Stop met GoT kijken Kapo!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Desalniettemin ben ik nog steeds de Praetor Magnificus a.k.a. de President van dit topic op basis van mijn nr. 1 post aantal. Ik word door iedereen hier erkend en omgekeerd erken ik alle vaste users in dit topic als gelijkwaardigen.
Ik stel dus voor dat jij je hier wegscheert zoals mijn 'Hand of the King' BrandX je net voorzichtig probeert duidelijk te maken. Ik zal je alvast waarschuwen: als BrandX het beu is ben je te laat.
Zekers. Nog een derde ring nodig in Damsco binnenkort?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen De_kromme kan dat, die is van extra ringen bouwen
Kan jij ook gewoon een keer stoppen met elke keer te vitten debieltje?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen maar zodat 'ie weer snel terug kan komen op Fok!.
Hopelijk dient hij voor één keer zijn gehele ban uit.
gelukkig heb ik contact met degenen die er over gaan jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsof jij daar over gaat, vrouwmens. Je weet dondersgoed wat die gast aan het bekokstoven is.
Vrouwen in VBL..
Waarom doe jij zo aardig ineensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zekers. Nog een derde ring nodig in Damsco binnenkort?
Sinds vandaag ook nog?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig heb ik contact met degenen die er over gaan ja
HMF rent niet. Die laat zich dragen door z'n vriendin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van 4 hoog naar 1 hoog want de boi heeft vast 4 verdiepingen
En dit terwijl ze een broodje pindakaas voor hem smeertquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF rent niet. Die laat zich dragen door z'n vriendin.
Sinds wanneer post zij in VBL? Buiten SC...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Caland het volgende:
BrandX en Kapiteintje voor VBL mod, trouwens
Boeiend, dat is nooit een vereiste geweest hier.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer post zij in VBL? Buiten SC...
[quote]quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Caland het volgende:
BrandX en Kapiteintje voor VBL mod, trouwens
Dadelijk kom ik je morgen ineens tegen. Je bent met de gehele F-side, dus ik moet me even indekken jeweetzelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo aardig ineens
Maar ik ben echt weg
Dan doet Kapo VBL en Brandje de SC.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb geen bijnaam en ben geen capoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dadelijk kom ik je morgen ineens tegen. Je bent met de gehele F-side, dus ik moet me even indekken jeweetzelf.
Misschien tot morgen! Ik spreek die kaalkopjes wel even aan of ik Steven zie, of heb je nog een bijnaam, ouwe capo die je bent?
Goed planquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil hier wel modden, direct al die aftandse ajax en psv topics maar naar ONZ verhuizen dan.
6de, problem?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil hier wel modden, direct al die aftandse ajax en psv topics maar naar ONZ verhuizen dan.
Jij bent wel een Tong80 topic liefhebber?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
eh, sinds al jaren ben ik back up mod wanneer er een lage bezetting is van mods om wat voor reden dan ook, bijv. bij de livewedstrijden. Daarbij heb ik WK10 en EK12 gemod. Ben verre van een vreemde hier hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |