat sterke punten voor mij verzinnen om aan te halen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
En ja, jullie lieve simpele VBL users kunnen die post niet lezen
Echt hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
BrandX loopt nu een beetje interessant te doen met haar modrechten. Wil ze FA worden ofzo?
Is die gozer vandaag eigenlijk al langsgeweest?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he.. Morph neem dit eens mee naar achteren!
Kijk haar eens privileges hebben jongens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
BrandX loopt nu een beetje interessant te doen met haar modrechten.
Doe me een lol, nee.quote:Wil ze FA worden ofzo?
niet zo biggie doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, volgens mij is hij er nog minder dan Guitaristquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Is die gozer vandaag eigenlijk al langsgeweest?
Haten op sjimz.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:
sjimz komt ook even buurten hoor. Beter pleurt die lilliputter gewoon op naar zijn eigen forum. Ergste mod ooit.
BrandX is oké, niet haten Caland.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:
sjimz komt ook even buurten hoor. Beter pleurt die lilliputter gewoon op naar zijn eigen forum. Ergste mod ooit.
Er is geen enkele VBL-mod online gedurende de dag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Is die gozer vandaag eigenlijk al langsgeweest?
ik wilde jullie gewoon ff pestenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kijk haar eens privileges hebben jongens.
Voorhoeveel is kum verkocht? 8 miljoen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |